Klinkt leuk! En een cakeje moeten kopen...wat een opgave hihi . Zo'n verplichtingen zijn niet zo erg hihi. Veel plezier morgen!
Hoi meiden, Ik schaam me wel een beetje hoorik ben al een aantal weken niet geweest. Ik heb een aantal pagina's bij gelezen en ik vind het jammer dat er niet zo veel mensen meer overblijven. Zoals jullie misschien weten kreeg ik in maart te horen dat mijn vader longkanker heeft. We zijn nu 6 weken verder en het gaat niet goed met hem. Hij gaat sneller achteruit dan dat we hadden gedacht. Ik ben vanmiddag nog bij 'm geweest om formulieren in te vullen van de ciz. Sinds dinsdag krijgt hij morfine tegen de pijn en hij wordt alsmaar magerder.Elke keer als ik bij 'm geweest ben en ik rij weer naar huis dan krijg ik altijd zo'n naar gevoel,ik vind het verschrikkelijk om hem weer alleen achter te moeten laten.Hij woont namelijk alleen. Gelukkig hebben we een grote familie en verzorgen we 'm goed. Gelukkig heb ik genoeg afleiding:Rosa,het gaat heel erg goed met haar,ze groeit als kool en lacht de hele dag door. Deze week ging ze zelf staan in de box en sinds eergisteren kruipt ze op handen en voeten.Ik ben zo trots op mijn meissie. Ik zal zo wel eventjes een paar foto's spammen.
natasja, wat sneu voor je en je vader. Dit is een niet zo mooie periode voor jullie. En wat een mooie foto's. En ze kruipt al, wouw, die van mij krijgt het maar niet vor elkaar, en ook met een beetje hulp schijnt ze het nog niet echt te snappen. Het enige wat zij wil is lopen. Maar ze trekt zich wel weer op in box sinds 7 en half maand. Zo zie je maar dat elk kindje een eigen ontwikkeling aflegt Leuk dat je weer op het forumiets laat horen, en idd jammer dat er zo weinig over zijn
@Natasja: wat vervelend dat het zo slecht gaat met je vader. Ik kan me voorstellen dat je hem niet graag alleen achter laat. Fijn dat je wel een grote familie hebt, zodat jullie hem in deze periode kunnen verzorgen en steunen. Veel sterkte daarmee! En wat is Rosa een liefje zeg! En al kruipen, knap knap knap! Hier een rustige koninginnedag achter de rug. Het verplichte cakeje gekocht en verder gewoon thuis geweest. Ja, nog even een ritje met de auto gemaakt, omdat het weer te slecht was om te wandelen. Nu nog lekker twee weken vakantie, een luiervakantie, want manlief moet helaas gewoon werken. Maar ja, ik vermaak me wel met Fabiënne!
hoi meiden, ben al een hele lange tijd niet geweest. jullie kennen me misschien zelfs niet meer... ik ben Liz, mama van Lyana (21-10-2008) en Chayenne (18-08-2009) ons derde kindje is nu opkomst en word verwacht eind juli... ik hoop dat ik hier weer mee mag kletsen ik las wel dat sommigen het erg vonden dat er niet zo veel overbleven. ik weet niet of iemand van jullie een privéforum kan maken... anders zou dat misschien een oplossing zijn, een privéforum, en dan naar alle mama's van augustus 2009 een pbtje sturen dat ze daar verder kunnen gaan... voor mij is het evengoed hier... maar heb met de oktober 2008 mama's ook een privéforum en vind het echt supergezellig daar en ook sneller om te vinden, daar moet je niet zoeken voor de mama's te vinden daar zijn het alleen die mama's jeetje wat klinkt mijn uitleg verward... ander vraagje hoeveel wegen jullie kids momenteel? x
@ Natasja: wat erg dat het zo slecht gaat. En logisch dat je dan niet zo 1 2 3 hier komt kijken. Dikke knuffel voor jullie. En wat een moppie is je meisje! Wat knap dat ze al kruipt en staat. @ Fabsie: Lekker hoor even vakantie! Ga je nog wat leuks doen met Fabienne? Heerlijk dat ze zo lekker in haar vel zit. @ Liz: ik heb je naam inderdaad nog niet eerder voorbij zien komen, maar ik zit er ook nog niet zo lang bij. Op het forum zie ik wel vaak moeders voorbij komen met augustus kindjes, maar die schrijven hier niet. Dus misschien wel een idee om wat mensen te verzamelen. En gefeliciteerd met je zwangerschap! Moet er persoonlijk nog niet aan denken lol. Hier een rustig weekend achter de rug. Alleen maar regen dus dan ben ik toch wat meer aan huis gebonden. Aaron slaapt momenteel erg veel dus hij zal wel volop bezig zijn met ontwikkelen. Hopelijk krijgt hij binnenkort door hoe het kruipen werkt, want het begint hem aardig te frustreren. Ow en ik schat dat Aaron ongeveer 9 kilo weegt nu. Ik moet vrijdag naar het CB dus dan weet ik het precies. Ergens in het topic staat nog een lijstje van de vorige metingen van de kindjes.
hoi leuk dat je er even weer bent. de reden dat er zo weinig zijn komt door een priveforum, niet iedereen wilde mee. ik ook niet ik vind dit forum nml zo fijn ook omdat ik op meerdere dingen reageer
brusje, aah zo sorry dat wist ik niet, natuurlijk omdat ik er niet geweest ben :s het spijt mij... maar is ook redelijk druk met twee kids en heb nog een forum dat ik bijhoud ddaarom... maar ben van plan om te blijven nu hoor!!! Chayenne weegt nu 10kg 130 en is 73 cm groot ze rolt wel om langs alle kanten en tijgert zo goed ze kan... maar daar blijft het tot hiertoe beetje bij
Hai! Leuk Liz dat je hier ook (weer) komt meeschrijven. Het is hier zo rustig, dus wel gezellig dat er weer wat bij komt. Er is schijnbaar wel een privéforum van augustusmama's maar geen idee hoe je daar bij komt hoor. Geen idee hoeveel Fabiënne nu weegt. De laatste keer was ze 7,5 kg, maar dat was op 9 april. Soms lijkt het wel alsof ze in één nacht een kilo zwaarder is geworden, haha. Ze begint het rollen nu ook steeds leuker te vinden, het lukt haar al bijna om zelf van de rug naar de buik te rollen. Heb nu vakantie, maar dat weer wil niet echt meewerken jammergenoeg. Dus vandaag maar beetje met digitaal fotoalbum bezig geweest. Jullie trouwens tips over wat voor leuke dingen je kan doen (een uitje maken) met een baby erbij? En dan vooral ook met slecht weer?
Hai allemaal! Zoo de grote verhuizing is geweest..pfff druk hoor en nu is het alles weer uitpakken en en plekje geven, dus nog even een paar daagjes in de rommel denk ik. @Liz: Leuk om weer van je te lezen. En nummer 3 op komst..wow druk hoor.. Maar wel leuk zo weinig leeftijdsverschil er tussen! Hier weegt Amber denk ik ergens tussen de 8 en 9 kilo. Ze houd wat groei dezelfde lijn aan als Nienke en die weegt met haar bijna 3 jaar nog geen 13 kilo8) Eind mei pas weer naar het cb dus dan weten we meer. @Natasja: balen zeg dat het met je vader zo slecht gaat. Heel veel sterkte! En wel knap dat Rosa al kan kruipen. Hier een beetje buikschuiven maar voor de rest nog niets. @Fabsie: jammer dat je zo slecht weer hebt in je vakantie. En uitstapjes met de kleine...hmm kan eigenlijk alleen maar mooi weer dingen bedenken en zwemmen dan.
@liz, wouw das al een aardige dame lees ik zo, hier nog geen 10 kilo, ik denk 8+ of 9- kilo. En zwanger van nummer 3, gefeliciteerd, en lijkt mij erg druk zo kort op ekaar, ik heb de twee oudste en baby wat ik al erg druk vindt soms, maar oo zo geweldig, zit wel te dnekn over nummer 4, maar nu nog niet, heb mijn zinnen gezet om eerst uitgebreid geniten van nummer 3 (en andere 2) omdat ik het toch wel kjammer vond toen de andere 2 klein waren dat ik mij aandacht zo veel moest verdelen. Al zou ik het direct weer zo dioen hoor, want het is ook geweldig. Fabsie; ballorig??? Sanell, fijn dat de verhuizing voorbij is
hoi meiden, ik blijf ook het liefst hier gewoon schrijven maar het is zo'n klein clubje daqt het weleens lastig is, maar ik zal af en toe wel langskomen @ Natasja, wat zwaar en verdrietig dat je vader zo ziek is. @ Liz, heb je nou wel goede woonruimte en finaciele ruimte? ik meen me te herinneren dat je nog bij je ouders woonde of heb ik dat mis. @ Brusje, ik begrijp heel erg goed dat je graag hier wil blijven schrijven @ Fabienne, wil het een beetje lukken met je fotoalbum? hier is zwemmen altijd een succes om te doen @ boefjesmama, veel succes bij het CB vrijdag. @ Sanell, succes he met verhuizen, ik hoop dat de kinderen makkelijk wennen. Met Suze gaat het prima, ze is echt zo lief en zoet. ze verteld veel verhalen en dan is bababa favoriet. Roos vind het leuk om speelgoed naar haar te brengen dus dat vind helemaal niet erg. Ze moet ook keihard lachen om de hond en de katten dus ze heeft de hele dag dolle pret
Hoi meiden, Bedankt voor jullie medeleven,dat doet me erg goed. Er komt een zware tijd aan.Morgen weer even bij me vader langs om wat huishoudelijke taakjes te doen(normaal doet mijn zus dat maar die is op vakantie).Mijn moeder komt even op de kids passen(mijn ouders zijn gescheiden). @ Liz Gefeliciteerd met je zwangerschap. natuurlijk mag je weer mee kletsen,gezellig. Rosa woog 10 maart 8400 gram en was 70 cm lang.12 mei moet ik weer naar het cb,ik schat dat ze al aardig richting de 10 kilo komt. Ze lust werkelijk alles.Ik had laatst lange vingers voor haar gekocht zonder suiker erop,nou dat was geen succes...ze stikte er bijna in,dat was heel eng.Nu eten mijn andere 2 meiden ze op. @ Fabsie Als jullie van zemmen houden is idd naar een lekker warm zwembad een optie. @ Sanell Succes met de verhuising. Ik heb gisteren weer foto's gemaakt in mijn studio en dit is het resultaat Bekijk bijlage 69536
natasja74 wat een prachtige foto!!! super! ja hier ook eentje die zowat alles lust heb nog niet echt iets durven geven van "koekjes" maar ga het van de week eens proberen want heb ze in huis gehaald... petra: we zijn met zijn allen verhuisd... naar een groot alleenstaand huis met vier slaapkamers en een megazolder, en twee stukken tuin waaronder een heel groot en eentje klein maar fijn... financieel lukt het prima... wilde eigenlijk gaan verhuizen, om alleen te gaan wonen... maar hadden hier dat contract getekend en men moeder ziet het niet zitten om dat nu te verbreken en een hoop kosten over zich te krijgen... en eeerlijk gezegd zou dat niet zo eerlijk zijn tegenover haar ook niet... maar hebben nu besloten dat wanneer het contract afloopt... of op zo'n bepaalde termijn is dat we dan ieders eigen weg gaan... dat zou binnen de twee jaar moeten zijn... ik wilde vooral weg omdat iedereen altijd lijkt te denken dat mijn moeder voor men kids zorgt, en dit is HELEMAAL niet het geval... ik doe alles zelf, het is voor mij gewoon makkelijker op het vlak van raad vragen... ik moet niet aan de telefoon hangen ik vraag het haar gewoon zo ... ach ja ik moet iedereen maar laten zeggen... brusje na dit kleine wondertje stop ik er mee hoor dan hebben we twee meisjes en een jongen... en te veel is te veel het lukt me nu prima, ze gaan niet naar de kinderopvang ofzo en ik werk ook nog niet dus... maar vanaf september gaan ze alledrie naar de kinderopvang en dan ga ik mijn opleiding volgen van polyvalent verzorgende waarbij mijn uitkering gewoon doorloopt, daarna kan ik vast aan de slag bij die organisatie... dus ik ga er gewoon voor euhm tips voor uitstapjes met slecht weer, tja een binnenspeeltuin helaas... als het niet regent en je kleed jezelf en kids warm aan, kinderboerderij... maar weet niet echt of dat wel zo leuk is voor de leeftijd :s en jah chayenne is een heel mevrouwtje met haar 10kg130... ze verschilt amper 10 grammetjes met haar zusje van 18 maanden... maar ze moet niet op dieet want heb het gevraagd
@ Natasja, wat een leuke foto's maak je toch (kan ook niet anders met zo een leuk kind natuurlijk) Het is jammer dat je niet om de hoek woont want anders was ik graag bij je langs gekomen Ik heb weekend!!!!!!!!!!!! echt gek. Ik heb vandaag gewerkt ipv donderdag en morgen zijn we dicht