juud, fijn hoor! ook geen idee dus wanneer dat ongeveer zou moeten zijn? rebbel, ik gebruik nog steeds babyproducten. otje heeft een redelijk gevoelige huid. door de vla gaan we morgen nog proberen.
@ Lauwie, ja ik gok ergens ronde de 19e?? Maar ik weet het niet zeker, heb niet echt bijgehouden, ook niet getempt of wat dan ook ben zo trots haha
Juud; wat super dat je je zo relaxed voelt deze maand. Heeft een maandje rust toch geholpen. Het zou natuulijk super wezen dat het nu gewoon raak is. Enne foto. Ik wacht nog even tot ook haar bed erin staat. Nu staat de commode er nog in, die moet eruit en haar ledikant moet gewisseld worden voor een bed. dus binnenkort maak ik foto's als de hele boel klaar is. Lauwie; wat vervelend zeg dat je het er niet in krijgt. Kun je haar ook niet ompraten als je haar uitlegt dat haar handje ziek is en beter wordt van dat drankje? Ik ga mijn bed in. Welterusten1!!!
@lauwie mischien kan otje wel geen drankjes hebben. kon ik lange tijd ook niet kotste alles uit. alle soorte maten geuren smaken. maar mischien helpt het achter in der keel met een spuitje. @mik jeetje meis de kriebels lopen over me rug. ben zelf nu 27 en dan lees je dat. heel veel sterkte met het steunen van je vrienden
@Lauwie, hier ging de AB door een danoontje of een beetje yoghurt bij het avondeten. Prima te doen! @Delilah, klinkt als een waardig afscheid van je moeder, mooi opgeschreven en goed gedaan hoor. Heel veel sterkte de komende tijd!! Dikke knuffel!! @Setteke, wat een heerlijk vooruitzicht. Ja Djim en Silke kunnen samen door, haha!! Zal het de 24e eindelijk lukken dat ze elkaar zien! @Juud, wat onwijs knap dat je het zo heb laten waaien. @Mik, jemig meid, wat krijgen jullie het te verduren. Moet er niet aan denken. @Kimm, hier maat 104 van boven en 92 van onderen. Schoenen maat 25. @Tesske, wat een figuur die dochter van jou, haha, fantastisch! @Petra, een applausje na het plassen of poepen en daar houdt het mee op hoor, haha! Dames ik heb een mooi taartje gemaakt vanavond! Ga er morgen een foto van maken!