goedemorgen, aan de hand van het zonder luier slaap verhalen heb ik Roos vannacht zonder luier laten slapen,maar......... heel zielig want om 23 uur maakte ik haar wakker om te plassen en toen was haar lakentje een beetje nat. ik de heleboel verschonen en toen was haar onderbroek en pyamabroek nog helemaal droog. Bleek het zweet te zijn van dat matje eronder..............arm kind, ik had al een luier aangedaan @ lique, vind het erg leuk om te lezen hoe het gaat met je nieuwe gezinnetje. Heel veel plezier bij je zus @ Lauwie, wat een lekkere nacht voor je. Ik hoop dat er nog vele zullen volgen. Hoe is het eigenlijk met je schoonmaakster? ik zit gezellig met Suze te ontbijten, die is net als ik altijd vroeg wakker
@lique: misschien bij de WE? Daar hebben ze vaak wel zulke kleurtjes.. Super om te leze dat jullie genieten van jullie gezin! @petra: he bah wat naar van die muis
petra: wat een leuke fotos! En wat sneu voor roos haha doet ze het goed en dan krijgt ze alsnog een luier om. lique: leuk om te horen dat alles zo goed gaat met jullie gezinnetje! Veel plezier bij je zus!
hey, Malou wil ik graag laten trakteren voor de vakantie op de peuterspeelzaal maar weet zelf nog niet zo goed wat...Hebben jullie ideeen?????
Petra, leuke foto's idd! Hele meiden al! Ja, dat ik een nacht met 5 onderbrekingen ofzo een goede nacht zou gaan vinden Lique, veel plezier bij je zus! Baal je nog heel erg dat je niet de hele dag mee kunt? Jort reageert op zijn naam , leuk! Ot zat net te knippen, let ik heel even niet op: hele lok uit haar haar! Gelukkig niet zoals haar buurmeisje die een pony van 1cm geknipt had maar ik schrok toch. Wat gaan jullie doen vandaag?
Miepie, ot had van de week een hele leuke traktatie: een heel klein setje kleurpotloodjes met een zelfgemaakt kleurboekje
Tess heeft het eerste jaar bert en ernie van banaan en mandarijn getrakteerd. Het tweede jaar kabouter plop koek met plop melk en een plopmasker. Dit jaar maak ik denk ik luchtbalonnen met fruitsalade in het mandje of een rupsje. ( grote sla bladeren op een schaal met daarop kleine zachte appeltjes met aan beide kanten van de appel een dropkokindje als voetjes en in de eeerste appel twee drop staafjes drukken als voel sprietjes en twee oogjes plakken)
Het eerste jaar had Danique een doosje rozijntje ingepakt in met een boekje van de tip de muis. En voorop een woezel en pip afbeelding. tweede jaar ernie van een mandarijn en dit jaar, ach nog niet zo over nagedacht eigenlijk. Misschien doe ik wel iets van chipskettingen ofzo. Even kijken wat ik op dat moment voor leuks bedenk. Petra; wat een dametjes al zeg. Ik vind Suze al zo oud lijken. Denk dat ze over een paar jaar ouder wordt ingeschat als Roos. Je kunt wel zien dat Suze de ondeugende is van de 2 en Roos de meer verlegen volgens mij. Ik heb net boodschappen gedaan met de kids. Ben al vanaf kwart over 6 vanmorgen wakker. Eline heeft weer honger en komt dus weer steeds vroeger 's morgens. Nog even dan krijgt ze rijstebloem bij in de fles en dan hoop ik weer eens te kunnen slapen tot 7 uur/half 8. Eline ligt nu te slapen en Danique en ik gaan een broodje eten. Danique heeft net in de winkel een teletubbies vakantieboek gekregen,dus daar is ze vast zoet mee de rest van de middag. En ik ga heerlijk rustig aan doen!!!!
@ Petra, wat een meiden zeg zo leuk, samen op de foto en die staartjes vind ik ook superschattig! @ Lique, ik vind dat je altijd zo super relaxed klinkt met je 3 kindjes!! Wat fijn dat je een goede kraamhulp hebt en er ook echt van geniet! Doen! (ik liep de eerste dagen alles zelf te poetsen) En wat fijn dat de voeding goed op gang is, lekker!! Bij H&M hebben ze wel blousjes maar die zijn geruit Product Detail | H&M @ Alieke, lekker relaxen dus!! Ik hoop dat jou nachten beter gaan als er rijstebloem bij de fles kan! Hier is Thyrza nog altijd om 5 uur wakker en dan is het met de speen klooien en is ze uiteindelijk half 7/7 uur echt wakker. Maar vanaf 5 uur krijg ik de slaap niet meer te pakken dus ik zal ook blij zijn als dat wat opschuift @ Lauwie, oeiiiii een kapster in huis gelukkig idd niet de pony maar ze moet er maar geen gewoonte van maken. Grappig dat bijna alle kindjes wel eens in hun eigen haar knippen, ik hoor het zo vaak haha... @ Chantico, fijn dat Ise zo gezellig is! Dat scheelt al een hoop als de mama tijd schaars is he Hoe zijn jou nachten dan? Ik zie dat je jaloers bent op doorslapende baby's, moet je er vaak uit? Ik vind die gebroken nachten echt superzwaar dus hoop voor je dat het meevalt! @ Verder weet ik het niet meer?!?!?! Thyrza slaapt, hubbie is met Wes even een bistro-setje halen voor in de voortuin. Hij is al een paar dagen druk in de tuin bezig en het begint op te schieten. Nog een klein hoekje bestraten en verder is het aankleden. Nu had ik een leuke loungeset gezien maar hubbie wil er geen da's nou balen... Thyrza zit denk ik in een sprongetje, is iets onrustig en heeft gister avond heel veel gehuild dat doet ze nooit, zo zielig dan... En ik kan zoooo slecht tegen dat gehuil helemaal als ze niet te troosten is. Maar volgens "oei ik groei" zitten we nu in een donkere wolk periode ben benieuwd... Wel jammer want ze ging de hele week al netjes tussen 7 en 8 naar bed en sliep met onderbreking voor de laatste fles dan wel door tot zeker 5 uur. Maar het hoort er allemaal bij. En als ik haar maar kan troosten op een of andere manier vind ik het ook niet zo erg maar gister was niks goed dan kan ik zelf wel janken! Vanmiddag gaan we naar m'n broer en z'n gezin, hun verwachten hun 4e kindje ben zo trots, weer tante! Wordt mijn 14e neefje of nichtje! Fijne zaterdag allemaal!
die van de H&M zijn inderdaad heel leuk! Ga ik even doorgeven. Bij WE ga ik ook nog even kijken. @Delilah, dank voor je compliment. Het wordt me ook nog wel makkelijk gemaakt he, iedereen die meehelpt enz. Foto van je buiten?? Succes met Thyrza! fijn dat je weer tante wordt!! Alles gaat dus goed (je had er hier wel iets over gezegd al toch?) Zo ik word net wakker met Vince in mijn armen, haha! Het begin van het vrijgezellenfeest was heel leuk. Iedereen lekker aan de taart enz, daarna de stripper, lachen dus. Mijn zusje wist niet hoe ze het had... Vince deed het super. Heb daar even gevoed en verder heeft hij bijna aldoor geslapen!
@ alieke, suze is inderdaad de ontdeugendste maar ook erg lief. Ze geeft bijvoorbeeld alles aan Roos als die dat wil. Dat ze er al oud zie kan wel kloppen want ze word al bijna 2 hihi.