Lekker dagje dus? Was ook heerlijk zacht weer buiten. Aaron is sinds vandaag constant naar zijn buik aan het rollen. Ben zo trots! Aaron vond het ook verschrikkelijk op zijn buik, maar nu blijft hij lekker liggen spelen. Hij probeert ook heel hard om vooruit te komen, maar dat lukt nog niet.
hee boefjesmama, Aaron is vandaag 7 maanden, wat gaat het hard hè? Over een maand of 2 zou je al kunnen gaan fietsen. Hier ligt iedereen nog te slapen
wij hebben een fietskar met babyschaal, dus hier wordt al druk gefietst (heb ook geen keus, school van kids is een beetje ver weg)
Goedemorgen, @hanna, jeetje al hele boterhammen?! Hier gaat ongeveer een kwart boterham weg. Maar ik ben ook nog maar net begonnen met brood. @boefjesmam, leuk dat hij gaat rollen he? Manon wilt eigenlijk alleen maar op haar buik liggen. Haar rug vindt ze niet leuk meer. Ik ben gister heel de dag wezen paardrijden, heerlijk. We zijn lekker naar het strand geweest. Maar ik kan wel merken dat ik het niet meer gewend ben. Ik heb vandaag toch een spierpijn! Straks moeten we naar verjaardag van mijn nichtje en vanmiddag komt een vriendin langs. Prettige dag nog!
Gaat inderdaad hard, maar dat vind ik niet eens zo erg. Ben denk ik niet zo'n babymamma lol. Lekker hoor paardrijden. Dat mis ik soms zo erg. Heb het al jaren niet meer gedaan, maar ik kan me de spierpijn nog herinneren. Succes! Over het fietsen: mag dat al met 9 maanden? Lijkt me zo'n eng idee. Aaron kan nu net pas een paar minuten zelf zitten, maarja het kan snel gaan in 2 maanden natuurlijk. Meneer werd met een behoorlijk humeur wakker. Net even getemperatuurd en hij had 37,7 (normaal heeft hij 37,0). Ook maar weer eens in zijn mondje gevoeld en de middelste 2 onder snijtanden die al te zien waren onder het tandvlees voelen nu ook scherp aan. Dus hopelijk heeft hij daarvan last en zijn ze snel door. Anders zou het betekenen dat hij weer ziek wordt. Hoe is het voor de rest met iedereen?
Doen jullie kindjes al pogingen om zelf recht te komen tot zit trouwens? Aaron maakt voorlopig nog geen aanstalten om ook maar iets te gaan doen vanuit liggen . Maar zag gister een kindje van 7 maanden en die kwam al halverwege :O.
Suze maakt wel de hele tijd haar rug bol en dan wil ze graag dat je haar handjes beetpakt om overeind te komen. Zitten doet ze nog helemaal niet (ja tussen kussens in op de bank) ze vind omrollen nog steeds het leukste om te doen
Manon wilt wel zitten maar kan nog niet zelf tot zit komen. Als we haar neerzetten dan blijft ze ook even zitten, maar nog geen minuten. Zo de visite is weer weg, ik ga nu even genieten van de rust!
Hier nog geen rollen of zitten hoor. Op de buik liggen vindt ze nu niet zo heel erg meer, maar het omrollen naar de rug is echt nog een per ongelukje. De koorts is nu wat afgezakt, vanavond had ze 37,7. Normaal heeft ze rond 36,8, dus het is nog wel wat aan de hoge kant, maar al minder als gisteren (toen was het 38,6). Ze hoest nog gigantisch, en ze ademt met al haar buikspieren. Heel zielig. OOOH sommige kindjes al weer 7 maand! Wat gaat het toch snel he. Volgende week is Fabiënne ook al weer 7 maand... Dit weekend geen drol gedaan, omdat Fabiënne niet lekker was. Ja, rapporten getypt voor mijn leerlingen. Zij krijgen geen cijfers, maar woordverslagen. Veel werk.... maar het is weer af gelukkig. Fijne avond nog!
mijn meissie zit al met 5 maanden, dus hier zit ze erg goed, liggen doet ze niet meer behalve met slapen. Maar omrollen doet ze dan nog steeds niet, en kruipen zit er al helemaal al niet in. Ergens denk ik dat ze dat misschien ook zal overslaan, of misschien ook niet, ik was al erg verbaasd dat ze kon zitten met 5 mnd, dat deden die andere twee echt niet (7 en 8 mnd) zo zie je maar elk kind is anders. @fabsie wat fijn dat de koorts is afgezakt. Hier ook een ondertandje, ze heeft er geen last van gehad, ze beet alleen maar op mnijn borst (voordat ie doorwas) dus het tandenpoetsen is begonnen, heb zo'n leuk tandenborsteltje gekocht bij kruitvat met brede hals, zodat ze zelf hem ook kan vasthouden
Gaat ze zelf rechtop zitten of zet je haar zo neer? Wat een schatje is het. En gefeliciteerd met het tandje. Fabsie gelukkig lijkt het al iets beter te gaan. Sterkte en beterschap. Aaron is ook meer van het willen zitten en staan trouwens. Op schoot zitten doet hij al niet meer, maar dan wil hij gelijk gaan staan. In de tummy tub gaat hij zelf staan. Wat niet erg handig is Aaron doet al een paar dagen ontzettend moeilijk met zijn fles. Op er nou pap in zit of melk. Na 2 slokken gooit hij de speen er uit en wil daarna weer drinken. Heb net wat dentinox gesmeerd en chamodent druppels gegeven. Hopelijk werkt dat een beetje. Als dat zo is, dan weet ik iig dat het dus door tanden komt.
wat een heerlijk mannetje zeg! Morgen moet ik trouwens voor een extra controle naar het CB omdat Suze afgevallen was. Ik hoop echt dat ze aangekomen is. aan hara eetschema kan het niet liggen want ze eet als een uitgehongerd paard. Zal nog even mijn schema laten zien 7 uur 180+6 9 uur fruithapje 11 uur 180 +6 12 uur, stukje brood 15 uur 180+6 17 uur groentehap 19 uur 210+7+3 eetlepels granenpap wat een smulpaap hè
Fabiënne ligt in het ziekenhuis.[ Ze was vanmiddag weer zo benauwd, ze kon de antibiotica ook niet binnenhouden (haar gewone flessen wel!) en ze had weer koorts. Dus eerst de huisarts gebeld, die zei meng het maar door haar eten en kom dan morgen maar even langs. Dat geprobeerd, maar toen kwam het eten er uit. Toen was het inmiddels al 6 uur, dus de huisartsenpost gebeld. We mochten komen. Daar vonden ze het toch wel verstandig dat de kinderarts haar even zou zien en haar zou vernevelen. DIe vond het nodig om haar daar te houden, dus nou ligt ze samen met papa op een kamertje.... Weer een infuusje en aan de monitor. Er is een longfoto gemaakt en bloed afgenomen. Ze denken mogelijk aan een longontsteking, maar da's niet zeker. Eigenlijk ben ik wel een soort van opgelucht dat er nu eens goed is doorgepakt. Vind het wel heel erg dat ze zo ziek is dat ze in het ziekenhuis moest blijven, maar nu wordt er ten minste wel goed onderzocht. Ik had al de hele tijd het gevoel dat er eens goed naar haar longetjes gekeken moest worden. Moederinstinct? Nou, ik ga maar een poging doen om te slapen. Het zal wel een drukke tijd worden. Groetjes Hanneke.