Ooh ja laatst hadden we het toch over dat Tess zo'n waarde hecht aan structuur? Vanmiddag was Mark vrij dus gingen we Tess gezellig met zijn 2tjes ophalen i.p.v dat mark of ik het alleen zou doen. ( we hadden Tess vanmorgen verteld dat mama haar op zou halen) Dat werd dus drama...ze kon er helemaal niet mee omgaan, werd heel heel erg verdrietig, en riep alleen maar de hele tijd ' nee papa weggaan, papa ophouden mama mij hale!'. Zo ontzettend zielig...:x
Koop anders een heel erg geurend wasmiddel? Ik las op internet dat het komt door schimmels in de kleren en dan is op 40 graden wassen niet warm genoeg. Maar het meeste spul zal niet heter kunnen. Ik las de tip een nachtje laten weken in de biotex (is een zogenaamd actief wasmiddel) en daarna gewoon wassen.
@ Carmen, jeetje wat knap van Tess dat ze haar broek zo aan doet! hoe gaan jullie nu om met die structuur? Want dat zou dus niks voor mij zijn he 8) Ik was vanavond ook lekker bezig.....Giulia had keurig gepoept en geplast op de wc, hele ritueel, en ze was super lief gaan slapen. Net brullen wakker....was ik vergeten een luier om te doen dus ze dreef haar bed uit...
Nog geurender mijn was ruikt normaal super lekekr al zeg ik het zelf ben echt pietje precies ook met mijn was....je weet hoe netjes mijn kast is
Zo, ik ga lekker filmpje kijken met mijn liefste. Oh ja, vandaag leuke dag gehad en lekker spannende ingrepen mogen assisteren (twee hoofwonden).
Ja, idd, jouw was ruikt altijd al best sterk, en je kast is helemaal op het neurotische af..... En nou ben ik echt weg!
carmen, ah gos! vervelend hoor dat ze zo moeilijk met dat soort veranderingen om kan gaan. binna, dank voor je tip! anderen nog tips hoe ik die ab erin krijg?
@ Lauwie je moet die ab neem ik aan oplossen? En dan in wat siroop of vla? Het smaakt meestal vrij zoetig.
Schoonmaakazijn is ook schimmelddodend. Een liter kost 40 cent geloof ik. Ik zou het er op wagen! Lauwie, heb niet helemaal bijgelezen maar zie hierboven dat Otje ab moet en dat niet wil? Ise vond het wel lekker, die hapte het zo van de lepel Je mag het oplossen in sommige drankjes, staat daar niets over in de bijsluiter?
we hebben al vanalles geprobeerd: gewoon uit het bijbehorende bakje, allemaal ruiken hoe lekker het ruikt.. op een lepeltje, ging er wel in, kwam er direct weer uit (en daarna wilde ze ook geen vit D meer) door de melk, die slok kwam er ook weer uit 'deze is niet van ottilie!' en toen in de houtgreep, zijzelf en de bank helemaal onder en ik ben benieuwd of er uberhaupt iets naar binnen gegaan is..
met een spuitje???? zo krijg Britt ook altijd haar Sambucol lijkt zoals je het beschrijft op een aderontsteking (flebitis) voor de zusters onder ons! een koel compresje erop is wel lekker voor dr denk ik....koelt de huid een beetje!! sterkte ermee!!
Lauwie; de 1e keer dat Danique antibiotica moest nam ze het gewoon netjes uit het spuitje. Maar ja dat is ook al ruim een jaar geleden. Kan je dus niet helpen. Carmen; wat knap zeg Tess die zelf liggend haar broek aandoet. Danique heeft niet in de gaten dat ze ook aan de achterkant moet trekken. Wat jammer zeg dat Tess zo'n verrassing om haar samen op te halen ook niet leuk vindt. Setteke; spannend 2 hoofdwonden. Leuk dat je mag helpen daarbij. Juud; lekker handig die luier vergeten. En over de was, ik zou zeggen lekker wassen met flink wasverzachter en zeep. Lekker buiten laten drogen. Daarna met geurbuiltjes in een dichte zak opsluiten en maar een paar dagen laten zitten. Zo zou ik het proberen, maar of het ook werkt???????? Danique heeft haar kast op haar kamertje staan. Nu dus het bed snel klaarmaken en dan kan ze over. Ze is zo blij met haar nieuwe kast,ze stond vanavond te springen toen ik haar liet zien waar haar kleren nu liggen.
de ha had het over: lymfangitis: Lymfangitis- door Nederlandse artsen geschreven onafhankelijke informatie over dit veel voorkomend probleem. of cellulitis: https://www.patient1.nl/mijn-zorgdossier/encyclopedie/aandoening/59/wondroos maar het kan dus ook 'gewoon' een insectenbeet zijn waar ze allergisch op reageert.. komt het er met een spuitje ook niet net zo hard weer uit?
@kim: ow wat erg van je vriendin! sterkte ermee! en wbt bv, ik zou willen dat ik t 5 mnd had kunnen geven! is super goed meis! @setteke: dank je voor je reactie! neem aan dat dat nog wel gaat veranderen dan? @aankleden: hier ook nog niet zelf, hij vind t wel prima! ow een vraag: wassen jullie je kids ook nog met zwitsal? of iig babyzeep. of gewoon normale?
@ Rebbel, wisselend, sowieso nooit Zwitsal gebruikt, rotspul vind ik het, droogt enorm uit en prikt.... Maar ik gooi vaak wat bodylotion of bodyoil in het water
oke, hier altijd zwitsal en geen last van droge huidjes en prikken. verschilt ook per kindje denk ik. maar vroeg me af of t nog nodig is.