Oooh Natasja wat een PRACHTIGE foto's zeg! Wat doe je dat gaaf! Wat Petra ook al zegt, het is dat ik niet bij je uit de buurt kom, anders was ik graag even met Fabiënne langs gekomen . Liz: wat is polyvalent verzorger? Heb er nog nooit van gehoord... Petra, lekker op tijd weekend zeg! Heerlijk, geniet er lekker van. Fotoalbum is weer t/m april klaar. Ik maak een jaaralbum van 2010, heb ik vorig jaar ook gedaan voor Fabiënne. Dus vanaf de positieve test, de echo's, de buikfoto's, de ziekenhuisfoto's en toen natuurlijk gewoon lekker thuis. En nu dus begonnen aan die van 2010. Wel leuk werk, maar er gaat wel veel tijd in zitten. Morgen met m'n man mee naar Apeldoorn. Hij werkt daar, dan ga ik even de stad in met Fabiënne en daarna terug naar huis. Had afgelopen zondag in Enschede willen shoppen, maar ja, dat ging niet lukken met al die Twente-supporters die er door het lint gingen.
fabsie, ja dat is verzorgende... dan kan ik bijna elk beroep gaan doen in de zorg... thuiszorg, in een rust-en verzorgingstehuis, kinderopvang... leuk zeg de stad in !!! veel plezier!!
Liz, wat een mooie foto (die van jou ook hoor natas) En hoe oud zijn je andere twee meiden? Zo'n klein groepje hier maakt het ook weer heel erg hecht. En dat vind ik eigenlijk ook wel plezierig. Hier nu even niet veel nieuws. Ja mijn zoon doet zo raar. Hij werd door een ander jongetje uitgescholden voor homo dus liet ie zn ding maar zien??????Is dit pre-pubertijd????en hij krijgt direct een lang gezicht als ie wat moet doen. Maar ondertussen moet ik wel alles voor hem doen en verwacht ie ook vanalles en nog wat. Ergens denk ik waar ben ik fout gegaan, maar of het nou reeel is om mij zelf de schuld te gaan geven dat weet ik nog niet. Volgens mij is hij gewoon een verwend nest. Mijn ervaring is dan ook dat de kinderen die het minst hebben het aardigst zijn en hoe meer verwend hoe meer aaaaaargh. Of ligt dit nou ook weer aan mij.???/ stof tot nadenken.
Hallo allemaal, Ik meld me toch maar weer hier. Ik heb vanaf het begin van mn zwangerschap hier meegelezen, maar nooit gereageerd. k Vond het jammer dat er zoveel prive gingen en ben toen overgestapt naar de september-mamma's. Maar die zijn ook prive gegaan, dus daarom ga ik hier weer meelezen/ kletsen. Ik ben er niet zo goed in om steeds mee te kletsen, marrmet zo'n klein groepje gaat dat misschien beter. Eva-Lynn is 4 september geboren, maar ik was 21 augustus uitgerekend. Ze weegt nu 7600 gram en 69 cm. Ze is dus niet zo lang en dik. Weet iemand hoe ik zo'n banner kan plaatsen?
brusje, had toch nog geen foto geplaatst maar ga het nu wel eve ndoen, spammen met men kids, lyana is 18,5 maand en Chayenne is 8,5 maand. best pittige dametjes met zijn twee vreeswijk, welkom hier je gaat eerst naar banners... je kiest er eentje maakt hem up to date daarna kopieer je hem, je gaat naar gebruikersinstellingen, en dan erges onderschrift en daar in dat balkje plak je wat je gekopieerd heb, opslaan, en klaar is kees hier zijn men twee meiden samen : hier is de oudste:
Wat een schattige meiden heb je, Liz0104! Ik heb geprobeerd om een banner te maken, maar ik kan niet vinden waar ik em moet plaatsen. Het up to date maken en kopieren lukt nog, maar daarna loop ik vast.
dan heb ik je naam gezet voor een berichtje voor ???, maar goed de foto's die je hebt neer gezet wat een schatjes, en een kleurtje, uhm even vragen hoe ze eraankomen?? Die van mij hebben ook een kleurtje, hun vader is dan ook van buitenlandse afkomst. Vreeswijk, welkom hier, jammer he dat iedereen maar prive gaat. Maar een klein groepje hier is ook best wel fijn omdat je in ieder geval kan volgen wie wie is en wie wat heeft etc
Hoi meiden, Welkom Vreeswijk,gezellig dat je mee komt kletsen. @ Brusje Mijn 2 andere meiden zijn 11 en 8 jaar. Hier nog weer een paar foto's van Rosa Bekijk bijlage 69949
@ Liz en Natasja, ik ben een groot fan van het kijken naar andere babys en die van jullie zijn echt superleuk
Ja, helemaal gelukt. Bedankt, alleen bij handtekening wijzigen had ik nog niet gekeken Ik zie zoveel lekkere mollige baby's voorbij komen, k zou me bijna schuldig gaan voelen. Eva-Lynn is niet zo groot en stevig, toch eet ze veel. Maar ja, ze heeft de bouw van dr vader.
Hallo dames! Ben even druk met vanalles. Hopelijk vanavond even de tijd om bij te kletsen en lezen. Zag wel al allemaal mooie kindjes voorbij komen! Dan zal ik mijn liefje ook maar even showen:
wat een lekker koppie heeft Aaron! wij hebben vandaag de speen weg gelaten bij Suze (aaaaaah). Ze had nooit zo'n grote zuigbehoefte en het gaat dus supergemakkelijk
brusje het kleurtje is van zichzelf of misschien van de tuin... natasja wat een lieve foto's!!!!! het is echt een schatje petrabr dank je vreeswijk ik voel me net schuldig omdat ze zo mollig is 10kg130 is immers niet niks :s boefjesmamma wat een schattig ventje!! hier niet veel te melden... men opleiding mag ik niet starten omdat ik dan nog in bevallingsrust ben... pff baal er flink van
Zoooo de h&m en de prenatal zijn weer leeggekocht hoor! En wel door mij ! Hihi, Fabiënne en haar kledingkast zijn klaar voor de zomer. Veel te leuk om kleertjes te kopen. @Vreeswijk: leuk dat je komt meekletsen. Het is hier een klein clubje, dus inderdaad prima te volgen. Mijn jonge dame is ook niet zo enorm hoor en ook zij eet prima. @Liz: leuke foto's. Lieve kids! @Natasja: oooh nog meer mooie foto's! @Boefjesmama: Aaron is ook een lieffie zeg! Nou dan ga ik ook maar even weer een foto spammen: Bekijk bijlage 70280
Aaron is de enige jongen of niet? Lol. Heb wel alles gelezen, maar ben het weer kwijt. Ben echt een zeef. Moet ongesteld worden dus mijn lijf voelt aan alsof ik onder een vrachtwagen gekomen ben....bleeeeerg. Wat goed dat Suze speen vrij wordt! Hopelijk gaat het goed. Aaron wilde de speen niet meer met 3 maanden en heeft daarna zijn duim gepakt. Hij gebruikt het alleen om in slaap te komen dus hopelijk leert hij het vanzelf weer af. Leuk dat je terug bent trouwens . Liz balen van je opleiding. En nu? Fabsie heerlijk gewinkeld? Daarom vermijd ik de H&M dus altijd hihi. Maar moet binnenkort wel, want voor de zomer heeft Aaron nog eigenlijk niks. Klote zeg *kuch* *kuch* Hoe gaat het met je meisje? Weer helemaal de oude? Wat een heerlijk lachje zeg ~smelt~ Ik ga nog even een foto spammen. Vind het zo'n mooie foto (let niet op mijn onderkin).