Hey meiden, @Inkelbell, gecondoleerd en sterkte @Ninita, wat een leuk kerstpakket, daar kun je nog wat leuks voor halen, lekker babyshoppen @Emmeken, wat leuk zon pakket en handig dat je het nu al aan kan. Lijkt me ook wel prettig over een poosje. Ik heb nu al buikpijn van een strakke spijkerbroek , zit gewoon niet lekker dus heb steeds mn knoop los maar misschien gaat dat nog over. De rest heb ik nog niet bijgelezen, het gaat zoo snel Las dat een paar meiden niet konden slapen, hoop dat dat snel weer over is, das toch wel vervelend. Ik was vandaag vrij en heb echt asociaal lang uitgeslapen haha tot uurtje of 11 heerlijk. Oja en we hebben het aan mijn ouders verteld, ze vonden het super. mn ma was in tranen , nu de schoonouders nog! fijne avond nog allemaal!
Hier is de inbraak nou bijna 2 jaar geleden, maar heb daar nog steeds last van. En ben zelf 1.83 maar idd ook een heel klein bang meisje geweest een hele tijd
Jeetje, hoe lang is hij er niet meer, mmmmmmm, moet ik echt gaan denken Iets van 2003? Kan je in belgie zo goed shoppen dan? Hier heb ik ook popstars aan
@inkerbell : gecondoleerd. sorry was ik nog vergeten te zeggen maar had het wel gelezen....is een heel verlies zo en dan met de kerstdagen op komst maakt het extra treurig.... ik ga ook slapen....heb hoofdpijn en word GEK van mezelf.... fijne avond
Hier nog 1 die lekker naar bedje gaat. Ben al heel de dag opgefokt en zwaar geïrriteerd (lekker die hormonen) en hoop dus dat een goede nachtrust ervoor gaat zorgen dat ik me morgen weer helemaal gezellig voel. Truste!
Hier nog eentje die lekker naar dromeland gaat morgen weer vroeg dag ga naar de kerstmarkt in Duitsland. Tot morgen Weltrusten voor iedereen. Liefs Channes
Nou, hier nog zo'n slaperd. Ik ga zo lekker onder de wol en morgen vroeg richting Hollandia! Alle gedichtjes, kaartjes en cadeautjes zijn af en moeten allemaal uiterst voorzicht mee Dat wordt vroeg er uit en alles nog even in de tas een plekje geven. Mensen, waarschijnlijk tot over een paar weekjes! Ik ga niet alles teruglezen denk ik, maar ik hoop jullie dan weer terug te zien hier!
@mamavanyouri: niet de jan linders op de tramstraat? is die weg ja? heb ik 1 minuutje lopen vandaan gewoond vandaag is het huis van de buren dichtgetimmerd.. (sloophuis) bah. zal blij zijn als we eindelijk een nieuw huis hebben. maandag gaan we weer bij 3 huizen kijken. ik ga ook slapen, tot morgen!
Hey Daan, Ja met mij gaat het ook goed. Vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk gevoeld, maar niet echt heftig. Ben wel erg moe, maar komt ook door de drukte op school. Nu lekker twee weken vakantie en niet aan werk denken, maar genieten!
hallo allemaal, zo'n helemaal bijgelezen, zo'n 50 'blz., hahaha zal me nog even voorstellen: ben nu 33 jaar mijn man is 35 jaar. we zijn 10 jaar bij elkaar en 4 jaar getrouwd. we hebben een zoon van 2 (06/06) we hebben onze dochter verloren tijdens de zwangerschap, zijn er toen ook achter gekomen dat ik een bloedafwijking heb waarvoor ik bloedverdunners gebruik. na de geboorte van onze zoon vorig jaar met kerst een mk gehad met 8 weken terwijl we net de dag daarvoor een kloppend hartje hadden gezien. toen met pasen een ma, een currettage met 13 weken na ook met 7 weken een kloppend hartje te hebben gezien. zo en nu het positieve nieuws want ik heb deze week een echo gehad en een mooi hartje gezien, zelfs een dag verder, nu mogen we 5 januari weer. Ben nu naast mijn pillen ook weer aan het spuiten. nu maar hopen dat de feestdagen ons nu meer geluk gaan brengen... het is wel mooi, ontstaan op mijn verjaardag en geboren op de verjaardag van mijn man, klinkt heel raar maar ik ben 3 augustus uitgerekend en wordt een week van te voren ingeleid zo een heel verhaal, maar ga nu daan even pb'en dacht dat ik dat al gedaan had maar waarschijnlijk niet aangekomen...
He meiden, wij hadden een goede dag vandaag. Een heel mooie echo gehad met een mooi kloppend hartje. Nou ja, bijna het hele lijfje ging heen en weer hihi. Zo apart. Heb eerst een echo via de buik gehad, maar daar kon de echoscopiste wel wat op zien met haar geoefende oog (het hartje dan), maar wij niet, dus toen inwendig en nu hebben wij 3 mooie foto's van frummel. Mag over 4 weken weer, tenzij we besluiten om een nekplooimeting te doen, dan maken we een andere afspraak. En dan gaan we lekker vingers en teentjes tellen gniffel. Toen nog 8 buisjes bloed laten afnemen (nuchter), dus wie zat er om half 12 bij de mac..................................... ikke hihi. Heb me getrakteerd op een lekker menuutje na al die tijd nuchter te zijn geweest. Syl, je bent een schat, wist je dat? ************SMAK*************** Hebben jullie trouwens gezien dat er nu al weer een september mama is? Wij zijn niet meer de hekkensluiters. JeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ Kus Daan
Goeiemorgen! Daan, fijn dat je echo zo goed was! Lieke, hoe is het nu met je? Is het bloeden al minder geworden of nog hetzelfde? Ik heb 2x zo raar gedroomd vanacht. Mijn eerste droom ging over mijn paarden (heb er 2). Die staan in een wei met een inloopstal waar vlas in ligt. Naast het hooi wat ze 2x per dag krijgen geef ik ze ook iedere dag wat stro zodat ze wat te knabbelen hebben. Gisteravond had ik dus kerstborrel en voerde mijn vader de paarden. Nu had ik gedroomd dat hij het stro niet in een hoek had gegooid (zoals ik altijd doe) maar door de hele stal. Ik kwam 's morgens op stal, zag dat en moest ervan huilen . Daarna had ik nog gedroomd dat ik in een hele grote sportwinkel was omdat ik aan ijshockey wilde gaan doen . Geen idee waar ik dat weer vandaan haal. Was om half 7 alweer wakker en kan dan niet meer slapen. Ga me nu maar eens aankleden en de paarden voeren (en kijken of het stro niet door de hele stal ligt) edit: hmmm m'n banner is niet versprongen, moet vandaag 5 weken en 6 dagen zijn.
@Ppa, super een goede echo Kan me alleen met je voorgeschiedenis wel voorstellen dat het nog super spannend blijft, ga mee duimen @Daan, jaaaa een goede echo! En vandaag ook 8 weken (staat dan ineens zoveel echter) Septembermama's? jeetje gaat echt snel dan @Ninita, hi hi die dromen Ik kan dat ook zo en tijdens de zwangerschap vorige keer was het idd ook erger, maakte van alles mee Dus dat belooft nog wat voor jou ook Kan zijn dat je banner straks nog verspringt
@Emmeken, Leuk shirt heeft je man @Daan, Fijn dat je zo''n mooie echo hebt gehad en daarna heerlijk naar de Mac. Lekker hoor! Ik was vanmorgen heel vroeg wakker. Beetje hyperdepieper nog was de test van gisteren denk ik. Zometeen even wat leuks kopen voor de baby. Kan het toch niet laten Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Hanna, ik ga zo ook even naar de stad moet gewoon ook iets kopen! Een knuffeltje denk ik en sokjes of zo, nog niks groots in ieder geval.
Hoi meiden! Sjeeeemig! Wat wordt er lekker gekletst! Daan: Wat geweldig nieuws, een kloppend hartje! Fijn hoor! ....(kweet niet meer...sorry!): Veel plezier in Londen! Doe vooral Covent garden in deze tijd, is echt zoooo sfeervol! Ik heb er 5 maanden gewoond, dus vandaar! Channes: Ik ga morgen naar Duitsland met mijn lief, waar ben jij naartoe geweest? Eh...oh help, ik wil zo graag op iedereen reageren, maar lukt gewoon echt niet! Ik heb gisternacht heel fijn gedroomd, en ik geloof erg in dromen en wat ze vertellen...het dromenwoordenboek ligt ook in de boekenkast.. Ik heb namelijk in mijn droom het hartje van onze kleine kruimel zien kloppen! En dat leek me een heel goed voorteken! Nog maar 18 dagen en dan is het zover! Kan echt niet wachten! Ik zag iedereen over Hyves, ik ben er ook hoor! Maar ook inderdaad nog niemand op Hyves weet dat we zwanger zijn...maar stiekem even naar het koppie kijken is natuurlijk wel leuk! Ook daar heet ik miekiepluis ( miekiepluis.hyves.nl) dus dat is makkelijk! Had gisteren ernstige emobui, dat ik bang was dat lief naar iemand anders op zoek ging omdat ik even niet zo gezellig ben in het slaapkamervertrek enzo ..Maar dat mocht ik niet zeggen van mijn lief, want hij begreep het allemaal prima en hij vindt mij de liefste, en zeker nu nog meer, omdat ik zijn kleine kruimel in haar buik heb... Nou, liever dan dat kan niet toch? Hihi, banner staat alweer op 8 weken en 1 dag! HOEI! Meiden, heel fijn weekend, een dikke knuffel voor jou met de inbraak ( ik be zo slecht in namen ineens... zwangerschapsdementie, kleuternamen haal ik nu ook door elkaar..sorry!). Tot gauw! Liefs, Pluis
Ik heb geloof ik toch nog vorig jaar schoenen gekocht.. Of ben ik nou echt zo'n muts dat ik winkels door elkaar gooi Ja in Belgie kan je lekker shoppen, wij gaan altijd als eerste naar Berghmans, grote loods met merkkleding. Die stukken goedkoper is als hier Als Wes en ik gaan, plunderen we alle rekken, en gaan met tassen vol naar buiten Tis niet zo dat ze het voor niks weggeven, maar scheelt wel! Popstars was leuk, hoopte ook dat die drie zouden winnen