Augustus 2009 mama's -deel 2-

Discussie in 'De mama's' gestart door Skatje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    *zwaait*

Elleuh!!

2. Vreeswijk: het is hand- voet- mondziekte, we zijn gisteren nog even naar de HAP geweest en die wist ons dit te vertellen, ik had hier ook al een topic geopend en daar al de nodige reacties gehad dat dat het zou kunnen zijn, dus had me al ingelezen.
    Het is een virus en erg besmettelijk, maar zolang hij actief blijft is het niet ernstigs, tja hij heeft een pijnlijke mond met eten en drinken, dus we moeten wel goed opletten dat hij goed blijft drinken en allert blijft, maar verder gewoon afwachten tot de blaasjes weer weg trekken.
    Fijn dat jullie zo lekker genoten hebben van het weekje weg.

LadyJenn: tja ik heb nou ineens weer wel een reactie gehad, maar als je dan weer een reactie terug stuurd duurt het 2 a 3 dagen voordat je wat terug krijgt en dan zet ze bv neer ow jah vanavond kan wel hoor, maar dat mailt ze dan rond 5 of 6 uur, tja dan moet ik stel op sprong nog wat gaan regelen en dat gaat gewoon weg niet.

Melisa: alvast gefeliciteerd.

Skatje: zwaait terug!!
    Huueeeeyy

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik zwaai ook even snel, ben bijna terug van vakantie hoor. Het is hier nu baggerweer, dus een internetbonnetje ff gekocht. Moet toch wat dan he... Verder alles goed. Meiske wil lopen aan de hand (maar kan nog steeds niet kruipen ;)) en wordt vrijdag 1! Donderdag komen we weer terug!

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    zwaait even terug

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ ollekebolleke, Roos heeft ook de hand voet mondziekte gehad een paar maandjes terug, echt zielig. Ze was wel gelijk van de speen af. en gelukkig was het maar 2 dagen echt heel pijnlijk en daarna ging het wel.

Suze ligt nog lekker te slapen, ze heeft de afgelopen dagen wat verhoging gehad en is niet helemaal in haar hum.

6. Fabsie: jammer dat je vakantie zo door het weer in de soep is gelopen, maar wel leuk dat je zo even bij ons komt kletsen hier!

Brusje: zwaai zwaai!

Petra: Finn had er gisteren erg veel last van hij heeft zijn speen ook echt nodig om lekker in slaap te vallen, dus best vervelend, want hij kon er echt niet van slapen, maar ik heb het idee dat het al iets beter gaat, gelukkig.

En Suze niet helemaal in haar hum, vervelend hoor, hoop dat ze snel weer de oude is.

Heb vanmorgen gewerkt en daarna snel weer naar huis om Finn bij mijn sm op te halen en nu lekker thuis op de bank, tja het weer werkt ook niet echt mee, ik had bedacht om de tuin schoon te spuiten, nouja nu spoelt hij redelijk schoon!

als er bij jullie ergens zon schijnt stuur dan ff hier een beetje heen:(

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Daar ben ik weer na 3 dagen feesten: dierentuin, feestje enzovoort. Allemaal super geslaagd! Ik heb een leuke taart gemaakt, kroon geknutseld, kadootjes voor kdv gemaakt... Allemaal erg leuk amar daardoor wat midner tijd voor het forum!

Alle zieke kindjes:beterschap!

Alle jarige(n) kindjes: proficiat!

Alle vakantiegangers: fijne vakantie!

Schema: 7 u boterham +fles 180cc
    9u fruit bij kdv
    12-13u: boterh +fels 180 of gewone melk
    17-18u warm
    19:30-20u fles 180 cc

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Mag ik hier even een paar traantjes laten?? Heb het vandaag wel even een beetje moeilijk. Heb de hele dag "vorig jaar om deze tijd" - momenten... Vandaag rond deze tijd werd er zo'n beetje besloten dat de weeënremmers niet gingen aanslaan en dat ze er mee gingen stoppen... Moeilijk even om weer terug te denken aan die enorme spannende periode die er daarna kwam...

Goed, ik moet mezelf even streng toespreken en straks slingers ophangen, want morgen wordt Fabiënne één en dan moet het gewoon een feestje zijn en mag mama niet treuren maar feesten.

We zijn vandaag terug gekomen van vakantie en ik moet zeggen dat ik wel weer blij ben om thuis te zijn. Dat rotweer aan het begin van deze week maakte de zin om naar huis te gaan wel wat groter. We hebben het verder enorm naar onze zin gehad hoor, lekker uitgerust en gelukkig ook wél mooi weer gehad.

Goed, nog even genieten van een druk weekend vol feestjes en dan maandag weer beginnen met werken na 7 weken vakantie.

Schemaatje hier:
    7.30 boterham + 180+6 fles
    10.00 fruit
    12:00 boterham + 180+6 fles
    15:00 tussendoortje en diksap
    17:00 warm eten
    18:30/19:00 naar bedje

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Fabsie: lekker die tranen laten gaan. Wij hadden ook steeds weet je nog vorig jaar-momenten.

Ons meisje is nu 1, poeh he.

En vandaag had ik een positieve test in mijn handen..... dus we hopen nu op een plakbaby!

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Melisa, dubbel gefeliciteerd. Wat leuk zeg

@ Fabsie, tis ook allemaal niet niks wat jullie vorig jaar hebben meegemaakt. Nu weet ik dat mensen van 20-8 superleuk zijn en een superleuk leven krijgen, ik ben namelijk ook jarig morgen :D

overmorgen is Suze jarig en we hebben nog geen kado in huis, tis ook lastig omdat we alles al voor Roos hebben.

11. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Melisa: gefeliciteerd, ik zal hard voor je duimen dat je een onwijze plakbaby hebt!!!

@Petra: dan komt dat vast helemaal goed ;). Fabiënne is ook een ontzettende vrolijkerd en iedereen is gek op haar :D. Jij een hele fijne verjaardag morgen!!

Slingers hangen, kadootje staat klaar (loopkarretje), dus laat de party maar komen morgen. Ik mag niet meer treuren nu!

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    fabsie gefeliciteerd
    hier ook nog steeds niks gekocht. we gaan het niet zo uitbundig vieren g=hier, gewoon met het gezinnetje
    melissa gefeliciteerd, hopen dat het blijft plakken.
    en petra br,lastig hoor, hier bijna hetzelfde, ze heeft eigenlijks alles al, ook nog wat left overs van de oudste (zoals bak vol duplo) dus tja?? we zien wel

13. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

Onze cavia is afgelopen dinsdag bevallen.
    Het zijn er 4 en allemaal kerngezond.
    Ze zijn zo schattig. Bekijk bijlage 95526

Rosa was vorige week op haar verjaardag ziek geworden,ze begon 'smiddags te spugen en bleef spugen.
    Ze is uiteindelijk om 19.30 met een lege maag gaan slapen.
    Ze werd de volgende ochtend om half negen wakker en er was niks meer aan de hand.Gelukkig.

14. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog even een foto van Rosa met haar verjaardagskado.
    Bekijk bijlage 95529

Ik ga morgen met Rosa naar de schoenenwinkel voor schoentjes want dan kan ze ook buiten lopen.

15. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    hoi allemaal,
    Nog zo even voor het slapen gaan!
    @Fabsie: gefeliciteerd met Fabiënne! Tenminste tegen de tijd dat je dit leest is ze al lang jarig.
    Hier had ik vanavond ook even een flashback. Ml zei aan tafel tegen Amber: ja meisje dan ben je nu 364 dagen:D Hihi ik kreeg er tranen van in mijn ogen met de gedachte dat zoiets kleins in een jaar zo'n mooi meisje wordt! (hmm en dat terwijl ik dat toch echt al wist en meegemaakt had:$) Vorige jaar lag ik om deze tijd lekker te slapen met een dikke buik die een halve dag later weg was! pfff

Hier vieren we het zaterdag, al viert ze het morgen wel op het kdv. De traktatie staat klaar. Vanavond de taarten gebakken en morgen de taart afmaken!

@Petra: ohja dat was waar ook, jij bent ook jarig op de 20e! Ook vast gefeliciteerd! En een fijne dag!

@Natasja:hmm lieve cavia's en een lief meisje. Vervelend dat ze even ziek is geweest, maar uit ervaring weet ik dat het inderdaad ook zo weer over is soms.

@Melissa: ook al gefeliciteerd! Alleen dan niet met een verjaardag. Ik hoop mee voor je op een plakbeeb!

@brusje: hier uiteindelijk wel wat leuke cadeautjes weten te vinden. Ik was bij de intertoys en daar hadden ze uitverkoop:D

Nou ik ga slapen, morgen een hoop te doen! Tot na het weekend denk ik!

16. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Fabiënne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Fabsie: Helemaal begrijpelijk dat je verdrietig voelt en veel terug moet denken aan vorig jaar. Het is ook niet niks wat jullie meegemaakt hebben en nu ben je zo weer een jaar verder.

Petrabr: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Mooie kado's gehad?

Melisa: Gefeliciteerd met je dochter en je positieve test. Spannend hoor, of het nu wel goed gaat.

Sanell: Gefeliciteerd met Amber. Was het leuk vandaag?

Wat zijn er al een hoop kindjes jarig, zeg!! Ik was morgen een jaar geleden uitgrekend. Toen wist ik nog niet dat ik nog 2 weken moest wachten. Ik denk ook regelmatig aan hoe het een jaar geleden was. Toch wel een bijzondere periode nu. Had ik toch niet verwacht, dat ik daar zoveel aan moet denken.

De eetschema's lijken erg op elkaar. Er zijn niet veel kindjes die z morgens pap krijgen, hè? Als ik stop met de borstvoeding wil ik pap gaan geven ipv een boterham, ook omdat Eva-Lynn nog steeds niet veel drinkt.
    Brusje: Geef jij nog borstvoeding? En hoe zijn je nachten tegenwoordig? Al weer wat beter dan een paar weken geleden?

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    maud vindt pap vreselijk: moet ze van kokhalzen

melisa: gefeliciteerd!

natasja: leuke foto's!

18. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties. Ik ben een beetje uitgeteld, dus lekker op de bank aan het hangen. Wat hebben we mazzel gehad met het weer vandaag zeg! Morgen komt visite deel 2 en ook dan beloven ze mooi weer! Wie had dat aan het begin van de week gedacht?!

Fabiënne heeft van ons een houten loopkarretje vol met blokken gekregen. Van mijn ouders een driewieler en van mijn schoonouders een pop. Verder veel andere leuke speeltjes en boekjes.

@Sanell: jij ook gefeliciteerd met Ambers eerste verjaardag!

@Petra: gefeliciteerd met je verjaardag.

@Natasja: wat een leuke loopwagen heeft Rosa gekregen. En schattige cavia's.

@Vreeswijk: best een gek idee he, dat morgen je uitgerekende datum was. Die van mij was pas 3 oktober, dat duurt nog even. Hier hebben we wel een tijd lang pap gegeven, maar ze liet er steeds meer van staan. Fabiënne dronk toen ook erg slecht, dus toen zijn we brood en een fles gaan geven en dat was prima.

Moet zeggen dat ik vandaag zo druk ben geweest dat ik eigenlijk niet aan vorig jaar heb gedacht. Daar ben ik wel een beetje opgelucht over, gewoon lekker kunnen genieten van mijn lieve jarige DREUMES.

19. Fabsie: beetje laat maar als nog gefeliciteerd met de verjaardag van Fabienne!
    Hebben jullie wel een mooie dag gehad?
    Ow lees het al je hebt gelukkig niet veel aan vorig jaar gedacht en lekker genoten van je mooie meid en haar eerste verjaardag, super meid.

Melisa: gefeliciteerd, ik duim met jullie mee voor een plakbaby

Petrabr: om te beginnen alsnog gefeliciteerd met je eigen verjaardag en natuurlijk zeker niet te vergeten ook met de verjaardag van Suze! Maak er een mooie dag van!

Natasja: wat een poeppies die jonge caviaatjes, maar 4 uit 1 nest das veel voor een cavia! En leuke meid op de foto

Sanell: jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter

Zo had vandaag echt een dag met een gaatje nou eigenlijk met een super groot gat!
    Ik moest er optijd uit omdat ik naar de HA moest, waar ik uiteindelijk nog niet veel wijzer ben geworden
    daarna hond uitlaten en druk druk met spullen pakken voor Finn vervolgens op vergadering naar mijn werk, toen weer heel super snel naar huis, want thuis gekomen snel eten en dan weer snel naar mijn werk en nu thuis uitgeteld op de bank, bah hoop niet nog eens zo`n dag te hebben want dan kunnen ze me straks op mijn werk zo opvegen.
    zo en nu ga ik lekker mijn bedje zoeken en morgen is er weer een nieuwe dag en gaan we het opnieuw proberen;)

20. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Fabiënne me haar nieuwe driewieler, als het kon, zou ze 'm mee nemen naar bed ;)

Bekijk bijlage 95812

Deel Deze Pagina