Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lief!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, super dat het zo goed gaat.

Miranda, bij jou ook leuke foto's.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @miranda leuk hoor :) echt lieve koppies :D

pfffff niet te houden hier in huis, en hier regent het al!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Verdorie, ze hadden toch aangekondigd dat het vanavond zou gaan losbarsten. Ard is vandaag op de motor naar Amsterdam :(

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi dames... Even snel vanaf mijn werk :( anders ga ik het allemaal niet meer bijhouden denk ik ;)

@ Lique, ik zou lekker meteen de kraamhulp doen. Ik heb ze gebeld toen ik thuis was, kon ik zelf nog een beetje installeren voor ze kwam!! Maar, leuuuuuukkkkk dat je bent bevallen :D Lekker genieten!! Zo'n nacht in het ziekenhuis is wel apart he?!

@ Warmte, bleh! Ik wil niet klagen maar dit hoeft voor mij niet hoor ;) Heb wel goed geslapen, maar na zo'n eerste werkdag ben je ook wel op! Kindjes ook gewoon goed geslapen maar die slapen aan de achter kant en daar staat de zon niet de hele dag............ Die staat op ons raam :D

@ Foto's; leuk, leuk, leuk! Ik ga er binnenkort ook even voor zitten om wat te spammen :D

@ Alieke, oei met dit weer is het wel veel te warm voor een schoolreisje ja! Hopelijk gaat het goed!

@ Sjorsje, ik word gek van die weersvoorspelling, het klopt elke keer net niet!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ben benieuwd hoe het bij lique is!

Hier een eindelijk eens een goede nacht (ondanks warmte en tanden). Om 2u een speen en om 4u gevoed en nog 2x een speen voordat hij weer sliep. Had niet gedacht dat ik met zo'n nacht heel blij zou zijn! :D

Zit te kolven op mijn werk maar ben van die pads vergeten en jort heeft vannacht weinig gedronken en vanochtend niet (alleen 4x gebeten! :() = natte plekken in mijn kleren :(

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, oei dat is verveled :( natte plekken... Kun je even naar huis?

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lique wow wat een bevalling. maar wat zal je blij wezen met het resultaat!!!!

kus

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie he gets, moet je nog lang?

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Delilah en sjorsje, heb een gerimpeld jurkje aan dus denk (hoop :D) dat t niet opvalt ;)

Zit in de trein naar t zuiden. Ben benieuwd of ik nog makkelijk thuis kom met het noodweer.
    Hoe laat moet ard naar huis? Niet fijn met de motor!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie ik kreeg iets na twaalven een sms dat hij weer onderweg is naar huis. Maar ik keek net even op de buienradar en ik denk dat het wel mee valt.
    Kreeg net trouwens een mail van de NS dat er morgenmiddag, 28 juni, een aangepast rooster is. Denk dat daar ook iemand last heeft van de hitte, haha.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Sjorsje, dat is vandaag! Maar hier in den bosch lijkt het idd wel mee te vallen..

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Het is nu hier weer zonnig en bloedje heet

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier staat de zon nog hoog aan de hemel en is het flink warm en benauwd.
    We zijn vanmorgen wel even in de tuin wezen spelen met water maar zitten al vanaf een uurtje of half 12 binnen met de deuren gesloten om de warmte buiten te houden.
    Tess word zo kortademig van dit weer hier en ik zit ziek thuis met een longontsteking dus kan het ook niet zo hebben.
    Maar toch vind ik het wel heerlijk dat er zonnestralen zijn na die regen

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    #1395 sjorsje, 28 jun 2011
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
    Dat is inderdaad vandaag. Oh ik zie wat er gebeurd is: gisterenavond is de mail verzonden, maar door een vertraging heb ik 'm vanmiddag pas gekregen. Altijd handig.

Carmen ach wat sneu voor Tess. Hopelijk knapt ze de komende dagen weer snel op. En voor jou natuurlijk ook heel veel beterschap.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Carmen, vervelend voor tess en voor jou! Hoe gaat t verder met jullie? Beterschap!

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zwaai! Hier ook nog errug zonnig en warm.

Mooie foto's allemaal hoor!

Lique, fijn dat je nu weer thuis bent. Hoop dat het allemaal een beetje te doen is met dit weer voor Vince... Het benadert misschien wel de temperatuur waar hij aan gewend was :)

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    zijn weer thuis! Kom later nog wel even meer reageren maar wil allereerst even lique feliciteren met hun zoon! Nu genieten van je prachtig gezinnetje!

19. @ lique, wat leuk om je verhaal te lezen! Ben benieuwd naar de kleine man!!!

Leuke foto's allemaal dames, heel schattig... En ze worden alweer 3 binnenkort.....
    Over een half jaar een school uitzoeken en aanmelden! Jeee en het is nog zo'n klein ding....

Hier is het nu licht bewolkt maar nog heerlijk weer. Zal het overtrekken of later op de avond nog komen...?

Zo maar gaan bankhangen... Ben best lui, morgen lekker weer het dagje vrij.

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Dames waren er nog nieuwtjes hier? Wou een poging doen om terug te lezen maar pff das me een beetje te veel.

Gaan we nog meeten?????

Hier een heerlijke vakantie gehad. Alleen was het echt bloedjeheet en hadden we geen schaduw bij de stacaravan. Airco deed het niet dus je kon tot een uur of 6 niet in de caravan zijn. Wel heerlijk genoten hoor. Veel gezwommen en af en toe weggeweest.
    Alleen jens is behoorlijk op de hobbel. Hij slaapt zeer slecht (de hele vakantie werd hij elke nacht wakker en dan ook een anderhalf uur ofzo) In bad gaan is krijssen en dat was normaal niet zo??? Hij is dan helemaal overstuur en boos. Vanavond thuis in bad gehad maar dat was ook weer krijssen.
    Grr zondag kreeg hij er ook nog uitslag bij van de zon dus hebben toen maar besloten om naar huis te gaan maandagavond ipv vrijdagavond.
    Voor de rest is hij overdag een supervrolijk mannetje. Snap dit niet?? Is het gewenning?

Deel Deze Pagina