Augustus 2009 mama's -deel 2-

Discussie in 'De mama's' gestart door Skatje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    petra: gefeliciteerd met Suze!
    fabsie: leuke foto!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,

ik heb een prachtig kado gekregen voor mijn verjaardag:

een aanzoek!!!!

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Petra: en ik neem aan dat je JAAAAA gezegd hebt??? Gefeliciteerd!!!!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hieperdepiep hoera.
    Suze is vandaag 1 geworden.

fijne dag allemaal

ik ben trouwens bij dat andere forum eruit gegooid omdat ik te weinig postte 8)

5. Fabsie: mooie driewieler, wij hebben Finn ook zoiets voor zijn verjaardag gegeven, hij is er ook helemaal blij mee!

Petra: wow meid gefeliciteerd!! wat een super kadoo!!:D je hebt toch wel ja gezegd he!

Haha ik ben er inderdaad ook afgegooid op het andere forum, omdat
    ik er nooit meer poste, maar ik heb de afgelopen weken geprobeerd op het forum te komen, maar mijn pc heeft storing gehad en ik kon op meerder site`s niet komen, dus jah ik wou de afgelopen weken wel, maar kon niet, heb ook even een mailtje gestuurd dat ik het vreemd vind dat je geen mail krijgt van he je post niet zo veel als dit zo doorgaat dan zijn we genoodzaakt je te verwijderen, nee hoor huppa je word er gewoon meteen afgegooid!
    oja had wel een pbtje gehad, maar de zelfde dag als dat ik erafgegooid ben.:)

Nouja ik lees hier wel mee!:D

Met Finn gaat het een stuk beter gelukkig, hij heeft alleen nog wat blaartjes in zijn mond maar verder gaat het weer super, hij eet ook weer lekker dus dan zal zijn mond ook snel weer hersteld zijn.

Zo ga nu maar even lekker met de hond wandelen, heb daar in in, na gisteren veel te veel te hebben gegeten, moet het er toch ooit weer afgelopen worden;)

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Alle mama's met jarige kindjes: gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie een leuk weekend met al het gebak haha.

Petra: jij helemaal gefeliciteerd! En nu lekker gaan plannen. Wanneer willen jullie trouwen?

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    petra: leuk nieuws zeg!!! Gefeliciteerd.

Dat andere forum is dat een gedeelte van de meiden die eerst op dit forum zaten? Is dat een soort elite club geworden ofzo????

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Nog even de taart van Maud's verjaardag showen:

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi Lieke, er waren een paar meiden die vonden het heel vervelend dat er mensen maar af en toe op het forum kwamen en dat mee wilden praten. Toen hebben ze een prive-forum opgericht, waarbij ze zelf in de hand konden houden wie er mee kon. Ik had er geen behoefte aan, maar anderen jammergenoeg wel.

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    wat stom dat je er zo afgegooid wordt.
    blij dat ik dan nooit ben meegegaan. En ik dank dat je dan echt een elite clubje krijgt. Wat misschien dan uiteindelijk doodbloed. Want vergeet niet dat zp voor iedereen is met veel info en steun van vele. Dat lijkt mij toch fijner dan prive, en dat hechte cluppie, hebben wij dat hier nou toch ook!!??
    Alle moeders met jarige joppen, gefeliciteerd!! en wat een mooie taart, ik moet nog beginnen met organiseren, heb nog niks en ze is over twee daagjes jarig. ik heb wel een naam slinger ook origineel toch:)

11. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    @Petra: Gefeliciteerd! En wanneer wordt de grote dag?? En gefeliciteerd met Suze haar eerste verjaardag!

Stom van dat andere forum zeg, als ze het nu eerste nog even melden dat je er te weinig komt. Ik was ook heel bewust niet meegegaan, ik heb al zo weinig tijd om hier bij te houden..Nouja misschien komen er dan weer meer meiden terug hierheen!

Verder hebben we een druk maar heel gezellig weekend gehad! Gisteren Amber haar verjaardag met familie gevierd. Ze zat helemaal te stralen en heeft een groot stuk taart zelf naar binnen zitten werken:D

En vandaag was ml zijn oma jarig dus daar een gezellig feest gehad. De kinderen hebben lekker kunnen spelen en zijn de hele dag erg lief geweest. Dus al met al ook een hele leuke dag gehad!

Morgen er maar eens even een rustig dagje van maken!

Ik zal zo Amber haar taart eens opzoeken op het fototoestel en hier neerzetten..Ben er stiekem wel een beetje trots op;)

12. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Zo ben ik weer, moest ze nog even uitzoeken maar nu kan ik flink spammen:D

helemaal zelf gemaakt:
    DE taart

13. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Amber haar eigen taartje (nouja ze heeft er een stukje van gegeten, hij was toch wel erg groot geworden:$)

14. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    En tot slot de jarige, en dan laat ik dit topic weer even met rust..haha

15. Lieke: mooie taart hoor!

Sanell: wow ook mooie taart geworden hoor, kan je mij misschien ff pb-en over hoe je het hebt gedaan? Ik wil ook graag zelf zo`n taart maken, maar weet gewoon weg niet hoe!

En wat betreft het "prive" forum, ik snapte opzich wel dat er sommige mensen graag heen wilden en hun beweeg redenen ook, maar om het dan zo abrupt te stoppen voor sommigen? Ach kan me er ook niet echt druk meer om maken, ben nu hier weer lekker aan het meekletsen en dat vind ook ook erg leuk, dus we blijven lekker hier!

Heb nu nachtdienst en moet me tot 3 uur ff bezig houden, dan even iemand helpe en dan kan ik ook stiekum ff mijn ogen dichtdoen!

dus ga nog even lekker hier bij lezen op allerlei topics en dan weer werken.
    Meiden ik hoop voor jullie allemaal dat jullie lekker slapen en jullie dreumesjes ook!

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    wat een toffe taarten!! mmmm ik word jaloers hier. alhoewel, mijn andere twee kids hadden ook toffe taarten hoor.
    mijn dochter twee taarten van diddle en mijn zoon een taart met een construction site met autootjes erop:)

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zit daar ook, maar ook nog hier.
    We zijn geen elite-clubje hoor, maar er zijn er een paar die niet van 'meelezers houden'.. De meesten van de meiden daar vonden meteen eraf gooien ook een beetje cru.

Voor alle jarige joppen en jetten: (alsnog) GEFELICITEERD!
    Dat de taart maar lekker mag smaken :D

Aiden heeft zijn hand verbrand aan de uitlaat van de scooter. Dikke mega-blaar op zijn handpalmpje en nu elke keer verband erom. Gelukkig geen echte wonden, maar wat voel je je dan stom, als ouder zijnde :(
    Zelf heeft hij er gelukkig geen last van. Alleen toen het net gebeurd was natuurlijk..

18. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Petrabr: GEFELICITEERD!! Wat leuk, een aanzoek, wanneer is de grote dag? Gefeliciteerd met Suze.
    Ook alle andere kindjes gefeliciteerd.

En wat een super mooie taarten. Ik wil er ook een Nijntje feest van maken. Er zijn er dus nog meer met zo'n origineel idee...;)

fabsie: Wat een schatje is fabienne zeg! Leuk zo'n fietsje!

sanell: Ze smult er lekker van, lief hoor!

19. Sanell bedankt voor je pbtje;)

Skatje: achgossie arme Aiden, tja het zal niet de laatste keer zijn dat er wat naars met 1 van onze beebs gebeurd waar je je daarna erg schuldig over voelt, een ongeluk zit in een klein hoekje en het is niet expres gebeurd, dus voel je niet te schuldig!
    Geef Aiden gewoon een extra knuffel en over 10 jaar zal hij je echt niet boos aankijken hoor om wat er nu is gebeurd.
    Dikke knuf voor jullie

En wat betreft het andere forum, weet jij waarom we niet eerst een berichtje hebben gehad??
    Vind dat echt heel erg flauw, ja ik heb de dag dat ik verwijderd werd een pb-tje gehad, maar die heb ik dus nooit kunnen lezen.
    Vind het best jammer, als ze nou eerst een pbtje hadden gestuurd en na 1 week eraf gooien ok, maar dit?!
    Ach waar maak ik me ook druk om, klets hier wel lekker mee!

Zo ga nu weer wat doen hier op mijn werk.
    slaap lekker allemaal

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Ollekebolleke, ik heb ook bericht gehad dat ik te weinig postte en 3 minuten later was ik verwijderd. Ik dacht echt van huh. ik postte namelijk 1 keer in de maand ofzo iets en was altijd wel benieuwd hoe het met iedereen ging. Nu kan ik er wel om lachen dat ze zo krampachtig doen, wel een beetje triest maar als hun daar nou blij van worden.
    Wat fijn dat de mond hand voetziekte bijn a over is bij Finn. Is hij erg afgevallen en heeft hij lang moeite gehad met eten?

@ Melisa, we willen in het voorjaar gaan trouwen dus nu flink aan de lijn :)

@ lieke, wat een prachtige taart zeg. Ik vind Maud elke keer zo een leuke naam

@ Sanell, wat een leuke taart en wat knap van je. Wij hadden ook een mooie taart maar hebben hem laten maken, ben zelf niet zo handig met frobelen

@ Skatje, wat vervelend van zijn handje, heeft hij er nu nog erg last van?

Deel Deze Pagina