Augustus 2009 mama's -deel 2-

Discussie in 'De mama's' gestart door Skatje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Hallo hier ben ik ook weer ff:)

Natasja: wat een ontzettend vreselijk nieuws, Condoleances en veel kracht toegewenst voor jou en je familie!

Vreeswijk: Joepie Evy staat dus, mooi he al die mijlpaaltjes

Fabsie: beterschap!

Zwangeren: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!:)

1e verjaardag: Jaaah die komt steeds dichterbij...ik heb nog geen idee hoe we het gaan vieren en wat we hem schenken...toch maar ns ff serieus beginnen met iets bedenken...:( Gaat zeker lukken!!:)

Hier gaat het goed. Noah heeft zijn loopje geperfectioneerd en wiebelt helemaal niet meer hij rent en voetballen vind hij helemaal geweldig...hihi we zitten elke dag weer vol verbazing naar hem te kijken...blijft toch een komisch gezicht mijn mini-mensje dat loopt alsof hij dat al jaren doet...hihi
    Hij heeft wel een beetje last van de hitte met het slapengaan. Ik doe hem alleen een rompertje aan!!
    Verder bestaan de dagen voornamelijk uit badderen en spelen..heerlijk

Gaat iedereen hier naar het voetballen kijken??

Wij gaan zo richting vrienden eerst barbeknoeien en later voetbal kijken...

Fijne dag:)

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik zwaai alleen even, mijn collega is op vakantie dus ik moet de hele week werken. Vind ik niet zo heel erg hoor, maar zal de kindertjes in de loop van de week wel gaan missen.

Suze is voor het eerst zelf gaan staan, wat een grote stap is dat toch. Andy en ik hebben staan juichen en klappen en Suze keek met zo'n wijs en trots gezicht

@ Liz, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had met de geboorte van je zoontje maar anders doe ik het nog een keer
    GEFELICITEERD!
    Ik hoop dat hij snel mee naar huis mag zodat jullie echt met je gezinnetje kunnen zijn

@ Fabsie, ga je de foto van de supermarkt nog showen?
    gaat het al weer beter met fabienne

@ Ladyjenn, wat een knap kind heb je! het zal vast genieten zijn

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @petra: Ik kan de foto niet uploaden, want het is een .bmp :(

Het gaat hier trouwens weer een stuk beter, vrolijke meid weer terug, wel nog onder de rode uitslag, maar vermoed steeds meer dat het door de warmte komt.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Fabsie: heeft je kindje niet de 6de ziekte? Heeft C. ook gehad. Dan krijgen ze uitslag als de koorts al weg is.

Hier is het binnen bijna niet uit te houden, wat warm. Heb nu alles even open staan omdat het bewolkt is, maar het helpt niet echt.

En wat knap dat er al kindjes lopen en staan. Chelsey is net aan het kruipen sinds 2 weken.

5. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Jemig ik had er zo overheen gelezen: Liz bevallen!!! Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst

3 kids=leuk:):):)

Hier gaat t zo behoorlijk los.(onweer...)..het is nu helemaal donker....er staat ons nog wat te w8en:x Maarja een beetje verkoeling kan geen kwaad!
    :)

6. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Wat een weer hier! Veeeeel regen en onweer. Mar goed, dat kon de tuin wel gebruiken.
    Wat een warm weekend hè? Zaterdag de hele dag weggeweest. Pfff met de warmte al dat gesjouw met bedjes en tassen.

fabsie: Ik zat ook inderdaad aan de 5e, 6e of 7e...;) te denken. Dan krijgen ze eerst even heftige koorts en dan uitslag over hun hele lijfje.

Nou, volgens is Eva-Lynn officieel in de volgende sprong. Hebben jullie kindjes daar nog geen last van? De meeste zijn toch wat ouder dan Eva-Lynn. Ze wil alleen maar bij mij zijn. Ze was al geen ster in het avondeten opeten, maar nu is het helemaal drama. Gelukkig hoef ik de komende weken niet veel te werken, dan zit de oppas er ook niet zo mee.

7. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik heb inderdaad aan de 6e ziekte gedacht, maar ja, ben geen arts. Deze week moet ik toch voor mezelf even langs de huisarts, dus vraag ik het dan meteen. Heb zonet cardiflor emulsie opgehaald bij de apotheek en het er op gesmeerd en dat vermindert de jeuk en de rodigheid gelukkig wat.

@Vreeswijk: Fabiënne eet inderdaad ook een stuk minder, maar kan ook van de warmte komen. Verder vorige week wel jengelig en hangerig en zeurderig geweest, maar dat kan ook komen omdat ze ziek werd.

Het is hier een paar uurtjes geleden echt flink noodweer geweest. Hier vlakbij is een kerktoren afgewaaid en boven op een café beland en bij het Zwarte Cross terrein, ook vlakbij, zijn gewonden gevallen doordat de tenten waren ingestort. Hoe is het bij jullie gegaan met het weer?

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
  9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Fabsie, het ziet er niet echt uit als de 6de ziekte, dat zijn grotere bultjes. Maar misschien toch de warmte? Dat spul van VSM werkt goed he?

Las net bij de tempmeiden ook al iets over die kerktoren, jullie zullen dan wel dicht bij elkaar wonen haha.

10. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    melisa hoe reageerde de familie :)

fabsie ja hier was het zelfstandig drinken in orde van het begin. en heeft ook niet in wartebedje gelegen ofzo.
    maar hij moest 37 weken zijn, en gewicht in stijgende lijn hebben en van de monitor af...
    en daarom dat ik zo "kwaad" werd dat ik hem niet mee mocht nemen...
    moesten ze nu gezegd hebben "oh ja hij moet ook nog zoveel voedingen gewoon worden in plaats van zoveel.." dan wist ik het ook :)
    maar hij deed het perfect dus jah...
    zou niet weten wat de uitslag is... mss beetje van de warmte?

ladyjenn super zeg dat hij al zo goed loopt!! daar kan je echt zo van genieten he :)

petrabr dank je :) en hoera voor suze!! :)

en hier is Jayden vandaag mee naar huis gemogen :) ben zoooooooooooo blij!!
    hij is echt super super braaf! ik zou nog niet weten dat hij er is als ik niet af en toe is ga kijken :D
    hij eet/boert/plast/slaapt en zo een hele tijd...
    verder niet veel te melden..
    Chayenne gaat uit zichzelf zetten en blijft zitten... ze tijgert het hele huis door... af en toe zit er een kruipbeweging in...
    ze slaapt nu met haar grote zus samen op een kamer, de eerste dagen was dat nogal drama...
    "grote" zus had heel de kleerkast uitgeladen en dan alles in het bed van Chayenne gegooid...
    en maar lachen en vrolijk krijsen haha :) nu is het al stukken beter :) gelukkig maar

11. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Liz0104: Super dat Jayden thuis is. Geniet ervan!! Wat heerlijk dat het zo'n lief ventje is. Zijn je nachten ook goed, of komt ie vaak?
    ik kanme voorstellen dat eht eerst heel gezellig was, 2 meiden bij elkaar op de kamer:D Chayenne gaat dus zelf zitten. Uiteindelijk komt het helemaal goed. Je was een paar weken toch nog wat bezorgd omdat ze niet zelf bleef zitten. Elk kindje zn eigen tempo.

Fabsie: Hier heeft het vooral hard geregend en wat geonweerd (dit woord klopt volgens mij niet, het staat een beetje raar). Ik hoorde het op het nieuws dat er een kerktorren afgewaaid was:$ Bij jullie nog wel alles heel?
    Zielig hoor, die uitslag op dr ruggetje... Hopelijk trekt het snel weg. Eva-Lynn had het in haar nek en bovenaan dr rug en buik. Trekt nu weer weg. Volgens mij zit ze beter in dr vel nu het wat koeler wordt.

12. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @vreeswijki: ja gelukkig is bij ons in de straat op 1 boompje na alles heel gebleven. Er schijnt wel een windhoos/tornadotje hier te zijn geweest, want bij het station en verschillende andere delen van het dorp, is wel veel schade.

Vandaag voor het eerst iets verder gefietst met Fabiënne. Ging heel goed. We zijn even bij opa op zijn werk langs geweest. Die liet z'n kleindochter natuurlijk vol trots aan zijn collega's zien :). Verder bezig geweest met het maken van de verjaardagstaart voor Fabiënne. Dat wordt dan de proefversie, als deze lukt ga ik voor de echte. Als hij af is en ik tevreden ben, zal ik wel een fotootje plaatsen.

@Liz: hoe gaat het nu thuis met Jayden? Je dochters helemaal aan hem gewend? Ohoh, wat een draakjes zo bij elkaar op de kamer, maar dat zal ook eerst wel even wennen (lees: gezellig) voor ze zijn. Hopelijk kan je nu genieten van je drie kleine wondertjes.

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi, net terug van vakantie, en vrijdag gaan we weer weg.
    hier lagen de bomen op het spoor, in duitsland zagen wij het benauwde warem weer omslaan, en een uur later was het weer zonnig. Maar tpoen hadden we trein vertraging, we waren 5 a 6 uur later thuis.
    Groetjes aan iedereen, en zodra ik terug ben ben ik weer lekker actief hoor!!

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Liz: fijn dat je zoontje thuis is, geniet er van!

Brusje: fijne vakantie dan maar weer.

All: de opa's en oma's zijn weer dolblij met de komst van een kleinkind. Ze geloofden het eerst niet, maar langzaam begon het toch door te dringen :)
    Op mijn werk heb ik het gisteren ook moeten vertellen, en daar was iedereen ook enthousiast gelukkig (ivm met zwaar tillen, en werken met gevaarlijke medicatie kan ik nu al dingen niet meer uitvoeren).
    Alleen ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben. Heb geen enkele klachten??? Durf nu ook echt niet blij te zijn. Ben veel te bang dat over 3 weken bij de echo blijkt dat het helemaal niet goed zit. Ik heb de testen bewaard als bewijs, maar verder.... Wou echt dat ik me een klein beetje zwanger voelde. (en sorry voor mijn geklaag alvast)

15. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties,dat doet me erg goed.
    Het leven gaat door,vooral met 3 kids maar het gemis is erg groot.

welkom nieuwe augustusmama's.
    en de felicitatie's aan de mama's die weer inverwachting zijn.
    moet er zelf niet meer aan denken,maar ik ben ook al 36.
    Het is goed zo 3 kids,druk genoeg.

Kunnen jullie het een beetje uit houden met de hitte?
    Er schijnt weer noodweer aan te komen,via buienradar kan je zien dat het nu in Belgie is.
    Ik heb vorige week foto's gemaakt van Rosa in het badje,ze vind het helemaal geweldig,vooral die roze beker vindt ze het einde.
    even weer wat foto's spammen Bekijk bijlage 85508
    Ik was vorige weke woensdag met Rosa naar het cb geweest,ze is al 10 kilo en 200 gram en 78 cm lang.

16. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
  17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Natasja, die laatste foto is echt superschattig

Met ons gaat alles goed, heb nu 3 dagen achter elkaar gewerkt en heb er nog 2 te gaan.
    We genieten heel erg van de meiden. Roos is de hele dag aan het kletsen en Suze vind alles wat haar grote zus doet geweldig, ze liggen vaak samen onder aan de trap te giebelen

18. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Natasja: Wat een leuke foto's!! Begrijpelijk dat je het gemis nog zo erg voelt!
    Ik ben wel blij dat er nu even een koel dagje tussen zit. Kan alles binnen even doorwaaien en weer afkoelen.

Petrabr: En nu nog 1 dag!! Je werkt normaal gesproken 3 dagen, toch? Wat voor werk doe je ook al weer?

Melisa: Dat komt vast snel, dat je je wel zwanger voelt. Leuk, dat ze op het werk het zo goed oppakken.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik begeleid mensen met een verstandelijke handicap in het werken op een manege. Het is voor hun dus geen dagbesteding maar echt werk. Een heerlijke baan, die ik al 12 jaar doe (zit nog steeds in mijn eerste baan :D)
    Ik heb alle vrijheid als de paarden (20 stuks) maar uitgemest en gevoerd worden, alles wat we meer doen is mooi meegenomen. De ene dag staan we dus honderden balen stro en hooi te sjouwen en de volgende dag picknicken we in de wei tussen de paarden.

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    vreeswijk er is één nachtvoeding en dat is om 3 uur dus dat valt goed mee he :)
    verder is het een droomkind :) eten/slapen/eten/slapen een hele tijd :)

brusje veel plezier!!

natasja wat een lieve foto's :):D

petrabr heerlijk he als je je twee meiden zo bezig ziet met elkaar :)

hier heb ik het ritme al goed te pakken met drie kids... ben wel beetje moe maar dat is logisch denk ik :)
    verder niet zo veel te vertellen alleen dat ik het wel fijn zou vinden moest het nu terug wat beter weer zijn haha :D
    nu heb ik eindelijk geen dikke buik meer en kan ik terug de warmte wat verdragen,
    nu is er niets om te verdragen hahahaha :D

Deel Deze Pagina