Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    oooh dat klinkt intressant, dan ga ik het ook proberen met haar....word vervolgt

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @tes oeeee wel een leuke jurk hihi :)

@arri ik bedoel bhs met model maar zonder beugel en wel met cups :p
    Ingewikkeld pffff.

@petra, het thema wordt ook niet te gek hoor hier :) want dat vind ik zonde van het geld :eek:

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mik, wat zielig, hopelijk is de operatie goed gelukt.

Zindelijk 's nachts, ik had 'n paar weken geleden vergeten om Lianna een luier om te doen 's nachts, maar na 2 uur geslapen te hebben moest ik toch een bed verschonen.

Thema verjaardagen, bij ons ook geen speciaal thema. We vieren 24 juli alle verjaardagen samen, tenminste voor de visite dan, want op de dag zelf vier ik het nog 'n keer, haha.

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Sjorsje kan goed begrijpen dat je de verjaardagen voor visite op
    1 dag doet, ze zitten ook heel kort op elkaar.

Tess is op dinsdag jarig en we vieren het op de zondag ervoor voor familie en vrienden.
    Op de dag zelf hebben mark en ik vrij genomen en gaan we gezellig met zijn drieën naar de dierentuin ofzo en daarna lekker uit eten bij een restaurant naar tess's keuze.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen dat klinkt ook leuk. Met de verjaardag van Jorja ga ik met haar naar de kinderboerderij, met de verjaardag van Yosyp ga ik met hem naar de dierentuin in Antwerpen, alleen voor de verjaardag van Lianna heb ik nog niks staan (ben eigenlijk met haar al naar het Zomerfestival geweest). Dus dan blijven we waarschijnlijk gewoon thuis. Ard gaat in alle gevallen gewoon werken.

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Carmen: Mijn nichtje van 7 wordt momenteel begeleid op school door een maatschappelijk werkster want zij heeft een beetje hetzelfde als Tess. Zodra ze bijv een toets moet maken, en ja dat moet echt al in groep 4, gaat ze verschrikkelijk huilen. Ze is bang dat ze het niet goed doet, maar ze maakt alle toetsen hartstikke goed. Maar ze krijgt dan geen bevestiging van de juf dat ze het goed doet en raakt vreselijk in paniek. Ze zit op de selectie van turnen en neemt daar ook geen genoegen met een lagere plek dan bij de 1e drie. Afgelopen week had ze de beker gewonnen en dat was pas goed. En toen ze op zwemles zat had ze in 13 mnd A, B en C gehaald en heeft nu dit jaar met schoolzwemmen alweer aardig wat vaardigheidsdiploma's gehaald. Allemaal hartstikke goed dat ze het haalt, maar de manier waarop...

Thomas is op woe jarig en dan gaan we naar Cars 2 in de bioscoop en op zaterdag vieren het voor familie en vrienden. Jasper is op maandag jarig, maar ik moet nog even verzinnen wat we gaan doen op die dag zelf. thomas is dan alweer naar school en Jeroen weer aan het werk.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wat leuk, Ard gaat met Lianna op 17 juli naar Cars 2. Ben benieuwd of ze het lang genoeg leuk vindt.

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    HallO!

Mijn sollicitatie vanmorgen ging best goed voo rmijn gevoel.
    Hoor morgen al of ik geschikt gevonden ben. Ben benieuwd!

Carmen; wat moeilijk zeg met Tess. Het is natuurlijk zo dat ze niet weet hoe het is om iets niet te kunnen omdat veel dingen haar zo gemakkelijk afgaan. Ze moet echt leren dat ze ergens voor moet leren en dat ze fouten mag maken. Maar oh wat is dat moeilijk. Wel heel fijn dat jullie zo vroeg begeleiding hebben.
    Want heb ook wel eens een kind meegemaakt wat in groep 6 bij ons kwam en bleek hoogbegaafd te zijn en ouders en de school hadden het niet in de gaten gehad. (gedrag slecht, onderpresteren en ga maar door) Maar door gesprekken me the tkind kom je er pas achter hoe moeilijk het is voor het kind. Ze weten gewoon niet hoe te leren! En mogen van zichzelf iets niet fout doen. En dat uit hun gedachten krijgen is erg lastig.

verjaardag; hier heb ik al wekenlang kabouter plop spullen in huis liggen. Wat zeg ik al wel 3 maanden. Was laatst bij de supermarkt voor 99 cent. Wilde mega mindy, maar kon ik niet meer compleet krijgen. Kabouter plop wel. Dus helemaal leuk! Ligt al onder inde kast. Nog even langs carnavalsland wat leuke spulen bij kopen en het is weer geregeld.

Bah ben zo verkouden aan het worden. Niet leuk!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mik, he wat naar dat sydney zo rot de narcose inging en uitkwam! lijkt me al naar als je kind geopereerd wordt, maar zo helemaal. nu hopelijk snel verbetering!

marleen, dikke knuffel!

juud, een recente foto van jort:

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie wat een scheet, hij lijkt best wel op Ot toch?

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, hij lijkt heel erg op ot idd!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie leuk is dat. Ik heb bij die 3 van mij niet echt herkenningspunten, haha. Toen ik zondag met Lianna in de trein zat, was er wel 'n vrouw die vond dat ze erg op mij lijkt (maar of ze daar nou blij mee moet zijn, hahaha).

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik denk dat het half augustus wordt, voor 20 uur in eerste instantie, later mogelijk voor 24 uur.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Arri, wat knap zeg! Wij doen nu 's nachts weer een luierbroekje nadat ze een keer 's ochtends vrolijk riep dat ze een natte broek had. Helemaal koud :$, misschien wel halve nacht mee geslapen. Luiers zijn wel elke ochtend droog.

Setteke, gefeliciteerd! Waar is het? Fijn hoor!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Sjorsje, zo op de foto lijken je kindjes idd niet erg op elkaar. Ook wel leuk toch dat ze zo anders zijn?

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ot is trouwens de laatste dagen weer heel gezellig en meegaand. Jullie kindjes ook weer of nog veel dwarse buien?

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: wat een schatje zeg! Hij lijkt idd veel op ot!

sjors: ook leuk toch dat ze zo verschillend zijn. Hoe gaat het trouwens met het verhuur?

setteke: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super zeg!!

Hier schiet het zindelijk worden niet op. Ze doet er nu weinig mee alleen wil ze nog naar de wc toe `kijken` als we ergens anders zijn.

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Miepie, hier tot een maand geleden ofzo ook weinig interesse. Kan snel gaan ineens! Hoe is t met jens nu?

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: het gaat nu wel weer alleen heeft hij vandaag wel van 11 uur tot 4 uur geslapen en om kwart voor 8 ging hij zonder problemen weer naar bed! Denk zelf toch aan gewenning en de warmte. Was ook heel warm daar en tja als de airco het ook nog eens niet doet in de stacaravan...

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :D

@lauwie wat een lekker kind is Jort hihi :)

@mik, hoe is het nu met Sydney?

Verder is er niks blijven hangen...sorry!
    Ik ga werken, heel fijn met ochtendmisselijkheid :p

Deel Deze Pagina