Augustus 2009 mama's -deel 2-

Discussie in 'De mama's' gestart door Skatje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Zo hallootjes hier, ik lees weer wat mijlpalen, goed joh, gaat lekker met onze mini-mensjes!

Melissa: Sterkte meid, jammer dat het niet zo mocht zijn....:(

PetraB: Gefeliciteerd met je meisje, hiep hiep hoera:)

Brusje: Heey wat goed van Djamione:)

Fabsie: Leuk he zo'n pratende baby..Noahs favoriete woordje is BAL en sinds kort ook erg luid en duidelijk Mama mama mama dus mama is blij:) Hij zei namelijk voornamelijk papa ook als hij mij bedoelde...;)

Met Noah gaat het lekker hij is zo een vrolijk en slim mannetje. Doordat hij al zo goed loopt moeten we ook veel achter hem aan..hij zit momenteel werkelijk aan alles...lades open computer dvd...zodra de deur openstaat trekt hij een sprintje naar buiten...hihi Zijn favo speelplek is dan ook de tuin. Hij kan zo heerlijk spelen...en ik kan me ogen niet van mijn kleine hartenboefje afhouden....

Ff iets anders...: Pffttt wat een drama daar bij de loveparade...ik trek het me n beetje aan. Wij waren laatst ook weer ns naar een drukbezocht festival...en dan heb je ook wel ns een angst van pffttt als t misgaat....en nu is t dus gebeurd daar....zielig hoor...:(

Nou mensen een fijne zondag!!

2. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    11-08 Rosa 4430 gram 52 cm / ?? weken 8685 gram 73 cm(Natasje74)
    13-08 Manon 4170 gram ?? cm/ 30 weken 9215 gram 71 cm
    14-08 Aaron 3240 gram 51 cm / 11 maanden 10350 gram 78 cm (Boefjesmamma)
    14-08 Aiden 3800 gram 52 cm / 11 maanden 9360 gram 79,8 cm
    (Skatje)
    14-08 Luuk 3695 gram 50 cm / 11 maanden 10490 gram 77 cm (Ivje)
    16-08 Maud 3545 gram 51 cm / 9 maanden 8090 gram 70 cm (Lieke1979)
    18-08 Chayenne 2965 gram 49;5 cm / ?? weken 10130 gram 73 cm (Liz0104)
    19-08 Chelsey 3160 gram, 50 cm / 11 maanden 9600 gram 78 cm (melisa)
    20-08 Fabiënne 2350 gram 44 cm / 11 maanden 9066 gram 74,5 cm (Fabsie)
    20-08 Amber 3680 gram 52 cm / 9 maanden 8020 gram 71,5 cm (Sanell)
    22-08 Suze 3280 gram 51 cm / 11 maanden 8090 gram 74,5 cm (petrabr)
    22-08 Leana 4980 gram 53 cm /bijna 9 maanden 10450 gram 76 cm(fiona1987)
    22-08 Svinthe 3680 gram 48 cm / 27 weken 7300 gram 66 cm
    24-08 Djamione 3290 gram 50 cm / 40 weken 8245 gram 70,5 cm (brusje)
    31-08 Noah 4500 gram 55 cm / 10,5 maand 9630 gram 75 cm (LadyJenn75)
    04-09 Eva-Lynn 3760 gram 51 cm / 9 maanden 8230 gram 70,5 cm (vreeswijk)

3. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Hè, wat een triestig weer...:( En dat nog wel op mn verjaardag:D. Vanmorgen heerlijk uitgebreid ontbijtje gehad van manlief. Heerlijk!! De kadootjes krijg ik vanmiddag, want hij moest vroeg weg en vond het niet leuk als het snel snel moest.

Iedereen uitgerust van het weekend?

brusje: Knap hoor, de eerste stapjes! Ik begrijp het helemaal dat je trots bent!
    petrabr: Gefeliciteerd met Roos! Leuk zeg, als ze het een beetje begrijpt!!
    LadyJenn75: Dat is de hele dag dus oren en ogen gespitst houden!!;) Lekker hoor, dat hij zo van buiten spelen houdt. Heerlijk toch! Eva-Lynn is ook altijd heeeel snel bij een open deur, alleen doet zij het nog kruipend.
    sanell: 10 kilo:$. Wat een grote meid!

Mijn broer heeft vrijdag gehoord dat hij zaadbalkanker heeft. Hij is gelijk geopereerd en moet van de week door de scan. Donderdag krijgt hij daarvan en van de operatie de uitslag. Spannende tijd dus. Hij is er erg van geschrokken!! Hij had net vakantie en was zn kamer aan het verbouwen. Dat ligt dus even stil.
    En hij lag ook nog eens op de afdeling waar ik werk. Ik hoefde vrijdag gelukkig niet te werken. Was anders wel raar geweest.

4. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ^fabsie heel goed hij woog nu 2kg900 en was 3cm gegroeid :)

vreeswijk in het begin was dat ook... hij was altijd heel makkelijk...
    en ik had in alles de perfecte timing en organisatie ggevonden...
    helaas slaapt die nu na zijn nachtvoeding niet meer tot aan de volgende voeding
    dus ik kom wel wat slaap te kort... maar dat komt wel goed :)
    en alvast een gelukkige verjaardag voor jou!!
    en wat verschrikkelijk voor je broer zeg :s veel sterkte en beterschap gewenst!!

brusje hoeraa voor je dochtertje!! super zeg!!

petrabr ben wel een dag te laatt maar een hele gelukkige verjaardag voor Roos!!!

ladyjenn super zeg dat noah al zo goed kan lopen!!

hier gaat alles zen gangetje... heel druk weinig slaap...
    maar toch heeft men ventje de tijd gevonden om ondanks onze problemen onlangs zich volledig opnieuw te geven...
    en me ten huwelijk te vragen!!!:eek:
    volgend jaar 09 juli is de dag !! :D

5. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Oei, das zeker weinig slaap!! De kids af en toe maar een dagje uitlenen en even bijslapen!
    Gefeliciteerd met je aanzoek!! Wat fijn dat het weer goed gaat in de relatie!

6. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Vreeswijk: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je leuke cadeau's gekregen? Wat een vervelend nieuws voor je broer zeg! Wat een spannende tijd gaan jullie tegemoed. Veel sterkte voor hem.

@Liz: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Fijn dat jullie relatie weer de goede kant op is gegaan! Dat is trouwens een mooie groei hoor van je kleine menneke!

@LadyJenn: aahhh wat leuk dat hij nou ook mama zegt! Hier is de woordenschat inmiddels uitgebreid naar dada en tatata, hahahaha.

Vandaag is m'n beste vriendin bevallen van een zoon, hij heet Thijs. Jippie, mag ik weer cadeautjes kopen :D

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Liz, ik moet als eerste even op jou reageren, wat klinkt het allemaal weer positief bij jou, echt super om te lezen. Dat je wat slaapgebrek hebt kan ik me voorstellen met zo'n klein hummeltje. Is het een beetje te doen met 3 kleine kinderen?
    En nu ook nog trouwen volgend jaar, dat is pas goed nieuws! van harte

@ Fabsie, van harte gefeliciteerd met je neefje, wat is Fabienne dan alweer groot he en wat gaat dat dus snel

@ Vreeswijkj, gefeliciteerd met je verjaardag!

Bij ons gaat alles goed, Suze is lief, gezellig en ondernemend en eet ontzettend veel (en weegt 8090 gram ;) )
    Ze eet gerust 2 boterhammen tussen de middag

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @petra: Thijs is niet m'n neefje hoor, hihihi. Fijn dat het zo lekker gaat bij jullie! Wat een genieten dan he?

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hallo, ik ben zoooooo moe, benblij dat we niet meer op vakantie moeten.
    groetjes aan iedereen, als ik puf heb dan klets ik actief met julie mee icl reacties op alles.
    ps wat gaat het nu snel he, het babietje is nu echt weg.

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben er eindelijk weer, we waren een weekend naar Zeeland en daarna doodmoe omdat Maud 3 nachten van 2 tot 5 wakker was. Ik heb niet alles bijgelezen: sorry!, maar haak hier weer aan. Gelukkig hebben we nu al weer wat bijgeslapen.
    Alles goed met iedereen?
    Maud heeft nu al een paar keer een paar stapjes los gelopen: ik ben helemaal trots!!!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi allen, wat is het toch rustug hier.

Zijn jullie al een keer een nachtje alleen geweest, zonder baby? Chelsey gaat morgen 24 uur bij opa en oma logeren, want wij hebben een bruiloft aan de andere kant van het land. We maken er maar een feestje van en ik heb een hotelletje geboekt voor man en mij. Maar ik vind het wel spannend hoor! Opa en oma zijn helemaal happy haha (zien haar bijna nooit, want wonen ook aan de andere kant van het land, en hebben dan ook nog nooit opgepast)

12. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Lieke: knap van Maud zeg!! Oeh, wel minder dat ze je 3 nachten bezig heeft gehouden...

@Melisa: ja, Fabiënne heeft nu 2 keer gelogeerd bij haar opa en oma. Een keer omdat we een verjaardag hadden verder weg en een keer omdat we een nachtje in een hotelletje zijn geweest.

Nou... de verjaardagstaart voor Fabiënne is klaar. Zal zo even kijken of ik de foto hier op krijg. Heb 'm in de diepvries gedaan. We gaan volgende week op vakantie en komen pas de dag voor haar verjaardag terug, dus heb dan geen tijd om 'm te maken.

Bekijk bijlage 89388

Groetjes Hanneke.

13. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    fabsie: Wat een ontzettend leuke taart!! Knap hoor dat je dat zelf kan.

lieke1979: Maud loopt!! Wat super zeg! Nu is ze officieel geen baby meer hè...:D

melisa: Eva-Lynn heeft nog nooit ergens anders geslapen zonder ons. Ik geef ook nog borstvoeding dan is het wat lastig. Maar ik wil dat gaan stoppen als ze een jaar is, dus daarna kan het wel eens.

Ik heb VAKANTIE!! 4 weken lang geen patienten!

Ja, waar is iedereen, allemaal op vakantie? En de 'nieuwste' mama's?

14. Hallo meiden,

sorry ik ben heeeeel erg lang niet geweest en schaam me daar eigenlijk best over, want ik vond/vind het altijd onwijs leuk om mee te lezen enzo, maar heb het gewoon weg zooo verschrikkelijk druk met werken, mijn kleine man, mijn grote man ook niet te vergeten en ook mijn sociale leven, pfff kom er af en toe in om.

Heb net even 2 pagina`s terug gelezen want het is te veel om alles terug te lezen, maar vond het wel weer leuk om over jullie te lezen.

Fabsie: wat een gave taart heb je gemaakt zeg echt te gek, hoe heb je dat gedaan?? ik wil dat ook kunnen!

Vreeswijk: geniet lekker van je vakantie, ik wil ook nog wel even, maar ben al geweest in mei dus helaas geen dagen meer over!

Hier gaat het ondanks alle drukte nog best wel goed, Finn doet het echt super, zo`n heerlijk mannetje.

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wij hebben regelmatig een oppas en ook slapen bij opa en om is al een paar keer gebeurd.
    Dit weekend gaan we vieren dat Andy en ik 3 jaar bij elkaar zijn en gaan we lekker naar een hotelletje (jaja we kennen elkaar 3 jaar en hebben 2 kinderen samen)

@ Fabienne, prachtige taart!
    wij hadden ook zo een taart voor Roos haar tweede verjaardag zal even een foto laten zien

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    melisa, nee hier niet slapen ergens anders, dat gaat gewoon niet goed komen. Ze4 hangt erg aan mij, ze is dan ook een heel bangig meisje dat veel steun zoekt bij mij.
    Zelfs het lopen, wat ze wel kan/zou kunnen doet ze niet, ja als je haar fopt, dan heeft ze het niet door, hahah, maar ze is zo bang dat ze valt.
    fabienne mooie taart
    petrabr, mooie taart voor roos, alweer twee jaar!

hier even updateje;
    woordjes die ze zegt; cat, toet (als ze op een neus drukt) kijk, om iets te laten zien en bah, als ze verschoont wordt, als ze iets lekker vindt om te eten zegt ze mmmmmmm.
    ze is dol op boekjes, ze zit constant in de boekenkast. Maakt riuzie met haar broer en zus voor de playstation, ze weet dat ze moet drukken op de knopjes en kijkt heel wijs naar het beeldscherm.
    en alleen spelen is niet zo gezellig als met broer en zus.

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik bedioelde, melisa mooie taart voor fabienne :)

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    wat een mooie taarten allebei. Super: ik ben van plan ook zoiets te maken voor Maud's verjaardag. Ik denk eentje met nijntje erop.
    Maar weet niet of ik heb zo mooi krijg. Het cadeau zijn we ook uit: het wordt een schommel, want dat hebben we even uitgeprobeerd en vond ze geweldig.

vreesvwijk: ik las het van je broer wat erg zeg! Heeeft hij al kids?

voor degenen waarvan de vakantie is begonnen veel plezier!
    En degenen die eropuit gaan leuke vakantie/weekendje weg.

Maud heeft al een paar keer bij opa en oma geslapen: af en toe heerlijk om niet vroeg op te hoeven!

19. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Oeh Petra, die is ook mooi zeg!! Heb je 'm zelf gemaakt? Stapeltaarten heb ik nog niet gemaakt, maar gaat ooit nog wel komen :D.

@Brusje: wat een wijs kindje heb je toch, wat knap dat ze al die woordjes al kan zeggen. Vervelend dat ze soms toch zo bangig is.

@Vreeswijk: geniet van je vakantie. HEERLIJK!!

@Ollekebolleke: op internet is heel veel te vinden over hoe je deze taarten kunt maken. Leuk dat je weer probeert mee te kletsen.

@Lieke: wij zitten er ook over te denken om een schommel te kopen voor Fabiënne's verjaardag. Zo eentje die je kan ombouwen zeg maar.

Over een uurtje gaan mijn hechtingen eruit, jippie! Eindelijk van het getrek en gejeuk op mijn rug af!

20. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    petrabr: Super mooie taart! Hij ziet er ook heerlijk uit!

Wij zijn nog niet helemaal uit een kadootje. Voor een schommel is de tuin te klein. t Wordt denk ik iets van duplo, om vast te beginnen met een hele bak vol te sparen...:D

brusje: Wat kanp dat ze al woordjes zegt. Eva-Lynn houdt het nog bij klanken en veel tatata.

lieke1979: Ja, mn broer heeft 2 kids. Gister heeft ie de uitslag van de scan en de operatie gehad. Alles is eruit, maar op de andere bal zitten wat plekjes die uit kunnen groeien tot tumorweefsel. Dus nu moet ie nog bestralen of 1 chemokuur. Daar moet ie nog even over nadenken. Maar dan is zn vruchtbaarheid wel weg.

fabsie: Super, dat de hechtingen eruit zijn! (ik denk tenminste dat dat ongeveer nu is:D) Dat verschil voel je zeker wel.

Deel Deze Pagina