He meiden, ze hebben gewoon ons topic gesloten :x!!! Heb dus maar even een nieuwe geopend bij de mama's. Zal iedereen via hyves wel even een berichtje en link sturen! Kussie xx
Maar hoe is het verder met iedereen? Lees op hyves dat er best veel zieken zijn ! Das nie zo leuk! Met Tijntje gaat het ook even wat minder. Ons manneke is erg verkouden en moet echt ontzettend hoesten, zo zielig! Afgelopen dagen heeft hij ook wat verhoging gehad en is ons manneke flink jengelig. Ook wil het eten niet echt lukken, terwijl hij normaal binnen no time z'n flessen leeg had. Maar ja, als wij ons niet lekker voelen eten we (meestal) ook niet zoveel ! We zijn sinds woensdag weer begonnen met fruit en tevens zijn we aan het proberen de laatste fles te laten vervallen. Het gaat best goed! Tijn heeft al 3 dagen om 20.00u de laatste fles gehad met rijstebloem en gister was hij pas om 7.00u wakker. Vanochtend wel al om 5.30u, maar hij had gisteravond maar een halve fles op. Wat hebben jullie allemaal voor plannen dit weekend? Wij krijgen zo nog kraamvisite en verder lekker relaxen met z'n drietjes thuis, heerlijk! Dikke kus xx
jaaaaaaaaaaaaaaaa ik vindt het ook belachelijk hoor!!we kletsen nu al zo lang!! hier alles goed ik ben alleen beetje ziekjes en jade is beetje onrustig...niet heel vervelend hoor!!maar mss een sprngetje of regeldagje ofzo!! nou ik ben weg ga ff dutten kmoet vanaaf werken bij mn ouders.....xxxsie!!
Uhm... We moeten nu even kijken welke topic we laten voortbestaan, want Maaike had er ook al weer een geopend he Ik vind zelf dat deze op een logischere plek staat, maar goed. Ik hoor wel van de rest hoe of wat!!! Hier gaat het op zich prima. Nils slaapt en eet hartstikke goed, maar z'n melk is niet je-van-het. Daarstraks wilde hij eigenlijk helemaal niet drinken, maar na een kwartiertje dronk hij toch nog 100cc. Maar even zien hoe het loopt. Hij heeft trouwens vanochtend 2 uur liggen pitten!!!! En nu ligt hij ook alweer drie kwartier te slapen. Slaapdagje denk ik Straks moeten we nog op kraamvisite bij een collega'tje. Zouden eigenlijk liever gewoon lekker thuis blijven... Helemaal nu Nils een beetje uit z'n normale ritme is. Nou ja, krijgen we de komende dagen wel weer op de rit en hij slaapt gelukkig altijd wel goed!!! Dikke kussss Xx Deb @ Debs: balen dat Tijn zich niet lekker voelt Maak je niet al te druk over de hoeveelheid melk die hij drinkt. Wat krijgt 'ie op een slechte dag in totaal binnen aan melk??? En gaat het goed met z'n fruit??? @ Sjaan: hoe gaat het met Jade? Echt bizar he, dat met die medicijnen jullie kleintje gewoon helemaal veranderd is. @ de rest: waar gaan we nu kletsen? Hier of in dat andere topic??
ja idd heeel bizar maar wel super!! mij maakt t niet zoveel uit wat is t andere topic dan ga m wel even zoeken haha!! en dan ga ik ff naar bedje toe!!ik denk dat ik de kleine mop maar even mee in t grote bed neem want ze heeft t kraaien uitgevonden maar daardoor floept de speen er de hele tijd uit haha!! knuffieeeeeeeeee
Oh ik wist niet dat Maaike ook al een ander topic geopend had. Was er wel naar op zoek geweest of iemand me al voor was geweest, maar kon niets vinden. Waar is het andere topic? Maakt mij namelijk niets uit waar we kletsen!
Helemaal geweldig toch dat die medicijnen zo goed aanslaan! Slaap lekker meis! Voel je je trouwens zelf ook al weer wat beter? xx
He mop, vervelend is dat dan he, dat je niet op zon dag dat je kleine manneke niet lekker is weg moet. Ritme is dan toch altijd weer anders. Fijn dat hij wel weer goed eet en drinkt. En melk is volgens mij nooit echt z'n favoriet geweest toch? Hoeveel krijgt hij nu op een dag binnen? Tijn zat gister aan de 550 cc ongeveer. 1 fles helemaal op (in 2 etappes) en de andere ongeveer voor de helft. Fruit gaat nog niet echt heel goed. Hij heeft gister een paar hapjes op en zat echt te kokhalzen terwijl hij de 2 dagen ervoor dezelfde smaak had en toen wel iets beter at. Maar ja, hij is denk ik gewoon niet lekker. Ik hoop dat het de komende dagen beter gaat! Hoe gaat het trouwens met Nils op z'n buikje? Wij proberen Tijn elke dag wel even op z'n buik te laten spelen, meestal als hij net uit bed komt of een half uurtje na het eten. In het begin was het ook elke keer maar een paar minuten, maar nu vindt hij het steeds leuker en houd het dan ook langer vol. Komt vanzelf hoor meis! Kussie
Ik heb het ook gevonden... Fijn weekend allemaal! Ik ben bankhangen met m'n schatje en lekker ff eten. XxX
zo lady's daar was ik weer kheb niet echt geslapen jade is beetje onrustig geweest vandaag!!nu slaapt ze lekker dus denk dat t weer over is haha!!! cath meis hoe is het met jou!!ik zag dat kyra al 2 tandjes heeft dat gaat snel!!en dat verhaal emt de boterham haha zo grappig...en ze was goed gegroeid dus fijn!! deb hoe is het met tijn??hoe gaat het met zijn ontwikkeling??hij is maar iets ouder als jade dus ben wel beetje benieuwd!!!kan ik beetje vergelijken he haha!! debs hoest met nils is ie alweer helemaal de oude en wat vervelend dat ie zo slecht drinkt kan me voorstellen dat je je daar beetje zorgen over maakt heeft ie vandaag wel weer lekker gedronken?? mies hoe is het met de stoere man!!is ie alweer beetje opgeknapt?vindt je t niet raar dat ie nu wel ineens erg hard richting de 1 gaat??!!wat is het toch allemaal snel gegaan he!! maaike hoe is het met jullie knapperd!!echt een lekker ding hoor!!en met t spugen?? ink WOW die foto's van elin wat een plaatje hoe gaat ie verders en met jou en je gezondheid?? lj meissie lekker aan t uitrusten.....we wachten geduldig op de foto'shaha neem lekker je tijd hoor!! ikheid bijna trouwen spannend!!!!!!!!!twordt erug koud he brrrrrr8) mel idd ff kroelen met je mannetje hoort er ook bij hoor!!heb je nog lekker gerust vamiddag?? marleen!!die joanneke doet het ook heel goed he!!wel ajmmer van je bv maar je hebt het toch hartstikke goed gedaan meis nog iemand vergeten nee toch nou hier gaat ie lekker ik ben alleen snotverkouden en pffff das behoorlijk vermoeiend....jade had vandaag niet echt dr dag begon eigenlijk vamorgen om 5u al een beetje te rommelen....ik heb t idee dat ze met dr tandjes bezig isze kwijlt echt heel erg dr truitje is helemaal nat....ze zit de hele dag op dr vingers te bijten....en dan maakt ze zo'n kreunend geluid en als ik mn vinger in dr mondje stop AUW dan zet ze me een kracht....kheb gekeken en onder schijnt t wel een beetje wittig door....ik weet dat t nog best vroeg is maar t kan natuurlijk ook best lang duren voordat ie door is de kleine van mijn neef had met 5 maanden al een tandje....ben erg benieuwd dus!! verder is het echt een heerlijk bijdehand meisje ze zit de hele dag te kraaien maar heeft nu ook ontdekt dat ze kan schreeuwen haha dan zitten roy en ik elkaar echt zo aan te kijken nou vnaaf werken in t cafe van mn ouders ik sta voor t eerst alleen vindt ik wel een beetje spannend maar mn ouders zitten bij een feestje paar deuren verder dus ze kunnen er zo zijn!! meiden fijne aaf en dikke knuf voor jullie xxxsie!!
Hey meiden, ik neem aan dat we hier verder gaan dus?? Weet iedereen het nu? Heb m'n vorige bericht maar ff gekopieerd.. Nou, zal nog ff een update plaatsen voor wie het nog niet meegekregen heeft. Donderdag met kyra bij het CB geweest. Ze weegt nu 6995 gram en is 67 cm lang. Ze hebben natuurlijk haar hoofdomtrek gemeten en opgeschreven en ik zag de assistente ineens 2x kijken. Dus ik zeg tegen haar: ja ze heeft een groot hoofd en ja we gaan al naar de kinderarts :x (stom gezeur elke keer)... Dus zegt ze ineens: dat meen je niet..wanneer moet je erheen Dus ik gezegd dat we daar 2 februari heen moeten. Zegt ze tegen me dat ze een grove fout gemaakt heeft bij de laatste meting! Ze heeft namelijk Kyra's hoofdomtrek niet bij de 5 maanden tabel gezet, maar bij de 4 maanden tabel Niet zo raar dus dat Kyra's hoofd ineens veeeeel te groot bleek te zijn!! Nadat alle lijnen gecorrigeerd waren en we nog eens keken, blijkt Kyra dus gewoon perfect mee te groeien met de lijnen zoals het hoort Wat een domme muts zeg!! Kunnen we de afspraak bij de kinderarts dus weer afzeggen. Verder doet Kyra het enorm goed. Ze blijkt al meer te kunnen dan dat ze van het CB zou "moeten" kunnen nu, dus helemaal goed! @Debs: hey meis, heb je al ff gekrabbeld op hyves! @Sjaan: werkse vanavond meis! Hopelijk red je het in je eentje, maar zal wel toch? @Mies: arme STijn zo ziek? Agossie..hopelijk snel beter, anders ff de dokter bellen?? @Debbs: hey meis, had je ook al ff gekrabbeld.. @Ink: hoest met jou meis? Wat een knappe meid heb je toch! @Maaike: hoe is het met jou meis en met Sennah? @anderen: alles goed? Ik ga m'n meissie even uit bed halen Die is weer wakker en moet zo toch nog eten.. Nu iedereen lekker weekend? Geniet ervan meiden!
cath ooooooooooow dat had ik nog niet gelezen van t cb wat een domme lui zeg..........wel beetje herkenbaar ben ook op eigen houtje naar ka gegaan omdat ze op t cb bureau ook van allerlei adviesen gaven inbakeren LATEN HUILEN enz.....dus toen ik daar de vorige x was en zei dat jade aan de zantac zit keek ze ook even van O OKE.....grrrrrrrr hebben we ze even mooi beet he haha!! maarre kyra's hoofdje komt helemaal goed toch???!!!tis echt een super mooi meissie ja ik redt t wel alleen waarsch komt mijn broer me ondersteunen haha!!dus dat scheelt....toch beetje eng savonds alleen in een kroeg je weet nooit wat voor een gek er binnen komt he!! oja ik ga woensdag keertje babyzwemmen!!hier in t dorp ben niet zo'n fan van het zwembad maar mss vindt jade het wel heerlijk!!alles voor ons meissie he haha!!! knuffie!
Hey Sjaan! Kyra's hoofd is inderdaad helemaal in orde. Niks veel te groot, stom geleuter van ze :x Ze kunnen ouders mooi gek maken op die manier! Kyra blijkt namelijk gewoon supergoed te groeien qua verhoudingen en dus al meer te kunnen doen dat ze zou moeten kunnen. Dus helemaal goed joh! Lijkt me wel gezellig zo'n kroeg! Maar snap wel dat je het spannend vindt..je hebt er toch wel vaker gestaan of neit? Leuk zeg dat je ouders een eigen bar hebben! Leuke foto's van Jade op hyves! Wat een snoepie is het toch!
heb gevraagd om de andere te sluiten hier werd al meer gekletst! Gister zijn mijn ouders op visite geweest, lekker gegeten enzo! We hebben echt een super de luxe printer kado gekregen! Wauwie!!! Alles goed hier meiden? xxx
heb het ook weer gevonden, vind het hier prima! fijne zondag allemaal, reageer van de week weer!! heb het druk hihi. oja mijn vriendin is bevallen van een meisje en weegt gewoon 9 pond pfff flinke meid. ze is wel met een keizersnede gekomen maar alles gaat goed!! vanavond even gaan bewonderen denk. liefs mies
hey meiden lekker van de zondag aan t genieten? hier gaat t redelijk ik ben weer beroerd gister ging t wel maar mss de hele aaf werken niet echt goed geweest....twas wel gezellig kwas half 3 thuis pfieuw haha!! met jade weet ik t niet kan dr geen pijl op trekken ze is niet dr zelf vamorgen tot half 9 geslapen super goed natuurlijk!!maar naar een half uur was mevr al weer doodop dus rond 10 uur lag ze in bed en ze werdt half 1 wakker woooow.... ik geef ze de fles ze trekt m binnen 3 min leeg op en begint heel hard te huilentoen ie op was dus roy zegt hey hey hey en ze kijkt m met een bigsmile aanhoezo uitproberen......na 3 kwartier alweer moe en ze ligt er nu net in maar ze ligt te kraaien en te mopperenhaha kleine muts!! dus nu maar ff laten mopperen en anders zo maar weer ff kijken!! verder lig ik lekker op bed tussendoor want ben nog niet topfit als jade dan wakker wordt gaat roy lekker ff kijken!! nou meiden fijne zondag!!
goeiemorgen hoe is het hier... ik ben thuis gebleven vandaag kheb jade wel even weggebracht is hier om de hoek dus dat scheelt kan ik de hele dag in bed liggen..wel raar hoor helemaal alleen thuis....nou kga ff slapen kussie!!
Hey hey, Hier was ik dan weer even... de foto's staan er eindelijk op... na poging 3 ofzo... jeetje, wat deed hyves raar.. maar goed... Hier gaat alles zover als goed... hij slaapt al door . Begin vorige week van 1 tot half 8... schrok me dood! Vrijdag op zaterdag van 1 tot kwart over 7, zaterdag op zondag van 1 tot half 8 en vanacht van 2 (huilen, huilen, huilen sinds half 5 smiddags..) tot 8 uur vanochtend! Verder maak ik me een beetje zorgen over zn naveltje wat dat blijft een beetje bloeden.. niet veel, maar genoeg dat ik me zorgen maak... en dat is al snel, dat weet ik ... Vanmiddag maar eventjes vragen aan t consultatiebureau, want die komen voor een intake. Verder heb ik nu weinig tijd voor de pc, haha... de borstvoeding loopt goed (met hoedje), maar kost veel tijd... maar dat is niet erg. Dikke kus Ps Sorry dat ik niet op iedereen reageer