Lique, met hoeveel weken en dagen was je bij Sam en Djim ook weer bevallen? Sam paar dagen voor en djim week na de uitgerekende datum? Wel spannend dat het nu elk moment kan gebeuren! (kom vanaf nu vaak ff spieken of er al wat gebeurt! )
Meeting lijkt me erg gezellig. Ik ben veel mobieler nu ze wat groter zijn, dus de kans is groot dat wij er ook bij zullen zijn
Vogeltje wat super, gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk weer 2 tegelijkertijd zwanger. Meeting, ja leuk. Moet het alleen wel op tijd weten omdat ik altijd op zaterdag moet werken, zondagen kunnen wel altijd.
@juud, kom maar op kraamvisite @Lauwie, Sam 40 weken precies. Djim 40+2, dus het zal nog wel een weekje duren hoor @Delilah, nog gefeliciteerd met je man! slaap lekker allemaal!!
lique: mogen we allemaal komen? Gezellig! meeting: lijkt me leuk! vogeltje: ook jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Gezeliig nog een zwangere er bij! Wie volgt?
zullen we meeten op een kinderboerderij ofzo?met omheinde hekken haha Met andy gaat het goed. het ziekenhuis belde om 10 uur dat hij was bij gekomen en opgehaald mocht worden. ik was aan het werk dus dat heeft zn vader gedaan. aan de telefoon was hij zo vaag als 10 andere hahaha nu moet hij na onze vakantie een nacht blijven slapen (hij was trouwens al in slaap gevallen voorddat hij de narcose kreeg, hoe bedoel je dat hij een beetje slaperig is?) @ vogeltje, van harte, wat ontzettend leuk ik reageer later meer maar heb het nu even druk
Gezellig weer eens een meeting! Ik vind t wel weer eens tijd voor grappuge peuteruitspraken/ woorden! Zal zelf beginnen: Ot begon vanavond bij de handdoeken over koffie. Bedoelde ze de theedoek Prullebak was hier prukkelak, inmiddels is het bullebak Ot zegt altijd: 'waar gaan we naar heen?' Hebben jullie nog leuke peuteruitspraken?
@Petra haha goed idee omheind Mss kunnen we in een park meeten en zelf een hek erom gooien Is Andy weer normaal? @Lauwie hahaha leuk he? Giulia zag me vd week aankleden en ze zei, moet je je diadeem nog om je middel (je bh dus haha) Ze noemt iets ruiken, snuiken. En ipv ik ruik... zegt ze ik ruik naar. ipv klaar voor de start af: ik ren op je af En in het liedje van Kortjakje, anders ga je naar de kerk met je zilveren werk XD
Snap wel dat je graag maximaal profijt uit al je moeite wil halen. Gelukkig is hij al bijna 6 maanden, dus je hebt het echt al heel lang volgehouden! Vergelijken met Ot is op dit punt gewoon ondoenlijk Met Nathan lijkt het steeds beter te gaan (klop het meteen af, want zal je zien dat ik het zo verpest ). Hij drinkt steeds vaker met langere tussenpozen, de nachten worden beter (nu twee nachten achter elkaar 22.00, 2.00 en 6.00 uur, daar ben ik al heel blij mee!) en ik kan hem sneller wegleggen na het drinken. Moet er dan soms nog wel even uit als hij toch nog last heeft van melk of boer, maar is niet meer zo heftig als een paar weken geleden. Wel geeft ie de laatste week ietsje meer melk op. Deed ie eerst vrijwel nooit, deze week denk ik wel dagelijks dat er een keer een mondje melk op m'n schouder of in zijn nek beland, en het is nu ook twee of drie keer gebeurd dat hij echt een klein golfje spuugde. Misschien omdat ie steeds grotere porties gaat drinken en z'n maagje dan overschat ofzo. Maar wat het allerleukste is, is dat hij zo enorm breeduit kan lachen, zelfs met zo'n heerlijk gierend lachgeluid erbij sinds vandaag of gisteren. Nou, dan kunnen m'n vriend en ik niets anders meer dan alles uit onze handen laten vallen en uitgebreid met hem gaan zitten lachen en babbelen (hij babbelt ook zo schattig terug dan). Dus het wordt steeds leuker!
hier vroeg malou zich een tijdje terug af wat ik deed met maandverband...ze vroeg of ik ook een luier om kreeg hihi. tegen jens zegt ze als hij moet aanmaken...activate activate...hihi waar komt dat nou toch vandaan... haha zal nog ff nadenken over meer. petra: blij dat het goed met m gaat! haha idd alles omheinen... of een bbq bij iemand in de tuin kan ook altijd natuurlijk! Mogen wel bij mij komen haha maar denk dat er dan niet zoveel komen aangezien de afstand....
Haha, juud en miepie! Ot zegt op straat: 'als je een put ziet, roep dan ... PUT!' waar ken ik dat idd van? Chantico, wat fijn dat t rustiger en makkelijker wordt bij jullie. En wat heerlijk dat ie al zo lacht!
Hihi die kortjakje ook . Mijn nichtje zong met sinterklaas: sinterklaasje kom maar binnen met je knex haha, best logisch eigenlijk
Danique zegt tegenwoordig bij alles,dat is niet eerlijk hoor. En als ze het ergens iets over wil zeggen dan zegt ze ;maar..... Dan is het even stil en begint ze. Tegen Eline roept ze de zodra ze begint te huilen of mopperen;Wto is er gebeurd. En verder is het heel grappig om in elk liedje iets te veranderen. Op een grote mamastoel. Olifantje in het bos laat je poepie toch niet los. En bedenk nog maar meer erbij. Ik ga slapen. En meeten is een goed plan!!!!!!
chantico: leuk he die lachjes...Pff en het gaat zo snel. Jens loopt bijna de hele tijd. Hij begint al woordjes te zeggen en heeft heel veel lol. Alleen istie wel eenkennig das wel een beetje moeilijk af en toe. haha kan er wel emo van worden als ik zie wat hij al kan
Hier is het niet poesje mauw maar moet ik m konstant veranderen in mama poesje miauw, nee mama papa...dus papa poesje miauw en daarna komt natuurlijk baby poesje miauw... Alles is hier papa, mama en baby. En iedereen die en jurk of rokje aan heeft is prinses... En een herenhuis is een kasteel en daar wonen prinsessen