ik zwaai even kort want Roos is nog net zo ziek dus ik ga gauw weer verder met haar op de bank zitten. Suze is snipverkouden en hoest veel maar voorlopig is ze nog gezellig en drinkt ze haar flessen op. Ik hoop dus dat zij de dans ontspringt. Ik heb net alle te kleine kleertjes van Suze opgeruimd, gek hoor, want wij hebben nog geen idee of we ooit een derde willen dus misschien is het voor altijd opgeruimd Wel onwijs leuk vind ik het om een nieuwe maat in de kast te leggen. In 1 klap een nieuwe garderobe voor de kabouter
Hey meiden! Ik weet niet of jullie mij nog kennen. Ik was ook uitgerekend in aug. 2009. helaas kreeg ik een mk.. Nu wou ik wel even melden dat ik 18 januari bevallen ben van een gezonde zoon Zijn naam is Quinten, hij woog 3580 gram en was 53 cm. Ons ventje Bekijk bijlage 46899
hoi meiden alles goed? ik vondt al zo raar dat er niet meer gekletst was op dat ander deel maar hij was gesloten ben beetje blond hihi @petrbr beterschap voor de meiden. en een hele nieuwe garderobe is inderdaad leuk, helaas hebben wij dat voor ons zelf niet hihi @natasja wat een leuke cavia!!! @sjalothje ik zat laatst nog te denken we hadden iemand mee schrijven die helaas een mk kreeg maar toen weer zwanger raakte kon niet meer op je naam komen. maar in iedergeval HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! mooi kereltje om te zien. geniet er maar lekker van, en heel veel geluk toegewenst
Hoi meiden, Hier ben ik weer even,Rosa ligt heerlijk te slapen en haar zus. Mijn oudste dochter zit nog hier naast me te tekenen. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor Rosa,heb een heel leuk spijkerrokje gekocht met een legging en t-shirt(kan haast niet wachten tot ze het aan kan.Het is maat 86 dus is het voor eind lente begin zomer. @Petrbr:beterschap voor je meisjes,hopelijk knappen ze snel weer op. @Sjalotjuh:Hartelijk gefeliciteerd met je kleine kereltje,Heel veel geluk. Ik zie dat je in Noord-Holland woont,ik woon daar ook. Heeft er een geboorteadvertentie in de krant gestaan?Zijn naam komt me bekend voor.
@Petrabr: beterschap voor je kleintjes! @Natasja74: wat een leuk beessie zeg!! Kijkt ook zo lekker eigenwijs hihihi. Leuk he dat shoppen. Ik kon me vanmiddag ook bijna niet beheersen toen ik ff in het dorp was, maar Fabiënne was het er niet mee eens en zette een keel op. Ben maar snel naar huis gegaan. Was wel goed voor m'n portomonnee haha. @Sjalotjuh87: ik schrijf hier pas net mee, dus ik ken je niet. Maar ik wil je wel feliciteren met je zoontje. Wat een mooi mannetje zeg. Geniet er lekker van! Nou morgen met de kleine meid naar de dokter. Ze hoest en snottert wat af en ze heeft eczeemplekjes. Nu eerst lekker een tukkie doen. Groetjes me...
miepie74, namen ze haar bij het cb wel serieus? hoi shalotje gefeliciteerd, je hoort ,isschioen niet bij het augustus topic meer, maar je mag altijd hier mee schrijven, lekker gezellig hoor! hier alles goed, mijn dochter vond het fietzen vandaag zwaar. en alsnog sorry voor het typen met fouten, ik mis nog steeds letters op de toetsen.
Weer terug van de dokter. We hebben een antibiotica kuurtje gekregen voor het gehoest. De dokter vond haar ook wel erg snel ademhalen, dus nu moeten we vrijdag weer terug komen. Vind het wel een beetje griezelig, want dat snelle ademhalen deed ze in het ziekenhuis toen ook. Verder heeft ze een vette creme gekregen voor de eczeem. Hopelijk slaat beide snel goed aan en knapt madame weer snel op. Heb al geregeld dat morgen en overmorgen mijn moeder komt oppassen, hoeft ze niet naar het kdv.
@Sjalotjuh: wow gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn om zulk mooi nieuws te zien! @Natasja: Lekker geshopt! Maar 86 voor einde van de lente? Dan moet ze wel heeel hard groeien. Nienke had pas 86 toen ze 1,5 was dus.... En wat een lieve cavia! @petra: beterschap voor iedereen! @fabsie: jij ook beterschap voor de kleine meid! Hier alles goed, iedereen ook zwaar verkouden en hoesten, maar ik geloof dat heel Nederland daar last van heeft. Iedereen is weer helemaal in normale doen nu manlief weer thuis is. En nu zijn we aan het wachten tot ons nieuwe huis klaar is..Ik heb zin om te verhuizen Maar kan nog niks doen zolang we niet weten wanneer het nieuwe huis klaar is. Door de vorst van de afgelopen tijd is het in elk geval al 2 weken later geworden maar misschien nog wel meer...grrr nu is het wel genoeg geweest met de kou!
Shalotjuh, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Wat een mooi mannetje zeg! Fabsie, ik hoop dat Fabienne snel is opgeknapt. Gelukkig heb je er nu wat voor gekregen! Vandaag een lekker dagje. Lekker rustig aan, vanmorgen Svinthe in bad gedaan en naar de tandarts geweest. Helaas kon hij niks vinden en moet ik het maar aankijken. Als ik meer pijn ga krijgen dan moet ik weer terug komen. Jammer hoor! Ik had zo gehoopt dat het nu over zou zijn. Ik heb al meer dan een jaar pijn aan kiezen Daarna lekker naar de markt geweest en nog even naar de Hema. Morgenmiddag en -avond weer werken, de rest van de oudergesprekken... Dat gaat heel erg tegenvallen, want die 2 dagen vrij dat is iets waar ik heel snel aan gewend ben geraakt
Hallo iedereen, Daar ben ik ook weer eens. Manon voelt zich al een stuk beter en gaat ook weer meer drinken. Dan heb ik ook even tijd om hier bij te lezen en te schrijven. Vanmorgen zijn we nog naar het CB geweest. Ze is nu 68 cm lang en weegt 8405 gram. Nog steeds een flinke dame! Ik heb wel besloten om de borstvoeding te gaan afbouwen. Ze drinkt absoluut niet meer aan de borst, wat ik ook probeer. En als ik moet kolven, kolf ik niet genoeg voor hele voedingen. Gelukkig heb ik nog een voorraadje in de vriezer. Nu ik deze beslissing heb genomen geeft dat ook wel weer een beetje rust want eigenlijk zat ik er best mee dat ik niet genoeg kon kolven. @miepie, wat goed zeg dat mini is aangekomen. Fijn om dat dan weer op de weegschaal te zien. Ik had inderdaad alle middeltjes geprobeerd voor Manon. Nu gaat het inmiddels weer stukken beter. @hanna, Gefeliciteerd, goed van svinthe dat ze gedronken heeft op het kdv. @Natasja, wat een schattige foto van de cavia, erg leuk. @sjalot, Gefeliciteerd met je zoon! Geniet ervan. @Fabsie, Beterschap, ik hoop dat het snel beter gaat. Tot later
Hoi meiden, @Idm; inderdaad,Manon is ook een flinke meid net als Rosa. En ze zijn bijna even oud,Rosa is 2 dagen eerder geboren. Was ze ook flink bij de geboorte?Rosa was 4430 gram. Ik ben 9 december voor het laatst naar het cb geweest en toen woog ze 7610 gram en was ze 66 cm lang. 10 februari moet ik weer heen,ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Hier weer een foto van Rosa met haar papa onder de douche. Bekijk bijlage 47229
Petra, beterschap voor Suze en Roos! Hopelijk zijn je kabouters weer snel op de been! Wat een grote meiden zijn Manon en Rosa zeg! Daarbij is Svinthe denk ik maar ieniemieniepienie! Ik heb geen idee wat ze nu weegt. Over een paar weken mogen we weer naar het CB. Natasja, wat een grappige foto van Rosa onder de douche. Ze geniet er duidelijk van!
Wat leuk dat Rosa en Manon niet veel verschillen. De meeste kindjes die ik ken zijn allemaal kleiner. Op 21 december waren wij ook bij het cb geweest en toen was ze 67,5 cm lang en ze woog ook 7610 gram. Bij de geboorte woog Manon 4170 gram, de lengte is toen niet gemeten.
goedemorgen, Dat is idd een grote meid, en wat een leuke foto, met papa onder de douche! hier moet ik vandaag naar het cb, ik wil wel gaan, maar ik heb nu geen vervoer. Dan moet ik gaan afbellen, maar het nummer is 0900 en die is bij ons geblokkeerd. Tja ik kan er nu ook niks meer aan veranderen, vroeger zaten ze op een loop afstand, veel makkelijker, maar ik ga maandag wel even naar het inloopspreekuur. of misschien als ik het voorelkaar krijg dat ik vanmiddga mag komen, hoop hoop hoop. Hier alles goed, en geen bijzonderheden
Zo hee wat een lekkere flinkerds! En wat een schattige foto onder de douche, ze heeft er echt lol in he? Ik zit er doorheen. Ik vind het zo moeilijk dat Mini zo slecht drinkt, ben er constant mee bezig. Nu is ze ook aan het spugen geslagen, gisteren moest ze opgehaald worden van het kdv omdat ze diarree had, moest spugen en verhoging had. Mijn man heeft haar opgehaald, ik in de rats en ook eerder naar huis en toen ze eenmaal thuis was, was er natuurlijk niks aan de hand. Maar vanochtend toch ook weer spugen en dat was een beetje de druppel voor mij. Op de weegschaal is ze misschien wel aangekomen, maar ik voel haar magerder worden en ze is al niet bepaald een zwaargewicht. Vanochtend voelde ik haar heupbot, nou dat lijkt me niet goed, je kan haar ruggengraat voelen en de schoudertjes. Ik denk dat de polsjes van Rosa dikker zijn dan de bovenarmpjes van Mini, ze is zo mager. Is niet erg want ze is altijd licht geweest maar ik voel dat ze magerder wordt. We zijn gestopt met fruit en groenten om te kijken of ze dan beter haar flessen drinkt maar dat werkt niet zo, het blijft hetzelfde. Van rijstebloem gaat ze volgens mij ook spugen. Maar na 100cc is ze klaar met de fles, gaat ze draaien en wurmen en met haar handjes in de weg zitten (tot de 100cc houden we haar altijd een beetje in een soort van houdgreep maar dan worstelt ze zich eruit). Ze krijgt maar 4 voedingen, die vijfde: ik zou niet weten wanneer ik die moet geven want dat gaat er gewoon niet meer in, daar begint ze niet eens meer aan. Zucht, het wordt een obsessie en ik zou zo graag een toffe en relaxte moeder willen zijn maar ik maak me alleen maar zorgen. Zo, dank voor het luisteren, ik moest het even kwijt. Ik heb trouwens het cb gebeld, al heb ik daar geen hoge verwachtingen van en anders ga ik de huisarts bellen ofzo. Ben er klaar mee met het vechten om eten!
meid, dat klinkt erg ongerust van jou kant, ik zou wel contact opnemen met cb of de huisarts. Een baby hoort niet af te vallen en dunner te worden. Op die manier wordt je misschien gerustgesteld dat het allemaal niet zo erg is, of er wordt wel een stap ondernomen. Misschien omdat jou kindjhe zo fijn is gebouwd heeft ze minder eten nodig. Je zou minder en vaker kunnen aanbieden zodat haar maagje niet zo in een keer vol is, en ook nooit echt leeg is of raakt. Dit zijn natuurlijk alleen maar ideetjes hoor! ik zou zo wie zo contact op nemen met cb en of de arts! Veel liefs brusje
hihihii, dat laatste had ik eventje soverheen gelezen, je had het al gedaan. Soms moet je het wel even ietsjes erger laten klinken hoor! Zo is mijn dochter toen ook met spoed opgenomen(gelukkig ook, anders was ze er niet meer)