Alieke hier ook geen inspiratie. Het valt me nu trouwens pas op dat de tweede naam van Danique maar 1 letter verschilt van Eline, is dat bewust?
Ze wil niet! Nou ja, merk het wel! Lique, ben druk maar chech toch af en toe of je al nieuws hebt. Wat balen van de vrijgezellen van je zus zeg! Ik duim voor morgen!
hee lauwie schrijft weer de afsluitende post vd dag! @ lauwie, begin je je ritme te vinden? Roos is de laatste dagen heel erg giebelig en dan echt met hara handjes voor haar mondje. Ik vind het superschattig en het lijkt of ze ineens weer heel meegaand en makkelijk is.
Lique, bib houdt het lang vol! Ik lees en schrijf momenteel weinig mee. Het geklets over zwangerschappen en babys maken bij mij te veel emoties los.
@Tesske, knuffel voor jou! @Lauwie, hoe is het gegaan met Ot? @Petra, ohh wat schattig!! Helaas nog BIB hier. Ik ga nog even naar bed en dan rustig wachten op de VK.....
Ot werd om 8u wakker: droog!!! Vind het echt superknap! Ga vanmorgen werken, vanmiddag visite. Tot later!
@ Lauwie, dat is wel heel knap ja!! Wij gaan met een stel meiden een vriendin verrassen die gaat trouwens, soort bruids-shower. Iemand dat wel eens gedaan en hebben jullie nog ideetjes?
Goedemorgen. Ik ben lekker een extra dagje vrij!!!!! Heerlijk. @ Petra: haha wat schattig van Roos. Bij Laureen is de "moeilijke" periode ook weer voorbij en ik moet zeggen dat mij dit beter bevalt. hihi @ Lique: ik hoop voor je dat de vk iets voor je kan doen vandaag. Succes in ieder geval. @ Alieke: jee ik heb totaal geen idee voor je presentatie. Ik denk ook dat je zelf het beste weet wat je bekwaamheden zijn. @ Tesske: knuffel voor jou. Ik snap dat het zwanger zijn en baby gepraat niet altijd makkelijk voor je zijn. @ Lauwie: wat goed van Ot zeg. @ Juud: vanmorgen ook weer misselijk??? Geen idee of ik alles gehad heb maar hier laat ik het even bij.
Mik: helaas lukt dit weekend niet. Morgen moeten de meiden naar turnen, gym en kapper (haren mooi in de vlechtjes) want zondag hebben Dionne en Joelle een turnwedstrijd. Laureen gaat ook voor de 1e keer naar gym. hihi
@Miranda, heerlijke foto!! @Lauwie, wat knap van haar!!! @Sjorsje, tussen 10 en 13 uur. Zoo, ik heb net snel even mijn stofzuiger op gehaald, lekker licht ding, wel even wennen hoor, haha!! Maar perfecte zuigkracht . EN nu maar afwachten....
@miranda: ik vind laureen nog steeds hetzelfde super lieve snoetje hebben! Vind dat ze niet veel verandert is in haar gezichtje super leuke meid
@Sjorsje, ik denk de stofzuiger die Binna ook heeft. Siemens 2000w, gewoon met zak. Extra schoonmaakklus heb ik geen zin in, haha!! Deze was in de aanbieding bij de Blokker!
Miranda, dat klopt mijn bekwaamheden weet ik zelf het beste! Maar ik moet een leuke manier vinden om het te presenteren. Zit zelf te denken aan een collage of een prentenboek herschrijven alsof het over mezelf gaat. Maar verder kom ik niet. Dus dacht misschien iemand hier die inspiratie heeft Lique; pfff nog steeds wachten. Hopelijk is de vk geweest en ben je nu aan het bevallen