Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb vandaag de cerazettepil gevraagd aan de huisarts, is de enige pil die je mag nemen met borstvoeding, dus die ga ik morgen maar even halen. Heeft iedereen alweer aan anticonceptie gedacht?

@ Miekiepluis, volgems mij hoef je hier niks te halen wb de geboorteakte. wel het gezag

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Emma, gefeliciteerd met jullie zoon Jorick Martijn!!!!

Anticonceptie, ik ben een beetje aanhet twijfelen wat te doen. Twee opties eigenlijk: Weer terug aan de pil die ik gebruikte of de Myrenaspiraal..... Met de pil kan je soms nog eens wat regelen dat je niet ongi wordt in de vakantie, maar je kan hem ook vergeten en die spiraal, tja wel makkelijk, want je hoeft nergens aan te denken, maar hij moet er wel in worden gezet....
    Moeilijk hoor!

Sex: hier nog niet hoor, maar ben ook nog maar net bevallen toch? Vloeien nog niet over en ook nog hechtingen...

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hanna, onze meisjes zijn even oud en ik doe ook nog niet aan sex hoor! zal blij zijn als mn superspierpijn wat minder wordt.
    Heb ik zo goed als geen schade opgelopen aan de bevalling, heb ik nu al een week extreem veel spierpijn

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Thnx Elmo en alle anderen voor de complimenten :)

@bijbelse namen (ben ff kwijt wie dat zei, sorry) ik vind de meisjes namen idd een beetje saai, gelukkig maar dat de jongste 2 jongens zijn dan he :p Ik wist trouwens gelijk welke namen ik wilde geven aan mijn zoons, terwijl ik bij de meiden echt met lijstjes zat te klooien en alles was het "net niet" wel bijzonder dat het bij de jongens zo makkelijk ging.

@sex, wat is sex....*frons*

@anticonceptie, denk hier na over een ventuele sterilisatie

@naar buiten gaan, bij de meiden kon ik niet wachten om na een paar dagen weer aan de wandel te gaan maar nu moet ik er niet aan denken...het herstel gaat heel langzaam deze keer, poeh dat valt me best tegen. Vandaag flinke huilbui gehad om die rotverhuizing, alles staat op de kop hier, bah...
    Morgen moet ik toch echt ff weg met de auto, de vloer voor het nieuwe huis uitzoeken en bestellen, ben benieuwd hoe ik me achteraf voel...

En ach....Isaiah is zo wijs met zijn broertje he...en ik was nog bang dat hij jaloers zou zijn! Nou jaloers is ie, maar niet op de baby maar op mij! dat ik de Elijah zoveel vast heb en niet hij! LOL! Aldoor kusjes geven en neusje neusje doen hihi. *zucht...smelt* mijn 2 mannen....:D

Nou, ik ga mijn mandje opzoeken, heb het gehad voor vandaag, morgen mijn oudste dochter uitzwaaien voor brugklaskamp...spannenddd!

5. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Sex..?!:$ Ik ben al blij als ik ooit weer kan fietsen na mijn knip.....

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen, ben ik de eerste????
    Wij hebben alweer een goede nacht gehad, wat een luxe zeg.

Hoe is het met iedereen?

Gisteren heb ik me weer ingeschreven voor babymassage, heb ik met Roos ook gedaan en daar heb ik (hebben we) zo onwijs van genoten, zijn er nog meer die dat gaan doen?

7. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    En toen was het al september.
    Hier nog niks....
    Tall, Ladyjenn en Mumtobe? Bij jullie al iets?
    Vanmiddag half 5 strippen, kijk er best een beetje tegenop.

8. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    Goedemorgen

Gister naar het ziekenhuis geweest hartfilmpje was goed
    ze heeft ook nog genoeg vruchtwater enzz
    morgen wordt ik ingeleid om 8 uur in het ziekenhuis zijn dan eerst een hartfilmpje dus rond half 9 gaat het echt allemaal gebeuren !
    gister ben ik nog een x gestript nou ja een poging dan want het zat nog aardig dicht :(
    wel heb ik sinds gister al last van me onderbuik maar dat kan ook zijn omdat ze best wat kracht heeft gezet natuurlijk ...
    ben best zenuwachtig voor morgen moet ik zeggen ben nog nooit ingeleid mijn andere 2 kids kwamen spontaan ..
    nou hoop dat ze vandaag toch nog uit haar eigen komt :(

Groetjess Talll

9. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    @bloem1978

het strippen valt best mee hoor als je je maar ontspant
    hoop dat het bij jou wel effect heeft en dat je maar snel mag gaan bevallen !;)
    en ja gek he alweer september dacht echt dat ik wel in augustus zou gaan bevallen ;)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bloem: Nope hier nog niks :( hier vanmiddag om 10 voor 3 bij de vk zijn...
    ga al mijn moed bij elkaar rapen om te vragen of ze wil/kan strippen...
    ben eigenlijk ook wel eens benieuwd hoe het ervoor staat daar down under! of er
    uberhaupt al iets gebeurd is, verweekt ofzo...

@ Mama1985: Ow fijn, uiterlijk morgen heb je je kindje in je armen!
    al hoop ik ontzettend hard met je mee dat ze nog uit haarzelf komt!!

Ik wordt er zo ontzettend onzeker over mijn lichaam van dat er gewoon he-le-maal niks gebeurd!! heb echt het idee dat mijn lichaam het gewoon niet zelf kan ofzo en dat het uiteindelijk uit gaat lopen op een inleiding, waar ik dus ook niet op zit te wachten! *zucht*

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bloem: succes bij het strippen vanmiddag. Ik hoop echt voor je dat het de bevalling in gang zet!

Talll, ja dat zou wat zijn als het vandaag toch nog spontaan komt!
    In ieder geval heel veel succes voor morgen als dit niet het geval mocht blijken!

Mumtobe, je geduld wordt wel aardig op de proef gesteld he. Had je gedacht dat de baby eerder zou komen?

Hier een lekker nachtje gehad, met wel 2 voedingen in de nacht. Manlief heeft Svinthe vanmorgen mee naar beneden genomen en zo heb ik tot half 9 kunnen slapen. Heerlijk zeg!!!!
    Zometeen ga ik met mijn moeder even een rondje met haar wandelen :) Even naar de winkels, die zijn hier om de hoek.

Petrabr, de babymassage, daar zit ik ook over te denken om daar aan mee te gaan doen. Goed te weten dat het jou goed is bevallen.
    Ga vandaag maar eens even info hierover inwinnen....

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hanna: Ja nou idd... ik had eerlijk gezegd niet verwacht nee dat ik overtijd ging lopen, gelukkig had ik er wel "rekening mee gehouden" bij het aftellen, toch valt het echt VIES tegen als je eenmaal echt die 40 weken gepasseerd bent!

13. kaatje320

kaatje320 Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik wilde even laten weten dat wij gelukkige ouders zijn geworden van een zoon. zijn naam
    is Deshay. Hij is geboren op vrijdag 28-8 om 23:13.
    Bevalling viel tegen, ben ingeleid. 2 ruggenprikken 3,5 uur persweeen weg moeten puffen..... heel veel pijn van oud lidteken van de keizersnede van onze dochter is 2007. maar goed al met al is het t allemaal zeker dubbel en dwars waard.

nou iedereen nog heel veel succes met alles en alle nieuwe moeders gefeliciteerd!!!!!!

weet niet wanneer ik weer op het forum kom.

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    @mamadeluxe, wat een schatje! Misschien dat je herstel ook langzamer gaat omdat je zoveel nog moet regelen, dat lijkt me allemaal erg zwaar. Hoe doe je het nu met de kids en hun school? Hier helpt me zus mij, ze heeft een keer opgepast zodat ik het hele stuk zelf kon fietsen, viel me reuze mee! En vandaag heb ik haar zoon naar school gebracht en zij mijn kids, ik wcht nog totdat ik mijn babyschaal comfort heb en dan gaan wij weer op de fiets met zn allen.
    Is ladyjenn al bevallen? Wat gaat de tijd toch snel, ik kan me nog herinneren dat we hier met zn allen nog maar net zwanger waren en dat de tijd toen relatief langzaam ging, in onze belevenis dan;)
    Ik probeer mee te lezen en op iedereen te reageren, maar het gaat niet zo als het wil, we zijn druk bezig met in ritme komen en soms hebben we veel tijd en soms weer niet.
    Mijn kids en ik waren ook nog ziek geweest, en gister was mijn dochter ook ziek, zoooooo zielig, heb toen nog een telfoontje gepleegd naar de hulpinstantie, kun je nagaan, ik heb er al twee en toch was ik gister wat onzeker.
    Maar ze voelt zich na een nacht weer een stuk beter gelukkig.
    MIjn zoon had nog wel wat hoofdpijn, maar ik vond dat hij het in ieder geval moest proberen, mocht het echt niet gaan dan haal ik hem natuurlijk direct weer op.

Wie van de bv vrouwen heeft dit ook, ik geef een borst en de andere loopt leeg, heb vanmorgen mijn bed moeten verschonen want die as nat!

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    carlie, van harte gefeliciteerd, en we zien je vanzelf wel hoor! geniet er van en neem je rust!

onze dochter ligt bij mij in bed, mannetje lekker niet hehe, en aan sex moet ik niet denken, zou heel raar voelen, nu in ieder geval, voel me niet echt sexy. Maar ik ben nog maar een week geleden bevallen dus het konmt vanzelf wel weer denk ik

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Carlie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Deshay!!

17. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Haai meiden,

Moet zo naar het cb voor het eerst, vind het reuze spannend, stom hè!

Sex: Ik had wel hechtingen, zelfs 6 maar die zijn gelukkig allemaal weg. Enneh...komt vanzelf weer hoor, is zeker geen meoten of zo!
    Als je net een week geleden bevallen bent ( Hanna bijvoorbeeld..En Petrabr geloof ik...) dan zou ik inderdaad ook nog ff wachten, toen had ik er ook nog zeker geen zin in!!
    En wat betreft de anticonceptie...Ik ben gestart met de pil, op aanraden van de vlos, omdat ik na 3 weken nog steeds shirtjes kon weggooien omdat mijn borsten hadden gelekt 's nachts. Die is nu nog niet veilig, maar helpt zeker tegen het lekken en tegen het vloeien. Lang leve het condoom ( wat een gepiel is dat dan weer zeg...)

Overtijd dames: Hou vol meiden, tis wel geen augustus meer, maar dat betekent dus wel dat het nu niet zo lang meer kan duren!

Als ik straks terug ben van het cb reageer ik even op iedereen hoor!

Liefs, Pluis

18. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    hier ook nog een berichtje van mij
    sorry dat ik zo weinig te vinden ben hier,maar ben erg druk met andere dingen, en met senna natuurlijk, geen excuus ik weet het...
    ik lees wel alles, dus zo hou ik het wel bij.
    zag iets over sex voorbij komen, hier ook nog niet, al zou ik soms graag willen, maar heb nog een deel hechtingen, en ook erge spierpijn daar van onder.
    dus daar wachten we nog maar even mee..
    vanmiddag komen ze eindelijk na 2 maanden onze vaatwasser maken, wat kan je zo'n ding missen zeg.
    vanmiddag ook gezellig de buurvrouw op visite
    nou meiden allemaal een fijne dag

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    carlie: gefeliciteerd!!!

sex: wel veel zin in (snel na de bevalling eigenlijk: helemaal verliefd op mijn vriend!) maar vloeien en hechtingen (flinke kneuzingen na 1,5 uur hechten) laten het nog niet toe helaas. Och dat komt wel weer...

voorbehoudsmiddelen: wij gaan denk ik voor het condoom. Best onhandig maar de rest is ook niet echt een optie met bv en als je redelijk snel een tweede wilt.

gisterenavond naar de huisartsenpost geweest: ik heb een flinke borstontsteking. Echt balen! Nu krijgt Maud die troep ook gedeeltelijk binnen. Maar ja volgen ha is het ook jammer om heirvoor de bv te staken.

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@anticonceptie, ik ga deze week de nuvaring halen. ik wil eigenlijk geen hormonen meer, maar de koperspiraal zie ik niet zitten (moet ingebracht worden, en heftigere ongi's) en condooms durf ik niet. ik ben de eerste vrijpartij zonder condoom zwanger geraakt en ben bang dat ik dan zo wéér zwanger ben.

@Babymassage, ga ik ook doen!! Ties is nogal temperamentvol maar geniet wel heeeeeel erg van lichaamscontact.. dus is denk ik zeker een goede!

@Lieke, wat balen van die borstontsteking!! hopelijk ben je er niet al te ziek van en is het snel over.

Emma gefeliciteerd met Jorick!! geweldige naam!

Carlie gefeliciteerd met Deshay!!

Deel Deze Pagina