Augustus 2009 mama's -deel 2-

Discussie in 'De mama's' gestart door Skatje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Morgen mag Fabiënne weer naar huis. Ze is nog niet beter, maar ze moet het nu gewoon uitzieken en dat kan ook thuis. Ze hoest nog veel als ze wakker is en ze drinkt ook nog niet echt veel (zo'n 100 tot 120cc per keer), maar goed, dat komt dan wel weer.

Ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden. Pfff dat had ik nou echt niet gemist. Maar ja, weet ik ten minste dat 't nog werkt allemaal.

Nou ik ga maar slapen, morgen weer lekker in mijn eigen bed en weer samen met m'n man.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even wat Svinthe spam....

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En lekker spelen op haar buik....

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fabsie, fijn dat Fabienne weer thuis is!
    Hopelijk is ze nu snel weer helemaal de oude!

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een leuke foto's hanna, wat een leuk meisje is het toch!
    Suze is trouwens om 01.32 geboren dus ze zijn echt vlak na elkaar geboren.

Hier gaat alles oke, we hebben een feestje gehad zaterdag en daar had ik zondag nog wel erge last van :)

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    @fijn dat fabienne weer thuis is.

@wat een leuke foto's

Hier weinig nieuws

7. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Met Fabiënne gaat het al wel weer wat beter, ze lacht weer flink gelukkig. Maar het eten is echt enorm waardeloos. Ze moet ten minste 500cc drinken, maar daar komt ze echt maar net aan. En dan de antibiotica. Elke keer als ik het toedien, dan komt haar hele maaginhoud er direct met enorme golven uit. Ik durf het haar bijna niet meer te geven. Is het je eindelijk gelukt om er een fles in te krijgen en dan komt het er 2 uur later uit, omdat je antibiotica moet geven, grrrrr. Tips, iemand?

Leuke foto's van Svinthe!

Verder ook geen nieuws.

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    kun je het niet voor de voeding geven?
    of mixen met de voeding oid?

anders weet ik het ook niet, ik heb het echt met haar en jullie te doen hoor!
    Succes

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Of door een papje heen wat een beetje zoet is. Misschien verdoezelt de smaak dan een beetje.
    Eet ze wel fruit? Anders biedt je haar 2x per dag fruit aan daar zit ook vocht in.
    Sterkte met je meisje!

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb ook geen tips voor Fabienne, misschien kun je de kinderarts bellen voor tips

Met ons gaat het prima. Ik had gisteren een trailer gehuurd en had vrij genomen van mijn werk. Roos en Suze waren naar het KDV dus ik heb heerlijk genoten van een buitenrit met mn paard. s'middags heb ik een heel eind met de hond gefietst.

Met Suze gaat het prima, ze drinkt dr flessen met gemak leeg, rolt de hele dag naar haar buik en soms weer terug en is goedlachs. Ik merk dat ze zich steeds meer bewust word van haar omgeving en de poes en de hond vind ze erg mooi om naar te kijken. Ik ga me klaarmaken om te werken

fijne dag allemaal

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik denk dat iedereen van het lekkere weer aan het genieten is.

Vinden jullie ook niet dat de kleintjes ineens zo groot zijn? Het lijkt weer of er een hele sprong genomen is

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Suze 7 maanden en Roos 20 maanden

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    wat een leuke foto!

en het gaat idd heel erg snel, hier alweer 7 maanden.
    gister wilde de kat spelen met haar, conclusie, heel zielig, een paar krasssen op haar hoofd. stomme kat!

verder geen nieuws

14. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wat een leuke foto´s van Svinthe! Wat een bos haar zeg.

En Suze ook alweer 7 maanden. Wat een poppetje. En wat is ze onder de indruk van grote zus!

Arme Djamione! Maar poezen zijn ook razend interessant natuurlijk. Aaron wil ook constant de poes aaien (lees: knijpen, slaan).

Fabsie hoe is het nu met Fabienne? Drinkt ze al wat beter? Anders gewoon lekker veel fruit geven!

Wij zijn een midweek weg geweest. Echt heerlijk weer gehad. We zijn voor het eerst gaan zwemmen met Aaron. Hij vond het prachtig. Ook nog naar een dierenpark geweest met ook kinderboerderij waar je geiten enzo mag voeren. Dat was ook helemaal prachtig.

Aaron is druk bezig met pogingen om te kruipen. Hij krijgt alleen zijn armen en benen niet tegelijk gecoördineerd. Dus frustratie alom.
    Hij pakte gister voor het eerst iets met duim en wijsvinger. Mamma was trots!!

15. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Hier ben ik weer even,ben er een tijdje niet geweest.
    Zit een beetje in de put.Gaat het eindelijk weer goed met Rosa,heeft mijn vader longkanker.Ze kunnen niks meer doen.de arts geeft 'm nog een half jaar.Ben daar erg verdrietig over,moet het allemaal nog een beetje verwerken.Ik heb daarom ook niet zo'n om alle gemiste berichten bij te lezen en te reageren,sorry:(

16. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Natasja: wat een ontzettend naar bericht zeg! Natuurlijk ben je daar verdrietig over! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Begrijpelijk dat je nu even geen trek hebt om op iedereen te reageren. Sterkte nogmaals!!!

Het gaat hier al weer wat beter met Fabiënne. Ze lacht in ieder geval weer flink. Spuugt nog wel, maar ja, de kuur is zondag afgelopen en hopelijk wordt het spugen dan ook minder. Drinken is nog niet echt je van het, maar ja, wel al weer meer als eerst.

Door alle medicatie heeft ze nu wel een schimmelinfectie op d'r tong, die is nu helemaal zwart. Dus daar hebben we dan weer een gel voor, maar ja, daar kan je ook weer misselijk van worden. Dus zo zijn we het cirkeltje weer rond...

Morgen is de landelijke open huizen route en wij doen er ook aan mee. Ben benieuwd of er nog kijkers komen.

@Boefjesmama: lekker zeg een midweek weg! En al kruipen, toe maar!! Hier moet eerst het omrollen nog uitgevonden worden haha. Ik heb wel echt het idee dat Fabiënne met haar ontwikkeling even helemaal stil heeft gestaan door al dat gekwakkel.

@Petra: leuke foto!! Ze kijkt zo geinteresseerd naar haar grote zus, prachtig.

Verder geen nieuws hier. Fijn weekend!

17. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    #417 sanell, 27 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
    Hoi Allemaal!
    Iedereen lekker weekend aan het vieren?

@Natasja: wat een naar bericht zeg. Heel veel sterkte!
    @Fabsie: fijn om te lezen dat het met Fabiënne weer een stuk beter gaat! En nog veel huizenkijkers gehad?
    @Petra: wat lief zo de zussen naast elkaar!

Ik heb vandaag voor het eerst met de beide meiden gefietst..pff wel even wennen als er ook nog iemand achterop zit. Amber zat echt te stralen voorop de fiets, maar heb het nog wel bij een klein stukje gehouden. Ook al kan ze al best goed zitten, ik vind het toch nog wel een beetje eng8)
    Verder is Amber alles aan het ontdekken met haar handjes, alles moet ze pakken, en als ze er niet bijkan dan strekt en draait ze net zolang tot ze er bij kan. En een paar dagen terug was er zomaar een randje van een tand onder..arme meisje ze beet op een (zacht) lepeltje en huilen daarna...

En tot slot: Het nieuwe huis is af!!!! Jaaa eindelijk en komende woensdag krijgen we de sleutels en kunnen we aan de slag met behangen..drukdrukdruk..en daarna verhuizen..

18. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Zo en Amber op het lijstje gezet, Fabsie hoe laat is Fabiënne eigenlijk geboren?

11-08-2009
    Rosa 4430 gram 52 cm / 26 weken 7900 gram 68 cm
    13-08-2009 Manon 4170 gram ?? cm/ 30 weken 9215 gram 71 cm
    14-08-2009 Aaron 3240 gram 51 cm / 30 weken 8280 gram 70,5 cm
    20-08-2009 Fabiënne 2350 gram 44 cm / 29 weken 6780 gram 67 cm
    20-08-2009 Amber 3680 gram 52 cm / 30 weken 7220 gram 66 cm
    22-08-2009 Suze 3280 gram 51 cm / 29 weken 6940 gram 67 cm
    22-08-2009 Svinthe 3680 gram 48 cm / 27 weken 7300 gram 66cm
    24-08-2009 Djamione 3290 gram 50 cm / 26 weken 7500 gram 66 cm

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    even kort een berichtje
    ik heb vanmorgen mn pols gebroken toen ik met hond en gelukkig zonder kinderen ben gevallen met de fiets. niks ernstigs wel balen

20. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Sanell: Fabiënne is geboren om 00.25 uur en Amber?

@Petrabr: sterkte met de pols, dat is wel erg lastig met kleintjes erbij!

Joepie, vandaag is er helemaal niet gespuugd en 2x is de fles leeggegaan. Alleen vanavond wou ze maar 70cc, maar ja, het is er in ieder geval in gebleven.

We hebben 4 kijkers gehad vandaag, nu nog hopen dat er een koper tussen zit.

Verder geen nieuws! Fijn weekend.

Deel Deze Pagina