@Vogeltje; Heel veel sterkte gewenst :x Wij gaan even met zijn 3tjes in bad. Ik hoop dat de kids daarna willen gaan slapen, want als Dirk terug komt uit zijn werk (rond 13u45) willen we nog even naar de Efteling. Ik ben zo blij dat we toen toch een abonnement hebben genomen. Het is echt genieten om daar naar toe te gaan en die blije kindergezichtjes te zien. Ze vinden het allebei fantastisch
Heeee lique zich nog niet gemeld???? Vogeltje, oh wat naar meis! Dikke knuffel! Binna, hoop dat jullie toch genieten daar!
@Vogeltje, oh meisje, knuffel voor jou! @iedereen die naar Studio100 gaat veel plezier!! Meld meld meld, nou ben mijn slijmprop nu echt wel kwijt hoor, haha!! En nu.... tja af en toe een lekkere wee, maar totaal geen regelmaat. Vannacht denk ik om de anderhalf uur eentje waar ik wakker van werd... Nu maar even afwachten... misschien zet het door en misschien is dit al mooi meegenomen voor morgen..
@sjorssje we zitten in vinkel (noord braband) En we vermaken ons wel. MAar had me het wel anders voor gesteld dan met twee moppies veel binnen te moeten zitten. @vogeltje. Oo meis dikke knuff
Ohhhhhhh neeeee Vogeltje wat erg... Sterkte meis @ Lique, kun je de vk niet bellen? Mss is er wel iets op gang en kan ze je nog een zetje geven? Als het bij mij niet op tijd was doorgezet zouden ze de dag voor dat ik anders ingeleid zou worden nog thuis mijn vliezen breken, maar ik had dan al wel wat ontsluiting. Wie weet heb jij nu ook wat?? Hoop het zo voor je meis!! @ Binna, ach apart slapen is geen ramp toch! Jammer van het weer voor jullie hopelijk toch lekker genieten! @ Juud, hoelang ik nog verlof heb???? NIET! Moet morgen weer werken.......... @ All, fijne dag vandaag! Kom straks nog even spieken naar Lique nieuws!
@Delilah, hahah, de VK reed net langs toen we de auto aan het uitsoppen waren. Ik zeg ik ga jou zo bellen, haha!! Ik hoop het. Maar ze zei vrijdag al, dat ze geen strippoging meer gingen doen, want ik had natuurlijk geen ontsluiting. Ik vind het wel prima zo... dit is nog lang vol te houden en ben al blij dat er wel iets vanzelf opgang komt!
@ Vogeltje: Ach meis, een hele dikke knuffel voor jou en sterkte! @ Lique: Hehe, eindelijk gebeurt eens wat haha! Misschien gaat het dan toch nog spontaan gebeuren. Het is in ieder geval mooi meegenomen voor morgen!
lique, mooi dat er toch wat gaande is! hoop dat het zich vanzelf doorzet en anders morgen wat hulp erbij! petra, wat leuk om die foto's weer eens te zien! ze heeft zo'n lief snoetje! misschien ook wel omdat ik uit je verhalen weet dat het een lieve meid is. hier zowaar weer eens 2 kindjes stil in bed. genoeg te doen in huis, maar ik ga lekker in de tuin een boek lezen!
@ Lique, jammer... Maar hoe is het met de weeen? @ Binna, ik las op je hyves dat het moeilijk ging met de medicatie toedienen bij Sky voor de refllux. Mijn schoonzus deed het in de speen voor ze de fles gaf, dan dronk mijn nichtje het uit de speen en de fles erachter aan? Misschien een mogelijkheid voor jou? @ All, zwaaaaaaaaaai hier is de zon toch gaan schijnen!
@ Lique, zo ging het bij mij ook en 'snachts kwam er regelmaat. Ben benieuwd!! Maar hoe dan ook zijn jullie morgen de ouders van nog een wondertje, voelt dat niet gek, dat je dat nu zeker weet?!
@Delilah, ja dat is inderdaad best wel raar.. Maar ook wel leuk, zo lang op gewacht... en nu eindelijk gaan we zien wat het is enz...
Vogeltje heel veel sterkte. Lianna en ik zijn inmiddels terug van het Zomerfeest en het was heel erg leuk. Lianna was alleen d'r oren vergeten mee te nemen en voor dansen en meedoen waren andere kindjes, haha.
Heeft iemand hier van die dvd schermpjes voor aan de autostoel? Wat is een goed merk? (prijs-kwaliteit) en waar moet je op lettdn als je er een uitzoekt of is het allemaal hetzelfde?
wij hebben ze alleen nog niet in gebruik voor de auto maar voor in het vliegtuig. Wat belangrijk schijnt te zijn is dat er een interne accu/batterij inzit zodat hij niet uitgaat als je bv gaat tanken ofzo. Ook is het prettig als er een oplader bijzit die je in het stopcontact kunt doen want anders kun je alleen in de auto opladen @ Lique, heel veel succes met bevallen @ vogeltje, wat een rotnieuws zeg, wat zullen jullie verdrietig zijn. Ik wens jullie veel sterkte
Ik kom straks even lezen maar wil even vertellen dat mijn meiden het super goed hebben gedaan tijdens het turnen. Joelle is 4e geworden ennnnnnnnnnnnnn Dionne is 3e geworden!!!! En het was nog wel haar 1e wedstrijd. Dus die heeft een beker, medaille en diploma en Joelle een diploma en medaille. Ben dus SUPER trots op ze.