Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Nog ff 2 gekke vragen:

Vraag 1: Vanacht begon Rens opeens te hoesten en proesten in zijn wiegje. Ik kijken, heel zijn gezicht onder de melk (1 uur nadat hij wat gedronken had) en het kwam zelfs uit zijn neus!! Is dat normaal??

Vraag 2: tijdens de zwangerschap heb ik zo'n donkere streep op mijn buik gekregen van boven naar beneden. Ik bedoel geen striae maar een pigmentstreep verticaal. Hebben meer mensen dat en wie weet hoe lang dat nog blijft zitten, wanneer gaat het weer weg??

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Liefie, ik heb ook zo'n streep. Ik heb gehoord dat het wel even duurt voordat ie weg is. Maar gaat vanzelf!!
    En van dat spugen weet ik niet. Milan spuugt natuurlijk ook veel maar het komt niet uit ze neus. Misschien had ie ff niet goed geboerd ofzo?! Het zat gewoon ff dwars denk ik. Zou me er niet druk om maken als het eenmalig was.

Ladyjenn, gefeliciteerd met Noah!!! Leuke naam!!

Morgenzon, haha nu pas de blije doos, werd tijd he hihi!!

Noa, zou idd de bibi speen maar proberen want hier moet Milan de difrax niet en de bibi wel.

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    LadyJenn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noah! Mooie naam hoor!

4. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    ladyjen: gefeliciteerd!!!!!!!!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Thnx Liefie :D :)

LadyJenn, gefeliciteerd!

6. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Kom heel even langs, ben te veel met Sara bezig om hier vaak te komen ;)

Ons ukkie doet 't uitstekend, inmiddels drinkt ze heerlijk aan de borst, weliswaar met tepelhoedje omdat ze niet helemaal goed aanhapt, maar ze eet als een slootgraver!

Ze is ietsje afgevallen na de geboorte, ze is van 4115 naar 3780 gegaan in 4 dagen, maar zit nu alweer op 3940, dus we zijn uitermate tevreden!

Zeker als je bekijkt hoe ze ter wereld gekomen is: 34 uur weeën, niet indalen, in het vruchtwater gepoept, ruggeprik, geen persweeën, fundus expressie & vervolgens vacuumextractie, hebben wij alletwee helemaal niks te klagen!

Oh ja, en mama had ook nog es een totaalruptuur en mocht dus nog een uurtje naar de OK toen Sara er eenmaal was....

Het is echt een horrorverhaal als je het mensen verteld, maar ik blijf het de mooiste ervaring van mijn leven vinden, toen ze me Sara aangaven was het de voorgaande uren meer dan waard.

Als jullie Sara willen bekijken, of wat meer willen lezen over hoe ze het doet, kijk dan even op haar eigen website, die hou ik vrij regelmatig bij: www.aguamiga.nl

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    aguamiga, wat een leuke site zeg! mooi meisje hoor die Sara!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Svinthe vanavond in de box....

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ LadyJenn: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noah!! eindelijk!!

Wéér 1tje minder op de lijst!!

10. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    auquamiga: leuke site!!!!

hanna: wat een liefe foto!!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    #20351 hanna1974, 3 sep 2009
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
    oeps verkeerde lijst gepakt.......

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    aquamiga: leuke site en foto's!
    hanna: wat een scheetje met die lange haren!
    suze: welkom. Ik zie dat jouw dochter op dezelfde dag geboren is als die van mij. Mooie datum he:)
    liefie: ik heb die streep ook en volgens mij gaat dit gewoon weer weg...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hanna: Je hebt denk ik de verkeerde lijst gepakt, Ginny had hem namelijk gisteren bijgewerkt en toen waren
    Velobabe, KristaB en Corinne van de lijst van de nog zwangeren af... die zijn namelijk al bevallen ;)

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mumtobe, bedankt! Ik heb de andere lijst weggehaald en ga morgen wel even op zoek naar die andere...
    Nu een beetje te laat blijkbaar en dan ga ik fouten maken :)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hanna: kan gebeuren meid! Ginny is gisteravond nog online geweest en toen heeft ze de nieuwe lijst gepost! dan hoef je niet zo te zoeken :D

16. Hanna: ik was vorige week maandag wezen wegen en nu was ik voor de echte controle.

Mamadeluxe: ja dat snap ik wel, als het er nou 1 is maar jij hebt er nu 6 dus consequentie is wel geboden, maar het klonk zo grappig. Finn zat ook na 6 dagen al weer over zijn geboorte gewicht, dus wie weet hoe het bij jullie is!

Ladyjenn: gefeliciteerd met jullie zoon! geniet ervan!

Liefie: haha dan is Finn inderdaad wel heel erg veel aangekomen vergeleken bij Rens!! Ach elk kind doet het op zijn eigen manier he!
    Die streep heb ik ook en wanneer hij weg gaat weet ik ook niet, maar dat merk ik vanzelf

Mumtobe: echt ook al wordt de lijst nog steeds kleiner, jij komt ook echt wel aan de beurt hoor!

Whoeppie Finn net in zijn eigen bedje gelegd en hij slaapt nu gewoon in 1 keer, normaal moet hij eerst nog even pruttelen en huilen, maar nu slaapt hij al, heerlijk!
    Hopen dat het zo blijft

Zo ga zo mijn bedje opzoeken, dus slaap lekker allemaal!

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen

Roos is zo vreselijk verkouden dus die heeft erg lopen spoken vannacht, arm kindje.

Suze heeft vandaag de gehoortest, vind ik toch wel spannend maar zal vast goed zijn. fijne dag allemaal

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey meiden, ik leef nog hoor. Alleen zo druk geweest (tja wie niet hier he).

Kom even een foto van mijn meissie spammen en mum to be even een hart onder de riem steken.
    Meissie, ik denk aan je. De laatste in de rij.

(ik neem aan dat als mum to be is bevallen we met zijn allen overgaan op de aug. mama's?)

Nou, hier een foto van onze meid.

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

@LadyJenn, gefeliciteerd met jullie zoon! mooie naam!
    @lieke1979, idd een hele mooie datum;)
    @daan, mooie meid hoor!

vanacht hier een redelijke nacht gehad, danique heeft nogal krampjes s'nachts, maar afgelopen nacht gelukkig weinig last van gehad! dus gelukkig een beetje rust kunnen pakken, danique ligt al wel op haar eigen kamertje, toen ze naast me sliep in het wiegje hadden we allebei geen rust bij elk kreuntje of zuchtje was ik wakker en hing boven de wieg, niet echt rustig voor haar en mij, nu gaat het goed! we hebben de kamer deuren open en de babyfoon aan.

fijne dag allemaal!

groetjes susanne

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ollekebolleke: ik weet het, maar wachten duurt zoooo lang...
    :(

@ Daan: Thanx meid voor je lieve woorden! :D
    wat een mooi meisje is noor zeg :) ze is al flink veranderd!

Vandaag wordt ik gebeld door de vk hoelaat ik woensdag bij de gyn. moet zijn voor
    de controle...:( zie er zo tegenop! ik zou eigenlijk willen dat ik vandaag
    gestript wordt, als het dan niks uithaalt maandag nog een keer proberen en tja
    dan woensdag maar naar de gyn. maar dan heb ik in ieder geval het idee dat er
    wat geprobeerd is!

Het is toch niet normaal dat er nog geen enkele keer een inwendig onderzoek is gedaan...
    ik ben bijna een week overtijd??
    stel dat alles nu nog potdicht zit dan is de kans toch gewoon erg klein dat ik nog
    spontaan ga bevallen in een week tijd?

Deel Deze Pagina