Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Lique gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Geniet ervan.

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique en haar gezinnetje: Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Super dat het toch nog helemaal zelf is gelukt!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    De kindjes hebben van m'n zus en zwager een Little Tikes zand en watertafel gekregen met een kraan erop. Hij is net binnengekomen en het is een succes (ook al is ie nu alleen gevuld met water). Alleen gebruiken ze 'm als zwembadje en zitten er ook alledrie in.

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Lique, gefeliciteerd met de geboorte van VINCE. Leuke naam hoor. Geniet er van.

Zo eerste dag op de Poli zit er op. En ik ben bang dat ik me stierlijk ga vervelen de komende maanden. Maar wie weet wordt het nog wat. haha.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Happy is het zo rustig dan?

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lique: GEFELICITEERD met de geboorte van Vince!!!!!
    Wat super dat hij toch nog op eigen kracht geboren is.

Sam en Djim: gefeliciteerd met de geboorte van jullie broertje

7. Joepie, daar is ie dan!!! Lique, man en kids van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ Lique: GEFELICITEERD met de geboorte van Vince!!!!! Die naam vindt ik ook leuk maar dat wouden we niet omdat je broertje Vincent heet dus echt een super naam

Sam en Djim: gefeliciteerd met de geboorte van jullie broertje
    [FONT]

9. @ vogeltje meid wat verdrietig om te horen, knuffel voor jou

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lique; gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    Sam en Djim; gefeliciteerd met jullie broertje!
    En wat fijn toch nog spontaan bevallen :D

Verder weinig opgeslagen. Ga lekker vroeg het bed in.
    Kinderen zijn uit logeren bij opa en oma. Dus zijn alleen vannacht. Voelt raar hoor. zo voor het eerst zonder Eline.
    Morgen op schoolreisje met mijn klas. Heb er zin in, alleen jammer dat het zo extreem warm wordt :S

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hiepedepiep hoeraaa! Welkom op de wereld kleine Vince! Gefeliciteerd Lique, man, Sam en grote broer Djim!!!

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Lique, man, Sam en Djim,

:):):):):):)

Op de warmste dag van het jaar bevallen, ik geef het je te doen.

Namens de moeder van Petra en oma van Roos en Suze

VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van
    jullie ZOON en BROERTJE VINCE.

Heel veel geluk gewenst voor jullie mooie gezin.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ja, hij is er!!!!! Ik dacht al dat je vanmorgen al bevallen was! Wat fijn dat ie er is en wat een stoere naam! Wat een flinke vent! Hoop dat je snel thuis bent en met zijn vijfjes kunt genieten!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Suze een paar weken oud

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo meegeleeft hebben. En natuurlijk dank voor alle felicitaties!!!

Super trots zijn wij op onze zoon Vince! Hij was wel wat zwaar maar is nu met 3 goede testen geslaagd om naar huis te gaan morgen, samen met mama!!! 53cm en 4340 gram

Kan nu mijn foto's niet uploaden, dus dat moet even tot morgen wachten, helaas!!

Bevalling toch nog zelf gestart, maar omdat ik pas na 12 uur contact opgenomen had met de VK, was ik officieel al medisch (precies 42 weken).

Rond 1 uur kwam Wouter naar bed, ik had het even totaal gehad. Zere weeen om het kwartier en dacht echt, dit wordt niks..moet ik nu nog wachten tot ze om de 5 min komen...of is dit weer niks.... Ik dus in tranen, Wouter ging VK bellen. Die was gelukkig in het ziekenhuis een bevalling aan het doen! We mochten komen (nadat ik wel aangegeven had, niet naar huis gestuurd wenste te worden en daar anders we zou wachten op mijn inleiding). Prima, daar aangekomen om half 3, even meten, YES 3 cm onsluiting, zo blij dat het allemaal niet voor niks was... VK deed toch het eerste gedeelte van de bevalling omdat het laaiend druk was. Zij heeft voor mij ook de pijnstilling nog even geregeld (prikje voor de ergste pieken). Van 4 tot 5 daar lekker op gesufd en toen kwamen ze in alle hevigheid weer door. Om half 6 naar toilet en daar flinke plons vruchtwater en met hulp terug naar bed. Laatste stukjes wee wilde al persen, dus of ze even konden kijken. 6.10 uur 8 cm, niet persen maar beetje meegeven mocht. Rond half 7 kwam er eindelijk een Gyn binnen en die heeft het laatste stukje gedaan om 6.43 uur was Vince er!
    Mama nog even 2 kleine hechtinkjes.
    Helaas door drukte beetje lang moeten wachten op wegen, meten aankleden enz... Dus pas om 9.45 was duidelijk dat ik helemaal nog niet naar huis mocht.... Als ze dat nu even eerder hadden gedaan... maarja is niet anders.
    ik ga nu lekker slapen en genieten van de rust (hoop ik..)

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Suze 9 maanden

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oja en de vellen hangen aan zijn handen. Hij was in de buik al aan het vervellen gegaan, het is niet zo'n mooi gezicht, maar komt vanzelf goed!

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Suze afgelopen week

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ lique, wat leuk dat je de bevalling al even komt beschrijven. Ik viond het heerlijk om mee te leven. Het klinkt als als een prima bevalling en het is superfijn dat er weer een kindje gezond en wel op onze wereld is gekomen.
    Herken je dingen van Sam of Djim in hem?

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, heel veel van Djim, kleine dingen van Sam.. maar dat verandert vast nog wel komende dagen!!! Zal snel foto's posten...

Deel Deze Pagina