@ Lique, wat fijn dat het zo is gegaan! Heel leuk om te lezen weer een bevallingsverhaal! Ben blij dat je het achter de rug hebt nu! En tja, in het zkh zijn ze wel vaker te druk op zulke momenten. Beetje jammer is het wel natuurlijk want je wil het liefst zo snel mogelijk naar huis! Morgen dan maar en heerlijk genieten!! Ik hoop voor jou op een goede nacht! @ Petra, ik zie geen foto's?
Lique super dat je nog even zelf komt posten. Ben benieuwd naar de foto's morgen. Petra jij ook weer leuke foto's.
hey lique, fijn dat je weer thuis bent! ben benieuwd naar de foto's! wat vinden sam en djim ervan?? petra, hihi, die met dat zoenmondje is leuk!
@lauwie hahaha lekker koppie ook he van Ot Heb je nog een recente van je mannetje? @petra die suze met d'r guitige koppie hahaha Pfffff warm he Wij hebben dan wel een ventilator maar op zolder is het gewoon niet te harden
Lique; uiteindelijk dus toch nog redelijk vlot gegaan. Gelukkig! En nu zo heerlijk thuis genieten! Gisteravond is er weer een vriendinnetje van mij bevallen. Van een gezonde zoon Luuk!!! Zooo ontzettend leuk! Ik zit echt in een baby boom Ik ga nu naar school. Vandaag schoolreisje, natuurlijk veel te warm, maar we maken er maar het beste van!
echt een mooie meid die ot! @ juud, wat vreselijk he als het zo heet is in de slaapkamer ben benieuwd hoe het bij lique gaat, vince is alweer 1 dag
Juud bij ons slapen Lianna en Jorja ook op de zolder, wat een hitte. We hadden de deur maar extra open gelaten. Lauwie leuk van Ot ook foto's.
Goedemorgen dames, Zo mijn eerste nachtje in het ziekenhuis van mijn leven is feit! Was opzich wel lekker hoor, alles aandacht voor mama en de baby. Vannacht wel rommelig geslapen, want je hoort natuurlijk alles. Voeden gaat goed, Vince mag zo in bad en als het goed is rond half 11 naar huis... Ben nog in twijfel wat we met de kraamhulp doen.... Wel voor vandaag (misschien alleen opstart voor na middagslaapje) of morgen pas starten... Wat een heerlijke foto's allemaal... ga ik de tijd voor nemen binnenkort....
En nu even foto's van Joelle en Dionne toen ze net zo oud waren als Laureen nu. Joelle: Bekijk bijlage 162715