Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo Meiden
    Welkom nieuwe zwangeren...
    Hier zit een oude krant op de bank. Heb een eneregielevel van nul,nul.....pffff beginnen nu de kwaaltjes?Oja en heb het zuur vandaag...pffff
    Kreeg net ook nog te horen dat mijn oom is overleden..dus mijn dag is echt RUR!

liefs ink,

2. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Haha ja mijn bonte bull heet Kita, mijn echte naam staat op hyves ;)
    En misschien maak ik me nog wel zorgen volgende week, wie weet :)
    Volgens mij heb ik nooit iets in 'die' winkel gekocht.. Wel in eindhoven.
    Ik moet nog ff gaan blieken op jullie hyves, vind ik ook altijd leuk, ben gek op foto's :p

3. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Inkerbel gecondoleerd meid :cry: Was je oom ziek?
    ( Of vind je dit te persoonlijk )

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nee hoor is niet persoonlijk.
    Het was plotseling daarom ben ik ook van slag. Heb hem gister nog gesproken en nu is ie er niet meer.....
    Raar fenomeen eigenlijk.....overlijden

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hanna en Gusam nee het raam is nog steeds niet gemaakt :(
    Heb straks boos opgebeld, nu hoop ik maar dat ze dr belofte na komen, en morgen het raam komen zetten.
    Heb vandaag zelfs afspraak afgezegd met vriendin, omdat ze raam zouden komen plaatsen om 15.00 geen stijl wel :(:

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

@inkerbel gecondoleerd meid een hele dikke knuf van mij

XXX Gusam

7. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Jee meid, ik kan me voorstellen dat je van slag bent :(
    Dubbel is dat dan nu he?
    Ligt zo dicht bij elkaar, leven en dood..
    Wel fijn ad ene kant dat je hem gister nog hebt gesproken, ad andere kant lijkt me dit zwaar, en nog moeilijker te bevatten..
    Ik ga je dan ook heel veel sterkte wensen!
    CYBERHUG!

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Thanxxx voor de knuffen....
    Ja heb al zn baggerdag...pfff dan merk je dat de hormonen echt snel werken....

9. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Sterkte Inkerbell!

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey hey lady's.

@inkerbell gecondoleerd meid doe rustig aan dikke knuff.

@kita gatver wat eng zoiets kan me voorstellen dat jij slecht hebt geslapen vind het geen stijl dat ze hun afspraak niet zijn nagekomen belachelijk. En ook nog onder stroom gestaan heb je er veel last van gehad?

@lieffie heel plezier in london.

@gusam ben blij dat je vk je nog gerust heeft gesteld want vaak als je alleen bent denk je er nog meer aan mijn mannetje is ook voetballen in de zaal.

Ik heb nu al een half uur de hik word er gek van.

11. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@Channes: Ja mijn arm heeft echt heel de avond pijn gedaan.. Dus dat was n goeie.. Ik zat hier ook gelijk in het donker.
    En van dat raam is ronduit belachelijk, heb ze dat ook goed duidelijk gemaakt ;)

En de hik vleselijk heb ik ook altijd zo'n hekel aan.. De tips 3X slikken helpt bij mij altijd redelijk.. Of 10 iniminislokjes drinken, werkt ook goed :)

12. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Dag meiden,

Ik heb alle pagina's doorworsteld, wat is er weer veel gebeurd vandaag.

Kita: Ik zou mij doodschrikken moest hier zoiets gebeuren, gelukkig dat er vlug een nieuw venster in zal zitten.

Lieffie: mag ik niet mee in je valiesje, ik neem voor de moment niet veel plaats in. Hihi even dollen. Lijkt mij echt wel leuk, zou graag in je plaats zijn. Geniet ervan!

Zojuist warm gegeten en ik bemerk dat mijn buikje dik staat. Waarschijnlijk mijn darmen die plaatse maken ofzo, maar toch vind ik het vroeg.

Zijn er nog meer meiden die dit ook hebben?
    Daarnaast kan ik snachts ook niet meer op mijn buik slapen, mijn borsten zijn zo gevoelig dat het gewoon niet meer lukt.

Liefs stephanie

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Inkerbell, wat vreselijk :( gecondoleerd!

Kita, bah inbreken daar ben ik ook zo bang voor... Gelukkig ben je het weekend niet alleen...
    En wat rot dat ze het raam niet zijn komen maken :x

Lig helemaal kapot op de bank... Vriend is ff neusspray en Purol voor mijn lippen halen, lief he.
    Heb de hele dag in bed gelegen maar net moest vriend ff kerstpakket ophalen en toen moest ik dus mijn zoon in bad doen en in bed leggen en die had niet zo'n goede zin :) dus ben helemaal kapot. Stom he... Eigenlijk is het helemaal niet zoveel werk ;) maar als je ziek bent.......

Zo, weer genoeg geklaagd haha.

Daan, hoe was de echooooooooooooo?

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Je hebt gelijk dat je ze het hebt laten weten had ik gedaan.
    Ben benieuwd of ze morgen komen.
    Zo je hebt een beste stroomstoot gehad me mannetje zei al daar kan je vreselijk pijn van hebben hij heeft het ook vaak hij is electricien.

Hmm heb ff drie keer geslikt maar het is er nog

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Liefie, veel plezier in Engeland!

Stefanie, daar heb ik ook erge last van! Had net een frietje en toen ik een paar frietjes op had zat ik al helemaal vol. Net alsof er een steen op mijn maag lag en het was helemaal bovenin mijn buik (onder mijn borsten) echt vervelend...

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wat een flutwinkel... Hebben ze niet eens neusspray of Lippenbalsem :(

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    @mama van youri heb je een beste griep te pakken wel lief dat je mannetje voor je op de boodschap is. Beterschap. Wat vond je trouwens van ons kerstpakket wat een chocolade he hihi

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    `

Je wordt heel klein op zo'n moment, kan ik je vertellen.
    Probeer er idd niet te veel over na te denken, al is dat heel moeilijk en ga je bij elk geluidje weer rechtop in je bed zitten

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb geen kerstpakket gehad :(
    De winkel waar ik werk is een franchiser... Helaas... Bij ons gaat dus alles soms een beetje anders... Zo krijgen wij geen kerstpakket ofzo.
    We krijgen een bon voor een bepaald bedrag en die mogen we dan spenderen in de winkel :(
    Voor ons wel ok maar voor die jongeren vind ik het zo stom want ze mogen niet eens telefoonkaarten ofzo ervan kopen.. En die gaan echt geen boodschappen doen ;)

Maar er zat dus veel chocolade in? hmmmmm :D

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Jammer jah jongeren hebben niks aan die bonnen jah bij ons gingen ze ruilen met de ouders voor geld hihi.
    Stom dat ze geen lippenbalsem of neusspray hebben en nu naar een andere winkel?

Deel Deze Pagina