Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ja Djim is al een paar maanden zindelijk overdag en denk 2 maanden 's nachts. Lekker hoor!! Ik hoop ook dat dit het begin is, haha!! Wensboom is voor mijn zusjes bruiloft ipv gastenboek. Heb bij de uitnodigingen allemaal houten hartjes meegestuurd, die kan iedereen versieren/beschrijven/beplakken en bij aankomst in deze boom hangen!

@Duster, ja ik zag het al ja. Maarja ik gebeur.. blijf het een raar werkwoord vinden, haha! bedankt voor je liedje, haha!!

@Juud, ojee, succes met je keel.

zooo, de boom staat in de grond (oh dit had ook buiten gekund, haha). Vriend ligt nog te slapen en kids spelen binnen/buiten voor de tv, haha!! De was is alweer bijna doorgedraaid, alleen nog vouwen en strijken vanmiddag.
    Heb ons bij mijn schoonmoeder uitgenodigd voor einde middag en eten! Lekker makkelijk, kan ik gewoon op de bank hangen ;)

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Een fijne dag gewenst allemaal, vooral ook Lique. Ik ga wat rommelen in huis denk ik.

(Hier nog totaal geen zindelijkheidservaringen... Ise heeft dag en nacht volle luiers... Begonnen jullie kindjes uit zichzelf 's nachts de luier droog te houden, of was dat op het moment dat jullie overdag ook met zindelijkheidstraining begonnen?)

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, knap zeg!

Ik had het idee dat het vroeg was voor 's nachts zindelijk zijn. Is dat zo of zijn er naast giulia en djim wel meer kindjes zindelijk 's nachts?

Chantico, vanaf dat het overdag echt goed ging.

Pfffff ik zit weer eens met een slapend kind in de auto voor de deur van waar we op bezoek gaan. Is tegenwoordig elk weekend raak. Dacht dat de oplossing was om 's ochtends op pad te gaan maar dat is het blijkbaar ook niet..
    En ze wordt ook elke keer extreem humeurig wakker, dus ik verheug me al op zo. Vriend is al naar binnen met slapende jort. Kunnen ze iig foto's maken van de 4 generaties.
    Sorry ben een beetje sacho. Ben geirriteerd over nog steeds zo slecht slapen 's nachts. Wat doen we fout?? Wanneer gaat t een keer over??

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Miranda, wat leuk dat t zo goed ging bij de gym! Wat wordt ze groot dan!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique slaapt niet meer overdag. maar slaapt tegenwoordig wel uit hierdoor. vanmorgen was het negen uur! heerlijk

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @chantico Giulia was al lang 's morgens nog droog. Geen idee wanneer dat kwam. Maar zij was iig al met 10 mnd zo ver dat ze op de wc poepte. Dat vond ik al heel wat :)

Wij gaan naar Ahoy

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga morgen en heb er zo veel zin in! en donique is ook zo blij!!!!

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud veel plezier. Wij gaan ook morgen en ik denk dat Lianna al zo blij was, dat ze daarom vanochtend (of liever vannacht) al zo vroeg wakker was. Straks maar even zeggen dat als ze dat morgenochtend weer zo doet, ze niet mee mag, hopelijk helpt dat.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Met het risico dat je je antwoord al hebt, maar Hema heeft ze.

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    En als het wel weer zo vroeg is morgen? Ga je de straf dan wel doorzetten? Niet handig om sancties te bedenken die je toch niet door gaat zetten, daarmee verlies je je geloofwaardigheid.
    Daarbij kan het kind er niets aan doen dat ze het spannend vind toch?
    Heb je zelf nooit slecht geslapen door spanning ?

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Juud: Als het goed is zit je nu lekker mee te bleren met K3 haha! Wij zijn vanmorgen geweest. De jongens waren erg onder de indruk en liggen nu allebei te slapen!

@ Sjorsje: Oef, dat was wel erg vroeg vanmorgen! Misschien inderdaad van de spanning. Succes morgen haha!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Nee ik heb zelf nooit last gehad van slecht slapen door de spanning. Maar ze is wel gevoelig voor het "dreigen" en daarom verwacht ik ook niet dat ze morgen weer zo vroeg is.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Setteke, bedankt! Ik zag het op de site. Nog geen zin om door de regen te gaan.

Gaan zo naar nijntje! Fijne dag allemaal!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, wil je dat ze slaapt of juist liever niet. Ik ga trouwens niet bij de kids in de auto zitten. Wij zetten de auto voor de deur en kijken af en toe of er al eentje wakker is... als het niet voor het huis is, dan gaan ze maar gewoon mee naar binnen.

Net lekker geslapen, gebeurT weinig hier, dus zo naar schoonmoeders...

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, dat kon niet bij het bejaardenhuis. We hebben haar laatst wakker gemaakt dat ze echt heel ongezellig was. Dan ga ik nog liever niet op visite, zeker bij oma van 103. Zal nu wel even een fase zijn..

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ga het toch vast hebben over de plaatjes van AH, vanmorgen 9 pakjes en geen nieuwe meer, het worden al grote stapels hier in huis... Wij hoeven nog maar vijf: 51, 78, 80, 120 en 203. Ik heb erg veel plaatjes te ruil. Wie wat wil ruilen stuur maar PB!

@ Lauwie: Wij hebben van die slingers bij de Halfords gehaald.

@ Lique: Hoop dat het vanzelf nog doorzet voor maandag!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb voor je:
    120-drievingerige luipaard
    80- bosmuis
    80- reuzenpad
    80- cicade

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mik; Je moet naar de andere nummers kijken (linksboven on de hoek)

@Puck; Sorry, ik heb deze nummers (nog) niet dubbel. Ik hou het voor je in de gaten. Ik heb zelf nog rond de 60 kaartjes nodig (en dat vond ik al weinig), dus dat wordt een beetje veel via PB

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oeps dan heb ik niets
    ik heb voor de mensen die willen (sparen zelf niet)

-198
    -100
    -64
    -74
    -86
    -46
    -73
    -178
    -76
    -126
    -85
    -146
    -188
    -108
    -56
    -116

wie wil zegt het maar! komen er vast nog bij deze week want doe altijd boodschappen bij appie en spaar het niet

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ikprobeer het sparen van dingen zo lang mogelijk uit te stellen. vind het veel te veel gedoe ;)

haha ik schrijf een knipoog erachter maar ik vind het echt teveel gedoe :D

Deel Deze Pagina