Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ach ik vind het wel leuk om te doen.
    Ik spaarde dus de disco's van de plus en dat was deze week voor het laatst.
    Vanmiddag betaald lopen we de winkel uit, Danique zet haar kleine karretje weg, zegt ze; he ik moet nog cdtjes krijgen
    Moest er wel heel hard om lachen :D :D :D

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mik:ik heb in principe wel interresse in de nummers 73, 46, 76 188 en 56. Maar ik moet ook nog ruilen met mijn neefje, dus het kan zijn dat hij ze ook heeft.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik spaar geen dingen!! Hou niet van dat kleine grut haha...

Nou, hier is de achtertuin voor meer als de helft klaar! Mijn man doet het samen met z'n broer en dat zijn beide geen stratenmakers. De buren hebben het uitbesteed en die lui gaven nog wat goede tips en aan het eind van de dag was de tuin voor en achter bij de buren klaar en die onze achtertuin dus nog niet :D maar ze waren best onder de indruk dus ze doen het heel goed! Bovendien hebben wij tegels van 60x60 en die wegen 50 kilo!! per stuk dus dat gaat ook niet zo makkelijk.

Beetje jammer van de regen, bleh! Ben benieuwd of het morgen echt zo zonnig wordt? Tot nu toe klopt er niks van wat ze steeds voorspellen.

De kindjes liggen er hier allebei in, Wesley ging laat slapen want die viel tegen 5 uur op de bank in slaap... Handig! Maar goed, het is rust in huis want hubbie is oppassen bij z'n broer.

@ Lique, ik hoop dat je een beetje afleiding hebt kunnen vinden bij je schoonmoeder! Hopelijk komt er vandaag of morgen toch nog wat op gang spontaan!! Maar anders is morgen sowieso jullie laatste dag met z'n 4tjes :D:D:D

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    duster pb je adres maar dan stur ik ze op!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    hier nog niets hoor!! Morgen inderdaad lekker dagje nog met zn vieren.

@Delilah, pfff das toch geen doen, zulke zware stenen, pfff. Ik hoop ook dat het morgen beetje lekker weer wordt!!!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, nee inderdaad dat is bijna niet te doen. Mijn man heeft er een week over gedaan om ze naar de achtertuin te krijgen, elke avond een palletje leegmaken want alles stond aan de voorkant. Jammer hoor dat er toch nog niks gaande is bij jou :( Maar wie weet, je hebt morgen nog!! Ga maar sowieso genieten!!

Hier riep Wesley net, hij was nog altijd wakker :( even met 'm in ons bed liggen kletsen en nu ligt hij er weer in... Echt niet handig als ze aan het eind van de dag in slaap vallen op de bank, grrrrrrr!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mik: Dank je! Ik stuur het morgen even vanaf mijn pc (lees nu op mijn foon)

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos pas geboren

9. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Delilah, erg is dat van die tegels. Hebben wij ook in de tuin liggen. Een rotwerk. Wij hebben wildverband dus ook wat kleinere erbij. Maar ook die zijn nog erg zwaar!!!

Lique je laatste dagje met bib. Ben benieuwd hoe groot hij/zij is na die extra tijd in je buik

hier een kleine dame een fles aan het geven en die moet daarna in bad. Heeft vannacht flink gepoept,alles zat eronder dus heeft heerlijke poepbenen.

Danique hoor ik ook al wakker wordt dus de dag begint mooi op tijd

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    roos iets ouder dan 1,5

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    roos nu

grappig he om te zien dat onze kinderen alweer zo groot worden

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ alieke, succes met het badderen. wat voor een tuin hebben jullie eigenlijk? en lukt het een beetje met je presentatie?

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Hier even een berichtje van mijn. Ik ben inderdaad op vakantie
    En we hebben onwijs slecht berijk in de carvan dus lees Af en toe mee. Maar Reageren duurt zo lang voor de pagina dan geladen is

De vakantie gaat redelijk niet echt Super weer. We slapen gescheiden
    Omdat de wagen bak niet naast het bed past en met Sky tussen ons in was het onwijs krap. Erg romanties hoor ieder naast een kind ;)

Met Sky gaat het redelijk ze beeft nog best wel veel last van de reflux ze stikt af en toe gewoon in haar omhoog komende voeding. Daarom durf ik haar ook nog niet alleen te laten met slapen omdat ze hier ook niet heel erg omhoog kan liggen

Silver vermaakt zich prima zijn donderdag naar Plopsaland geweest helemaal leuk dus. Alleen was ze vrijda echt ziek. En gisteren kon je merken nog niet helemaal beter. Dus maar even niet zwemen

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :)

@sparen wij nemen die dingen wel aan aangezien Giulia er enorm blij mee is maar doen niet aan ruilen oid omdat ze dat toch niet snapt! Ze ziet soms dat iets dubbel is en dan is ze er nog blijer mee en zegt dan dat ze een tweeling heeft hihihi :)

@petra wat lijkt Roos op Andy!

Wij gaan straks weer naar de zomerzondagen daar is een ouderwetse buitenbios in jaren 60 stijl incl popcorn :D
    Ik ga samen met mijn schoonmoeder want Angelo is aan het werk.

Ik ben momenteel super super misselijk dus hoop dat dat snel wegtrekt :)

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud, veel plezier. Lianna en ik gaan het niet halen om ook te komen, dan zijn we veel te laat thuis.

Petra leuk zo die foto's.

Lique hoe is het nu?

Nog 'n uurtje en dan vertrekken Lianna en ik naar Rotterdam. Ard brengt ons naar het station, dan met de bus omdat de trein niet rijdt naar Breda, vervolgens met de trein en dan nog met de metro. 't Is net een wereldreis, haha.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna waar zitten jullie ergens?

Alieke bah zo begint de ochtend ook goed.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah hoe gaat het in jullie tuin?
    En hoe lang heb je nu nog verlof?

@alieke hoe is het met jullie tuin :p

@sjorsje jammer maar begrijpelijk want je maakt idd een wereldreis.

18. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Lique hopelijk komt het zelf nog op gang en anders succes morgen.

@ Juud balen van de misselijkheid maar is voor een goed doel natuurlijk.

@ Binna hopelijk geniet je toch van je vakantie.

@ Iedereen die iets ging doen vandaag veel plezier.

Hier gaat het echt beroerd en ik denk dat mijn banner genoeg zegt:(

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @vogel ooo balen zeg :( je gevoel toch goed geweest!

20. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Onze tuin is eigenlijk zo goed als af.
    Nog 1 hoekje waar nog betegeld moet worden en de coniferen die daar nog staan moeten eigenlijk vervangen. Maar ja dat is nog 20 meter en dat geld is er nog even niet. Daarbij moeten we nog van de gemeente horen wat daar mag komen aangezien we het aanzicht voor de wijk zijn en daar mag je niet zomaar alles plaatsen :S
    zal eens even zoeken of ik al fotootje heb en anders zal ik vandaag eens fotootjes maken.

Mijn presentatie idee zit in mijn hoofd. Morgen ga ik het in elkaar zetten na schooltijd. Maar ik weet hoe het gaat worden.
    Had ik heir toch al vertelt of niet? de appelboom met knoppen, bloesem en appels (wat ik nog wil, dingen in ontwikkeling en bereikt)

Juud; balen zeg van je misselijkheid. Maar in elk geval wel zeker dat je goed zwanger bent. Nog 2 weken dan weet je eindelijk of het er 1 of 2 zijn

Sjorsje; veel plezier!
    Oh ja jij vroeg nog of we bewust de 2 namen van de kids zo op elkaar hadden lijken. Nee dus eigelij kniet. Bij Danique zocht ik een 2e naam met een voorletter en iets lijkend op de mijne. Dat werd dus uiteindelijk Aline. Toen moesten we nu dus weer een meisjesnaam en doordat dat zo lastig bleek helemaal niet meer aan gedacht toen we eindelijk beiden met een naam akkoord konden gaan. Tot het moment dat Eline er was toen dacht ik oh dat lijkt wel erg op de 2e naam van DAnique. Was dus echt heel toevallig en niet bewust. Maar vind het nu wel mooi bij elkaar horen. Mocht er toch ooit een derde komen laten we dat gewoon weer lijken op Romée :D

Danique en papa zitten te spelen met de trein en ik moet zo wassen en strijken. Eline heb ik na het badderen in bed gelegd en was gelijk in dromenland. Heerlijk dus!

Deel Deze Pagina