Carmen,ik zou zeggen verhuizen,als de maandlasten niet te hoog worden tenminste. Lique,pfff watermeloen. Heerlijke gedachte dat je die eruit moet persen marleen hoe is het? Hoe is het met de jongens? Kunnen zij het verwerken? Petra,vreselijk een man met kort lontje. Verwend hem maar een beetje!!
@ petra aaaah en je hebt zo'n lieve vent We zijn vandaag bij Angelo zijn moeder geweest en ze zag pas na een minuut of 20 wat Giulia aan had haha Bekijk bijlage 156537
@Alieke, nog geslaagd voor waterplay?? @Petra, succes!! Hopelijk is het morgen over!! En wel fijn als ze iets vinden voor het snurken! Ga op de bank zitten, komt een vrouw bij de dokter.. of toch niet....
Juud, da's gewoon knap: 20 minuten niet zien wat er op dat shirt staat! En dat jullie zo lang je mond konden houden! Marleen, heb je wat kunnen slapen vannacht? Hoe nemen Thomas en Jasper het op dat opa er niet meer is? Duster, wauw wat knap dat Matthijs al 3 km kan lopen! En dapper dat je alleen met twee kindjes op stap bent geweest. Je klinkt zo ontzettend energiek, vrolijk en dat je echt aan het genieten bent de laatste tijd! Klopt dat ook? Ik hoop het!
Woensdagavond condoleren en donderdag de crematie. De kaarten zijn vanmiddag op de bus gedaan. Niet overal wordt tegenwoordig op maandag post bezorgd, dus er zullen mensen zijn die de kaart pas dinsdag ontvangen. Daarom hebben we het op geschoven want we wilden eerst di en woe. Morgen even een foto opzoeken en dan is alles wat de crematie betreft klaar. Ja die banner van jou met watermeloen... moest er even wat over zeggen ! @ Alieke & Chantico: De jongens zijn gisteren gaan kijken bij mijn vader. Jasper wees met zijn vingertje en zei: Kijk opa. Opa slaapt. Thomas zei niet veel, maar we moesten wel zachtjes doen en hij was bang dat het rolluik open zou gaan want dan werd opa wakker... In de auto begon Thomas te vertellen dat opa nu in hetzelfde "slaapbakje" ligt als oma Ria, want daarin ga je naar de hemel. Helemaal zelf verzonnen en ik laat het zo. Met de crematie zakt de kist en gaat het luikje dicht. En ik heb al verzonnen dat ik dat de tunnel naar de hemel ga noemen. Hopelijk kan hij het dan goed afsluiten. Vanmiddag hebben ze een tekening gemaakt. Ik wilde Jasper naar bed doen en die begon vreselijk te huilen. Ik snapte er niks van. Maar toen hij wat gekalmeerd was zei hij: Mama, naar opa kijken. Hij wilde dus de tekening bij opa brengen en dat hebben we gelijk gedaan. Thuis is hij daarna gaan slapen...3u lang . Thomas zijn tekening ligt nog hier want hij wil er niet heen want dan maken we opa misschien wakker. Ik weet nu na de dood van mijn schoonmoeder, dat je kindjes er beter bij kunt betrekken, want de dood blijft anders een mysterieus iets. Thomas heeft zo lang gedacht dat oma nog in het ziekenhuis lag, dat ik er tot nu toe nog steeds spijt van heb dat ik m niet meegenomen heb toen! @ Petra: Zeg maar tegen Andy dat ie beter vrolijk de narcose in kan gaan want anders komt hij er ook weer chagrijnig uit . Ik kan me best voorstellen dat ie er een beetje tegenop ziet, maar dan moet ie er over praten en niet kortaf gaan doen natuurlijk. Geef m maar een schop onder zijn kont van mij !
Lauwie, ja dat is wel even omschakelen, dat je voor je tweede kindje niet altijd hetzelfde moet willen doen om het goede te doen. Knap dat je dat bedacht hebt. Als je hem een groot plezier doet met die fles, dan is het voor jou misschien ook makkelijker om af te bouwen uiteindelijk. Ik weet dat ik eventjes verdrietig was van het idee dat de bv bij Ise bijna afgelopen was, maar dat het me heel erg hielp dat zij dat zélf besloten had door de borst te gaan weigeren. Dus dat ik haar niet tekort deed omdat ik zo nodig wilde afbouwen, maar dat zij er aan toe was om over te stappen. Ik hoop dat ik Nathan met nieuwe ogen kan zien en inderdaad niet steeds zal vergelijken met Ise en hem hetzelfde wil behandelen als haar. Gelukkig ben ik al weer veel vergeten van hoe we het met haar hebben gedaan En dat van eerder aan hapjes beginnen, dat kan ik me ook goed voorstellen. Was jij met Ottilie niet ook erg 'ideologisch' gericht op zes maanden volledige bv volhouden? Ik weet nog dat ik (met 4 maanden?) al verdrietig was toen we haar haar eerste paracetamol moesten toedienen: al die vreemde stoffen in haar lijfje. Nathan heeft een paar weken geleden al een pcm gekregen, een beetje op de gok zelfs om te kijken of dat misschien zou helpen tegen wat hem dwars zat. Haha, we zijn al een héél stuk pragmatischer geworden
Marleen, ik vind het heel aandoenlijk om te lezen hoe je jongens met de dood van opa omgaan. Fijn dat zij er zelf vormenen woorden voor vinden en dat jij daar op aan kan sluiten om het goed behapbaar voor ze te maken. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Oja, Carmen Je schrijft niet over hoe het nieuwe huis ligt t.o.v. ziekenhuis en snelweg/werk, wat vast ook meespeelt. En scholen enzo, maakt dat nog veel uit in de ene of andere buurt? En de reisafstand tot familie of 'belangrijke vrienden', of wonen die geen van alleen in de buurt?
@ Mar aaah wat lief van de jongens @Chantico, ja we moesten wel lachen hoor haha Hoe is het bij jou thuis? Met de kindjes?
@ juud, geweldige foto! Die kan prima op 1 van de eerste pagina's van het babyboek van je kleine baby. @ lique, ik zit ook komt een vrouw bij de dokte te kijken. Dat word vast janken straks. @ tesske, ik haat verbouwen dus voor mij zal de keus makkelijk zijn @ marleen, wat indrukwekkend zeg hoe je jongens hier mee omgaan. Wat zul je enorm trots op zijn. Is er nu een last van je af gevallen want je bent natuurlijk de afgelopen tijd wel extreem heen en weer geslingerd wat gevoelens betreft Ik weet dat ik een hele lieve man heb maar dan mag hij nog niet mopperen. Hij is nu naar de kas, kan ik lekker film kijken Enne.............de bacterie zit in tauge!!!!!!!!!!! Huphup allemaal weer tomaten kopen
Wow Marleen wat mooi wat Thomas zei. De tranen staan in me ogen @juud dat jullie zo lang je mond konden houden (Silver heeft dat shirt ook) @teske ik zou zeggen verhuizen en ik denk dat dat voor jou ook het meeste werkt want denk (zoals ik je inschat sorry als ik het fout heb ) dat het anders in je hoofd blijft zitten. @petra. Oei dat is minder soms kunnen mannen het raar uiten hè als ze stres hebben of zenuachtig zijn @
@ Marleen, ben blij te horen dat het naar omstandigheden goed gaat en dat je jongens het ook een beetje een plekje geven! Tis zo moeilijk voor kinderen Wij hebben Wesley bij het overlijden van m'n moeder ook meegenomen naar haar huis zodat hij kon zien dat ze daar niet meer was en dat haar spullen langzaam aan allemaal weg gingen. Voor hem was oma "weg" en verder heeft hij nooit ergens naar gevraagd. Nu was hij wel net 2 dus een makkelijkere leeftijd als jou jongens nu maar het is idd goed als ze toch iets meekrijgen want anders is het zo moeilijk als een geliefd iemand er ineens niet meer is! Sterkte nog even meis, ik denk dat je nu geleefd wordt en straks nog wat te verwerken krijgt! @ Petra, ren morgen meteen naar de winkel voor tomaten Sterkte met Andy, snap dat je het niet fijn vindt dat hij zo reageert; mannen!!! PFFFFFFFFFF @ Juud, hahaha.... Grappig dat ze het shirt over het hoofd zag hoe voel je je? @ Lique, ik krijg spontaan zin in watermeloenen @ Tesske, ik vind 70.000 euro in een woning stoppen om te verbouwen wel heeeeeeeeeeeeeel erg veel geld!! Dat krijg je er volgens mij never nooit meer bij terug als je het ooit zou willen verkopen! Sowieso lijkt verbouwen mij niks, bah al die tijd in de zooi en een hoop geregel! Is de markt wel een beetje aantrekkelijk om jullie huidige huis te verkopen nu, mocht je je willen storten in het nieuwbouw project? Niet dat je straks met 2 huizen zit! Wij hebben onlangs een nieuwbouw huis gekocht in een kindvriendelijke en kindrijke buurt en ik vind dat heel belangrijk! Als de kindjes zich kunnen vermaken dan is het voor mij goed! Wesley en Thyrza kunnen straks in 3 min. lopen naar school via een veilig pad waar amper auto's in de buurt komen bijv. dat is mij alles waard! @ All, de rest ben ik alweer kwijt!! Ik werd een klein uurtje geleden wakker op de bank, ben daar na het eten in slaap gevallen! Nu ligt m'n man ook nog op de bank te pitten, ik hoorde hem wel Wesley naar bed doen en Thyrza een fles geven. Ik zal haar zo de laatste fles geven en dan ga ik boven verder slapen! Wesley was overduidelijk nog helemaal moe van de lange maar leuke dag gister. Hij was om half 11 uit bed en ging er voor zijn doen al redelijk vroeg weer in, voor 8 uur vanavond! Dat is mooi, morgen gaat hij weer naar het kdv en dan moet hij wel uitgerust zijn anders vind ik dat zo zielig! Ik zeg; zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en slaap lekker allemaal!
@ Carmen, wooow 70 000 ga je het met goud behangen Ik zou dan kiezen voor de nieuwbouw tenzij je denkt je huis niet goed te kunnen verkopen. (eigenlijk wat Delilah zegt) Wij gaan ff lekker frikandelletjes eten hahaha
hiep hiep hoera, de eerste zwangerschapsmaand van Juud is een feit! van harte met je 4 weken zwangerschap @ Lique, ik heb de film uitgekeken maar ik ben wel een paar liter tranen lichter. Was wel weer lekker zo'n vrouwen jank film, had ik lang niet gedaan ik ben alweer aan het werk. ik heb er zin in
Morning Petra succes met je hubbie En bedankt voor de felicitatie hahaha! Ik heb de gyneacoloog gebeld en heb 8 juli de echo
Petra succes voor Andy vandaag. Carmen, 70.000 euro verbouwen is wel erg veel geld. Ik zou absoluut gaan voor de nieuwbouwwoning. Hebben jullie al wel laten berekenen of het kan (aangezien de regels de afgelopen tijd aanzienlijk aangescherpt zijn)?