Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: Ik hoop het van harte meid!! heb nu al de kriebels in mijn buik ervan...

@ Hanna: tja dat is zo, helaas zit ik echt al met de inleiding in mijn hoofd
    en ben ik daar echt over aan het malen...

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    120 water + 4 maakt 135 voeding, dat is dus wat je geeft dan, 135. Ik snap maar niet waarom er geteld wordt met 120+4, dat is toch alleen maar verwarrend (zoals je ziet nu ;))

En je buik, meid ik ben daar ook wel eens ongerust over geweest, gewoon bellen hoor!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    meiden,

fijne avond allemaal!
    Slaap lekker...

ik ga mijn bedje opzoeken!

doei doei

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hallo allemaal

ik hoorde van mumtobe dat hier ook een moeder is met een kleine met een te breed tongriempje??
    ben wel benieuwd of de kleine er last van heeft en of je al weet wat er aan gedaan gaat worden (als ze er iets aan doen)

mijn zoon moet waarschijnlijk ook geholpen worden aan zijn tongriempje...weet alleen nog niet hoe en wanneer

5. Monique: ik ben bij paul de leeuw geweest, piet paulusma, een een of ander vaag programme op ned 1 (hier ben ik 10 weken lang in het voorstukje geweest) dus best wel vaak.

Annie: jee wat vervelend geen wasmachine, lijkt me idd niet handig met een kleintje in huis!

Mumtobe: ik hoop voor je dat het vandaag meer uit heeft gehaald dan van de week. EN fijn dat het nu minder gevoelig was.

Marina: wat voor draagdoek heb je gehaald??

Noa: ik heb nu wel het idee dat ze zich langzaam weer wat beter gaat voelen, maar als ze na het weekend nog zo down is ga ik toch even bij de da langs, ik vertrouw het toch nog niet helemaal.
    Denk je er wel om met je buik, anders even de hap bellen, lijkt mij toch niet helemaal normaal.

Cjpt: volgens mij is het ok niet echt verstandig om er overdag zolang tussen te laten, dan gaan ze ook hun ritme omgooien, dus ik zou haar gewoon wakker maken op de tijden dat ze zou moeten. En tips om haar wakker te krijgen, koude washand op voeten, gezichtje of billen, verschonen, voeten wat harder kriebelen, kietelen onder de voetjes, rug en zijdes. Volgens mij zijn dat de manieren dat ik Finn wakker maak.
    Succes

Finn is vandaag de hele dag al zo lief en ook zo lief aan het lachen, echt ik ben helemaal verliefd op onze kleine grote man!
    Zo ik ga nu maar eens mijn bedje zoeken, want de nachten zijn al zo kort!

Mumtobe: probeer je trouwens wel goed uit te rusten, anders ben je straks bij de bevalling al zo moe! Succes en dikke knuffel

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier een lekkere nacht gehad met Esmee. Alleen nu was Youri al om half 6 wakker dus ik zit lekker aan de koffie om wakker te blijven :D

Mumtobe, en en en?
    Heb je een beetje kunnen slapen?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Gelukkig vannacht redelijk geslapen, alleen wat vroeg wakker (zie tijdstip haha) verder geen last gehad van krampjes of zoiets.... ;) Strippen heeft dus wéér niets uitgehaald!
    We hebben gisteravond besloten dat we vandaag nog even lekker met z'n 2tjes wat dingetjes gaan doen en zo een beetje onze zinnen verzetten, zijn allebei bloednerveus voor maandag!
    Ik zal er vandaag dus niet meer zijn, echt even een dagje samen!!

Mocht er iets gebeuren sms ik mijn Buddy en komen jullie het via haar te weten! zal jullie niet in spanning laten!

fijne dag allemaal!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MamavanYouri, hmm, slaapt Esmee lekker door, is je zoon wakker... Wel lekker dan een kopje koffie :)

Mumtobe, heel veel plezier vandaag. Goed dat jullie nog wat leuks gaan doen!

Hier staat alles in het teken van het kraamfeest. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan allemaal.
    Svinthe is er iig klaar voor. Schoongewassen, mooie kleertjes aan en haar speldje natuurlijk :D
    Het zal wel een drukke dag worden, dus ik dnek dat ik morgen pas weer kan reageren.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Jowien

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mumtobe, leuk hoor een dagje lekker samen dingetjes doen! Even ergens anders aan denken als dat lukt. Heel veel plezier vandaag!

Hanna, jij ook heel veel plezier met de borrel vandaag. En hopelijk vind Svinthe het ook leuk ;)
    We horen morgen of vanavond wel hoe het is gegaan :D

Zo, net even lekker een broodje gegeten. Mannetje ligt nog lekker te slapen. Ik denk dat ik straks even naar de AH ga om ontslag te nemen. Nu maar hopen dat de manager er is...
    De baas zal er niet zijn want die is eergister ook papa geworden :D

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey moppies,

ben ik weer even.

@Mumtobe, meid toch. Ik leef met je mee hoor net als iedereen hier. Fijn dat je nog even wat samen gaat doen. Lekker hoor.

@Hanna, veel plezier met je borrel vandaag.

@Cjpt, wat schrikken zeg. Heel herkenbaar trouwens de verhalen over dat je angst hebt wat er wel niet allemaal kan gebeuren. Kan spontaan janken als ik er aan denk en wil Noor dan het liefst de hele dag tegen me aan houden. (beschermen tegen de grote boze wereld)

@Mvy, een andere baan? Is het die bij de thuiszorg? Gefeliciteerd meid. Fijn zeg.(als je wil zou je mij dan een pb willen sturen wat dat betaald? En of je je uren zelf in kan delen etc?)
    Esmee nog steeds krampen? Hier zijn we ook gestopt met de infacol. Leek niets te doen tegen de krampen.
    Wil toch cinababy eens gaan proberen. Wellicht dat dat helpt.

Mooie foto van jullie beiden zeg. *smelt*

@Annie, jemig..........wasmachine stuk. Zo niet handig. Hoop dat ie snel gemaakt kan worden. Want dat kan je niet gebruiken he.

Lees dat Milan een lekker nachtje heeft gehad. Ben benieuwd hoe het vanacht is gegaan.

@Marina, hier ook eentje die ons komt entertainen net als we willen gaan eten. Hier eten we dus vaak om en om. Niet gezellig, maar het is niet handig.
    En prachtige foto van Eowyn. Mooi he, als ze van die grote kijkers opzetten.

@Liefie, wat die roze wolk betreft. Hier ook nog weinig op gezeten hoor. Begint sinds deze week wat te komen. Maar daar hoor je inderdaad niet veel mensen over.
    Wat je beschrijft zie ik precies zo. Noor gaat nu ook wat andere geluidjes maken en ze is wat meer wakker, maar dat is het he. Meer doen ze nog niet. Maar kan wel heel erg genieten van die grote blauwe kijkers en die rare gezichtjes die ze trekt.:D

@Noa, lees dat je ongerust bent over buikklachten? Echt door de ha naar laten kijken hoor. Neem aub het zekere voor het onzekere. Je weet maar nooit.
    Oh ja 120+4 is dus 135. Maar het heet gewoon 120. Lekker verwarrend he.

@Petra, hihi zie weer een mooie foto voorbij komen van 2 palmboompjes (zoals iemand hier laatst schreef) en een baby. Heerlijk toch.

@MvY, succes met ontslag nemen.

Hier gaat het best goed. Noor doet het lekker. We hebben al een paar dagen goed kunnen slapen. Alleen nu ben ik gestopt met de johannesbroodpitmeel omdat ze daar diaree van kreeg en nu is mevrouw een beetje van de leg. Eens kijken hoe ik dat weer ga oplossen of dat het zich zelf gaat regelen. Ga nog wel even het cb bellen of ik forte voeding mag gaan geven. Want hongerig blijft ze wel. En ze blijft krampen houden. Pfffffffffff zo niet fijn. zielig om haar zo te zien persen en huilen van de pijn.

Verder kan ik elke dag wat meer genieten. Mijn herstel gaat nog steeds moeizaam en ik kan maar weinig doen, maar wat ik kan gaat goed. En als Noor me dan zo lief ligt aan te kijken of ik lig naar haar te kijken als ze slaapt, dan ben ik zoooooooooooooo verliefd. Heerlijk gevoel.

Vanavond ga ik naar een feestje. Heb er zin in. Maar heb ook wel moeite om haar achter te laten. Dat zullen jullie ook wel herkennen denk ik.
    Maar heb wel zin om me op te tutten en even onder de mensen te komen. Dus hopelijk vind ik vandaag nog tijd om me even lekker te gaan verzorgen. (lekker douchen en even mijn benen onder handen nemen bijv. die al sinds de bevalling niet meer geschoren zijn hihi en mijn haar eens even lekker grondig wassen en in de krullers)
    Maar ja, wat trek ik aan. Pas mijn eigen kleding nog niet en die zwangerschapsbroeken zitten echt flut nu. Misschien eens wat corrigerend ondergoed aanschaffen, want ik heb echt zo hangbuik. Zijn er meer meisjes die dit hebben? Of zijn jullie allemaal al weer goddelijk strak in het velletje?

Nou kusjes voor jullie allemaal. Fijne zaterdag!!

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

He Daan,
    Hier ook een enorme flubberbuik... Heb echt zo'n 'rol met vet' daar hangen :( Hopelijk trekt dat nog weg, want ik word er echt verdrietig van soms hoor. Ook de straie is nog supergoed te zien hier :(

Oja, Cinababy heb ik bij Youri gebruikt en werkte ook niet echt. Maar goed misschien bij Noor wel, je kunt het proberen!

Ik ga je ff pb'en.

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh hier ook nog de striae. Nog net zo rood en vurig als toen ik nog zwanger was. En ook verdrietjes erover.

Thanx voor je pb. Je hebt er 1 terug.

Ga denk ik toch eens cinababy proberen. Kan geen kwaad lijkt me.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hier lijkt de straie nog roder geworden.. Maarja...
    Idd altijd proberen, kan geen kwaad he.

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    :( Hier ook verdrietig door de striae. HEEL mijn buik zit er vol mee.

*cry*

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mumtobe, fijn dat je even lekker wat anders kunt gaan doen. Hopelijk kun je nog genieten van je weekend met z'n tweeën, en wie weet komt je uk dan nog wel uit zichzelf door de ontspanning ;)

Hanna, heeeeel veel plezier vandaag! Maak er maar een leuke dag van met z'n allen!

Daan, heb je dat johannesbroodpitmeel tegen het spugen gebruikt? Julia spuugt namelijk vrij veel, en dat las ik ergens dat het zou helpen. Hielp het? Het lijkt me zo lastig, omdat je het bij BV dus met een lepeltje voor en na de voeding moet geven :(;) Beetje onhandig..
    Oh, en hier een goddelijk strak hangbuikje :D Geen vetribbeltjes gelukkig, maar het hangt helaas nog wel prachtig over mijn spijkerbroekie heen :( Nou ja, mag volgens mij niet mopperen met 4 weken alweer zo "in vorm", maar ik zou er nog wel meer af willen (wilde ik voor de zwangerschap ook :D). Striae lijkt wel langzaam een beetje weg te trekken (tis nu een beetje lila), maar het zwangerschapsstreepje nog niet! Oh, en voelt jullie vel ook nog zo vreemd? Mijn buik voelt nog zo rimpelig :p

Ahum, na de volgende voeding ga ik officieel met de draagdoek boodschappen doen. Zo, nu heb ik het gezegd, nu ga ik het doen ook. Ik vind het nu al zonde dat we die doek alleen nog maar een paar keer binnen hebben gebruikt. Het is gewoon een beetje oefenen met dat ding, en daar ben ik nu alweer te lui voor. Maar goed, het lijkt me wel heel praktisch als het wel goed lukt, dus we gaan gewoon vaker oefenen. Punt.

Hebben jullie trouwens ook moeite met wakker worden/slapen/dromen 's nachts met die voedingen? Ik word gek van mezelf! Ik werd dus om 2:51 uur (jaja, ff telefoon gecheckt) wakker van Julia door de babyfoon. In mijn geheugen ben ik er uit gegaan, manlief laten liggen want die moet werken vandaag, heb haar opgehaald en gevoed. Ik vond het al zo vreemd dat ze zo vroeg kwam (ze had tegen 12 uur de laatste voeding gehad), maar ben gewoon gaan voeden. Het volgende wat ik me herrinner is dat ik haar weer hoor, door de babyfoon, ik kijk op m'n telefoon en zie 4:05 uur. Ik zoek Julia om me heen, ze ligt niet bij ons in bed, en vervolgens wordt manlief wakker en gaat haar halen voor een voeding. Op ons lijstje staat niets over een voeding rond 3 uur, en ik heb dus gewoon een hele voeding gedroomd!
    Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Normaal wordt mijn man ook altijd wakker van de babyfoon, en haalt haar dan even op. De eerste keer dus vannacht dat hij niet wakker was, en dat was dus een droom...! Ik vertrouw mezelf nu natuurlijk helemaal niet meer met die voedingen 's nachts, en of ik ze nu wel of niet gegeven heb!

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Petra, leuke foto van je prinsesjes!

@Cjpt, hi hi een beeb die voorspelbaar is, dat zou de 1e zijn:D

@Noa, hoe is het met buikie?

@Jingi, bij jou dus ook bloed
    Denk jij dat het ongi is of gewoon ineens weer helderlbloed van de bevallingswond nog??
    Hier ook nog steeds bloed

@Bos, Mirthe heeft een vastzittend tongriempje idd.
    Het beleid toen (2 jaar terug) was om er niets aan te doen, dus bij Mirthe zit het nog steeds vast.
    Net na geboorte advies van CB en huisarts en ook kinderarts om niets te doen en eerst af te wachten hoe het zich zou ontwikkelen en nu met praten te kijken hoe het gaat.
    Maar op internet las ik overal, KNIPPEN KNIPPEN.
    Ik kreeg echter nergens voet aan de grond en niemand wilde het doen.
    Hoor ik tijdens kraambed van Anouk dat het beleid aan het veranderen is en dat ze toch weer meer gaan knippen, grrrrrrrrrrrr

Ik had echt liever gehad dat ze het los hadden gemaakt.
    Niet dat Mirthe er nu "echt" last van heeft maar is gewoon mijn gevoel
    Maar dat moeten ze dan doen als ze nog heel jong zijn, dan is het knip en klaar, dan voelen ze er weinig van
    Op de leeftijd van Mirthe nu wordt het een operatie met narcose en is er veel meer kans op littekenweefsel erna ook nog

Willen ze Lars wel helpen??

@Ollekebolleke, wat leuk dat je daar allemaal geweest bent, ben je stiekum niet trots ook dat je elke keer op tv was??
    Als wij hier in een glimp bij Rally Report voorbij schieten zitten we altijd te lachen voor de tv van daar was ik, daar was ik:p

@Mumtobe, prettige dag vandaag!!
    Morgen lekker uitrusten en dan maandag D-day, yes yes!

@Hanna, veel plezier met jullie kraamfeest en lekker pronken met Svinthe!!

@MvY, succes met ontslag nemen (wat gek om zo te zeggen)

@Daan, fijn om te horen dat het langzaam aan wat beter met je gaat!
    Gelukkig geniet je wel heerlijk van je kleine meisje.
    Hier is het ook een ramp met kleding, ik kan sommige broeken wel aan maar dan hangt er een rand vel over mijn broek, ziet er niet uit
    Zwangerschapsbroeken kan wel maar dan lijk ik gewoon weer zwanger, pffffff
    En jaaaaaaaa hier ook een kangoeroebuidel nog hangen
    Spiegel probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, steek gewoon kop in het zand

Wederom een lekker nachtje gehad
    Mirthe is hier gewoon als 1e wakker, hi hi
    (psssssst half 8 dus vandaag ;))

Legt hubbie Anouk net terug en die ging maar niet slapen
    Ik pak altijd kwartiertje en dan ga ik pas, normaal is dat niet nodig en slaapt ze dan al maar nu bleef ze maar bezig.
    Toch maar gaan kijken, heeft ze haar hele bakerzak los bij haar benen en handje er uit gewurmt.
    Ach arm meisje, zo kan je natuurlijk niet slapen.
    Weer opnieuw zak aan en in bed en niet meer gehoord
    Papa toch nog maar eens op cursus doen, hoe doe ik bakerzak aan:D

17. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    ben ik ook weer
    senna heeft redelijk doorgeslapen.
    had gister om 22.00 haar laatste fles, en kwam vanochtend om 04.30, dus vondt dat al erg lekker:)

@momtobe:lekker genieten vandaag met zn 2tjes, hopelijk kun je je zinnen wat verzetten.

@hanna: veel plezier met het feestje voor svinthe, benieuwd hoe het was.

ga nu even een bammetje eten, en daarna boodschappen doen, en dan vanmiddag nog even naar de stad, een trappelzak voor senna kopen.
    ze trapt zich nu constant boven haar dekens uit.

fijne dag allemaal

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou hier een goede nacht gehad, ze kwam weer keurig elke 3 uur dus waarschijnlijk had ze gister gewoon een slaapdag.

@ Monique, haha ja ik weet dat ze niet bestaan die voorspelare babies maar de 1e twee weken had ik er toch echt even 1 hier ;o) Maar da's nu dus over ben ik bang.

Jemig zeg, ik heb de laatste dagen toch een partij stuwing hier! Ooooh boobies doen echt PIJN!!! Vooral aan de buitenkant. Ik loop ook ineens helemaal leeg in mijn "koffiepads"! Denk dat ik me langzaam maar eens moet gaan verdiepen in kolven om de ergste druk eraf te halen. Misschien dat Dominique dan ook wat rustiger gaat drinken.

@ Daan, goed weer van je te horen meid! Je klinkt al wat opgewekter gelukkig. En inderdaad, op de rotmomenten gewoon lekker boven je meisje hangen en zwijmelen hoor!

@ Mumtobe, fijn dag vandaag! Ik weet hoe je je voelt... maareh: komt echt goed!

Zo en nu even lekker een eitje bakken, ben zo blij dat ik weer een spiegeleitje mag eten! Jammie!

19. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedmorgen,

Laten we hopen dat we vandaag mumtobe niet zien hier!
    MvY, had je al striemen, of heb je dat bij deze gekregen?
    Ik bij de eerste en het wordt wel minder, maar ben vergeten hoe lang het duurt, nu ben ik nml ook wat teleurgesteld in mijn buik, hij is idd zo slap. Was ookniet zo blij dat ik alweer zoveel vruchtwater had net zo als bij mijn zoon.

Enligt het aan mij of slepn jullie brusjes beter als die van mij? Uitgerekend snachts krijgt ze krampjes, Vreselijk! Was gister bijna aan het huilen snachts. Verder slaapt ze prima hoor! En voor voeding komt ze dan om de 4, soms ook 3 uur.
    Zelf in slaap komen kan madammeke niet, ze moet aan de borst of ik moet haar wiegen. In haar bed is ok zolang ik er met mn kop bovenop sta, maar zodra ik weg ga dan gaan we bleren.
    Heeft iemand nog tips, ik wil haar toch af en toe in haar bed laten slapen zodat ze kan wennen.

20. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Goedemorgen allemaal....

@Mumtobe nog steeds present...jij gaat het record halen denk ik he...helaas ik dacht dat ik het gezet had, maar ben bang dat jij eroverheen gaat..Al kan ik me voorstellen dat je liever op een ander vlak een record haalt dan overtijd gaan bij de augustus mamas he, hang in there hoor meid, ik weet hoe je je ongeveer voelt, Eowyn is uiteindelijk gehaald met 42wk+1dg..!
    Ik duim voor je dat je nog voor het inleiden gaat bevallen. Maak er in ieder geval een lekker dagje van...!!

@Cjpt ik geloof dat de komende dagen uit regeldagen bestaan ;) Eowyn heeft het overdag allemaal aardig door, maar tegen een uur of 4 smiddags kan ik haar ieder uur wel aanleggen geloof ik...heel vermoeiend maar ik ga er maar van uit dat het wel goed komt strakkies. Ze zeggen trouwens dat er in de ochtendborstvoeding
    veel vette melk zit en in de avond veel minder, dat zou wel een boel verklaren natuurlijk!

@Jessi, ja dat voedingskussen komt van de Hema he...lekker handig ding he...dwaalt bij ons steeds door het bed heen, zelfs mijn man ligt er regelmatig tegenaan te pitten bij gebrek aan erotiek in bed momenteel hihihi

@Liefie, ja Eowyn heeft echt al rossig rode haartjes maar dan kon ook bijna niet missen want haar papa en ik zijn ook rood ;) Mijn man dacht dat ze wel blond zou worden, Nou mooi niet dus he, Ik vind het echt geweldig..heb je een foto van Rens met zn rossige haartjes? Ben even benieuwd, vind het zo gaaf..

@Jingi, gaaf he zo`n eerste lachje, dan weet je ineens weer waar je snachts je bed voor uitkomt haha..ik kan niet wachten hier tot ze lacht.

@Noa wat is er met je buik, ik heb iets gemist denk ik...onstoken ?? dat klinkt niet goed zeg!

@Bos, mijn zoon van nu 15 werdt ook geboren met een te kort tongriempje, mn (ex) schoonmoeder zag het toen meteen en gelijk nagevraagd bij kinderarts of daar iets aan gedaan moest, neuh was (nog) niet nodig, missschien ging het nog van zelf zeiden ze..Uiteindelijk kreeg hij toch spraakproblemen en werd ik door school verzocht er iets aan te laten doen, Wij naar de huisarts voor verwijzing, die keek ernaar en zei dat hij het graag zelf wilde proberen omdat het er goed uitzag. Dit heb ik goed gevonden en
    op zich ging het vrij snel, maar ik had het persoonlijk toch wel heel fijn gevonden als ze gelijk bij zn geboorte actie ondernomen hadden, nu was het mannetje al een jaar of 7 volgens mij en zich veel meer bewust van wat er gebeurde...ik zou er dus niet op willen wachten als ik jou was...

@ Ollekebolleke, De draagdoek die ik heb geleend heet een "babycuddle" en is van katoenen tricot gemaakt. Hij staat ook op draagdoek.nl, ik vind m echt super, gisteravond ook gebruikt naar verjaardag van vrienden, ze heeft er heerlijk in liggen slapen en heb zo toch de prikkels weg kunnen houden van haar. Wel blijf ik me wat onzeker voelen over die geluidjes..maar waarschijnlijk is het gewoon een vorm van "snurken" haha heb jij ook ervaring ermee?

@Daan herkenbaar hoor dat willen optutten haha, onze kraamzorg zei het al tegen Mathieu op de 6e dag, toen ik lekker lang onder de douche stond om mn benen eindelijk weer s flink te scheren, Marina moet weer even vrouw worden zei ze toen tegen Thieu...lachen he en ja ik kan mn oude kleding wel al weer aan maar heb nog wel zo`n lekker spekrolletje...moet echt op getraind gaan worden ben ik bang..maar ja hardlopen en borstvoeding gaan niet zo goed samen he nog een paar weken wachten dus....Balen dat Noor zoveel last van dr darmpjes heeft zeg...zou fijn zijn als je snel een oplossing kunt vinden in die cinababy...

Hier hebben we een heerlijke nacht gehad....Eowyn ging slapen om 12 uur en werdt vanmorgen om half 8 weer wakker.
    Is t een schatje of wat haha...vanmorgen voor het eerst onder de douche geweest met haar papa, hij hield haar wat te laag op zn borst waardoor ze bijna "verzoop", gelukkig had ie het snel door en hield dr toen hoog op zn schouder, nou toen vond ze het helemaal lekker. Ze ligt nu heerlijk te slapen, wat een feest he!

Straks weer een verjaardag (de 2e van 3 dit weekend pfff) maar wel lekker smiddags. Mijn man en ik hebben ook afgesproken dat we voorlopig met Eowyn niet naar verjaardagen savonds gaan. Ik wil echt dat avond ritme met haar erin houden en dat gaat niet lukken als we weg gaan met dr denk ik...hoe doen jullie dit ??

Nou tis een lang verhaal geworden sorry ;) moest eens even lekker bijlezen en reageren haha

liefs Marina

Deel Deze Pagina