Tess kleed zichzelf al een hele tijd zelf aan. In het begin lukte haar broek niet zo goed omdat ze telkens op de pijp ging staan als ze 'm op wou trekken maar ze heeft zichzelf aangewend op bed te gaan liggen, billen op de wippen en dan de broek omhoog te trekken. Alleen de knoop krijgt ze niet zelf dicht. Oh en ze heeft op het kdv verteld dat ze een zusje krijgt
hahahah grappig die tess. die is al op de zaken vooruit aan het gaan hier nog geen kleren zelf aantrekken hoor. nog nooit gedaan en zie het ook niet gebeuren. behoefte is er ook niet denk ik ook geen mening over wat er aangetrokkken moet worden gelukkig!
Haar vriendinnetje op het kdv vertelde heel trots aan haar dat ze een broertje had gekregen, waarop Tess zei ' en ik krijg een zusje!' . De juf vroeg heel subtiel of wij iets te vertellen hadden haha, ik heb ze maar snel uit de droom geholpen en gezegd dat zij de eerste zullen zijn die het hoort als het wel zo is
leuk he die kids! ze gaan al dingen verzinnen . hihiih ik ga zo naar bed meisjes laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik vergeet al bijna twee weken vitamine D te kopen...... Jeeeejj, mijn moeder belde dat de kids morgenavond bij haar gaan logeren dus wij gaan uit eten en filmpje kijken en zondag uitslapen!!!!
whoehoe setteke...........romantisch! @ mik, ipv je rot te voelen moet je maar gewoon ontzettend trots zijn op jezelf. bv geven is al een opoffering en je dan ook nog aan een streng dieet houden is super. Sydney kan maar trots zijn op zo een moeder
Kan best met een koperspiraal. Vaak ga je meer en heftiger bloeden. Ook heeft je lijf even tijd nodig eraan te wennen.
Hey meis, klinkt als een prachtig afscheid waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken en ik denk dat je mama dat graag had gewild.... Dikke knuf! En je weet me te vinden he?
och meis toch.. pfff.. wat heftig zeg! maar wat fijn dat jullie op zo'n mooie manier afscheid hebben kunnen nemen! hele dikke knuffel en nogmaals heel veel sterkte in deze ontzettende moeilijke tijd!
AAAAAAAGGGGGGHHHHHHHHHHHHH net 2 spinnen zo groot als een pingpong bal ik ben zo bang voor spinnen mijn hart bonk als een bezetene....... gatver, de gatve de gatver de gatver ik zeg nog heel droog na die 1ste joekel ze zijn met z'n 2 altijd