Lique wat schattig dat Sam al zoveel met 'm wil doen. Ik ga meteen op hyves kijken (mag hier eigenlijk niet, haha).
Lauwie, hier is onze grootste dame ook weer een stuk gezelliger; ze luistert enorm goed en is erg tot rede vatbaar en gaat weer heerlijk haar eigen gang. Echt genieten!! Lique, leuk die foto's op hyves. Fijn dat het met Vince goed gaat. De kraamzorg vertelde ons dat kinderen van 2 huilen associeren huilen met pijn. Zij denken dus dat de baby telkens pijn heeft en daarom vinden zij het huilen zo naar. Hanne is er inmiddels aan gewend en heeft er niet zoveel moeite meer mee.
Carmen dikke Knuffel voor jou. Natuurlijk blijft dit een verdrietig dag. Fijn dat de longarts tevreden was. Voor jezelf ook? Wel balen nu weer kno arts. Het blijft Bezig Lique Danique liep weg als Eline moest huilen. Kon het niet aanhoren. Ze is nu gewend en gaat tegen eline praten dat ze niet hoeft te huilen enzo nu mijn goede nieuws. Ik ben aangenomen. Wordt nog schriftelijk bevestigd en mijn nieuwe contract gaat dan per 1 aug in. Ze hadden me eigenlijk wel wat jong gevonden maar zagen veel ambitie en planmatig werken. Dus ondanks mijn leeftijd toch geschikt
Dank voor de knuffels , heb me er op wat tranen vanmiddag na goed door heen geslagen. Alieke gefeliciteerd met je promotie. Wat gaat er nu precies voor je veranderen?
Carmen,in mijn taken niks. Blijf gewoon alles doen wat ik nu ook doe. Alleen vooruit in salaris,geen mega bedragen hoor,maar toch waardering voor het werk naast de klas draaien
@ Carmen: Het zal best een emotioneel zware dag geweest zijn meis. Dikke knuffel! @ Alieke: Gefeliciteerd!!! Goed gedaan meis!!! @ Lique: Wat een leuke foto's! Super trotse broer en zus, erg leuk!
@Alieke gefeliciteerd. @Carmen, hoop dat je goede steun van je omgeving krijgt. Dit is toch allemaal niet makkelijk zeker omdat je ook weet dat je waarschijnlijk nooit meer zwanger gaat worden. Nogmaals een dikke knuffel. En dan het goede nieuws, ben vandaag geslaagd voor mijn theoretische deel van de opleiding. Ben echt zo blij. Toets viel erg tegen, mijn cijfer dus ook. Maar het was voldoende en dat is het balangrijkste.
@Alieke: Gefeliciteerd! @Tesske: Dikke knuffel! Heb voor de rest niks gelezen, want ik heb het op het moment nogal druk. Vandaag zijn we 3 jaar getrouwd en daarom zijn we net met zijn4tjes uit eten geweest. Het was erg gezellig en de kids hebben zich weer voorbeeldig gedragen
Happy! Wat supergoed zeg! Hoge cijfers vraagt niemand meer na als je je diploma op zak hebt. Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik ga Eline een fles maken en mijn bed in. ben zooo moe. Morgen zwemmen met het hele stel en morgenavond afscheid van groep 8. Dus morgenavond weer oppas aan huis Maandagavond, dinsdagavond en vrijdag overdag ook nog naar school. Dus weer lekker druk. Maar gelukkig is het daarna vakantie
alieke: gefeliciteerd met je nieuwe functie! Hoe gaat het met eline? Slaapt ze makkelijk en is danique een beetje rustig met haar? Behoorlijk druk dus.... happy: super meid dat je het hebt gehaald! Cijfer doet er niet toe je hebt het mooi gedaan! carmen: pff wel vervelend voor je kleine meid dat ze wss weer onder het mes moet. Ze heeft wel veel te verduren zeg! Duster: fijn dat het een leuke avond was! Wanneer begon je nou met werken? chantal: hoe gaat het met je studie? En hoe gaat het met tygo? En met jezelf voel je je alweer wat beter? lique: wat een mooie fotos zeg van je kids! kun je supertrots op zijn! Heerlijk genieten van je mooie kinderen! binna: zag aan de fotos dat jullie toch een leuke vakantie hebben gehad ondanks het weer! Wanneer moet jij eigenlijk weer werken? Marleen: hoe gaat het nou met jou moeder? En met jullie? Hebben jullie kinderen ook wel eens van die woede aanvallen? Malou heeft ze laatste tijd weer vaker en dat is soms behoorlijk irritant...soms wel moeite om er geen aandacht aan te geven.. Op vakantie was ze ook even weer eens boos en toen heb ik haar in de stacaravan gezet en dat ze terug kon komen als ze klaar was...maar ze kwam niet ze lag op de grond en was in slaap gevallen...hihi (heb op hyves er een foto van)
Wanneer gaan we meeten!!!!!!!!!! Zat 2 juli petra Alieke zon 3 juli petra Joyce Binna (twijfel) zat 9 juli petra Alieke miepie28 binna (ligt er aan waar heen ben dan alleen met kids) Miranda zon 10 juli Binna zat 16 juli petra miepie28 Judith Binna (ligt er aan waar heen ben alleen met de kids) Miranda zon 17 juli miepie28 Judith Binna zat 23 juli petra Alieke miepie28 Binna (ligt er aan waar heen ben alleen met de kids) Miranda zon 24 juli Binna Miranda Heb even zondag 24 juli verwijderd dan kan ik niet meer.
Grr mijn lieve schoonzusje is weer bezig....Er is elke keer wel wat en ben er nu ook ff goed zat van. Was even bij de buren en hoor van hun dat mn schoonzusje elke vrijdag hier is als mn schoonouders oppassen....Normaal hoeft dat niet erg te zijn ze is van harte welkom hoor maar ze komt voor de rest NOOIT bij ons.... Had toen ik het hoorde echt ff zoiets van stik er nou ook maar in. Ik zoek geen kontakt meer. Nu waren mn schoonouders gisteren hier en we hadden het over kadoos. Blijkt gewoon dat het kado dat jens voor zijn verjaardag van mn schoonzus en familie heeft gehad mede betaald is door mn schoonouders???? En dat terwijl ik toendertijd aan haar had gezegd dat hoef je toch niet te doen zon groot kado en ze zei ach af en toe moet het kunnen????? Pff moest het ff kwijt...
Sorry lieve meiden, ik heb niks gelezen maar moet wel even klagen...... Andy slaapt vannacht in het ziekenhuis aan honderd meetsnoertjes om te kijken voor het snurken en ik heb net de hond uitgelaten (wat ik niks vind op dit tijdstip en in die stille buurt bij ons en nu heeft 1 vd poezen ondertussen een muis los gelaten in de slaapkamer en nu weet ik niet wat ik moet doen. De muis leeft nog, zit aan de zijkant van de kast en aan de voor en de achterkant vd kast zit een kat die elke minuut die muis proberen te grijpen (pieppiep hoor je dan) Ik ben zo bang dat als ik in slaap val dat de katten hem als aardigheidje aan me willen geven, maar als ik op de bank ga slapen dat ik het gevoel heb roos en suze in de steek te laten. Ik had allang willen slapen en nu zit ik hier maar
petra: dat meen je niet..... Kan je m niet wegjagen zodat hij in elk geval uit de kamer gaat? pff ik heb het echt met je te doen...als ik in de buurt woonde kwam ik je helpen ben niet bang voor muizen hihi. (moet wel even zeggen dat ik er ook wel een beetje om moet lachen...zie je al helemaal zitten.. Laat een ding je troosten heb het een keer gehad met een giga huisspin....)