@sjalotjuh87 ja echt grappig he net wat je zegt zo,n groot forum en dan gewoon mensen ontmoeten die ook bij je in de buurt wonen
We zijn al met z'n 3e uit de noordkop. Na de kerst zijn het er waarschijnlijk 4. Een vriedin van mijn is ook zwanger, maar die weer nog niet dat ik ook zwanger ben. (wil het met kerst aan mijn ouders en schoonouders vertellen, en daarna aan haar. Word nog een gezellige tijd dus.
Hallo dames, ik wil me voorzichtig melden bij jullie. ik heb een heel klein lijntje op de test gekregen maar lijntje is lijntje zeggen ze hier. ik wil zondag voor de zekerheid nog een test er tegen aan gooien. wil tenslotte een dikke streep zien.. dit is mijn 2e frummeltje we zijn in mei gestopt met de pil en in augustus heb ik een VMK gehad. wat nogal veel rompslomp heeft gegeven.... in oktober konden wel er weer voor gaan. uiteindelijk met dit resultaat. nou hopen dat hij blijft zitten. ik ben 26 augustus uitgerekend. alle andere hier nog gefeliciteerd
Welkom in dit 'kippenhok' Jah, een steep is een streep, maar ik kan me voorstellen dat je een dikke streep wil hebben. Ik neem aan dat je 26 augustus bedoeld... hihi
@Conijn, super! Komt goed hoor woensdag, mm naast meten is al meteen een paar dagen verschil @Hanna 1974, gefeliciteerd en welkom @Lieni44, gefeliciteerd en welkom en we gaan voor die dikke streep over paar dagen
huh ja... gelijk aanpassen dementie begint nu al.... reed gisteren ook al de afslag voorbij.... dacht dat ik geen symptomen had
@ liefie oh oke das dan mooi dat ze dat ook hebben in het azm, ik heb nog geen intake gehad dus weet het allemaal nog niet. @nicole wat super dat het allemaal in orde was @aguamiga ik ken eht wil het ook zo graag vertellen wij gaan het woesdag en donderdag aan familie vertellen :d kan niet wachten @hanna gefeleiciteerd dat is een mooie positeive test hoor @lienie ook een voorzichtige gefeleicteed dat de streep zondag maar eraf mag kanllen he net bij opa en oma geweest, mijn opa en oma willen 2de kerstdag met mij en mijn vriend gaan wokken haha nou ja prima maar we eten de dag ervoor ookal chinees dus word niet echt een 5 gangen menu of gourmet zoals normaal(of wel loempia, loempia, bami, bami en nog eens bami) haha mijn moeder en ik hebben net trouwens een reis geboekt voor mijn opa en oma naar egypte voor 13 dagen ze vertrekken 3 januari ik wil ook wel mee.. die oudjes wouden het via een reisburo doen maar we hebben het een stuk goedkoper voor ze gekregen via internet, is nog niet zo makkelijk voor hun he. dan denken ze straks ben ik mijn geld kwijt hihi ik ben er weer vandoor ga de stad in met mijn moeder, gezellig
Allemaal bedankt voor de felicitaties. Hier is het nog onwerkelijk hoor. Maar goed dat komt allemaal wel. Net even lekker zitten kijken op internet bij babyspullensites. Altijd leuk he Vanavond viert mijn moeder haar 70e verjaardag. Dus ook nog wat andere afleiding. Mijn ouders en schoonouders en mijn broer en zussen weten intussen dat ik zwanger ben. Ze hebben zo meegeleefd de afgelopen tijd dat ik dat zeker gelijk wilde zeggen. Leuk hoor al die reacties! En spannend ook allemaal...... @Lienie44: Gefeliciteerd met je zwangerschap hoor. En inderdaad ... een streep is een streep he @Rose, Lekker een Chinese Kerst voor jullie
Hi toekomstige augustus mama's! Ik kom even spieken of Daan al iets van zich heeft laten horen vandaag...
@channes: Geweldig zeg Ik kan me voorstellen dat je n traantje hebt weggepinkt! @Monique27: Ja die zaak ken ik wel! En wat gezellie hyvesdinnetje @MamavYouri: Beterschap meid! Hopelijk hebben ze op het werk begrip gehad! Daarnaast heerst de griep ontzettend.. ( ben zelf net opgeknapt, op snotteren en hoesten na dan ) En ik dacht hetzelfde over hyves, vind het leuk om de snoetjes enzo achter de profielen te zien! Bij mij weet ook niemand op hyves dat ik zwanger ben, maar we zijn wel zo slim om daar discreet mee om te gaan toch 8) Gezellig iig! @Miekiepluis: Wow mooi gedicht zeg @Nicoliooo: Super dat je n goede echo hebt gehad Genieten maar weer! @Sylvia: Ja Daan is weer vd partij geweest, maar nog niet na haar echo... Ben wel errg benieuwd! @De nieuwe zwangeren WELKOM en GEFELICITEERD!!
Ik kom even gedag zeggen. Het is nog 'vroeg' maar ik heb al m'n werk af en heb zojuist besloten dat mijn vakantie NU gaat beginnen! Morgen t/m dinsdag zitten we in LONDEN, jeeeeeeeejjjj! Tot na de feestdagen, enne... niet teveel kletsen hoor dames, moet ik dat allemaal weer bijlezen Dag!
*bos vraagt om vergeving dat ze al die pagina's niet bijgelezen krijgt....* heb alleen ff de laatste pagina gelezen hoor.. @mamayouri: niet ziek zijn he op je verjaardag... beterschap @daan: kom joh kruip achter je pc om te vertellen hoe het was.. @nieuwe zwangeren: gefelicitieerd en geniet ervan.. hier de cadeau's opgehaald gister (of had ik dat al verteld?) las iets over borsten...mijne zijn ook zeer gevoelig....kinderen die erop steunen en tegen aan trappen enzo heel fijn....wat ik alleen niet herken is dat emo zijn....heb dat helemaal niet..... heb zo slecht geslapen vannacht...had gedroomd dat we de cadeau's aan mijn ouders gingen geven en de hele fam ineens er zat en plots iedereen het wist terwijl ik dat niet wilde en ik werd helemaal hysterisch en ook vrienden die langs kwamen en de cadeau's niet tegelijk uitpakte...werd ik ook helemaal boos....nou ja resultaat...ben verrot vandaag denk dat ik vier uur geslapen heb in totaal.... hier nog mensen iets leuks op de agenda voor het weekend...
Oh ja, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik gister onder stroom heb gestaan en de stoppen eruit vlogen.. Maakte me zorgen en heb contact gezocht met het ziekenhuis. Ze stelde me gerust, dat er wss niks ad hand is! Mag evt wel echo volgende week ofzo als ik me dan nog zorgen maak Daarnaast hebben ze bij ons vannacht de voordeurruit doorgeslagen. We weten niet of het vandalisten of inbrekers zijn geweest.. We lagen nl net op bed, en Wesley vloog dus ook als n dolle naar beneden.. Maar niks of niemand meer te bekennen.. Vreemd he.. Vandaag aangifte gedaan, en ze zouden om 15.00 uur al hier zijn voor nwe raam.. Maar nog niemand gezien ;(
goed weekend en geniet er nog even van saampies....(is het een beetje redelijk weer in londen?) @kita: nou lekker dan....schiet niet op dus....vind het altijd een eng idee als er inbrekers binnen zijn geweest of binnen wilde komen....maar ja vandalisme is ook niet tof....hopen dat het niet meer gebeurd.
Ja moet ook eerlijk bekennen dat ik bijna geen oog meer heb dichtgedaan vannacht.. Voel me niet zo pretttig meer in mijn eigen huis
nee dat kan ik me voorstellen...moet je maar niet teveel bij proberen na te denken anders doe je vannacht weer geen oog dicht...wij hebben 1 keer gehad dat we dachten dat er inbrekers waren in huis (vriendlief liet mij vrolijk voorop gaan ) we hoorde zo'n harde knal dus wij snel naar beneden....bleek er een dakpan van het huis af te zijn gewaaid....nou moet er niet aan denken dat je beneden komt en er is iemand...maar de inbrekers van tegenwoordig zijn wel zo brutaal dat ze gewoon komen als je thuis bent...
@Kita, zo dat is schrikken zeg, onder stroom en een doorgetikte ruit op 1 dag! Zit er nu al weer een nieuwe in? @Liefie, Veel plezier in Londen. Leuke stad @Bos, Zulke dromen ken ik.... dan droom je echt alles door elkaar en word je doodmoe wakker. Hopelijk slaap je vannacht lekkerder!
@liefie veel plezier in londen @kita ik hoop dat je vanacht weer goed zal kunnen slapen, zit er al een nieuwe raam in? ik heb vandaag toch even contact gehad met de vk, want het zat me allemaal niet lekker, ik heb er een goed gesprek mee gehad, en we hebben samen besloten dat de baarmoedermond voor mij verboden gebied is. ze heeft me weer gerust gesteld, en ik voel me nu ook rustiger. ben vanaaf alleen want mijn mannetje gaat naar voetbal. XXX Gusam
@Kita, heb je misschien ooit wel eens iets bij mij gekocht En heb ook al even op je hyves gespiekt, vindt het ook altijd leuk om een indruk te krijgen. Snap nou wel de naam Kita Volgens mij maak jij je volgende week nog zorgen En gets wat een verhaal van vannacht (helaas hebben wij ooit wel bezoek gehad 's nachts dus ken je gevoel) @Liefie, mocht je nog spieken veel plezier in Londen! @Gusam, fijn dat je ze goed met VK heb kunnen praten! Zit hier ook alleen, hubbie is eten met collega's
Wat n held die vriend van jou Nee ik zat stijf in mijn bedje vannacht, en voordat ik iets doorhad, stond wes al beneden hihi... Ik weet ook echt niet hoe het zou zijn afgelopen als inbrekers wel binnen waren Ik denk dat ie van mij door het lint zou zijn gegaan Maar wat je zegt die inbrekers van tegenwoordig zijn zo brutaal, ze lichten je voortaan ook gewoon met n wapen van je bedje af En je hebt ook gelijk niet teveel over nadenken. Ben iig blij dat het W-end is, ben ik niet alleen.