PPA jeej wat hebben jullie al veel meegemaakt Ik hoop dan ook echt dat deze zwangerschap goed mag verlopen! En daar gaan we natuurlijk ook mooi van uit
Mogguh meiden, Voor iedereen die gaat shoppen voor sokjes enzo: HAVE FUN! Heb vandaag een drukke dag, mijn broertje en schoonzusje naar Schiphol brengen en dan de verjaardag van mijn oma. Hoop erg dat ik mijn mond kan houden... heb helaas nogal snel een rooie kop als ik lieg dus hoop dat niemand met lastige vragen komt. Vraagje aan jullie trouwens: wat doen jullie nu in situaties waar mensen om je heen zitten te roken? Ik vind het zo vervelend nu om op verjaardagen te komen (aangezien mijn familie helemaal rookt). Ik kan er natuurlijk niets van zeggen en weet dat het geen ramp is om er een uurtje in te zitten maar het lijkt de laatste weken wel of mensen het voelen en speciaal naast mij gaan zitten als ze willen roken ;o) GR. Cin Voor de hyvers onder ons die even willen spieken wie ik ben: http://cindyj1980.hyves.nl/
Morgen CJPT Leuke meid ben jij zeg Heb je uitnodiging verstuurd, ennuh ja ik ben discreet Heel grappig maar ik dacht dat jij n brunette was hihi. Daarom vind ik het ook xtra leuk om de koppies erachter te zien! Ik zit nl meestal fout En over roken, ja vind ik ook moeilijk. Vooral omdat nu nog haast niemand het weet. ZIt hier zelf ook n beetje mee in mijn maag eigenlijk, dus tips zijn ook hier van harte welkom
@ Kita, wat lief dankje! En ach, ik ben ook erg donkerblond van mezelf, je zat er dus iig niet ver naast haha. Maar ik ken dat hoor, ik heb ook altijd andere plaatjes in mijn hoofd dan wat ik dan uiteindelijk op de foto zie! Nou 2 verzoeken dus voor tips... laat je horen meiden ;o) Oh en uitnodiging zie ik nog niet maar als hij binnenkomt dan accepteer ik hem natuurlijk. Fijn dat je discreet bent hahaha
Cjpt, ik heb je ook toegevoegd ben ook discreet Je bent idd een leuke meid maar Kita trouwens ook hoor Augustus mama's zijn gewoon leuk Lieke, ik heb geen idee of het in die straat is wat jij zei... Het is in Stein. Heb jij daar gewoond dan? Hoe gaat het nu met je bruinverlies? Ik hoop goed! Even mijn zoon in bed leggen....
Kees, het shirt staat je super! Daan, fijn dat de echo zo goed was! En lekker naar de Mc Donalds geweest, waarom niet he! Mag wel eens toch. 8 buisjes bloed bij mij was het er maar 1 omdat ik voor het goede ziekenhuis had gekozen (kon kiezen uit 3 maar had gekozen voor Maastricht en daar hoef je gelukkig maar 1 buisje) Ppa, wat een geruststelling dat de echo goed was he! Ik hoop/duim dat alles goed mag verlopen! Gentle, veel plezier in NL en een goede reis! Tot over een paar weekjes (wel lang he... ) Iedereen die gaat baby-shoppen, veel plezier Miekiepluis, ga zo even op je hyves spieken! Mag ik je ook toevoegen? Of liever niet? Cjpt, bedankt voor de leuke reactie op de foto
hey dames een goedemorgen, ik heb zo slecht geslapen vannacht, maar ja vannacht weer een nieuwe kans. ik zit ook op hyves, je kunt me vinden www.clyde22.hyves.nl Lieke hoe is het nu met je? XXX Gusam
Hey Gusam, jou had ik me echt heel anders voorgesteld hihi. En zo te zien is bij jou al bekend dat je zwanger bent? Ik zal je ff toevoegen, altijd leuk
@mamavanyouri leuk om dat te horen dat je me anders voor had gesteld, mag ik vragen hoe je mij had voorgesteld? XXX Gusam
Hey meiden, Ik heb niet de fut en de tijd om alles door te lezen en overal op te reageren. De vermoeidheid is hier goed toe geslagen en ook de misselijkheid begint te komen. Gister de hele avond misselijk geweest en nu vanmorgen ook weer. Gelukkig nog niet over gegeven. Probeer toch maar regelmatig wat te eten. Op het werk ook maar het taartje afgeslagen vd week omdat het me enorm tegenstond. Hier gister ook een goede echo! Er was een klein dingetje te zien van 6.6 mm groot en een kloppend hartje! 6 januari mag ik lekker nog een keertje langs komen in het zkh. Ik ben zwanger van een rijstkorrel! In mijn huis wordt simpelweg neit gerookt, en dat weet iedereen ook. Maar als ik nu ergens ben waar gerookt word dan zeg ik er ook niks van hoor! Daar vind ik het nu nog te vroeg voor, en verder kun je toch niet altijd vermijden dat je in die rook zit helaas. @Lieke, hoe gaat het met je? Ik hoop dat het bloeden gestopt is en dat je een mooie echo gaat krijgen! @Daan, wat super, jij ook een mooie echo van je frummel.
Oh ja, ik heb ook hyves! Je mag me toevoegen als je wilt, maar ook discreet graag Kunnen jullie dan even laten weten in de uitnodiging wie jullie op het forum zijn? Mijn hyves is: www.petraettema.hyves.nl
Gusam, door je naam dacht ik dat je een buitenlandse was En daar bedoel ik niks slechts mee hoor Wup, ik ga je toevoegen, hihi het word druk op hyves
Jippie ik wordt ook een augustus mama. Kan het nog nauwelijks geloven , maar we zijn wel super blij. Maandag meteen de vk bellen.
welkom alle nieuwe zwangeren hier! al heel wat goede echo's super zeg...ik zal nog fe moeten wachten hier heerlijk uitgeslapen zal nu eens fe kijken of ik wat ik t huishouden kan gaan doen...
Gefeliciteerd met je zwangerschap, Nenci! Ik zit ook op Hyves, http://www.jowien1.hyves.nl Nu even kijken of ik jullie ook kan toevoegen.... Groetjes, Hanna
En? Wat is het geworden? Ik was in de winkel en wat ik wilde, een tutteldoekje, dat hadden ze nou net niet... Dus vanmiddag moet ik nog even naar een andere winkel om te kijken of ze het daar hebben. Vervelend he?
Leuk toch, om zo alsvast wat te kopen? Ik kreeg dezelfde dag van mijn ouders als babysokjes. Van mijn schoonmoeder kreeg ik al een badcapeje en spuuglapjes, en mijn zus kwam al met een rompertje van nijntje...zo schattig.