Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, heb je geen stok om 'm achter de kast uit te krijgen?

Alieke gefeliciteerd.

Happy gefeliciteerd.

Had vanavond een etentje van een collega die 25 jaar in dienst is. Was erg leuk met superlekker eten.

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    gezellig sjorsje!

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    petra: is hij al weg?

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben op de bank gaan liggen in de hoop dat de katten hem snel dood hebben gemaakt.
    @ miepie, wat lief dat je wilde ondersteunen.

Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor muizen maar een muis in doodsnood is niet tof en dan durf ik hem niet te pakken

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie: Ik ben al 3 weken bezig

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Alieke, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Je krijgt meer salaris maar hoeft er niets extra's voor te doen?? Zo'n nieuwe baan wil iedereen wel, haha :D

Happy, gefeliciteerd! Fijn zeg dat je het gehaald hebt!

Carmen, kan me voorstellen dat het een verdrietige dag was. Vervelend ook dat Tess misschien weer geopereerd moet worden.

Petra, he bah! Ben ook niet bang voor muizen maar zou dit ook niet leuk vinden. Waarom laat je op de bank de meiden in de steek? Wanneer horen jullie wat van andy's snurken?

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess is naar het kdv en ik ga straks even naar het werk om wat kleine dingen af te ronden die ik afgelopen week niet vanuit huis heb kunnen doen.
    Maar eerst om half tien nog weer naar de dokter want heb nu ineens mijn keel helemaal verdikt en mijn klieren zijn zo opgezet dat ik mijn nek amper kan draaien.
    Ben lekker aan het kwakkelen zo, volgende week heb ik vakantie en hoop dan toch wel fit te zijn.

Fijne dag allemaal

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie, zo kun je het inderdaad zeggen. Of andersom; ik doe al 6 jaar teveel werk voor te weinig salaris.

Miepie, Eline is een makkelijk meisje. Slaapt over het algemeen goed drinkt goed. Danique vindt haar zusje geweldig! En wilde hele dag knuffelen en lachen en helpen

petra hoe is het nu met de muis

Carmen wat zei de dokter?? Lekker bijna vakantie

Wij zijn terug uit het zwembad. Eline drinkt haar fles. Danique heeft haar broodje op en speelt. En ik ga zo opruimen als Eline naar bed gaat.

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    wat is het hier rustig!

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ik heb een actie van kinderkledingtekoop.nl. 3 halen en 1 betalen. Mocht iemand nog kleding nodig hebben laat het me dan ff weten! Het zijn merken zoals mexx, noppies, bfc, airforce, esprit, another world enz. Ik heb deze actie alleen omdat ik vaak daar bestel.
    Pb me maar ff mocht je belangstelling hebben!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    graag miepie!

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zooo moest veel bijlezen (lang niet geweest hier, sorry!)

Mik, wat rot hoe Sydney de narcose in ging en uit kwam. Hoop dat de operatie wel succesvol is!

Setteke, Alieke en Happy, gefeliciteerd met nieuwe banen en behaalde toetsen!

Juud, was je bij Giulia ook zo misselijk bij deze termijn? Hoop dat het snel overgaat!

Carmen, dikke knuffel nog voor de moeilijke dag gisteren. Heb je op de een of andere manier nog het kindje herdacht? En hoe is het nu met jullie kinderwens, het staat me bij dat er een tijdje terug een gesloten deurtje weer op een kier was komen te staan (een vriendin die draagmoeder wilde zijn als ik me goed herinner?)

Marleen, ook een dikke knuffel voor jou. Soms is het helemaal niet fijn als mensen steeds geïnteresseerd vragen hoe het met je gaat...

En applaus voor alle kindjes die opeens zindelijk zijn, overdag of zelfs 's nachts! En een doorslapende baby (*jaloers* ;)), ook al zo knap!

Hier weinig bijzonders te vertellen. Ik geniet enorm van de kinders. Ise is al tijden in een superleuke fase (wel met af en toe een boze bui, maar meestal hartstikke leuk) en Nathan doet het ook goed. Heeft alleen een beetje moeite met in slaap vallen overdag de laatste dagen. Nu slaapt ie eindelijk, maar is het tijd om Ise weer wakker te maken. Mama-tijd is schaars deze dagen ;):)

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    De dokter denkt dat ik pfeiffer heb, dus bloed geprikt en de uitslag afwachten en in ieder geval rust nemen en slapen naar behoefte.
    Dat is ook lekker makkelijk als je mama bent ;)
    Ben nog wel even naar het werk geweest en nu heb ik vakantie.
    Mijn leidinggevende gaf nog aan dat ze me als ziek wou laten staan zodat ik geen vakantie dagen op hoef te nemen nu ik toch ziek ben maar dat vind ik echt onzin.

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    mik: je hebt pb!

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Mijn man is weer thuis dus die kan weer onze overactieve muizenvangers (die 9 jaar op een bovenwoning hebben gewoond) onder verantwoording nemenm
    De muis van vannacht is nergens meer te zien, dus hopelijk opgegeten.

@ chantico, fijn om te lezen dat het lekker gaat.

@ alieke, van harte gefeliciteerd met je baan, daar mag je echt wel trots op zijn!.

@ tesske, wat vervelend dat het niet helemaal lekker gaat en wat zal het klo.e zijn als je pfeiffer zal hebben.

Ik heb weer bleodfanatiek paardgereden na werktijd, heerlijk 9 juli weer wedstrijd

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Happy: Gefeliciteerd!

@Miepie: Ik stuur je even een PB!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zo dames,
    Daar ben ik weer even!
    Ik ga even teruglezen vanaf de bevalling, haha!! Heb nu even tijd.
    Gisteren hing Vince bijna de hele dag aan de borst, nu om de 3 uur gelukkig. De eerste hoos visite is ook achter de boeg.
    Zit nu lekker op de bank met laptoppie, tv en Vince in de box.

@Alieke, dus je vriendin heeft ook een zoon gekregen op 27 juni, gefeliciteerd!!! En natuurlijk van harte met je nieuwe baan!

@Lauwie, hoe gaat het nu ’s nachts met Ot? Heerlijke foto van Jort!

@Tesske, hoe is het met je longontsteking? En hoe is het met Tess? Geweldige jurk trouwens, smelt!! Pfeiffer oef das niet niks…

@Chantico, ik denk dat ik heeeeel blij ben dat ik in het ziekenhuis( met airco ) was tijdens de ergste hitte.

@Miepie, had je nog geen sms gestuurd, liep allemaal even anders, maar je was de volgende dag alweer thuis, haha!! Is Jens weer een beetje hersteld? Of nog steeds drama? Ik ga even kijken op de site!

@Chantal, al enig idee waar Tygo naar school gaat straks. Hier is het nu makkelijk, Djim gaat naar dezelfde school als Sam natuurlijk.

@Setteke, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

@Juud, hoe is het nu met je misselijkheid enz. Nog een weekje en dan lekker de echo, ben zo benieuwd of het er 2 zijn.

@Marleen, knuffel voor jou, hopelijk gaat het nu beter met je! Succes met de voorbereidingen en wat een leuk idee voor een kinderfeestje!

@mik, hoe is het nu met je meisje, helemaal bijgekomen?

@Arri, wat goed van Hanne!!!

@Happy, gefeliciteerd!!

@Petra, hoe is het Andy vergaan??

Sorry iedereen die ik vergeten ben! Ik ga weer even voor de buis!!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, wat een superreactie, zeker gezien de drukte de eerste dagen! Hoe gaat t nu bij jullie? Zijn de nachten erg slecht of valt t mee? En vince, valt hij niet teveel af?
    Ot werd vanochtend weer gewoon om 8.15 wakker en jort ook pas om 7.15! En maar 1 voeding en maar een paar keer een speen. Ot werd wel om 2.30 wakker. Denk last van nachtmerries.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, wat een heerlijke nacht voor jullie! Lekker dat het zo goed gaat.

de nachten zijn natuurlijk nog heftig, vannacht had hij ook flink krampjes. Iedere 3 uur ben ik wel even met hem bezig. Maar probeer overdag ook goed te rusten enz. Ik duik er zo ook weer in. Gebruik sinds net Infacol, hopelijk werkt het voor de krampjes. Sinds vandaag voed ik iedere 3 uur ongeveer, hiervoor was het heel rommelig en legde ik veel aan om de BV goed op gang te krijgen, maar die gaat nu prima. Luiers vol met plas en poep enz...
    Ik hoop op een redelijke nacht, meer kun je niet doen ;)
    Morgen een uurtje naar het vrijgezellenfeest van mijn zusje, daarna ben ik alleen met Vince. Kids uit logeren en Wouter heeft ook vrijgezellenfeest. We gaan het allemaal zien!

Heb tot maandag kraamhulp, heerlijkhoor, niet om kijken naar was en huishouden enz.. En natuurlijk lekker verwend worden met ontbijt op bed en fruithapjes, hmmmm.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames, wie heeft een tip. Wij zoeken voor de bruiloft van mijn zusje stoere fuchia roze blousjes voor de jongentje.. mochten jullie iets zien, zouden jullie dat dan willen zeggen....

Deel Deze Pagina