Augustus 2009 mama's -deel 2-

Discussie in 'De mama's' gestart door Skatje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Olle: nee weet ik verder ook niet, beslissing van de beheerder denk ik.

Wauw wat een mooie taart van Suze! Haha die ogen van haar :D

Aiden heeft geen last van het handje. Ik heb nu zelf zilver-nogwatteszalf meegekregen en verbandjes, zodat ik zelf elke dag een vers verbandje erom kan doen.

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    mooie foto van suze hoor!! moet je die ogen zien, en wat een mooie taart. (vind de foto echt geweldig)

3. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Petrabr: Wat een heerlijke en enorme taart! Suze kijkt van: Huh, hoe krijg ik die op....:$
    Succes met het lijnen. Ik ben gister begonnen, k wil er 3,5 kilo af, hopelijk is dat net dat buikje wat ik nog wat te dik vind...

skatje: Schrikken hè, als zo'n kleintje wat heeft. Helemaal als je er bij bent. Maar ja, dat kan je toch niet helemaal voorkomen. Eva-Lynn heeft pas een tand door de lip gehad. Veel bloed en hard huilen...:( Echt zielig.

ollekebolleke: Fijn dat het beter gaat met Finn!!

4. Petrabr: wat een gave foto meid, je ziet de plezier op haar koppie en is gewoon helemaal enthausiast bij het zien van de taart!
    Ik kan me er ook niet zo druk meer om maken, wat ze op het andere forum doen, dikke vette jammer dan, als hun niet willen dat we mee lezen, ach zoek het dan ook maar uit, vind het gewoon kinderachtig!
    Finn is wel wat afgevallen, maar hoeveel precies weet ik niet, ik denk dat hij een week lang moeite heeft gehad met eten, maar we kregen er gelukkig wel met veel geduld genoeg in.

Skatje: ja Ginny heeft het mailtje gestuurd, dus maar ach ga me er ook niet druk meer om maken.

Vreeswijk: hmm tanden door lippen enzo hebben we hier al meerder keren gehad en ik geloof dat iets is wat ze nog vaak gaat gebeuren in de rest van hun leven en ondanks dat we het allemaal vaak meemaken blijft het zeer doen.
    Maar voor die kleintjes zo sneu!

Zo ben weer uit mijn nachtdienst en heb van half 10 tot 12 geslapen, toen Finn weer opgehaald, broodje gegeten, Finn in bed, stofgezogen, vaatwasser in en uit geruimd en nu even hier en dan zo de was opvouwen en dan morgen lekker gezellig naar mijn zus een spelletje doen!

Zijn er meer hier die wel van spelletjes houden?

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hey meiden,

Gisteren weer aan het werk geweest na 7 weken vakantie. Meteen twee lezingen gehad van ieders 1 uur, pfffff.... Vandaag en morgen weer vrij en dan donderdag weer voor het eerst lesgeven.

Fabiënne ligt al in bed (!!!), die was het afgelopen uur zo vervelend, had vanmiddag maar heel even geslapen, dus die zal wel gesloopt zijn geweest.

Wat betreft dat andere forum... ben pas mee komen kletsen toen iedereen al lang en breed bevallen was, dus wist niet eens van dat andere forum. Maar zou ik nou ook niet bij willen zitten, iedereen kent elkaar daar natuurlijk al heel goed.

@Petra: mooie taart!!

@Skatje: oeh arme Aiden! Hopelijk komt het snel goed.

@Ollekebolleke: ja hoor, hier ook wel iemand die graag een spelletje mag spelen op z'n tijd. Maar vooral in de vakanties.

Goed, ik ga snel even douchen, want moet zo naar de ouderavond.

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    petra: wauw dat is echt een super taart! Ook zelf gemaakt?
    Ik vind Suze en Roos ook leuke namen: dus we hebben blijkbaar dezelfde smaak!!!

7. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Ik ben ook wel fan van spelletjes. Alleen met zn tweeen is dat meestal niet zo leuk. Bij mn ouders doen we het wel veel.
    Wat een regen hè? Echt even omschakelen. En met dit weer spoelen er allemaal van die grote spinnen naar binnen...:$ En als ik ergens bang voor ben....:) Maar k heb er eergister en vandaag 1 doodgemaakt!! Het wordt nog wat met me en die spinnenfobie;)

Een achterbuurvrouw organiseert kledingbeursen met tweedehandskleding. Ik mocht bij haar thuis wel vast komen kijken dan had ik eerste keus. Dus zit ik hier met 20 kledingstukken voor 25 euro, waaronder 2 slaapzakken, een bodywarmer, veel broekjes en jurkjes. Eva-Lynn kan de winter weer door! Kopen jullie wel eens tweede hands?
    ik vind het super leuk om nieuw te kopen, maar vind het soms wat jammer omdat ze er zo kort in zitten. En mijn smaak is nogal duur.... Dit is trouwens het eerste seizoen, dat ik echt alles zelf moet kopen. De afgelopen tijd deed ik het nog vooral met kleding die ik met de geboorte van Eva-Lynn gekregen heb.

Fabsie: Oei, het harde leven begint weer. Even wennen hè? Ik heb gister ook weer voor het eerst gewerkt na de vakantie. Pfff, k ben nog moe....;)

8. Fabsie: wat zal dat tegen gevallen zijn zeg weer werken na 7 weken vrij, maar het went ook wel snel weer denk ik.

Vreeswijk: spelletjes ik ben er ook wel weg van, we speelde vroeger toen mijn zus nog in nederland woonde vrij vaak spelletjes, maar nu ze verhuisd is, spelen mijn andere zus en ik wels spelletjes maar dat gaat ook snel vervelen met zijn 2en.
    Helaas mijn moeder en vriend houden er ook niet zo van, dus we proberen het wel altijd zo gezellig mogelijk te maken voor de rest zodat wij een spelletje kunnen spelen, maar t valt niet altijd mee.

Wat voor spelletjes spelen jullie vaak?

Leuk dat je zoveel kleertjes heb kunnen kopen voor zo weinig.

Gisteren bij mijn zus geweest en die volgt een 1 of ander dieet en is al 3 maten kleiner kwa kleding, dus ze had erg veel over en of ik wat over wilde nemen, dus ik heb heerlijk geshopt bij mijn zus in d`r kasten en ben nu ook voor 35 euro ongeveer 16 kledingstukken rijker! zo lekker, weer een kast vol voor weinig.
    We hebben ook weer even spelletje gedaan (carcassonne) was wel erg gezellig alleen een beetje jammer dat Finn niet lekker was, hij heeft het weer erg benauwd en had koorts enzo, zo sneu!

Nu gaat het gelukkig alweer wat beter.

Zo ga nu even lekker stofzuigen en mezelf een schop onder mijn kont geven want zo schiet het niet op hier in huis!

9. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Wat een mooie taarten allemaal. Vind het jammer dat dit voor Luuk niet mogelijk was ivm zijn lactose intollerantie. Hij moest het doen met een biscuit, fruit en de inhoud van een negerzoen. Maar hij vond het toch leuk.

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    vreeswjk, tweedehands spul is wat erbij ons ook in komt hoor! zommige dingen zijn anders zo duur. Maar wij verkopen zelf ook tweedehands spul op onze (kinder)webwinkel.
    Geen fot van onze taart, maar wij hebben er een gehaald uit de winkel, heb gewoon geen tijd om er een te maken.
    wij hadden een elmo/ernie taart, twee bootjes erop en dan met water en een palm boom. erg leuk, ik zal kijken of ik die kan posten.
    Mijn internet is op diti moment naadje

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ ivje, ik vind jou taart misschien nog wel de allermooiste, je kunt echt zien dat hij met liefde gemaakt is en hij is vast heerlijk geweest.

spelletjes ik ben er weg van. Heb een paar jaar geleden leren klaverjassen en doe dat graag maar eigenlijk vind ik alle spelletjes leuk

Suze vierde haar verjaardag op het KDV

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Even een vraagje: Maud is nu 75 cm en heeft maat 74. Heel soms kan ze al 80 aan, maar dat valt dan wat ruim. Ik zag dat meisjes met een jaar en 8 maanden (16 april) ongeveer 83cm zijn. Welke maat winterjas zouden jullie kopen? 80 of 86?

13. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    ivje: Ach ja, Luuk zal er vast niet veel aan gemist hebben dat hij geen taart op heeft... t Is voor jezelf misschien nog vervelender, omdat een beetje bij een verjaardag hoort. En het taartje zag er inderdaad heerlijk uit! Kan zo'n intolerantie weer overgaan? Of houdt hij dat zn hele leven?
    Ik zag bij je banner staan dat je zwanger bent geweest? Heb je een miskraam gehad?

lieke1979: Eva-Lynn is ook 75 cm en heeft ook maat 74. Ik heb maat 80 voor haar gekocht voor deze winter. Het ligt er misschien ook aan wat voor model jasje het is. Een heel kort jasje wordt sneller te kort. Bij Eva-Lynn zijn d emouwen altijd te lang en bij maat 86 worden ze helemaal enorm.

Spelletjes: Sinds kort doen we 'gesjaakt'. t Klinkt wat raar, maar is erg leuk. Ook spelen we veel padvinder. Ik ben wel van de kaart spelen.

14. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    Petrabr: Goed van je dat je alweer een kilo bent afgevallen!! En een leuke foto van Suze!

15. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    vreeswijk: hij kan er nog overheen groeien maar het kan ook zijn hele blijven in bepaalde maten. Ik heb het zelf ook maar ik kan soms toch wat eten zonder ziek te worden. We hopen dat Luuk dit ook kan in de toekomst. We zijn nu alleen nog erg voorzichtig omdat hij zelf nog niet kan aangeven hoeveel last hij ervan heeft.

Ik ben inderdaad weer zwanger geweest, maar dat is helaas mis gegaan. Ben 3 weken geleden gecureteerd omdat het vruchtje niet wilde afkomen.

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    @ Lieke: Ik heb gewoon 80 gekocht. Aiden is nu 81 cm maar vanaf nu gaat het niet meer superhard he.
    86 was zo groot en breed, daar verzuipt hij in. De jas die ik heb gekocht was ook maar 25 euro.
    Ik wil nog een lekker vest van z8, die neem ik dan wel wat groter. Jassen zijn al vaak wat ruimer omdat er een trui onder moet kunnen.

17. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    ik heb ook maatje 80 gekocht.

verder ff geen puf om te reageren, moeeee van het werken en het sporten. kom gauw weer reageren hoor..

18. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Goede morgen meiden.

Nog 3 dagen en dan zijn alle augustuskindjes 1 jaar.

Wat een mooie taarten heb ik voorbij zien komen.
    Ik had bij de Hema een fototaart besteld,was erg lekker.

Rosa heeft nu maat 80/86 aan dus ik weet niet welke maat winterjas ik moet kopen.Ik ga wel een keer voordat het echt kouder word met Rosa naar de winkel om te passen.
    Vorige week schoentjes voor haar gekocht maat 20,buiten lopen vindt ze helemaal geweldig.

Ik ben ook bezig om de laatste kilo'tjes er af te krijgen, en het lukt wel aardig,ik ben nu 2 weken aan de appelazijncapsules en er is 2 kilo af.
    Vanmorgen was ik 65 kilo en ik wil naar de 60/61.
    Dat woog ik ook voordat ik Zwanger werd van Rosa.
    Ik was bijna 20 kilo gegroeid.

Hoeveel keer per dag slapen jullie kindjes?
    Rosa heeft woensdag 1 keer geslapen van 12 tot 2 voor het eerst.
    Ze werd ook pas half 9 wakker.
    Vanmorgen was het 7 uur en dan red ze het echt niet tot 12 uur.
    Ze ligt net een half uurtje in bed.
    En dan gaat ze 's middags om half 3 nog een uurtje slapen.

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Bedankt voor alle reactie. Ik ga dan ook voor maat 80 als ik het zo lees!

natasja: goed zeg dat je gaat afvallen. Ik was 12,5 kilo aangekomen en heb een maandje geleden de laatste 2-3 kilo er af gelijnd. Als we aan nr.2 beginnen wil ik niet al "te zwaar" beginnen. Ik weeg nu 68 kilo, dus wel een stuk zwaarder dan jij...

petra: jij bent ook al aan het lijnen. Lijkt alsof een jaar later toch een soort mijlpaal is ook voor jezelf. Of niet?

20. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    wij hebben nog een winterjas van vorig jaar in maat 80, dus wij gaan voor 2 maten groter, 92, maar moet erbij zeggen dat truien enzo ze dus nu wel op maat 80/86 zit, andere truien zitten te strak, ze is dan niet zo groot maar heeft vn dat lekkere bodyvet

Deel Deze Pagina