Hier zitten er nog 5 kg aan die er eerst niet zaten, maar ik doe er ook weinig aan . Petra wat knap van Suze! Foto!! En lekker even tijd gehad met zijn tweeën dus? Heerlijk af en toe he? Hoe is het nu met je pols? Brusje hier ook een eigenwijsje met een andere volgorde. Wel optrekken tot staan en langs tafel en boxranden lopen, maar kruipen niet. Hij kan nu wel een beetje tijgeren. Dus wat je zegt: ben allang blij dat hij het niet gaat overslaan! Wat een leuke foto trouwens in de fietskar! Ze ligt er echt heerlijk bij! Fabsie hoe is het met Fabienne? Is ze al wat opgeknapt? En wat is ze lekker gegroeid zeg! Voor de rest ben ik een beetje kwijt wat er geschreven is. Sorry! *schaam* Hier heel druk met CV's rondsturen, maar het schiet echt voor geen meter op tot dusver. We zijn lekker in huis bezig met alles uitruimen en herorganiseren. En vandaag te horen gekregen dat ik de 23e mijn bachelor diploma mag gaan ophalen! Dus ik ben nu helemaal officieel afgestudeerd!!!
petrabr: Knap hoor van Suze!! Nu moet je ze echt goed in de gaten gaan houden, of niet? Hier is het nog steeds allen maar achteruit schuiven, maar goed, ze dan ook van september, dat scheelt misschien. Of zou je hierin ook moeten kijken naar de uitgerekende datum? Boefjesmamma: Super dat je bijna klaar bent, wat voor studie heb je gedaan? Is er makkelijk een baan in te vinden? Ik ben nu aan het kolven op het werk, dus ik hou het kort.
Het gaat weer een stuk beter met Fabiënne hoor! Ze heeft vandaag heerlijk gespeeld met haar "vriendje" bij de gastouder (zoooo schattig, ze is helemaal verkikkerd op hem, gaat spontaan veel meer kletsen enz...) en vanmiddag toen ik haar ophaalde was ze ook goed te spreken. Ze heeft de rest van de avond hier ook heerlijk gespeeld en vrolijk gedaan. Ze is nog wel wat snotterig, maar hoef niet meer met het snotpompje te plagen. Fijn weekend allemaal!
Fijn dat het al wat beter gaat. En wat fijn dat ze het zo leuk vindt bij de gastouder. Fijn dat je een fijne oplossing hebt weten te vinden ipv KDV. Ik heb theater,- film- en televisiewetenschappen gestudeerd. Er is op zich werk in te vinden, maar niet parttime. En ik wil nog niet fulltime werken. Dus eerst maar eens even wat anders doen. Gaat nu vooral om inkomen. @Vreeswijk: ieder kindje is anders wat dat betreft. Aaron heeft bijna 2 maanden alleen maar kleine stukjes achteruit geschoven en sinds een paar dagen gaat hij ook vooruit. Er zijn ook kindjes die het meteen kunnen. Geen peil op te trekken. Maar achteruit schuiven is wel een begin van vooruit kunnen tijgeren. Dus zal vast niet lang meer duren!
vakantievraag; waar gaan jullie heen en hoe zien jullie het met jullie baby? wij gaan naar moviepark, maar met de trein omdat wij, de meeste van ons autoziek worden (zelfs baby djamione) en het geeft zo minder stress. We gaan niet zo ver weg vanwege baby djamione, we willen haar langzaam laten wennen aan het een keer niet thuis slapen. Ze is van nature een bangig meisje, dus blijven we ook maar 2 daagjes weg om te kijken hoe het gaat.
Wij gaan naar de Ardennen een weekje. Maar ben heel bang voor de autoreis omdat hij de laatste tijd steeds vaker gaat krijsen
brusje het was geen aanval op jou hoor had dat gewoon gezien op het nieuws daarom... als ik het teruglees, leek het precies een aanval op jou maar dat was helemaal niet de bedoeling! als ik het goed voorheb ging het over de riemen van de kar en hier geen vakantie dit jaar... helaas ben uitgerekend voor 30 juli... petrabr super dat ze kan kruipen hoera!! hoe reageert je oudste dochter nu op haar nu ze kruipt? kleine meid is zowat uit haar sprongetje denk ik *afkloppen* ze klapt nu in haar handjes en begint zowat meer de houding van kruipen aan te nemen maar verder komt er nog niet veel van... ze zit trouwens nog steeds niet uit zichzelf... als ik haar nu zo neerzit blijft ze al wel wat langer zitten maar dat is het dan ook... nog kids die nog niet zitten?
liz, ik vatte het niet op als een aanval hoor, vond het gewoon erg grappig. En over de riemen, dat zijn dezelfde riemen als die in de maxicosi. En het lijkt mij erg sterk, omdat er ook babyschalen verkocht worden, die worden getest en gekeurd etc. Ik denk echt dat wat je gezien hebt op het nieuws over een ander soort fietskar gaat. Net zoals het misverstand toen met babydoeken die gevaarlijk waren, wat niet dus de doeken waren maar dat andere??? kweet zo niet meer welek?? Boefjesmama, dat is waarom wij dus de trein nemen, je neemt zo'n kleintje zijn bewegingsvrijheid weg, voor even vindt deze dame dat niet zo erg, vooral niet als ze al wat moeig is, dan vind ze het wel ok. maar als het te lang duurt wordt ze vervelend.
@brusje: wij gaan twee weken naar Zeeland. Vorige week dus een weekendje weg geweest, voor het eerst. Eerste avond/nacht was een ramp, maar daarna ging het prima. Hier zijn de autoreizen tot nu toe prima gegaan, dus hoop dat het nu ook goed komt. @Liz: Hier ook nog een dochter die niet zelf gaat zitten hoor. Kan ook nog niet zelf blijven zitten, ja wel heel eventjes. @Petra: knap hoor dat Suze kan kruipen!
over 8 nachtjes alpen gaan we naar Mallorca en ik heb er toch een partij zin in. We hebben speciaal gekozen voor Mallorca want dat is maar 2,5 uur vliegen aangezien we allebei een kind op schoot moeten nemen, Roos is namelijk ook nog gratis Hier gaan we heen: Appartementen Club Martha's - Sudtours Vliegvakanties We hebben aangevraagd of we een appartement op de begane grond aan het zwembad kunnen krijgen want schoonzusje is er verleden jaar geweest en die hebben afgesloten tuintjes Het vliegen vind ik echt geen probleem, het is niet lang en eigenlijk waren alle kindjes in het vliegtuig verleden jaaar hartstikke lief. ik denk dat iedereen de vakantie kiest die het best bij jou en je gezin past. Andy en ik vinden het heerlijk om weinig te doen, veel te zwemmen, (veel ) te eten, en een beetje langs een boulevard te slenteren en dat gaat allemaal prima met kinderen
petrabr, ik ben jaloers op je, maar wij mogen niet op vakantie met schoolgaande kinderen Geniet er nog maar van!! Scheelt zo ook in de kosten. Het si eigenlijk zo oneerlijk he, wij zijn VERPLICHT duurder te betalen. het ziet er wel heerlijk uit hoor, en je planning zou hier ook goed gaan met de kleine. vrienden van ons gingen met hun kleine op vakantie met de auto, maar dan wel 13 uur rijden ofzo, dat is lang voor zo'n kleintje, ik vind dat eigenlijk ook best zielig. maar misschien ben ik de enigste
Wij zitten ook aan de schoolvakanties vast, tot aan mijn pensioen.... of tot ik wat anders ga doen als lesgeven op een middelbare school. Het is inderdaad wel balen dat we altijd de hoofdprijs betalen voor vakanties, maar ja, in mijn geval is het dan nog een troost dat ik wel veel vakanties heb. Petra, veel plezier op Mallorca! Mijn broertje woont er sindskort, woonde daarvoor al een aantal jaren in Spanje.
petra super seg!! wou dat ik in je plaats was, mag ik je eens heel onbeleefd vragen hoeeveel je reis ongeveer gekost heeft ? hier alles rustig de jongste is een nachtje naar mijn schoonmoeder en de oudste ligt al op bed...
we betalen 1080 euro voor 11 dagen maar omdat de kleintjes nog gratis zijn betalen we eigenlijk maar 250 euro pp. we hebben er dan nog geen eten bij, maar dat moet je thuis toch ook
Dat valt erg mee die prijs Petra! Dat scheelt echt onwijs veel met het hoogseizoen! Lekker dat de kids nog gratis zijn.
Wij gaan een weekje met de familie naar de Ardennen. Eva-Lynn vindt auto rijden heerlijk. Ze valt dan ook vaak in slaap of kijkt haar ogen uit naar alles wat voorbij komt. Volgende week hebben we al een weekje vakantie, maar dan moet de voorkant van het huis geschilderd worden... Hopelijk is het wel mooi weer. Lekker hoor, petrabr, naar de zon. En 2,5 uur vliegen valt zeker erg mee. En helemaal niet duur zeg. Dat is inderdaad lekker als je buiten het seizoen gaat. Fabsie: Wat voor vak geef je? Het lijkt mij ook ooit nog wel eens wat om les te gaan geven. Op een mbo school voor verpleegkunde ofzo. Wij zijn al vaak met Eva-Lynn ergens anders wezen slapen. In de kinderwagenbak en sinds 3 weken in het campingbedje. Ze vindt die ruimte wel lekker volgens mij. Ik vind dr altijd overdwars in het bedje, en tegenwoordig ook op dr buik.
hoi, ik heb een puzzel gekocht waar een vishengeltje bij hoort om de puzzlestukjes er met een magnetisch hengel eruit te vissen. En zowaar ze weet na een paar keer voordoen hoe ze de stukjes eruit moet vissen. En elke keer als ze vist zeggen we met zen allen yeeeh met de armen omhoog, ze doet dan ook nog mee, het is zoooo schattig
Petra heerlijk hoor even naar Mallorca. Ik vind het een prachtig eiland! En inderdaad niet duur zo met zijn vieren. Vreeswijk wat heerlijk dat ze auto rijden zo heerlijk vindt. Zo was Aaron ook tot 2 maanden geleden . En jullie ook naar de Ardennen. Wij gaan aanstaande vrijdag een weekje naar Virton. Hier alles redelijk. Heb onwijs veel last van mijn bekken. Dus weer naar de fysio ervoor. Het is allemaal overbelast en kan Aaron nauwelijks nog tillen. Mja. Aaron kan eindelijk vooruit tijgeren. Ben zo trots. Hij is wel weer enorm aan het spoken 's avonds. Waarschijnlijk komen er weer tanden aan .