LadyJenn75: Wat een leuke foto!! Wat heeft ie prachtig blond haar! Ik vind alle kindjes met haar leuk, omdat Eva-Lynn nog zo weinig heeft, ben ik daar altijd een beetje jaloers op Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad. 2,5 week over tijd!! Dat is lang! Ik macht niet langer dan 42 weken lopen, al probeerde ik het nog te rekken. Uiteindelijk was dat ook niet nodig. Ik had al een week 2 cm ontsluiting en ze zeiden ook al 2 weken: Het kan elk moment beginnen, maar ja, t begon niet.... Wat is het verder rustig hier, gister en vandaag.
hoihoi, ben druk met bruiloftsdingen, Suze kan nu knoerthard kruipen en gaat de hele tijd staan en daar blijft het voorlopig bij. Ze eet wel sinds haar verjaardag met de pot mee en heeft ook geen potje meer gehad. haar lievelingseten is............ALLES tjongejonge wat kan dat kind eten naar binnen proppen
@Petrabr: hahaha, heerlijk dat Suze zo'n goede eter is!! En heb je al een mooie jurk op het oog? Wanneer is de grote dag? @LadyJenn: heerlijke foto, wat heeft hij een mooi blond koppie! Ja, heb m'n verjaardag ook gevierd, maar niet echt uitgebreid hoor. Dan moet alle visite van anderhalve week geleden weer allemaal komen opdraven. Enne, 2,5 week overtijd?? Poeh he... Fabiënne ligt de laatste tijd vaak al om 18 uur in bed. Na het avondeten is ze echt niet meer te genieten. Ze wordt dan echt superchagarijnig. Ze slaapt vaak al voordat ik beneden ben.
Ah wat zie ik weer leuke foto's voorbij komen! Chelsey slaapt ook nog 2x op een dag hoor. Van 10 tot 11.30 en van 14.30 tot 16.00. Dan gaat ze rond 20 uur naar bed tot 7 uur de volgende morgen.
Leuk hoor, petrabr, al die bruiloftszaken rgelen. En wat heerlijk dat Suze zo goed eet!! Melisa: Hoe is het met je zwangerschap? Hebben jullie kindjes nog last gehad van de 11 mannden sprong? Ik heb het idee dat Eva-Lynn daar sinds deze week last van heeft. Ze slaapt goed, maar wordt nog moe wakker en hangt enorm aan me. Als ze me even niet ziet is het krijsen. Dat was met de 8,5 maanden sprong ook.
Noah had ook ff last van de 11 mnd sprong..gaat nu weer helemaal okeetjes! Nog bedankt voor de leuke reacties op Noah's blonde koppie..we vinden het zelf ook wel bijzonder...vooral als je nagaat dat ik donker ben (lees..mensen denken wel ns dat ik de oppas ben van Noah ). Hij heeft dat blonde echt van z'n pa (blonde Fries) Hier een lekker dagje achter de rug. Noah heeft de hele dag gespeeld met al zijn nieuwe aanwinsten..en vandaag ook nog wat verjaardagsvisite.gister ook nog...dus nog meer kadootjes...erg he jarig zijn Pfft word trouwens wel een beetje herfstachtig nou....brrr Vreeswijk: Voor je het weet heeft jouw meissie een bos met haar. Fabsie: Wij vieren inmiddels onze eigen (volwassen) verjaardagen niet meer zo heftig, we gaan tegenwoordig gewoon met ons gezinnetje ergens uit eten. Maar je meissie gaat dus om 18:00u onder de wol. Ze heeft vast ff een groeispurtje. Dat is best uitputtend voor zo'n kleintje PetraB: Hihi Suze is dus een alleseter!! Houden zo Melisa: Noah slaapt ook ongeveer rond dezelfde tijden als Chelsey Fijne avond
hier wil ons meisje niet meer slapen als het licht is, tenzij op mij. dat vind ik aan de ene kant wel leuk, maar zo krijg ik niks gedaan in huis
Ivje: wat lekker dat Luuk nog zo veel slaapt, super dat hoef ik met Finn niet te proberen hoor, dan zit ik tot 10-11 uur `s avonds met een klaar wakker mannetje! Fabsie: hmm dat klinkt inderdaad wel fijn dat slimbelly, waar doe je dat?? Vreeswijk: ik heb af en toe al moeite om uit mijn nachtdienst naar huis te rijden(ruim 1 uur) echt heel vervelend en dan doe ik ook meestal een powernappie op mijn werk, maar ach het verdient wel lekker LadyJenn: hij zit toch heerlijk met zijn taarttje te prutten?! is ook een manier van ontdekken en soort van eten! Petra: meid wat lekker makkelijkd at Suze alles mee eet, Finn proberen we ook alles mee te laten eten, maar sommige van onze recepten vind ik nog niet Finn proof, dus dan krijgt Finn een potje wat hij overigens ook heerlijk vind Leuke foto!! Brusje: jeetje wat verschrikkelijk onhandig dat ze alleen maar op jou wilt slapen als het licht is! en haar slaapkamertje goed donker maken helpt dat niet? nou ja je zal ok het nodige al wel geprobeerd hebben. Zo heerlijk het weekend vrij, dus kunnen we hem weer vol plannen ga alvast een beetje genieten!