Goedemorgen! Rustig hier! Wat een lieve beebjes heb ik voorbij zien komen Hier een slechte nacht gehad maarja, volgende nacht beter hopelijk! Ik heb nu ontzettende pijn in mijn linkerborst, niet leuk Een vraagje: Kan ik al ongesteld zijn? Ik vloeide tot zondag nog maar een beetje en was beetje bruinig. Was bijna niks meer en ineens zat er weer helderrood bloed bij... Dat is sinds maandag zo. Het is wel veel minder dan een normale ongesteldheid...
Skatje, het kan ook zijn dat Aiden teveel drinkt he.. Dat het lijkt alsof hij honger heeft maar dit zijn dan krampjes en als je hem dan steeds voed word het alleen maar erger. Maaaarrrrrr het kan natuurlijk ook zijn dat hij wil clusteren... of een regeldag heeft... Moeilijk he..
Hoi Hoi Ik denk dat je nog vloeit, want bij mij leek het ook weg en dan begon het weer een beetje met helderrood naar bruin. Nu is het al twee weken helemaal weg en zit ik te wachten op de echte eerste ongesteldheid. Het kan natuurlijk wel zijn dat je ongesteld bent? Meestal is de eerste ongesteldheid weer heftiger, maar ja niet ieder mens is hetzelfde, dus...??? liefs
bij mijn zoon werd ik pas ongesteld na 10 maanden en dezelfde maand was ik zwanger en bij mijn dochter na 6 of 7 maanden. Ik ben benieuwd hoe lang het bij deze gaat duren. Ik had trouwens bij alle twee de kids 6 weken last van vloeien.
Morge dames, ik meld me even... met bib natuurlijk! nog niks aan het handje dus zal hier vandaag nog wel rondhangen...
mumtobe wat balen dat er nog niks gebeurd. En waar zijn je medezwanger? Die heb ik nog niet gezien. Ik hoop voor je dat het toch nog snel gebeurd. Zodat je mee kan praten over voedingen, luiers krmapjes en verstoord ritme!
@ Brusje: Ik ben "bang" dat ik de laatste zwangere ben!! gisteren is hier buiten mij ook geen zwangere meer geweest!hoop idd dat ik snel mee kan kletsen over al die dingen... Lieve foto's van je kindjes!
Mvy, ik denk da het ook nog van het vloeien is. het ging bij mij ook steeds bijna weg en dan kwam het weer. Nu is het volgens mij echt opgehouden. En bij Pepijn was ik pas na 8 maanden weer ongesteld.
MvY, hier helemaal geen buikslaper meer. Alleen bij ons slaapt ze snel op haar buik, maar in haar bedje altijd op haar rug. Gaat prima. Op haar buik is ze toch te onrustig en probeert ze zich steeds af te zetten. Ze is sterk joh! Ze duwt met haar armen zo haar hele hoofd en schouders op voor een minuutje ofzo!! Wanneer vinden jullie trouwens een lach een echte lach? Julia heeft al vanaf het begin van die slaaplachjes, maar nu heb ik ook ontdekt waar ze dus van gaat lachen (bovenlip en boven haar oortjes kriebelen) en gisteren gaf ze me zomaar een lach toen ze me aan keek. Is dit dan echt al lachen? Kan dat wel zo snel? Mik, mijn schoonzusje zei dat ze 's middags sliep totdat haar zoontje 's nachts doorsliep. Ik zou me er dus niet druk om maken, lekker doen! Ik krijg het zelf niet voor elkaar, dus geniet ervan! Skatje, lastig is dat he, die wakkere momenten. Ik heb Julia dan altijd bij me op schoot, want anders is het meteen jengelen... Ik ben blij als ze straks die wakkere tijd wat leuker kan invullen met wat spelen! We gaan straks even kijken hoe we de mobile boven de box kunnen maken (is zelf gemaakt), dan heeft ze misschien wat te kijken. Was een tip van de hebamme, dus ik ben benieuwd! Pluis, jij hebt supermelk hihi. Hier zit mijn bed waarschijnlijk al vol met vlekken, maar ik heb echt geen zin om steeds mijn bed te verschonen. Melk is hartstikke steriel, dus dan maar even zo. Hoe lang is trouwens normaal om nog zo te lekken af en toe? Ik heb nog steeds vaak dag en nacht een bh aan om het op te vangen, maar vannacht was ik er zat van. Ik heb nu dus een zeiltje onder mijn tieten gelegd in bed Werkte prima, en ik slaap een stuk beter zonder bh. Ik ben echt zat van die pads.. Jingi, probeer het eens met een lakentje. Hoofdje op een hoekje leggen, dan linkerkant over zijn armpje heen slaan, onderkant naar boven (evt. nog een keer dubbel als het te lang is), rechterkant over zijn andere armpje en dan onder z'n rug vastleggen. Zo hebben wij de eerste weken Julia in bed gelegd (alleen dan de armpjes er uit, want dat wilde ze niet) en ze vond het heerlijk! Hoef je ook geen dure doek aan te schaffen, en zo kun je uitproberen of het wat voor hem is! Julia heeft het nu niet meer zo nodig, en slaapt prima in haar bedje (ook zonder deken trouwens, die wil ze helemaaaaal niet..). Natasja, heeft Rosa nu zulk oranje haar, of lijkt dat alleen zo? Bij Julia zijn we er nog niet uit w.b. haarkleur. Het wordt steeds bruiner, maar mijn zusje heeft donkerrood haar en dat zou het ook nog wel kunnen worden... Mooi! MvY, dan ben je wel heel snel met een ongi (aangezien je 2 weken daarvoor dan je ei zou hebben gehad), maar het kan vast! Die laatste zwangeren laten wel een beetje op zich wachten zeg! Of eigenlijk, de laatste beebjes Julia heeft ook aardig een ritme te pakken, vooral 's nachts komt ze nu om de 4 uur. Bij een voeding om half 11 komt ze dus nog maar 1 keer per nacht Jippie! Nu was ze vanmorgen ergens door wakker geworden, 2 uur na de voeding, dus na een extra voeding slaapt ze nu alweer bijna 4 uur !!! Ennnn: voor het eerst vannacht in haar eigen bedje! Het is even doorbijten (kost natuurlijk meer tijd om haar in haar bedje in slaap te krijgen), maar ik vind het wel heel prettig! Babyfoon naast je hoofd en lekker maffen! We hadden trouwens een goede motivatie. Manlief is heeeeel erg aan sex toe, en ik vloei bijna niet meer. Maar ik wil geen sex met de baby er naast. Daar heb ik toch zo'n naar gevoel bij! Tsja, dus dan moet Julia toch echt richting haar eigen bedje Gelukkig gaat dat steeds beter nu. Wat voor dekentje hebben jullie trouwens? Julia slaapt gewoon in haar kleertjes zonder deken, of in een dunne deken gewikkeld (voor een beetje stevigheid in bed). Ik heb alleen een slaapzak die een beetje dik is voor deze tijd van het jaar, of een te grote (allebei gekregen). Dekens zijn bij Julia echt binnen een minuut van haar af... Hoe doen jullie dat? Instoppen heeft tot nu toe ook geen zin (schopt ze ook af).
Mama van Youri: het kan ook zijn dat je weer wat actiever bent geweest en dat je dan gewoon weer wat vers bloed verliest, wat dus nog steeds bij de bevalling hoort en niet bij een menstruatie. Ik vloei ook de ene dag meer dan de ander dag, maar dat schijnt er bij te horen! Jingi/brusje: wow dat is opzich ook wel weer lekker als je na zo`n tijd pas weer ongesteld bent, ik wacht eerst maar eens af wanneer ik stop met vloeien. Hier een best redelijke nacht, Finn kwam nu tenminste om de 3 uur en niet de 2 dus dat is al een hele verbetering. Het enige vervelende denk ik was dat Finn na 5 minuten al klaar was met drinken en dan inslaap viel, vervolgens verschonen en dan 2 sukkies aan de ander tiet en dan sliep meneer alweer. Ach zo lang hij goed slaapt en niet veel huilt zal het wel goed zijn. Maar ik zal het evengoed vanmiddag op het cb even na vragen. Ben erg benieuwd hoe Finn gegroeid is, spannend hoor! verder weinig nieuws te melden. Mumtobe: ik blijf voor je duimen hoor en het kan nooit heel lang meer duren, alhoewel voor jou natuurlijk elke dag te lang is, meid dikke knuffel en geen zorgen hoor alles komt goed!
onzeochter slaapt met dun dekbedje beneden, anders vind ze het te koud en slaapt ze niet en snachts bij mij ivm de voeding, ik moet er sochtends nml vroeg eruit en wil niet bekaf zijn. Eeeeen zo heeft ze haar ritme, snachts slapen en overdag wakker beter door
hoi allemaal! @Skatje, was het geen regeldag? had Ties ook gister maar hij kreeg er onwijze krampen van, heel zielig! @Gentle, Ties schopte ook de dekens van zich af, nu met inbakeren kan dat natuurlijk niet meer. we hebben trouwens een fleecedekentje van de ikea van 2 euro die vind Ties het fijnste @MvY, zal idd nog vloeien zijn, het is niet voor niks dat het 6 weken kan duren jammer genoeg..bovendien schijn je de eerste keer ongi wel te merken (en te voelen..auw!!) @mumtobe, ik heb met je te doen meid, als allerlaatste zwangere hier. had echt gehoopt dat je vannacht was bevallen! @all, Ties had om 0.00uur een voeding en daarna pas 6.00uur weer.. jammer genoeg daartussenin niet door geslapen vanwege krampen e.d., hij was zo onrustig!! (mijn vriend is door mij naar de woonkamer gestuurd vannacht, want hij moest weer werken vandaag) maar het doorslapen komt eraan dus! morgenavond gaat Ties naar mijn ouders, gaan wij even samen naar de bios. daar heb ik zin in!