liz, ik denk dat ik het haal, en bedankt voor het vragen fiona, ik herken je verhaal, (na 3 kids) mijn meisje doet niet precies hetzelfde, maar wil het liefst de hele dag lopen. optrekken deed ze al, ennu begint ze in de box zelf te lopen langs de spijlen. Maar goed, ze is duidelijk in wat ze wil en ze weet hoe ze het moet krijgen....... net zoals jou kleine zet zij het ook op brullen. Ik ben dan ook blij dat ik mijn andere twee kan inzetten, vooral op haar grote zus is ze heel erg dol. Nadeel waar wij tegenaan lopen is het avond slapen, zodra ze iets hoort gaat ze huilen en verzet ze zich tegen slaap. Dus visite savonds, dat mag eigenlijks niet. Mijn kinderen die savonds praten, dat mag ook niet, want stel je eens voor dat ze wat mist. Het is soms echt vermoeiend. Helaas verkijken mannen zich hierop. Hun denken dat het makkelijk is en dat je het zo maar eventjes doet, maar een 40 urige werkweek is soms toch echt minder vermoeiend.
@Vreeswijk: Beterschap voor je meisje? Hoe gaat het nu? @Liz: nee dat schiet niet op dan. Maar het was heerlijk weer dus lekker genoten van je meisjes in de tuin? @Natasja: Hopelijk doen die morfinepleisters iets. Hoe gaat het nu met je? @Fiona: Er is een topic over de 8,5 maandsprong. Ik vermoed dat je daar heeeel veel herkenning vindt!!!! Vervelend dat je relatieproblemen had, maar gewoon weer meekletsen hier!
Ow @ Fabsie: Wat fijn dat Fabienne zich zo voorbeeldig gedragen heeft. En lekker druk met rollen! Goed zo!!! Als ik nog mensen vergeet: soooorrry!
11-08 Rosa 4430 gram 52 cm / ? weken 8685 gram 73 cm (Natasje74) 13-08 Manon 4170 gram ?? cm/ 30 weken 9215 gram 71 cm 14-08 Aaron 3240 gram 51 cm / 38 weken 9210 gram 74 cm (Boefjesmamma) 14-08 Aiden 3800 gram 52 cm / 34 weken 9050 gram 75 cm 20-08 Fabiënne 2350 gram 44 cm / 34 weken 7504 gram 69 cm (Fabsie) 20-08 Amber 3680 gram 52 cm / 30 weken 7220 gram 66 cm 22-08 Suze 3280 gram 51 cm / 33 weken 7350 gram 69 cm (petrabr) 22-08 Svinthe 3680 gram 48 cm / 27 weken 7300 gram 66 cm 24-08 Djamione 3290 gram 50 cm / 32 weken 7950 gram 68 cm (brusje) Natasja ik ben zo vrij geweest om Rosa's gegevens aan te passen En dan staat meteen het lijstje weer ergens waar we het kunnen vinden!
Eva-Lynn is weer opgeknapt. De koorts is gelukkig weg. Wel is ze snel moe. Ik dacht voor dat ze ziek werd ook dat ze in een sprongetje zat/ er tegenaan zat. Maar ik begon te twijfelen omdat ze ziek werd, maar het blijft nu toch hetzelfde als daarvoor. Dat kan wel kloppen dus, met 8,5 maand. Liz0104: Leuk he, dat zwemmen. Ik zit ook op ouder/ baby zwemmen. Het eerste diploma is al binnen, guppie 1 fiona1987: Lastig he, als je niet zonder dat ze gaat huilen langs de box kan lopen. Ik 'sluip' er zoms langs, zodat ze maar niet ziet. Of ik ga boven schoonmaken met de kamerdeur open, dan kan ik haar precies zien, maar zij mij niet. En dan gaat het goed...
@Fiona: vervelend dat je dochter zoveel aandacht van je vergt. Klinkt inderdaad wel als een sprong... Fijn dat je weer mee komt kletsen en blaas hier maar lekker stoom af hoor! @Brusje: vond Djamione de pannekoeken lekker? Wat een idee om ze van opvolgmelk te maken, had ik nooit aan gedacht! @Boefjesmama: Hoe is het met Aaron en z'n sprongetje dan? Is hij er al doorheen? @Vreeswijk: Fijn dat Eva-Lynn ook weer is opgeknapt. Nu hopen dat ze snel door d'r sprongetje heen is. Hier vind ik dat altijd maar lastig hoor wanneer ik iets als een sprongetje moet zien. Je moet officieel uit gaan van de uitgerekende datum, dat zou voor ons dus 3 oktober zijn, dus dan zou Fabiënne nu 7,5 maand zijn, dus zouden we hier pas over een maand dat sprongetje verwachten. Maar met het een is ze gewoon een augustusbaby en met het ander echt niet... Dus ik doe maar niet zoveel op die sprongetjes-verhalen uit hier, want dat heeft bij haar toch geen zin.
fiona ai hoop dat ze snel uit haar sprongetje is! maar het is zo herkenbaar brusje, ben soms idd ook blij dat ik hier men zusje heb... chayenne is verzot op haar en gelukkig zij ook op chayenne... soms houdt zij haar er wat mee bezig zodat ik ook wat aandacht kan geven aan de oudste of even rustig een boterham kan eten en idd mannen verkijken zich erop... Mijn vriend van hetzelfde, denkt omdat hij werkt dat hij veel vermoeider is... en snapt niet dat ik moe kan zijn... ik werk immers toch niet :s vreeswijk ik doe niet aan speciaal babyzwemmen hoor ik ben gewoon vrij gaan "zwemmen" met men oudste meid ! men oudste kleine meisje is ziek... ze heeft vannacht heel der bed ondergespuugd... was ik niet zo blij mee maar ja der kon ze niets aan doen he het arme schaapje nu heeft ze nog wat verhoging maar toch heeft ze koud :s dus denk een griepje onder de leden... ga haar maar goe vertroetelen en hopen dat de jongste het niet overkrijgt of ik...
@Liz, Vreeswijk en Fiona: misschien leuk als jullie je kindje ook in het lijstje zetten? @Liz: beterschap met de kleine meid en idd hopen dat jij of chayenne niet aangestoken worden.
fabsie, ze vond de pannekoeken erg lekker, en met opvolgmelk kan je nog veel meer maken als je je fantasie op de loop laat liz, niet mijn zusje hoor, daar is zij bang voor, net zoals alle andere mensen. Maar Djamione haar zus, dus mijn eigen dochter van 9
Hoi meiden, Het gaat redelijk met mijn vader,de morfinepleisters helpen nu goed,hoewel hij in de nacht van vrijdag op zaterdag het vreselijk benauwd heeft gehad. Maar daarna gelukkig niet zo erg meer. Het warm eten gaat ook niet zo meer,hij heeft geen trek,maar hij moet van ons(wel streng he)wat eten want hij is al zo mager geworden. Ik sta er gelukkig niet alleen voor, ik heb nog 2 zussen en 1 broer(eigenlijk zijn het mijn half zussen en halfbroer)maar mijn vader ziet ze als zijn eigen kinderen. We hebben een schema gemaakt zodat er elke dag eten bij 'm wordt gebracht en gelijk om te kijken hoe het met 'm gaat. De buurvrouw brengt ook 1 keer in de week warm eten. Hij komt sinds vorige week het huis niet meer uit dus doe ik de boodschapjes voor 'm. Morgen weer werken(na 2 weken vrij)was heerlijk,leuke dingen gedaan met de kids,oa naar Hellendoorn en ook veel bij mijn vader langs geweest. Bekijk bijlage 72313 Dikke pret in Hellendoorn
ik moet de 27e naar het CB... ben ook benieuwd of ze nog veel bijgekomen is... brusje, neenee weet wel dat het niet jou zusje is hoor ik bedoelde ik heb een zusje dat zich ook bezig houdt met mijn kleintjes terwijl jij een oudere dochter hebt die dat doet wow ik leg het weer vreselijk slecht uit wil me gerust mee in de lijst zetten... maar weet niet hoeveel weken Chayenne is wel hoeveel maanden maar pff de weken ze was eind april 73 cm en 10kg130.
Huhhh ik d8 dat dit clubje was opgeheven Ben daarom helemaal niet meer op het forum wezen kijken... Ik ga maar ns ff teruglezen
11-08 Rosa 4430 gram 52 cm / ?? weken 8685 gram 73 cm (Natasje74) 13-08 Manon 4170 gram ?? cm/ 30 weken 9215 gram 71 cm 14-08 Aaron 3240 gram 51 cm / 38 weken 9210 gram 74 cm (Boefjesmamma) 14-08 Aiden 3800 gram 52 cm / 34 weken 9050 gram 75 cm 18-08 Chayenne ???? gram ?? cm / ?? weken 10130 gram 73 cm (Liz0104) 20-08 Fabiënne 2350 gram 44 cm / 34 weken 7504 gram 69 cm (Fabsie) 20-08 Amber 3680 gram 52 cm / 30 weken 7220 gram 66 cm 22-08 Suze 3280 gram 51 cm / 33 weken 7350 gram 69 cm (petrabr) 22-08 Svinthe 3680 gram 48 cm / 27 weken 7300 gram 66 cm 24-08 Djamione 3290 gram 50 cm / 32 weken 7950 gram 68 cm (brusje) Ik heb Chayenne er even bij gezet Liz *zwaait terug naar Petra* LadyJenn....wel rustig maar niet opgeheven . Natasja: fijn dat de pleisters hun werk doen. En gelukkig sta je er niet alleen voor. Maar wat moet dit moeilijk zijn voor je: hele dikke knuffel! Wat een geweldig foto van Rosa trouwens! Wat een heerlijk grietje heb je toch!
11-08 Rosa 4430 gram 52 cm / ?? weken 8685 gram 73 cm (Natasje74) 13-08 Manon 4170 gram ?? cm/ 30 weken 9215 gram 71 cm 14-08 Aaron 3240 gram 51 cm / 38 weken 9210 gram 74 cm (Boefjesmamma) 14-08 Aiden 3800 gram 52 cm / 34 weken 9050 gram 75 cm 18-08 Chayenne ???? gram ?? cm / ?? weken 10130 gram 73 cm (Liz0104) 20-08 Fabiënne 2350 gram 44 cm / 34 weken 7504 gram 69 cm (Fabsie) 20-08 Amber 3680 gram 52 cm / 30 weken 7220 gram 66 cm 22-08 Suze 3280 gram 51 cm / 33 weken 7350 gram 69 cm (petrabr) 22-08 Svinthe 3680 gram 48 cm / 27 weken 7300 gram 66 cm 24-08 Djamione 3290 gram 50 cm / 32 weken 7950 gram 68 cm (brusje) 04-09 Eva-Lynn 3760 gram 51 cm / ?? weken 7620 gram 69 cm (vreeswijk) Ik heb Eva-Lynn er ook bij gezet. Ik weet de weken ook niet. t Was bij 7,5 maand. petrabr: spannend weer, hoeveel ze is gegroeid! natasja74: Gelukkig zeg, dat de pleisters helpen! Benauwdheid is zo vervelend, ook om te zien. fabsie: Ik kan me voorstellen dat het lastig is om het uit te rekenen als ze zoveel te vroeg is geboren. Maar als ze er in zit, merk je het vanzelf wel, toch? LadyJenn75: Volgens mij is dit op een klein vuurtje doorgegaan, maar begint er nu weer leven in te komen!
ladyjeenn, leuk je weer te zien, en nee niet opgeheven, heel veel zijn wel weg, erg jammer, maar we proberen hier wanhopig het vuur te laten branden. Hoe is het nu met je?
11-08 Rosa 4430 gram 52 cm / ?? weken 8685 gram 73 cm (Natasje74) 13-08 Manon 4170 gram ?? cm/ 30 weken 9215 gram 71 cm 14-08 Aaron 3240 gram 51 cm / 38 weken 9210 gram 74 cm (Boefjesmamma) 14-08 Aiden 3800 gram 52 cm / 34 weken 9050 gram 75 cm 18-08 Chayenne 2965 gram 49;5 cm / ?? weken 10130 gram 73 cm (Liz0104) 20-08 Fabiënne 2350 gram 44 cm / 34 weken 7504 gram 69 cm (Fabsie) 20-08 Amber 3680 gram 52 cm / 30 weken 7220 gram 66 cm 22-08 Suze 3280 gram 51 cm / 33 weken 7350 gram 69 cm (petrabr) 22-08 Svinthe 3680 gram 48 cm / 27 weken 7300 gram 66 cm 24-08 Djamione 3290 gram 50 cm / 32 weken 7950 gram 68 cm (brusje) 04-09 Eva-Lynn 3760 gram 51 cm / ?? weken 7620 gram 69 cm (vreeswijk) zo heb even de geboortegegevens van chayenne erbij gezet ben vandaag naar de gyn geweest... blijkt dat ons kleine jochie drie weken groeiachterstand heeft... maak me toch weer zorgen, weet wel dat het meestal allemaal goedkomt hoor maar toch... dus de boodschap is veel rusten en gezond eten... probeer maar eens te rusten met mijn twee kleine boefjes haha
Dat is wel even schrikken ja. Probeer je er niet te druk om te maken (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). En zoveel mogelijk je rust pakken. Dus als alles ligt: lekker liggen en ontspannen! En wat leuk dat jullie een zoontje krijgen nu! Hier alles goed. Vandaag voor het eerst wat verder wezen fietsen. Hij vond het prachtig. Vooral de eendjes die we tegenkwamen. Het leek net alsof hij de hele tijd zat te zwaaien, maar als wij zwaaien naar hem doet hij niks terug. Nou doet hij wel vaker dingen niet na die hij wel kan, dus wie weet kan hij zwaaien nu hihi. En als het goed is, is tand 2 door. Maar mag niet in zijn mond kijken of voelen dus ik weet het niet zeker. Verder blijft hij vanalles proberen, maar lukt niks hihi. Hij is wel weer heel erg aan het brabbelen. Vind dat altijd zo gezellig klinken . En hij zit weer in een gilfase....AUW mijn trommelvliezen Hoe is het met jullie?
@Boefjesmama: oooh die gilfase, die kennen wij hier ook. Poeh he, wat een volume kan er dan uit komen he?! Oh dus jij kan al lekker met Aaron gaan fietsen, leuk! Ik zit ook met smart te wachten op de eerste keer dat ik met Fabiënne mag fietsen! En wat leuk dat hij kan zwaaien. @Natasja: wat een PRACHTIGE foto van Rosa! En wat fijn dat je niet alleen voor je vader hoeft te zorgen. Knap van jullie dat jullie het zo vol houden hoor, want het lijkt me heel erg zwaar. @Brusje: ik zal eens op ontdekkingstocht gaan dan met die opvolgmelk! Wel leuk voor de variatie. @Petra: *zwaai*. Hoe was het op het cb? @Ladyjenn: welkom hier dan! Het begint hier weer gezellig te worden nu, was inderdaad een tijdje erg rustig hier. @Liz: hoop dat je je rust nog even goed kan pakken! Was vast even schrikken ja! Misschien kunnen we vanaf nu het aantal maanden in het lijstje zetten, ik weet ook niet meer precies hoeveel weken oud Fabiënne nu is. Vind het ook zo wat om alle weken te tellen in mijn agenda Vandaag weer aan het werk geweest na 2 weken vakantie. Eventjes weer wennen, maar ach, de dag was zo om. Nog 19 dagen werken tot aan mijn zomervakantie. Da's toch ook zo om... Verder gaat het hier prima. Volgens mij begint Fabiënne toch ook aan haar sprongetje. Mama mag niet zomaar de kamer uit hoor en gaan slapen moet eerst vooraf gaan met een huilbui... Verlatingsangst?
@vreeswijk ja sluipen langs de box heb ik ook geprobeert maar ja mijn dochterje is zooo nieuwsgierig ze hoort echt alles zelfs als ze slaapt en ik loop op me tenen haar kamertje binnen word ze wakker echt en als ik haar in de box laat en ik ga boven bezig owwww dan breekt echt de hel los schreeuwen krijsen alles echt erg dus ja ik kan niets doen als ze wakker is en helaas slaapt ze erg weinig tijdens deze sprong dus ja........................ en dan is mevrouw ook nog weer snotverkouden geworden dus ja dichte neus hoesten resultaat constant wakker ach ja hopeen en dat het snel voorbij is. morgen weer naar het cb ben weer benieuwd @natasja74 wat een lief kindje heb je zeg echt mooi