We lopen idd gelijk Hier nog niks spannends gebeurd, ben bang dat het toch september gaat worden. Die krampjes lijkt me zo erg, je kan zoals al gezegd niks voor je kleintje doen. Zo machteloos gevoel en je wilt niet dat ze pijn hebben, bah. Gebeurd dus nog best wel dat ze zich nog niet warm kunnen houden. Ik in het begin nog denken, zou je in augustus wel kruiken nodig hebben
Vanaf pagina 2001 even bijgelezen, want anders was t toch echt even teveel... @ Elke k lees dat vanmorgen je vliezen zijn gebroken, hoop zo verderop te lezen dat je ook bevallen bent, spannend hoor @ Mumtobe ook bij jou lees ik vanmorgen spannende ontwikkelingen, ben benieuwd hoe t bij jou gaat. @Cjpt Yes je bent mama geworden vanmorgen, van harte met jullie Dominique, pfff 24 uur is wel heel lang ja @Mama1985, hopelijk gaat t voor jou nu ook snel beginnen, 10 dagen is lang genoeg om overtijd te gaan. @Verhip wat lekker dat Tess al zo doorslaapt...pff k ben al blij met 4 uurtjes @ Jeetje Rianne daar zit je ook op te wachten nu, kan niet slechter getimed worden zeg,, heel veel sterkte knuffel jij Elias maar even extra @ Heerlijk Anna dat Teun als zo doorpit, daar wordt je weer mens van he, je nachtrust blijft een heilig ding. @Lady Jenn jij ook nog steeds hier, volgens mij wordt het een wedstrijd tussen jou en mij wie er van de augustus mamas het laatst bevallen is, ik ben uiteindelijk met 42°1 bevallen en volgens mij is er nog niemand verder gekomen Hier gaat, eigenlijk sinds vandaag, ook alles lekker, ben wel echt 5 dagen van de wereld geweest geloof ik, wat wordt je weer geleefd he met zon klein mensje erbij. De afgelopen dagen kon ik bijna niet bewegen door een aantal giga aambeien die zo groot waren dat ik echt niet wist hoe ik moest gaan liggen of staan, daarnaast de stuwing van mn borsten, leken wel 2 stenen en Eowyn kon er echt niet doorkomen om te drinken. Uiteindelijk gisteren wat melk gekolft en vanmorgen gegegeven en ook vanmorgen nog een borst gekolft zodat de cirkel even doorbroken werd. Vanaf dat moment gaat alles ineens beter. Eowyn heeft de hele dag per voeding een borst leeggedronken en ik merk ook echt dat mn borsten zachter worden weer. Verder is het tot op heden een heel zoet meisje dat slaapt, plast poept en eet en verder op haar wakkere momenten met grote verbaasde ogen de wereld rondkijkt...heerlijk om naar te kijken, wat voelen we ons rijk zeg.! Liefs Marina
Dames en heren mag ik jullie aandacht tromgeroffel........... Suze heeft de hele nacht geslapen met 1 voeding om 04.30 wauw ik werd om 03.30 uur wakker omdat het zo verdacht stil bleef, echt superfijn wat knapt een mens daarvan op. Morgen moet Andy weer werken dus dan moet ik het alleen gaan doen met de 2 meiden. Ik ben benieuwd of dat te doen is
Annie, jij deed dat toch ook met fv 's avonds he? Hoe gaat dat? En wat een leuke foto! Je bent alweer lekker slank zie ik. Petra, ohh lekker hoor! Wat goed van Suze! Noa, Yaslin slaapt ook goed zo te lezen. Lekker hoor! Hoe gaat het herstel van de keizersnede? Zal nog wel veel pijn doen he.. Hier ook wel lekker nachtje gehad. En tot net mogen slapen, ventje was met Youri opgestaan. Erg lief!
Wat een goede slaapkopjes hier! Julia komt de laatste nachten ook steeds 1 keer midden in de nacht, maar op niet zo handige tijden (half 10, half 3, 6 uur). Wij liggen er dus gewoon vroeg in, dan krijg ik nog wat meer slaap. Annie, zo slaapt Julia precies ook het liefst bij mij!! Bij mijn man niet, die heeft blijkbaar niet van die lekkere borsten om op te hangen Zelfs bij een boertje laten valt ze soms al bijna in slaap omdat ze zo lekker hangt... Wij gaan zo voor het eerst een paar uurtjes weg, dus ik ga Julia maar wakker maken zo, voor een laatste voeding. Dan hoeft dat daar ook niet per se!
Goedemorgen!! Waar zijn al mijn mede-mama's-to-be??? jullie zijn toch niet allemaal aan het bevallen hé? anders ben ik hier nog maar zo alleen?!
Hoi meiden, Ook weer even bijgelezen. Was goed te doen dit keer Iedereen is denk ik druk bezig met babydingen he! Vanmorgen heb ik Svinthe voor het eerst alleen in bad gedaan. En het ging nog goed ook! Heerlijk om te zien hoe ze zich dan zo kunnen ontspannen he. Haartjes ook nog gewassen, dan heeft ze van zie leuke krulletjes. Heeft ze van haar vader hoor ! Pertabr, wat fijn dat Suze zo lekker slaapt!!
*** Buddynieuws van Elke*** Lieve allemaal, vannacht om 00.04 is onze dochter Puck geboren! We zijn helemaal in de wolken! Kus Elke *** Einde buddynieuws*** PS sorry dat ik dit nu pas plaats, de sms was om 7 uur vanmorgen al binnengekomen, maar ik zag 'm net pas.... groetjes Liefie
@ Elke: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Puck!! geniet ervan meid! @ Liefie: Thnx voor t buddynieuws Dat is er alweer 1tje minder bij de mama's in spé... who's next? en wie blijven er samen met mij op t wachtbankje zitten?
Elke, gefeliciteerd met je dochter, Puck! Mumtobe, ik ben er nog gewoon hoor. Niks aan de hand hier! Zie dat we beide nu op de 40 weken zitten! 4 september is het weer volle maan, ik gok er op dat het dan echt gaat beginnen, ook al wordt ik dinsdag gestript.
@ Bloem: Aahh gelukkig je bent er nog is er in ieder geval 1 die me gezelschap houdt hihi... ik durf niet meer te denken wanneer het gaat gebeuren, aangezien ik dacht dat hij/zij zich wel vóór de uitgerekende datum zou melden! ik moet dinsdag ook weer naar de vk, zit ook te denken om te vragen om evt. te strippen maar vind het doodeng om daar alleen mijn broek al te laten zakken... ze zal wel meer gaan zien maar het idee maakt me gewoon een beetje nerveus!
ik probeer mee te schrijven, maar het lukt niet zo. ladyjenn, ik hoop dat je snel bevalt. de rest gefeliciteerd, en de andere rest hopen dat julie ook snel bevalt, het einde is in zicht. djamione is al boven haar geboorte gewicht dus dat gaat goed, maar was wel vergeten hoe pijnlijk aanleggen is de eerste paar dagen
Jeetje ik kan dit echt niet meer bijhouden. Zag wel dat cjpt eindelijk bevallen is! Gefeliciteerd! Elke ook gefeliciteerd! Hebben jullie last gehad van naweeën? Ik gistermiddag ineens heel erg, zou zweren dat er nog eentje aankwam , maar toen hadden we wel bijna een uur gewandeld (boodschappen gedaan en naar de markt). Vanmiddag misschien even een rondje op de kermis. Ik ben echt zó verliefd op mijn ventje http://94.100.114.164/711550001-711600000/711568601-711568700/711568601_5_Jc14.jpeg
Mumtobe, de VK kwam er zelf mee afgelopen donderdag. Ik houd heel erg veel vocht vast en het gevaar van een zwangerschapsvergiftiging staat op de loer. Maareh, vind het ook wel eng ofzo hoor dat strippen. Houd ook niet van dat gepriegel down under. Het zou wel mooi zijn als het voor vrijdag geboren wordt, mijn zusje uit ierland is er nog tot vrijdag (in NL). Anders duurt het weer een mooie tijd eer dat zij de kleine kan zien. We zien het wel, eerst vandaag en morgen nog maar even, kan nog van alles gebeuren!
@Nita, mooie foto! @Petra, wat lekker dat Suze goed heeft geslapen! @mvy, ja ik wil ook flesje gaan geven. Maar heb nog niet gedaan. Moet dinsdag naar het cb en dan vraag ik even hoeveel ik moet geven en dan bespreek ik het even. Maar wil dinsdagavond wel gaan beginnen. Hoop dat hij dan beter gaat slapen want meestal is het 's nachts om de 3 uur voeden nou pff.. En ben weer slank idd....heb weer me eigen broeken aan! Ik ga weer, Milan huilt in bed...
Cjpt en elke gefeliciteerd! Hier lukt het ook niet zo om bij te blijven, mijn lijf is echt in protest, het herstellen gaat veeeeeeeel langzamer dan de vorige keren. Elijah drinkt nu wel goed gelukkig, hij ligt heerlijk te slapen, kan geen pap meer zeggen Aanleggen is nog wel erg gevoelig maarja, dat is tijdelijk. Vandaag is mijn jongste dochtertje 6 jaar! We vieren het klein, in ons nieuwe huis vieren we het groot en ga ik een kraamfeest geven. Alle meiden die nog moeten bevallen heel veel sterkte , hoop dat het gauw achter de rug is voor jullie ook.
Ik moet nog 1,2 kg dan zit ik weer op mijn startgewicht. Alleen m'n buik is nog wat slap. De kraamzorg vond dat snel en zei dat ik wel op moest passen dat Milan me niet op gaat eten omdat ik best dun ben van mezelf maar ik eet echt zoveel nu! En drinken is al helemaal niet normaal, zit zeker op 3 liter per dag. Mamadeluxe, aanleggen was hier de eerste 5-6 dagen ook vreselijk pijnlijk. Ik zat de eerste 2 min echt met kromme tenen te voeden. Inmiddels begint de stuwing af te nemen en doet het alleen rechts nog een beetje pijn als hij aanhapt.
@ Bloem: daar heb je helemaal gelijk in! Ons kindje is heel druk op t moment, en zo te voelen is hij/zij aan het headbangen ofzo... heb me toch felle steken in mijn onderbuik en doos! AUW!!
Jeuh Elke, een dochter Puck! Hoop dat de bevalling goed is gegaan en geniet van je kraamtijd want die is zo voorbij!!