Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    En dan nu nog ff een foto spammen van Rens zonder inbakerdoek, dan ziet ie er toch schattiger uit.... ;)

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wat een poepie, die Rens :D

Mumtobe, dat vroeg ik mij dus ook al af... Hmm misschien ben je idd de laatste!! Achja hoe heet dat ook alweer? The last are the best? Of zoiets ;)

3. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @Pluis, bedankt voor de tip van het wipstoeltje. Die heb ik inderdaad in de kast staan en nog niet gebruikt. Gaan we zeker proberen!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ MvY: Tja vind het wel errug stil rondom de nog-zwangeren dus grote kans...
    Last best idd, naja laten we dat maar hopen dan ;)

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben zo trots op mn meisjes

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ons geboortekaartje

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en de binnenkant

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo ik weet niet of jullie me nog kennen haha...ben sinds het nieuwe forum hier niet meer geweest.

inmiddels bijna iedereen bevallen hier..ik ook van onze zoon Lars.
    4460 gram, 53 cm, geboren op 18 augustus...

hoe is het met jullie allemaal...zag al heel veel leuke banners en foto's voorbijkomen...ga nog ff paar pagina's terug lezen maar niet allemaal hoor

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    #20249 Skatje, 2 sep 2009
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
    @ Bos: Gefeliciteerd met Lars :D

Die inbakerdoeken zien er inderdaad een beetje ehh dwangbuizerig uit :p

Maar ja, als het helpt, zo'n coconnetje :)

Hey hoe lang doen jullie aan rooming-in? Sommigen raden de eerste 6 weken aan of zo..

Aiden slaapt al 2 nachten in zijn eigen bed. Vind ik toch iets rustiger, want als hij nog wat ligt te zuchten en zijn voeding aan het verteren is, hoor ik hem niet en als hij naast me ligt in de reiswieg, hoor ik álles en slaap ik lichter.

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En nog even babyspam :D

Aiden in het wipstoeltje. Mislukte poging om hem overdag wakker te houden zodat hij niet 's avonds laat zijn klieruur zou hebben :)

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

Bos, welkom terug en gefeliciteerd met Lars!!

@inbakerdoeken, mijn vriend haalde Ties steeds uit de inbakerdoek omdat hij het dwangbuizerig vond. gisteravond was ik zo kwaad dat ik hem heb laten aanklooien met Ties (die niet wilde slapen) tot het tijd was voor de volgende voeding. Toen gaf mijn vriend toe dat ik toch wel gelijk had. heb Ties ingebakerd en hij sliep direct ;)

@all, ik denk dat we de flesvoeding savonds ook iets gaan ophogen, Ties drinkt nu 90cc maar hij weegt al ruim 4,5 kilo dus het mag wel naar 120 vind ik, hopelijk slaapt ie dan nog langer :)

ik vind het wel knap dat sommigen van jullie de beebs al in hun eigen kamer laten slapen, dat kan ik echt nog niet!! Maar ik word niet wakker van ieder geluidje, alleen als Ties echt gaat huilen of spugen dus dat scheelt.

12. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Petra wat een droppies die meiden van jou!
    En een mooi geboortekaartje zeg. Met dezelfde snoepjes als op het behang :p

Bos welkom terug, en van harte met Lars!

Skatje, we hebben Rens nu nog wel op onze kamer liggen maar ik word dus ook wakker van ieder geluidje. Ben al een paar dagen van plan om hem te verhuizen... maar ik vind het zo moeilijk... voelt alsof ik hem 'weg doe'... gek he.

Meneertje ligt momenteel voor 't eerst in de wipstoel! Ligt heerlijk om zich heen te kijken!
    Oh... hij begint nu toch te huilen. Effe de speen erin stoppen ;)

13. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
  14. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0

Misschien dat deze beter lukt..

15. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    hmmm, snap er even niets meer van...Ziet iemand de foto?

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nee, je moet hem uploaden bij 'plaats reactie', dus niet 'snel reageren' en dan via dat paperclipicoontje kun je hem van je comp. uploaden :)

Hoop dat het lukt!

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Verhip, ik kan gewoon op de link klikken en dan zie ik hem!

Ben aant koken dus kom zo verder reageren

18. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Wij hebben verbouwd en daardoor was de babykamer eigenlijk een beetje opslagruimte geworden. Nu is het klaar en wil ik eigenlijk ook Nathan op zijn eigen kamertje leggen, maar ik vind het zo ontzettend moeilijk. Je sluit toch weer een periode af ofzo en ik hoe licht ik er ook van slaap en ik me soms stoor aan zijn geluidjes ik vind het echt heel moeilijk om hem op zijn kamertje te gaan leggen. Het voelt inderdaad als weg doen. Wordt er een beetje verdrietig van, maar we gaan het wel doen van het weekend.

Kus

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Liefie, nee mijn man is vandaag niet gaan werken. Hij ging het nog even aankijken en vandaag is erg rustig geweest, dus dat is wle lekker. Nu is ie wel weer andere dingen aan het zoeken, van ik heb zoveel aan mijn hoofd en ook... ik wil nog wel uitstapjes maken.Maar goed dat komt ook wel weer allemaal.
    Wat een schatje is Rens zeg!! :)

Speen: hier een echt spenenkind hoor, maar wel met voorkeur! Difrax is helemaal 2008 :) Die Bibi spenen zijn het helemaal voor onze Svinthe!

Petra, wat een schattige foto van je meisjes zeg! Mooi geboortekaartje hoor.
    Ik zal ook eens proberen een foto te maken hiervan...

Skatje, inderdaad een mislukte poging zo te zien :D Schattig hoor die Aiden!

Bos, gefeliciteerd met de geboorte van Lars!!!

Verhip, ik zie de foto ook hoor als ik de link open. Wat een liefie zeg!!!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden
    hoe is die>? hier goed hoor ons meisje doet het goed, en slaapt ook heerlijk snachts dus wij hebben niks te klagen.

@cjtp jeetje meid wat een rot nieuws van ej schoonmoeder hopelijk verloopt de operatie goed.

@hanna fijn dat svinthe ook zo lekker slaapt.

@annie ow lekker je hechtingen der uit, zal wel opkuchitng zijn?
    en wat rot dat milan het niet zo goed doet, hopelijk komt er snel verbetering in.

@mvy bedankt voor het compliment. en jij hebt dus de boel gepoetst, zozo ik wou dat ik het kon maar helaas gaat het niet en voorlopig mag het ook niet.
    en jouw kleintje slaapt dus op haar buik, ik leg yaslin op haar zij in bed.

@verhip zozo jjouw kleintje heb een goede nacht gemaakt!!

@mumtobe. hopelijk komt jouw kleine ook snel de wereld bewonderen.

@petrbr wat een leuke foto!!!

@marieke krijgt ties 90cc hier mahg yaslin vanaf vandaag 100cc hebben totdat ze de eerste keer op consultatie bureau is geweest, en ik mag maximaal ophogen tot 120cc.
    maar yaslin is echt een hongerlap als ze wakker wordt voor de fles dus ga morgen even overleggen met de vrouw van consultatie bureau die komt morgen voor de intak,

zo meiden ik heb me best gedaan om te reageren maar het is best druk met zo kleine meid, en me keizersnede kan ook wel wat beter me wond doet erg zeer en zit helaas veel vocht onder en als het zo blijft bel ik toch maar even de gyn.

fijne avond meiden

Deel Deze Pagina