Augustus 2009 mama's -deel 2-

Discussie in 'De mama's' gestart door Skatje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Fabienne, wat een heerlijke foto van Fabienne, wat een goed nieuws dat ze de 7 kilo voorbij is, qua grote schelen zij en Suze niet zoveel.

Mijn ouders vonden Suze altijd al lief maar die hadden vandaag echt een Suze-is-top dag, erg leuk om te horen natuurlijk. Op donderdag zijn de meiden altijd bij hun en ondanks dat ik nog steeds in het gips zit met mijn arm lukt het toch om te werken (op een manege)
    mijn ouders zijn zo superlief om op donderdag voor taxi/oppas te spelen

Morgen gaan we een weekend weg. Andy kijkt er heel erg naar uit dat hij dan lekker bij zijn dochters kan zijn

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Idd wat goed dat ze de 7 kilo voorbij is, maar ze komt niet zo klein op mij over hoor.
    Hier niet zo veel nieuws, ja we kregen zo'n 600 terug van de gas en licht, dus heerlijk gespendeerd in huis, nieuwe tv en tuinmeubelen voor de zoemr:)

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Brusje, ze is dus nu ook niet meer zo klein, hihihi. Ze doet ondanks haar vroeggeboorte nu goed mee met andere augustuskindjes wat gewicht en lengte betreft. Alleen qua ontwikkeling is ze nog een oktoberkindje. En lekker hoor als je geld terug krijgt he?! Ik heb vorig jaar april een auto-ongeluk gehad in Andorra en afgelopen week kreeg ik een brief van mijn rechtsbijstandsverzekering dat we smartegeld krijgen. Dat was ook een erg leuk bedrag. Wij gaan er een nieuwe fiets voor mij voor kopen en de rest bewaren we voor als we gaan verhuizen.

Meiden het is heerlijk weer, geniet er lekker van, ga ik wel doen.
    Fijn weekend!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat rustig is het hier.
    Wij hebben minimaal genoten van ons weekend weg. Tijdens het inladen van de auto was ik al niet lekker en dat is alleen maar erger geworden. Op zaterdag middag zijn we weer terug gegaan en ik lig nu nog met enorme hoofdpijn plat.
    ik ben dr helemaal klaar mee.....mn arm in het gips, onwijze hoofdpijn....ik ben normaal nooit ziek en ben gek op mn werk dus mis het normale leven enorm.

De meiden zijn om op te vreten, zo lief

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    echo :D

6. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    :D Petra, het is hier zeker RUSTIG!!!!! Hoe voel je je nu?? Knap je al weer wat op? Balen zeg dat je net ziek moest worden tijdens het weekendje. En dat ook met dat mooie weer. Wat voor werk doe je eigenlijk? Dat is niet te doen met een gebroken arm?

Hier alles dik in orde. Lekker genoten van het mooie weer, Fabiënne is nog steeds de vrolijkheid zelve, van alles aan het ontdekken. Super duper dus!

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik kom me hier even officieel afmelden, heb me nu aangemeld bij het besloten forum omdat het hier gewoon te rustig is om lekker te kletsen.

ik heb nog even gespiekt bij de sept 2009 mama's maar die gaan nu ook besloten verder dus dan ga ik liever naar de aug 2009 mama's

Ik hoop dat het iedereen goed gaat, zeker met de kindertjes

@ fabsie, leuk dat we gaan hyven!

@ boefjesmama, het ga je goed

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    is iedereen oop vakantie???
    hier meisje wat verkouden, ze is niet helemaal zichzelf. balen want ze hangt en ik kan zo niks.
    eten doet ze ook slecht, behalve avondeten daar eet ze echt enorm van
    verder geen neiuwes

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik kreeg geen notificaties meer ???
    Maar heb er ook niet veel gemist dan zo te lezen ;)

Petra: is dat besloten schrijven? Zo ja...dat lijkt me veel fijner. Ik merk dat ik hier zo mijn woorden afweeg omdat ik weet dat er mensen mee lezen.

Hier alles redelijk zijn gangetje!
    Heb van de week mijn diploma Film- en Televisiewetenschap aangevraagd dus ben zo goed als afgestudeerd. Voelt fijn!!!
    Nu heel hard op zoek naar werk, maar dat valt nog niet mee helaas.

Hoe is het voor de rest met iedereen?

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    tja de reden dat het hier zo rustig is is ook omdat bijna iedereen naar een besloten forum is gegaan.
    Erg jammer vind ik dat hoor, en het feit dat mijn meisje ouder wordt houdt ook straks in dat we helemaal niet meer op het forum zitten. Het duurt nog even, maar ik vind het nu al verdrietig om eraan te denken, stom he?!

Hier alles wel ok, ik was verkouden, en dat is niet zo erg, maar ik krijg altijd hoofdpijn die dan weer 3 a 4 dagen aanhoudt. En daar baal ik van. En ik kan mijn meisje ook nog niet eens wegbrengen bij een oppas omdat ze nog bv krijgt en eenkennig is en ze eet niet bij een ander. dus erg vermoeiend voor mij. bah, stomme hoofdpijn.

11. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @brusje en boefjesmama: volgens mij zijn wij als enige drie hier nog over??? Inderdaad wel jammer, zo schiet het niet echt op. En idd, let hier ook wel op over wat ik opschrijf.

Hier gaat alles goed, lekker genoten van het mooie weer. Nog 1 dagje werken en dan vakantie, heerlijk!!

12. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben er nog wel hoor..Heb het alleen razend druk met verhuizen en klussen in het nieuwe huis! Dus vandaar dat het even stil was van deze kant.
    Komende zaterdag is de grote verhuizing dus daarna wordt het vast wel weer wat rustiger..pff maar best wel een geregel hoor. Gelukkig is het behangen nu bijna klaar en staat alles in het oude huis zo goed als ingepakt.

Het is inderdaad wel jammer dat er nog maar zo weinig hier is. Ik ga niet over naar het besloten forum omdat ik dan naast zp en het juni2007-mamaforum nog een forum bij moet zien te houden. en ik kom nu al tijd te kort:D

Met de kinderen gaat het hier goed. Amber kan ondertussen al heel goed los zitten, heeft twee tandjes en haar eerste woordje is 'etuh' haha steeds als ze honger heeft dan zegt ze dat..:p

Tot snel weer!

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    sanell wel weer terug komen hoor als je klaar bent met verhuizen.
    Of misschien moeten we gewoon overstappen naar septmber mama's?
    das niet zo saai dan toch?

14. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Geen idee. Ik lees eigenlijk nooit ergens anders.

Fabsie: geniet van je vakantie! Lekker met je meisje genieten van het mooie weer!!!

Sanell: Spannend hoor. Het is even flink aanpoten, maar uiteindelijk wel waard. Hopelijk gaat het lekker vlot en probleemloos. Wat schattig van Amber!!! Hier tot nu toe alleen maar onbewuste woordjes gehoord (mamma, pappa, aai en Bob =de hond).

Aaron heeft zijn motorische ontwikkeling even stil gelegd en is mega druk met brabbelen. Hele verhalen vliegen me om de oren. En soms ook een heel boos verhaal hihi.
    Vind dit echt een heerlijke fase (ook al gaat het met wat frustratie gepaard van niet willen eten en niet willen slapen).

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    laat maar zitten die gaan ook overstappen, wat is dat toch met iedereen en prive forum, ik vindt het fijn om ook op andere onderwerpen te reageren. nou ja dan blijf ik gewoon hier.

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    boefjesmama ik ben erg jaloers, ik wil ook een goed babbelende baby, die van mij wil alleen lopen lopen en nog eens lopen. en ik wil niet uren lang lopen!!

17. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Nou goed babbelend...ik kan intonatie er uit halen, meer niet hihi.
    Wil juist dat hij motorisch wat vlotter wordt. Scheelt een hoop gejengel ;).

18. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    En ik ben jaloers op jullie allebei, hahahaha, geen lopend kind en ook geen hele verhalen.... gewoon een meid die d'r tijd neemt. Is niet helemaal waar hoor, ze babbelt echt wel, maar het is meer gillen wat ze doet. Ach ja, ze doet het maar lekker op haar eigen tempo hoor, als ze maar zo vrolijk en lief en leuk en geweldig blijft als dat ze nu is :D.

Aah, en nu dus twee weken vakantie. Heerlijk zeg, even helemaal niks, maar gewoon genieten van Fabiënne.

Blijf het jammer vinden dat het hier een beetje aan het doodbloeden is, maar ja, dan moeten we er samen maar wat gezelligs van maken toch?

Groetjes en fijne dag morgen! Gaan jullie nog wat doen?

19. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Aaron zat eerst ook alleen maar te gillen hoor. En nu sinds een kleine 2 weken echt babbelen.
    Voor de rest neemt hij ook de tijd lol. Ik lees vanalles over kruipend, tijgerende, optrekkende babytjes. Nou...daar maakt meneer echt geen aanstalten mee.
    Wat je zegt: zolang ze lekker in hun vel zitten vind ik het prima!

Wij gaan misschien even de stad in, maar niks bijzonders.
    Jij?

20. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Er is hier een kleine vrijmarkt speciaal voor kinderen, denk dat we daar even overheen lopen. Collegaatje staat er met haar zoontje en ze zijn vanavond de hele avond druk geweest met cakejes bakken, dus moeten we natuurlijk wel even eentje kopen.

Deel Deze Pagina