Alle nieuwe zwangere dames; Gefeliciteerd! Ik lees heel veel dat jullie last van je borsten hebben. Maar ik heb dat totaal niet. Heb eergisteren mijn tepelpiercings eruit gehaald, misschien dat 't daar aan ligt?
Hey allemaal, @Nicolioo, gefeliciteerd met je goeie echo! Lijkt me super om het hartje te zien kloppen Ik moet nog wachten tot 8 januarie, maar ik mag niet klagen want dat is best wel vroeg als ik het hier zo zie en ik heb er gister al 1 gehad bij de gyn. Wel grappig dat een heleboel hier het met kerst vertellen, word een leuke kerst denk ik! Hopelijk niet te veel kwaaltjes haha fijne dag nog! liefs
@Nicolioo, wat fijn! Super @Gusam, goed zo meisje en nou volhouden he! @Slagroomtoetje, ik heb ook niet echt last van mijn borsten, alleen van mijn tepels (hubbie vraagt ook elke keer of ik het zo koud heb )
Even een paar dagen weggeweest, het gewone leven (lees: werk) gaat door... Ik herken veel van wat ik lees, ben ook regelmatig ongerust of alles wel goed gaat, en heb net besloten geen forums over MK en dergelijke meer te lezen, wordt ik alleen maar onrustig van! Dat emotionele waar meer dames last van hebben heb ik ook, als er op het moment iemand naar me wijst zit ik al te grienen, en Dochters van Marco Borsato kan ik niet naar luisteren 5 januari de eerste afspraak bij de VK, ben dan 8 weken, en volgens mij zei ze dat ze pas bij 10 of 11 weken de eerste echo doen, dus ben mateloos jaloers op hen die al eerder hun baby zien... We gaan het volgende week dinsdag aan (schoon-)ouders en zussen vertellen, dan zijn ze allemaal bij ons voor de verjaardag van mijn vriend, en met de kerstdagen gaat het feit dat ik geen wijntje drink toch voor opgetrokken wenkbrauwen zorgen Kan sowieso niet wachten om het te vertellen, wil het delen!
Zo 2 uur alweer... nog een paar uurtjes en dan is het weer heerlijk weekend. Ik ben vanavond heerlijk alleen thuis, voel me bijna schuldig als ik het zeg, maar kan me altijd erg verheugen op een avondje het rijk alleen te hebben! Eerst de kerstborrel straks hier op het werk. Hoop maar dat er niet teveel gezeur zal komen over waarom ik geen wijntje neem (gelukkig doe ik dat zowiezo bijna nooit op de zaak).
Hallo allemaal, Nieuwe meiden welkom! en gefeliciteerd! Ik heb mijn intake gehad vanmorgen, niet veel bijzonders en ik heb nu woensdag een echo,maar.... Mijn vriendinnetje moest een echo vandaag en ik ben met haar meegegaan. Het was dezelfde verloskundige als ik vanmorgen had. Mijn vriendinnetje was klaar en toen zei de verloskundige: zal ik ook even bij jou kijken? Ik: jaaaaa resultaat een prachtig klein krentje met kloppend hartje. wel iets kleiner dan verwacht, maar woensdag kijken ze daar iets beter naar. Ik ben ongelovelijk blij met mijn kloppende krentje maar wel een beetje bang vanwege de grootte van het kindje! Woensdag meer! LIEFS
Hoi! Ik mag me ook aanmelden hier. Ik heb vanmorgen positief getest! We zijn zo ontzettend blij! Ook wel erg spannend natuurlijk, maar hopen dat het goed gaat nu We zijn het onze ouders gelijk al gaan vertellen. Die reageerden erg leuk! Gezellig om hier mee te kletsen! Ik zou ook graag op de lijst willen: 28 augustus uitgerekend 34 jaar eerste kind geen MVM ziekenhuisbevalling borstvoeding Groetjes, Hanna
@ Hanna: gefeliciteerd, heerlijk gevoel he? Zie dat je ook al een tijdje bezig was en een MK achter de rug hebt, dus dan is dit natuurlijk geweldig nieuws zo net voor de feestdagen! Lekker ervan proberen te genieten! Met z'n hoevelen zijn we nou inmiddels? Het was vorige maand een vruchtbare maand geloof ik ;o) Gr. Cindy
@Slagroomtoetje, Ik zie net dat jij uit Den Helder komt, dat ligt dicht bij mij! (10km) Grappig zeg @cjpt, het is inderdaad een vruchtbare maand geweest! haha.
Dat je elkaar dan vind op zo'n groot forum, en dat we ook nog eens (bijna) even ver zijn met de zwangerschap. Echt grappig