@ Lique: jeee wat wordt jou geduld op de proef gesteld zeg. Dat zou je toch niet verwachten voor een 3e zwangerschap. Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik kan niet langer meer wachten. haha Misschien moeten we met z'n allen even een babydansje gaan doen.
Ik kom straks even verder reageren want ik moet eerst even zorgen dat mijn dames naar school kunnen. Tot later. Oja kijk eens naar mijn banner, nog 3 weken tot Laureen haar verjaardag!!!!!!!
@ Lique, slaaaaaap lekker! Wat dat betreft zou ik graag met je ruilen, gaaaaaaaaaap!! Nog even meis het kan nu ECHT niet lang meer duren!! @ Miran, de tijd vliegt he! 3 weekjes nog maar... @ All, zwaaaaaaaaaaai! Hier een moe iemand bleh! Het was weer een kort nachtje waar ik eerst wakker werd van m'n man die naar bed kwam, toen moest Wesley z'n knuffel en om 4.30 begon Thyrza te mopperen van de krampjes en moest ik er een paar keer uit voor de speen waarbij zij verder tukt maar ikke niet om 6 uur hoorde Wesley mij dus die vond het wel een mooie tijd. Papa heeft 'm terug in bed gelegd want hij heeft gister nog anderhalf uur in bed liggen zingen en spelen en sliep dus redelijk laat. Wesley slaapt nu nog, papa ligt ook op bed en ik had gehoopt nog even op de bank te kunnen liggen maar Thyrza heeft echt een poepje dwars zitten en ligt zo te spartelen dat ze de speen steeds kwijt raakt dus ben bang dat dit een lange dag gaat worden
Delilah sterkte vandaag, gaap. Lique, meissie toch, wat duurt het wachten dan lang he? Weet nog hoe ik me voelde met Yosyp en wat was ik blij dat ik ingeleid werd met 41+5 weken. Ik heb heerlijk in bed gelegen tot 8 uur. Had het ook echt nodig. Nu even rustig aan doen en dan vanmiddag weer werken.
@ Delilah: bah dat klinkt als een vervelend nachtje. Ben heel blij dat wij daar geen last meer van hebben, iedereen slaapt hier de hele nacht door, hihi. @ Vogeltje: ik hoop dat je bij de volgende echo een heel mooi "garnaaltje" te zien krijgt. De hoop is in ieder geval nog niet voorbij, toch?? @ Alieke: wat spannend zeg die sollicitatie
@ Sjorsje, lekker hoor!! @ Miran, ja lekker is dat he maar ik mag niet klagen hoor!! Want ik heb nog nooit opgelopen 'snachts met Thyrza, het was altijd flesje en direct weer slapen en ook nu is ze met speen direct weer stil. Maar zal zeker wel blij zijn als ze allemaal gewoon de hele nacht slapen Wesley ook, die begint iedere nacht te zeuren omdat hij z'n knuffel kwijt is zei straks al dat ik dat ding aan z'n bed vast ga binden vannacht haha
Dames bedankt voor jullie reactie. Ik ga ook maar eens even vitaminepilletjes halen. En chantigo ik snap je heel goed. Zeker als je bij anderen eet is het dubbel frustrerend. Hier zegt hij al dat hij toch niet gaat eten en proeft ook niet. Wat we ook doen. Heb al zoveel geprobeerd. Dus ik hoop ook maar dat de "fase" snel voorbij is nu. Zeker als mensen dan dingen zeggen als "nou dat zou mij niet gebeuren" Mijn kinderen eten gewoon. En je dan van alles gaan aanbieden wat je allang gedaan hebt. Zijn er hier ook mammas en kindjes die met het middagslaapje aan het "klooien " zijn?? Bijv als er smiddags geslapen wordt savonds pas om half 9 gaan slapen. Of smiddags slaapje overslaan terwijl dat eingelijk nog wel nodig is?
@ Bumba, ja slapen is hier ook klooien idd!! Vaak gaat het goed maar meestal is Wesley aan het eind van de dag moe (lees vervelend) maar als hij wel slaapt zoals gister op het kdv heeft hij geslapen en dan leg ik 'm om 7 uur in bed en dan ligt hij tot half 9-9 uur nog te spelen in bed. Wat geen ramp is omdat hij de dag erna thuis is maar als hij dan vroeg wakker wordt wat tegenwoordig wel het geval is omdat Thyrza vroeg wakker is dan is hij helemaal uit z'n doen.
Hier ook geklooi met het slapen, al werkt het ook wel voor ons. Ise heeft 's middags echt nog een slaapje nodig: valt direct in slaap en tukt zo twee uur weg, of langer als we haar niet wekken. 's Avonds ligt ze er om 19.30 uur in, maar is dan wakker tot 21.00 uur of soms zelfs 21.30 uur... Ze speelt dan lief en wij hebben onze avond voor onszelf, maar echt ideaal is het niet 's Ochtends wordt ze tegenwoordig meestal rond 7.00 uur wakker. Soms slaapt ze uit tot na 8.00 uur, soms wordt ze eerder wakker wanneer Nathan wat pruttelt bij vroege voeding/verschoning. Vanochtend was ze om 6.00 uur wakker en zat ze te spelen in bed. Ik zei dat papa en mama nog een uur gingen slapen, dus dat zij ook weer moest gaan liggen, bij ons of in haar eigen bedje. Ze koos verrassend genoeg voor het laatste en is ook echt weer in slaap gevallen gelukkig! Al met al slaapt ze 12 uur per etmaal, dus dat is wel oké denk ik. Ik vind het erg fijn dat ze 's middags nog even rust en ik m'n handen vrij heb. En dat ze 's avonds zo lang wakker is, daar hebben we geen van allen last van, zij vermaakt zich ook prima en kan volgens mij ook wel fijn de dag verwerken, zoals ik haar hoor babbelen door de babyfoon. Dus we gaan maar niet experimenteren met het middagslaapje weghalen. Onze ervaring is dat ze daar niet vroeger door gaat slapen 's avonds, dus dan hebben we alleen maar extra drukte en waarschijnlijk chagerijn 's middags en rond etenstijd.
Och jee Lique.. heb met je te doen meis.. -- *zwaait ff naar iedereen!* Denk aan jullie hoor! Man, heb het lekker druk deze week! Morgen open dag van een basisschool fotograferen tot 18u, zaterdag naar WB Movie World, zondagochtend een modellenshoot, 's middags een verjaardag, 's avonds uit eten! En solliciteer gewoon door, we zien wel.. ik heb me maar voorgenomen me er niet zo druk over te maken, heeft toch geen zin.. Ik doe mijn best, en meer kan ik niet doen.. kan mooi zo mijn (nu nog) vrije tijd besteden aan mijn studie DTP! Dikke kus!
Chantigo en delilah heeeeel herkenbaar. Hier net zo. Zonder slaapje en vroeg wakker dan hoor ik de hele tyd "ik ben een beetje moe". En ook ik vind het lekker om mn handen even vrij te hebben smiddags voor het huishouden. Bedankt voor jullie reacties ondanks dat ik niet echt meeschrijf. Fijn om te weten dat het echt een beetje bij de leeftyd hoort. Lique al aan het bevallen. Haha ik ben daarna. Zie je er tegen op of niet??
@Bumba, ik zag er helemaal niet tegenop, nu denk ik, misschien onbewust wel... dat ik het daarom tegenhou? Maar de hele zwangerschap dat ik, kom maar op. Vorige keren waren ook helemaal niet traumatisch of wat dan ook... @QB, wat heerlijk al die opdrachten en inderdaad ondertussen rustig verder solliciteren!! Ik heb net mijn haar laten kleuren (van de week al geknipt), nu hopen dat het de baby aanstaat en eruit komt
@ Lique, ik zag er ook niet tegen op, tot op het laatst dacht ik "oeiiiii, het doet wel zeer" maar toen het eenmaal begon dacht ik er helemaal niet meer aan, dan ga je er zo in mee!! Hopelijk is het voor jou snel achter de rug!! Je hebt al extra lang moeten wachten
Ik zag er bij de eerste heel erg tegen op. Toch een hele goede bevalling gehad. Bij deze zwangerschap denk ik de ene keer ik hoop dat het weer zo gaat. Maar dat weet je nooit he? Andere kant denk ik ohh het moet er ook wel weer uit. Maar gelukkig is er nog nooit 1 blijven zitten hihihi. Zal wel goed komen. Maar wat lique zegt heb ik denk ik bij de eerste ook wel gehad. Het onbewust tegen houden. Ben toen met 41 weken en een dag bevallen.
Mijn vk zei dat je het niet kon tegen houden! Ik was er nu bij de 2e ook bang voor maar volgens haar is dat onmogelijk...
@ Bumba: Over eten: Hier ook regelmatig strijd over het eten, terwijl hij voor deze periode werkelijk alles at. Hier een klein zusje die wel erg goed eet en dat zet soms ook aan tot meer eten hahaha. Het bord hoeft van mij echt niet altijd leeg, zeker als ik weet dat hij overdag al genoeg en goed gegeten heeft en een toetje krijgen ze hier altijd. Over slapen: Middagdutje is hier al een paar maanden geen optie meer, meneer maakt de grootste heisa als ik het ook maar opper om een slaapje te doen. Hij wordt ook niet vervelend 's middags en gaat 's avonds rond 19.00 uur naar bed, daar ben ik wel strak in.