@Petra: Heel veel sterkte! lijkt me erg lastig met je meiden en dan een gebroken pols @Fabsie: Amber is precies 12 uur later geboren, om 12.25. Grappig! En spannend of de kijkers ook kopers worden!
@sanell: da's inderdaad wel heel grappig! Nog even weer es een fotootje spammen. We hebben vandaag de kinderwagen omgebouwd en Fabiënne vond het me toch een potje interessant! Grote ogen van verbazing. Ze kwam alleen nog niet echt ver boven de voetenzak uit, hahahaha. Bekijk bijlage 61882 Verder niet echt veel nieuws. Vandaag voor het eerst zelf eens een groentehap gemaakt en madame vond het erg lekker. Dus dat gaan we nu zeker vaker doen. Het is ook zo gepiept. Ik werk altijd op ma, do en vr en nu heb ik vanaf vrijdag bijna een week vrij door pasen. Da's wel erg lekker! Gaan jullie nog wat doen met Pasen?
de kinderen zijn bij opa en oma omdat ik niks kan met mijn gebroken pols. hoop toch wel dat dat snel verbeterd
Hoi meiden, Ik heb lekker een week vakantie nu. Heerlijk hoor. Svinthe heeft een slaapdagje vandaag (tot nu toe dan he) Ze heeft van 9- 11.15 uur geslapen en nu ligt ze al weer vanaf 12.30 in haar bedje. Petra, wat balen zeg van je pols. Hoe lang moet het gips erom blijven? Wat een schattige foto van je meiden zeg. Super om ze zo samen te zien. Leuk filmpje ook Boefjesmama, leuk een midweekje weggeweest. Fijn als het weer dan zo meewerkt he? Aaron dus bijna aan de kruip. Knap hoor! Natasja, wat een rotbericht over je vader. Ik snap dat je daar erg over in de put zit. Sterkte de komende tijd! Sanell, dat wortd dan een drukke tijd voor jullie. Veel succesmet behangen en verhuizen. Hebben jullie al een datum gepland? Fabsie, fijn dat het weer beter gaat met Fabienne. En? Al een bod gehad op je huis? 4 kijkers is best goed toch? Geweldige foto van Fabienne in de wandelwagen
Sorry ben erg in de weer met Aaron de afgelopen dagen. Hij heeft hoge koorts (39.5) en is gewoon erg zielig. De nachten zijn prut dus lig er vroeg in. Natasje dikke knuffel wat een rot nieuws! Fabsie hoe is het nu met Fabienne?
Geen idee. Ik denk een fiks virus, maar hij drinkt en eet wel normaal. En kan zelfs af en toe lekker lachen. We dachten eerst dat hij tanden zou krijgen, maar toen werd de koorts dus zo ontzettend hoog. De HA was vandaag niet bereikbaar vanwege een storing, maar wil wel morgen even langs om even zijn oortjes te laten controleren.
@boefjesmama: hoe is 't met Aaron? Is de koorts al wat gezakt? Hier gaat het goed. Gisteren nog 1 keer de fles er uitgespuugd, maar verder al een paar dagen alles weer binnen gehouden. En de zelfgemaakte fruit en groentehapjes vindt ze erg lekker. Gisteren nog even gewogen bij het cb, zal het lijstje zo even weer aanpassen. Verder geen nieuws!
11-08-2009 Rosa 4430 gram 52 cm / 26 weken 7900 gram 68 cm 13-08-2009 Manon 4170 gram ?? cm/ 30 weken 9215 gram 71 cm 14-08-2009 Aaron 3240 gram 51 cm / 30 weken 8280 gram 70,5 cm 20-08-2009 Fabiënne 2350 gram 44 cm / 31 weken 6910 gram 67 cm 20-08-2009 Amber 3680 gram 52 cm / 30 weken 7220 gram 66 cm 22-08-2009 Suze 3280 gram 51 cm / 29 weken 6940 gram 67 cm 22-08-2009 Svinthe 3680 gram 48 cm / 27 weken 7300 gram 66cm 24-08-2009 Djamione 3290 gram 50 cm / 26 weken 7500 gram 66 cm
Fijn dat het wat beter gaat met Fabienne!! De koorts leek wat te zijn gaan zakken. 4 uur na de zetpil was het 38.7 en gisteravond 37.4. Maar vannacht weer 2 uur opgelopen met hem omdat hij weer 39.9 had. Vanochtend had hij nog 38.5. Ik twijfel of ik de HA wel moet bellen. Hij drinkt verder goed en is alert (alleen niet bijzonder vrolijk uiteraard), zijn temp blijft netjes zakken met zetpillen dus dat zou op een virus duiden. Dan kan een HA toch niet veel of wel?
Bellen kan altijd en dan kunnen ze tips geven waar je op moet letten en wanneer je moet bellen om een afspraak te maken om langs te komen. @ Fabsie, wat een goed nieuws en ze is ook wat gegroeid of niet? Heerlijk voor je dat het beter gaat @ Hanna, hoe is het met jou? is Svithe eigenlijk uiteindelijk helemaal gewend aan het KDV? Roos en Suze zijn naar het KDV en ik ga maar weer de hele ochtend achter de computer hangen
ik heb heel wat gemist, wil ook heel graag op miedereen reageren, maar heb niet de tijd. dus beterschap voor alle zieken. Hier alles goed, geen bijzonderheden.
Nou net even gebeld met de huisartsenpraktijk. Die vrouw zelf dacht aan tanden naar aanleiding van mijn verhaal en anders een virusje. Als de koorts dus zo hoog blijft, moet ik vrijdag langskomen. Of als hij opeens niet meer drinkt of suf wordt. Meneer lag net gewoon vrolijk te spelen dus ik maak me geen ernstige zorgen dat er iets goed mis is.
@Petra: Wat lief. Kleine Suze aan de kwebbel, wel heel herkenbaar, Amber heeft ook al hele verhalen @Boefjesmama: Arme Aaron ook aan het spugen. @Fabsie: fijn dat het beter gaat! @Brusje: zwaaizwaai Amber is sinds vanmorgen ook aan het spugen. Twee keer haar bed kunnen verschonen, drie keer haar kleertjes..pff maar ze ligt nu lekker in bed en eind van de middag en net voor het naar bed gaan is een kleine hoeveelheid wel in haar maag blijven zitten gelukkig. Er zijn in afgelopen week wel 2 tandjes doorgekomen, maar die zijn er al goed door dus het ziek zijn lijkt me niet daarvan te komen. Morgen maar eens afwachten hoe het gaat, ik hoop dat een nachtje goed slapen wonderen doet! Verder druk bezig geweest in het nieuwe huis. Vanmorgen hebben we de sleutel gekregen dus gelijk druk aan de klus! Planning is om op 1 mei over te gaan. Lekker drukke tijd dus en dan ben ik 2 mei jarig, dus dubbel tijd voor een feestje dan8)
@ Sanell, hoe is het nou met Amber? En hoe is het met alle andere (zieke) kindjes? @ Brusje, ik kwam je in een ander topic tegen dat het doorslapen nog niet zo lekker gaat. Hoop dat je wel voldoende rust hebt Ik ben het gips helemaal zat, ik kan bijna alles maar mag niet autorijden, we wonen best achteraf en kan dus niks. Dinsdag moet ik terugkomen maar ik hoop maar niet dat het gips er dan al af mag (zit dan 1,5 week) @ boefjesmama, hoe is het met Aaron? @ Fabsie, gaan de flessen nou op/ @ Natasja, ik hoop dat het een beetje gaat bij jou