Ik voed op verzoek en geef meestal 1 borst en ik merk dat de melk in de loop van de dag wat minder vullend word en dan geef ik meestal 2 borsten, ligt eraan hoeveel trek ze nog heeft. Kleine Suze is verkouden, echt zielig. Roos heeft dat terwijl ze bv kreeg nooit gehad pas nadat ik met fv begon. Suze zal het misschien wel van Roos gekregen hebben
Dat sommige kleintjes al zo lang doorslapen!!! Aiden komt meestal elke 3 uur, zowel overdag als 's nachts.. En soms om de 4 uur. Hoop dat hij binnenkort ook wat langer gaat doorslapen 's nachts. Hoe lang duurt dat meestal?
@lieke, mijn mannetje propt zich binnen 10 minuten vol en komt na een uur of 3 weer voor een voeding, 1 borst per keer. Wat een kerel he
@mumtobe, mooiiiii! Niet eens straie zie ik! Netjes hoor! @skatje, hier sliepen ze allemaal na zo'n 5-6 weken door.
@ Mamadeluxe: Thnx nee heb geen straie op mijn buik, wel op borsten (onderkant), bovenbenen en billen...
Hmmm, had gedacht dat jouw beebje daar misschien op heeft gewacht..Maar dan heeft ie het niet gezein denk ik! Ik blijf voor je duimen dat jullie beebje zich snel laat zien!
@ Verhip: thnx.. nee idd beebje heeft de maan niet gezien, t was hier ook aardig bewolkt... ik zag de maan s'morgens pas om half 6 toen ik de hond buiten liet omdat ik niet meer kon slapen!
@ Noa: Hij komt meestal rond deze tijden, geef hem ongeveer een half uurtje speling. Als hij eerder komt probeer ik het nog even te rekken, als hij nog slaapt laat ik hem nog even liggen. Maar probeer wel rond deze uren te blijven. Volgens mij vindt Teun het ook prima. Werkt in elk geval veel beter dan het experiment met 5 dagvoedingen van gisteren..
@ mumtobe, mooie buik hoor! @monique, nou ze slaapt eindelijk! maar het is al beter dan normaaol, want dan ligt ze tot 11u op de arm, ze ligt wel beneden in de wagenbak,want ik dacht als ze nu wel heel moeilijk gaat doen dan hebben de andere kids dr niet zo'n last van, maar het viel mee, ze heeft eerst ook een poosje krampjes gehad en dan leg ik haar niet weg, maar hou dr lekker bij me.
@Skatje, leg die van jou bij die van Ollekebolleke, kunnen ze elkaar vermaken En doorslapen is echt de vraag, ook daar gaat elke beeb anders in zijn. Hoop voor jou dat je bij de bofkonten mag gaan horen! @Mumtobe, ohhhhhh ik kan me zo inleven in je gevoel Overtijd lopen is echt gewoon grrrrrrrrrrrrrr. Maar meid als je beeb er dadelijk is ben je deze dagen echt zo weer vergeten! En jij heb dan hulp van heel veel ervaren moeders nu he Super buik! @Lieke, juist door zo'n forum kom je er achter dat het idd maar net is bij welk CB je komt, ze zeggen idd overal wat anders, zo vreemd he Ik heb ook nog nooit niets gehoord over verplicht 6 voedingen halen?? Zeker bij Bv snap ik dat niet waarom dan zo promoten bij BV voeden op verzoek en dan vervolgens met allerlei schema's en verplichtingen aankomen, ik snap dat dus niet. Anouk drinkt heel af en toe lang aan de 1e borst (die 25min) maar meestal maar iets van 10min soms iets langer soms iets korter en het toetje ook zoiets als bij jou. Ze was vorige week goed aangekomen dus mocht gewoon zo doorgaan. Drinkt ze die 25 min echt de hele tijd?? want dan moet ze toch achtermelk binnen krijgen en gaan groeien? @Petra, ach gut, zo klein en dan al verkouden Lukt het nu dan wel met voeden?? @Suze, hi hi hier ook nog een beeb beneden Straks kwam ze rond 19.00 voor een voeding, dus getwijfeld Haar in kinderwagen gegooid want we wilden met Mirthe naar de eendjes. Heeft ze heerlijk rustig ingelegen (wel ingebakerd) maar echt slapen doet ze dan niet, is ook prima hoor. Thuis gekomen, wap ogen weer open en haar lekker bij me gepakt. Heerlijk even kroelen en ook Anouk vindt het allemaal prima, nu ligt ze bij papa te kroelen en gaat ze dadelijk mee naar boven, eten en bedje in Ze is dus weer veel wakker geweest vanavond maar deze keer gewoon heerlijk rustig en al kroelend bij ons, zo vinden wij het eigenlijk ook wel prima. Ik durfde haar nu ook niet meer naar boven te doen idd vanwege Mirthe Ben nu benieuwd naar de nacht, succes ook weer voor jullie
Mumtobe, mooie buik hoor Hier heeft Svinthe nu 5 uur geslapen en ze wordt nu pas wakker! Dit wordt dus de laatste voeding voor de nacht. Ik ben heeeeeel benieuwd of ze nu wel weer gaat slapen .....
Goedemorgen meiden, Gisteren als laatste gepost en vandaag mag ik openen Allemaal een goede nacht gehad? Mumtobe, hoe gaat het met je? Nog steeds BIB? Svinthe heeft vannacht heel goed geslapen. Ze is steeds om de 4 uur gekomen om te drinken, dus we hebben een goede nacht gehad
Ha Hanna, het is hier maar rustig... Gisteren heeft Tess overdag teveel geslapen is gebleken, want gisteren werd ze niet (goed) wakker tijdens de voeding van 20 uur en lag ze dus slapend te drinken waardoor ze haar "lange blok slapen" gisteravond heeft gehad in plaats van vannacht...Want vannacht is ze rond 24:00 gekomen en daarna om 4:30 weer..Misschien toch de voeding van 17:00 iets omlaag doen, want ik ben sinds gister de voeding iets aan het ophogen omdat ze anders zo vaak huilt van de honger....Weer wat geleerd zullen we maar zeggen! Komt nu alleen helemaal niet zo goed uit, want moet om 10:45 naar het consultatiebureau en mevrouwtje heeft vanochtend om 8:15 de fles gehad...Hmmm, misschien een beetje eten geven rond 10:00 of zal ik dat niet doen?? Hoe zouden jullie dit oplossen?? Want ze kan van 11:15 komen (uit zichzelf) en is vervelend als ik dan nog bij het CB zit..hmm, tips?
Misschien is Finn een beetje eenzaam in zijn bedje en wil graag gewoon even bij mama slapen? Misschien he! ik weet het nml ook niet. Mijn dochter wil nml niet meer in bed aan het eind van de dag en slaapt alleen nog maar bij mama. Ik vind het goed, als dat haar blij maakt.
@mumtobe, ben je al bezig of loop je nog steeds met bib? Lang zal het niet meer duren als ik zo je banner zie!
hier ook een redelijke nacht gehad, om 22.45 laatste fles en toen om 04.00 weer, alleen na die fles last van krampjes, maar ik heb haar lekker bij me genomen en hebben we toch nog wat geslapen om 06.00 heb ik haar in haar eigen bedje terug gelegd, ze heeft alleen al 2 dgn niet kunnen poepen heel zielig want ze heeft er echt last van, iemand nog tips?? extra water doen we al bij de fles, groetjes susanne