wat mij beterft loopt ze lekker nog het hele jaar met een luier om. van mij hoeft het nog niet hoor, maar je komt er gewoon niet onderuit dat ze thuis (heel) vaak haar kleren uitdoet omdat ze moet plassen of poepen. Oftwel als ze wakker is en thuis is ze helemaal zindelijk, maar het is wel enorm veel werk omdat je bij veel handelingen moet helpen. Ik vind dus niet dat ik te vroeg ben, maar dat Roos het gewoon goed aangeeft
OP me werk krijg ik het vaak van de tafel met billen doekes. @delilah jeetje meis. wat een super mooi afscheid. dikke knuffel voor de komende tijd @juud mufe kleertjes hmmm mischien even in het water laten weken. zijn het donkere kleertjes want weet dat me moeder het daar mee heeft gehad en dan door de donker was middel toen is ze daar ook mee gestopt @lauwie mischien voor daarna een beloning. Sorry dat was het even.
Nog niet bijgelezen, maar wilde even melden dat Ise daarnet een drol op het potje heeft gedaan! Ze zat in bad en aangezien ze daar de afgelopen tijd al twee keer in gepoept had was ik erg alert. Toen ze raar begon te kijken snel het potje gepakt. Dat vond ze wel een goed idee. Jammer genoeg was het potje dat boven stond niet oké, ze wilde die van beneden. Hmmm, misschien moet ik er daar maar twee van kopen, want die zit inderdaad lekkerder, zie ik. En toen héél lang gezeten, lekker zitten kletsen en verhaaltjes verteld. En ja hoor: een drol! Ze was er supertrots op. En ook op de plasjes. Leuk hoor! (Ze wilde trouwens ook op de wc, misschien heeft ze dat bij de peuters gezien. Dus snel ook maar een wc-verkleiner kopen, want dat scheelt nog meer gedoe.)
Hoera voor Ise Giulia die riep me vanuit bed ook al dat ze moest poepen Dus hup op de wc en ja hoor gepoept en geplast dus 2 stickers erbij Ik heb voor de vakantie een opvouwbare wc-verkleiner
delilah. ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. zo te lezen is het een mooi afscheid geweest.
hier vandaag te horen gekregen dat de vriendin van een vriend weer huidkanker heeft en dit keer is er niets meer aan te doen. ze heeft nog 1 a 2 jaar te leven . gatverdamme. dat is al de tweede vriedn(in) in onze vriendengroep. hoe kan het gebeuren. het leven is oneerlijk. ze is ngo geeneens 30 en haar vriend is net 30 geworden. waarschijnlijk supertoekomstplannen aan het maken en dan dit................................ heb haar een kaarrje gestuurd met een grote doos chocolade!
nou ze heeft haar voeding wel in drieen opgedronken. eerst 50 toen 90 en later 45 maar het zat erin. vanavond toch maar weer aangelegd want had vette stuwing en geen zin om te kolfen (hihiih erg he?) maar vanaf morgenohtend mag dat niet meer. daarna andere borst leeg gekolfd!
Waarom ga je het afbouwen eigenlijk (heb ik dat gemist?) want ik krijg de indruk dat je het zelf enorm prettig vind nog?
ja vind ik ook. maar ze heeft kma en ik wil geen dieet meer volgen! en we gaan 6 oktober op vakantie. anders zou ik mijn eigen brood en boter etc etc moeten meenemen. en we hebben all inclusive! die vriendin is 27
O dat is wel onhandig idd ik wist niet dat je hiervoor een dieet moest volgen! Waar gaan jullie heen? En jzus wa jong zeg!
we gaan naar gran canaria. ach ik ben nu al zes maanden op een heel streng dieet. dus ik mag van mijzelf stoppen. ik zal het super gaan missen maar weet van mijzelf dat als ik eenmaal echt gestopt ben ik het ook wel erg lekker vind om een beetje meer vrijheid te krijgen. maar ik ga het zeker missen en vind het echt jammer
gek he voel me eigenlijk een beetje schuldig tegenover haar. terwijl komop zeg ze heeft vijf maanden volledig borstvoeding gehad!!!!! ach het is ook gewoon mijn gevoel. zodra ik helemaal gestopt ben weet ik zeker dat ik er blij mee zal zijn hihihiihh hoe gaat het met jouw monstertje???
@ Mik, ja ik vond het ook vervelend hoor heb nog zeker 2 mnd gekolft en dat gegeven Ik wilde eigenlijk een jaar bv geven... En Giulia gaat super hoor is idd een monster en kletst de oren van je hoofd!
hahaha hier ook zo'n kletmajoor. de hele dag dor staat dat kleppie niet dicht........................ hahahahah wel handig als ze in bad zit en ik iets moet pakken. ik hoor haar gewoon nog kletsen dus is ze niet verzopen! sydney is trouwens ook een kletskous! aguh. ajajajajajjaa de hele dag door!
Delilah wat heb je je moeder een ontzettend mooi afscheid kunnen geven, en wat heb je het mooi omschreven. Kreeg er een brok van in mijn keel. Heel veel sterkte de komende tijd en alle moeilijke momenten die daarna nog zullen volgen, knuffel! @ Huilen, ik laat Tess (bijna) nooit huilen. Ze word er heel kortademig/benauwd van, loopt blauw aan en verliest het bewustzijn. @ Vroeg wakker zijn, ik ben niet anders gewend dan dat ik er minstens 2 keer per nacht uitga en ze is iedere ochtend rond kwart voor 5 wakker. De ene keer moet ik er dan ook echt voor haar uit, de andere keer kan ik blijven liggen en valt ze na een half uur weer in slaap maar dan gaat de wekker om kwart voor 6 dus slaap ik niet meer. @ Juud, de geur al uit de kleertjes? @ Lauwie beterschap voor Otje, hier bijna nooit problemen met de antibiotica. Ik doe het nog steeds met een spuitje en Tess weet heel goed dat ze heel ziek word als ze het spuitje niet neemt dus vaak vraagt ze er zelf om en zegt dan ook ' ooh ja spuitje, anders word Tessje ziek he mama'