Augustus 2008 mamma's deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Delilah, wat heb je dit mooi geschreven.
    Fijn dat jullie een goed afscheid hebben gehad en precies zoals je moeder het wilde.
    Zit hier ook met tranen in mijn ogen.
    Weet een beetje hoe je je moet voelen nu.

Daarom wil ik je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. En een hele dikke knuffel geven.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Delilah, wow wat heftig! Maar het klinkt als een mooi en waardig afscheid! Sterkte de komende tijd!

@ Buddy, ik zou om 6.30 uur haar niet laten huilen want dat is best een christelijke tijd? En waarom pas om 8 uur bv? Heeft ze niet gewoon om 6.30 honger dan?

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Duster, ik vind 6.30 ook schappelijk hoor
    bij 4.30 zou ik toch wat langer wachten

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Delilah het klinkt als een mooi, waardig afscheid. Heel fijn dat het zo is gegaan. Wens je veel sterkte de komende tijd.

@ Rebbel leuke jas.

Over laten huilen, doe ik hier zeker wel. Soms is Toby zo moe dat hij zich in slaap moet huilen, soms duurt het 15 min en soms wel een uur. Ga dan 1 keer kijken maar meer ook niet anders duurt het gewoon langer.

Wij eten frietjes, vroeg Toby om en dat hebben we deze week nog niet gehad.Ga hem zo maar eens wakker maken ander wordt het wel erg laat

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Delilah: Het klinkt als een waardig afscheid. Fijn dat het zo gegaan is zoals je moeder het zou willen. Ook erg mooi omschreven. Heel veel sterkte nog in deze moeilijke tijden

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Iemand 'n idee hoe ik wascokrijtjes van een tegelvloer af kan poetsen?

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Hallo dames,
    Hier even een reageer poging van voor mij 50 pagina’s. Even wat inhalen en bijlezen:
    @ Delilah
    Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Heel veel sterkte voor de komende tijd!
    @ Marleen
    Wat fijn dat je de laptop weer terug en dat hij is gemaakt. Heb je alle programma’s er weer op staan J
    @ afspraak cb
    Uhm heb ergens de afspraak liggen ik heb alleen geen idee wanneer dat is. Volgens mij is dat komende week maar moet nog even zoeken.
    @ Sabrina
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is inderdaad een vage manier van verkopen via mp
    @ Superano
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    @ TV
    Ivy kijkt eigenlijk heel zelden echt tv. Muziek staat er meer op hier dus hoor eigenlijk de hele dag kinderliedjes
    @ Juud
    Fijn dat het huis is verkocht alleen een beetje jammer van de 24.000 maar….. de donatie van deze kant is gedaan. Dus de 24.000 zal heel klein beetje ietsjes minder zijn J Klinkt lekker trouwens spinazie ijsjes:p
    @ Jenny
    Welke dvd van piet piraat? De zwaard van zilvertand?
    @ te grote broek
    3 luiers om doen? Klinkt erg leuk… en handig hoef je ook geen extra luiers mee te nemen als je op stap gaat… hihi
    @ FF
    Ik vind 2 kinderen op dit moment eigenlijk wel genoeg… zou gek worden van 14 kinderen om me heen:p
    @ Kleding
    In welke maat zitten jullie kindjes nu?
    @ Miranda
    Ik zou het in een grote envelop doen en misschien met een zak eronder.
    @ denice
    Leuke foto! Wat is emy gegroeid na de laatste foto die ik heb gezien.
    @ alieke
    Succes met minderen…
    @ Petra
    Is het een hobby fotograaf of een professionele?
    @ Yosyp
    Nog gefeliciteerdJ
    (nu kom ik er ondertussen achter dat er al een nieuwe pagina is en dat ik dus nog even verder mag lezen:p)
    @ kind huilen ’s nachts
    Als ivy huilt ga ik erheen meestal als ze ’s nachts huilt dan is er echt wat gebeurd.
    @ Sjorsje
    Spannend die sollicitatie

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Shit nou laat ik Yosyp 'n paar minuten alleen, heeft ie ook de laptop helemaal onder getekend.

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Delilah; de tranen rollen me over de wangen. Wat een 'mooi' afscheid hebben jullie je moeder kunnen geven zeg!
    Heel veel sterkte voor de komende tijd, want die tijd is misschien nog wel zwaarder dan de afgelopen dagen.

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    delilah, wat fijn dat jullie samen wisten hoe je moeder haar afscheid wilde en dat jullie het ook zo hebben kunnen regelen. veel sterkte ook voor de komende tijd!

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ottilie heeft antibiotica gekregen. het kon idd een allergische reactie zijn van een insectenbeet, maar het kon ook een ontsteking van de huid of lymfevaten zijn.

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0

Wat hebben jullie op een ontzettend waardige manier afscheid genomen van je moeder. Ik weet zeker dat ze ontzettend trots op jullie is. Dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd!

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Misschien met een klein beetje schuurmiddel?

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Pff, wat kunnen jullie kletsen! Normaal doe ik wel lekker mee,maar had vandaag echt geen tijd. Het was vandaag zo ontzettend druk op de zaak!

Even denken;

@ Chantal: Mr T vond die aandacht dus wel wat haha!

@ Duster: Ik ga ook vrij snel kijken als de kids huilen hoor, maar vaak hoor je wel wat er aan de hand is. 4.30u is wel een hele lastige tijd om te verschuiven... Misschien 's avonds nutrix in de fles om een verzadigd gevoel te geven ofzo? Is het echt helemaal donker in haar kamertje? Goh, ik merk nu ineens dat ik daar helemaal uit ben...hahah.

@ Petra: Mmm, heb ik de blote billen van Roos gemist! Wil je perse met zindelijk worden bezig zijn? Het is nog hartstikke vroeg en vaak krijgen ze nog een terugval als ze zo vlot zijn. Volgende zomer vind ik zelf een mooie tijd om eens te kijken of Jas er aan toe is.

Oh sorry, verder weet ik het echt niet meer....

--------------------------------------------------------
    Ik ben vandaag uitgevallen tegen iemand waarvan ik het nioet verwacht had... Ze had voor mijn gevoel de laatste tijd een beetje veel commentaar op Thomas en dat viel vanmiddag helemaal verkeerd. Gelukkig kwam ze me achterna en was het direct uitgepraat, maar voelde me toch een beetje lullig.

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dit heb ik geloof ik helemaal gemist :)!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, ze werd wakker met een rode streep van haar hand naar haar vinger. vinger ook rood en wat dikker. dus ff de ha gebeld.
    vervelend van die aanvaring. dat soort dingen kan ik ook lang een rotgevoel over houden.

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vit d vergeet ik eigenlijk nooit omdat het in ons naar bed ritueel zit.

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Oja, over vitamine D...
    Hier krijgen ze allebei Optimax vitaminebeertjes standaard na het avondeten. Het is een ritueel geworden, want ze vragen er zelf al om. Ik ben vorig jaar begonnen met echinaforce junior bij Thomas en hoewel ik altijd loop te bleren dat ik dat soort dingen niet nodig vind, moet ik eerlijk toegeven dat Thomas bijna niet ziek geweest is en Jasper wel. Dus dat krijgen ze nu beide als de r in de maand is.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lauwie he bah wat vervelend :( heeft ze er ook pijn aan?

Ik heb net ff een make uppie gezet en het is goed gelukt al zeg ik het zelf haha :D

Jeetje mijn hele huis meurt naar die stinkkleren :( snap het niet he hoe zoiets kan :(
    Balen want zijn leuke kleertjes maar mss flikker ik het maar gewoon weg!

Ik heb deze maand mijn cyclus niet echt bij gehouden maar weet dat ALS ik eisprong heb het 1 van deze (of afgelopen) dagen is en we hebben niet extra gesext, moet zeggen dat ik me niet eens rot voel daarbij :)

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, wat fijn dat je je er op dit moment zo relaxed over voelt.
    ja ze heeft er wel wat last van.

ik krijg die ab er niet in. iemand tips?

Deel Deze Pagina