Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefie

    Liefie Bekend lid

    26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Goedemiddag meiden!

    @mumtobe, hoe is je dag gisteren geweest? Leuke dingen gedaan met z'n 2tjes? Oooh ik lees nu dat je bent bevallen! Stiekemerd!!
    Van harte gefeliciteerd met je dochter Dimara!

    @hanna, hoe was het kraamfeest? Oh ik lees nu dat het super was. Fijn!!

    @MvY, waarom moet je naar de AH toe om ontslag te nemen, kun je niet gewoon een brief sturen? Of vind je dat te onpersoonlijk?

    @Daan, ik vind het zo fijn voor jou dat je nu wat begint te genieten! Die roze wolk komt dus alsnog wel, duurt alleen effe... ;)
    En nee ik zit ook nog totaal niet in een goddelijk strak velletje... maar dat zat ik al nooit hahahaha! Nee echt zo'n enorme "rol" die boven mijn spijkerbroek uit komt, jakkie! Dat wordt trainen... ik ga de 26e weer voor 't eerst naar de sportschool... ik ben benieuwd...
    Striae: alleen op m'n tieten, die zijn me toch een partij lelijk uit de strijd gekomen :x

    @Gentle, dat dromen is wel gek zeg! Ik heb daar geen last van, maar wel dat ik overdag de tijden door elkaar haal, als ik niet opschrijf hoe laat hij een fles heeft gehad dan zou ik het zo vergeten en vervolgens niet meer weten of hij nou 2, 3 of 4 uur geleden heeft gehad....

    @Monique, mannen he... die moet je ook alles 3x uitleggen ;) Is de cursus bakerzak inmiddels al geweest?

    @marina, ja als jullie beiden rood zijn is het wel logisch dat Eowyn ook rossig is! Ik ben blond en mijn man lichtbruin, maar vroeger was hij wel heel rood maar dat is helemaal veranderd, mijn schoonmoeder heeft wel nog echt rossig haar dus Rens heeft het niet van een vreemde! Ik zal nog ff op zoek naar een foto waarop het goed te zien is :)

    @Gentle, Rens heeft ook sinds een paar dagen zijn stem uitgevonden, dan zit ie lekker bij ons op schoot allemaal geluiden te maken, hele verhalen vertelt ie! Zo grappig en lief!!!

    @Ollekebolleke, tjee wat sneu voor je hond, en voor jou zelf natuurlijk, ik hoop dat ie snel opknapt!

    @Skatje, waar doet het zeer bij de grote boodschap, aan het uiteinde? Dan heb je misschien aambeien gekregen door het persen. Had ik ook, en ik heb daar meer last van gehad dan van al die hechtingen bij elkaar! Maar is gelukkig zelf minder geworden, moest weer effe inkrimpen zeg maar...
    En Aiden is dus gewoon een super makkelijk kind zo te lezen! Bofkont!

    @LadyJenn, he bah een borstontsteking... beterschap!

    @Nita, he wat fijn om jou weer hier te zien ik vroeg me al af waar je was en of het goed met je ging!!

    @MamadeLuxe, ook leuk om weer van jou te horen, en gefeliciteerd met je geweldige nieuwe huis en fijn dat je zo'n leuke buurt hebt nu!!

    Wij hebben gisteren zo'n ouderwets gezellig avond gehad met 4 vrienden. Ben er helemaal blij mee!! Met z'n 6-en gegeten en daarna spelletje gedaan. Rens ging heerlijk pitten in zijn wieg nadat 1 vriend hem de fles had gegeven en het dochtertje van het andere stel lag in haar campingbedje op ons kantoortje. Heerlijk om te weten dat dat gewoon allemaal nog 'kan' nu er ook kindjes bij zijn!!

    Ik ga ff kijken of het mama-topic al is aangemaakt....


     
  2. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    MvY, klinkt lekker voor Esmee zo! Heerlijk dat ze zo lekker slaapt!

    MamaDeluxe, gefeliciteerd met je mooie huisje! Het klinkt als een mooie vooruitgang voor jou en je hele clubje kids!

    Mumtobe, ooooooh!!!!! Jij bent erg!!! Ons vertellen dat je gezellig een dagje je zinnen ging verzetten met je hubbie. Jaaaaja ;)

    Van harte met Dimara en geniet lekker van je mooie meisje!!

    Cjpt, vervelend van die krampjes, maar ik heb geen idee wat je er aan kunt doen helaas. Ze hebben mij wel gezegd dat je d'r eigenlijk niet moet proberen aan te leggen tijdens die krampjes, want meer melk er in is uiteindelijk ook weer meer krampjes... Misschien proberen te wachten tot het over is (als dat lukt natuurlijk)!

    Aguamiga, herkenbaar!! Julia kan er ook zo heerlijk tevreden bij liggen kijken, haha. Ze heeft trouwens ook het record schone luiers volpoepen :x Echt, minstens 1 keer per dag heb ik haar net verschoont en poept ze met volle kracht die hele luier weer vol! Hmpf...

    Liefie, fijn dat Rens zo gemakkelijk is, juist als je een leuke avond met vrienden hebt. Dan kun je even lekker ergens anders mee bezig zijn.

    Zo, manlief en ik zijn bek af, dus hij legt Julia nu in bed en dan duiken we allebei nog even onder de wol voor een middagslaapje. Wordt jullie man 's nachts ook mee wakker? Ik vind het soms wel lullig, maar hij wil het zelf graag, en met mijn gedroom vertrouw ik mezelf ook niet zo goed meer.

    Ik ga eens even op zoek naar het mama's topic. Bestaat het al?
     
  3. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @annie cker leuk schoonmoeders:x:x en ik zeg ook gewoond dat het niet uiktomt.
    zometeen gaat me vriend weer te varen en dan neem ik gewoon niet op als ze bellen pffff ze zeuren altijd zo. nou daar heb ik geen zin in.
    en blij te horen dagt je beetje opgeknapt bent.
    succes met de was bij je moeder

    @genlte ow lekker middag dutje, en hier wordt me vriend ook wakker hoor en de laatste paar dagen is hij er dan ook mee uit gegaan hihi en kon ik weer terug nadat ik de fles had gemaakt.

    en is der al het augustmama's?
     
  4. DesireeK

    DesireeK Actief lid

    26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Mumtobe: GEFELICITIEERD met jullie dochter!!!!!!
    Geniet ervan meid... ik hoop dat je snel hersteld van je ks....
     
  5. cjpt

    cjpt Fanatiek lid

    16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Gentle, tja het niet voeden tot de krampjes over zijn is een nobel streven tot dat ze net als Dominque hele dagen last hebben haha. Dan verhongert ze straks ;o) Ik blijf de Infacol maar geven en hoop er het beste van. Binnenkort afspraak met cb, eens kijken wat die zeggen.
     
  6. suze30

    suze30 Fanatiek lid

    7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja danique had ze van de week ook een keer van voeding naar voeding en ze zal toch een keer moeten eten.......maar echt de rooibosthee doet hier wonderen!
     
  7. Noa: het is geen eens zeker of het een hernia is, maar de medicijnen die ze gisteren heeft gehad werken in ieder geval wel, ze heeft weer gegeten en gedronken en ze heeft vanmorgen voor hte eerst sinds een week weer op normaal tempo een rondje gelopen. Ik weet nog niet wat er verder gedaan gaat worden, maar nu gaat het goed.

    Hanna: fijn dat het een geslaagd kraamgfeest was.

    Verhip: kan me voorstellen hoor dat je het niet leuk vind, ik zou het ook niet leuk vinden als hier een striptease gehouden zou worden voor will, dus nee dat is niet raar!

    Mamadeluxe: fijn dat je nu weer een beetje je eigen plekkie kan gaan maken en dat je blij ben met het huis!

    Mumtobe: gefeliciteerd met jullie dochter, heeft het allemaal toch wat uitgehaald, ow lees net dat het een ks was, hoop dat alles goed gaat! Dikke knuffel en geniet ervan!

    Cjpt: eerst een tip voor mama: roosvice Laxo, werkte bij mij best goed en anders gewoon pruimen, druiven of ander laxerend fruit. En dan voor dochter: juist niet proberen te laten drinken, hierdoor worden de krampjes alleen maar erger. Geef haar een speen of pink om op te sabbelen, dat werkt een sort van pijnstillend, een warme doek op haar buik, ik doe wel eens een handdoek 1 minuut in de magnetron en die op Finn zijn buikje leggen en dan Finn met zijn buik (waar dus de handdoek tussen zit) op mijn buik, Buikje masseren met de klok mee, op je arm dragen dan met hoofd naar je bovenarm en het kontje in je hand en met armen en benen los te bungelen naast je arm. en zachtjes heen en weer schommelen en als laatste een warm badje of tummy tub wil ook ontspannen en helpen!
    Verder zou ik het zo even niet weten, maar dit zijn de dingetjes die bij Finn wel vaak helpen.
    Ik lees dat je infacol gebruikt, maar anders zou je ook nog kunnen proberen om daar mee te stoppen en dan moet je wel rekenen op een dag of 3 stoppen en dan kijken hoe het dan gaat, bij Finn maakte het namelijk helemaal geen verschil, hij het met infacol net zoveel krampjes als zonder, dus ik gebruik het niet meer!

    met geluid de luier vol maken: jee zeg Finn maakt hier soms geluid alsof hij al een grote kerel is, echt ongelooflijk en poepen dat hij kan!!

    Wij zijn er nu volgens mij achter dat Finn veel beter slaapt als ik hem voor zijn laatste voeding in bad doe. Hij had van de week 2 nachten heel goed geslapen en dat was telkens nadat hij in bad was geweest voor zijn laatste voeding, daarna 2 rot nachten en hij was niet in bad geweest, vervolgens afgelopen avond weer in bad gedaanvoor het slapen gaan en jahoor heerlijk geslapen, dus ik blijf dat even volhouden.

    Met de hond gaat het nu gelukkig dankzij de medicijnen wel een stuk beter, ze heeft dus weer heerlijk gegeten en gedronken en ze wilde tenminste ook weer normaal een rondje lopen, dus kijken hoelang het zo blijft!

    Ga Finn maar even halen want hij heeft geen zin om te slapen!
     
  8. Rianne80

    Rianne80 Fanatiek lid

    20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Jaaaa daar is ze, DIMARA!
    Gefeliciteerd meid, nu even herstellen, een ks is ook niet niks zeker niet na een inleiding.

    Gaan we nu verhuizen naar de mama's? Ik ga even kijken!
     
  9. Anna1976

    Anna1976 Actief lid

    16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Mumtobe: Jaaaah! Eindelijk! Gefeliciteerd met jullie dochter! Was een pittige bevalling als ik de tijden en het woord keizersnee zie. Hoop dat je snel herstelt.

    @ Olleke: Fijn dat je hond weer wat beter is. Hoop dat het snel goedkomt.

    @ Verstopt: Veel wandelen helpt ook denk ik...

    Hier druk dagje met 2 kraambezoek-sessies. Enerzijds supergezellig, anderzijds beetje veel. Ook volgende week elke dag wat. Vind het eigenlijk wat too much :S
     
  10. conijn

    conijn Bekend lid

    24 okt 2008
    691
    0
    0
    mumtobe GEFELICITEERD!! Wow wat zul je blij zijn. Laat je maar lekker verwennnen!

    Liefs
     
  11. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    mumtobe gefeliciteerd met jullie dochter Dimara! :)
     
  12. cjpt

    cjpt Fanatiek lid

    16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo hier weer een kraamvisite achter de rug. Gezellig hoor maar ben altijd blij als het er weer op zit. Grappig is wel dat Dominique lijkt te houden van drukte om haar heen. Ze slaapt dan altijd heerlijk! En als de visite weg is en het is rustig in huis word ze gelijk wakker!

    Zijn er meer hier die liever zelf op visite gaan bij mensen als alternatieve kraamvisite? Wij gaan nu lekker op pad met de kleine en ik zou het liefst gewoon mensen opbellen en met haar naar hun toegaan ipv bij mij over de vloer te hebben. Ben ik er zelf ook lekker even uit. Is dat raar?
    Dominique vind het toch overal gezellig. Gisteravond bijv bij vrienden geweest heel de avond en ik heb haar bij mijn vriendin op bed gevoed en daarna heeft ze heerlijk heel de avond in haar bak op de grond geslapen midden in de woonkamer.
     
  13. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    oke, ik ben weer terug van het weekendje weg, was erg leuk!
    heb ook alles gelezen wat ik had gemist.

    @Marina, wat een schatje!! heel mooie foto van je dochter!

    @Cjpt, die krampen die jij beschrijft heeft Ties ook, echt zielig vind ik dat. ga morgen bij het cb is informeren wat ik eraan kan doen :(
    wn ik ga ook liever deur uit, dan heb je het zelf in de hand en thuis heb ik t wel gezien...

    Ollekebolleke, fijn dat je hond weer wat beter is!

    Verhip, kan ik me goed voorstellen. ik zou dat ook niet leuk vinden en ik vind het respectloos dat jouw wens niet is nageleefd.

    Annie, gecondoleerd met je wasmachine ;)
    nee hoor, is niet leuk als ie stuk gaat!

    striea.. mijn hele buik zit onder maar de strepen vervagen al wel... gelukkig is het alleen mijn buik.

    ik ga zo het verhaal over mijn schoonouders typen, maar dat zal wel lang worden dus ik maak er even een apart berichtje van.
     
  14. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    oke, het verhaal.

    het zat er al een tijdje aan te komen. mijn schoonmoeder is een lieve vrouw, laat ik dat voorop stellen!!! maar ze is enorm gefocused op MIJN kind...
    als ze op bezoek was keek ze m al steeds uit onze handen enzo, ze wilde mijn vriend steeds helpen bij het verschonen van een luier e.d. (dat kan hij zelf wel!) en meer van die dingen.

    afgelopen donderdag had ik mijn diploma uitreiking van de universiteit. mijn ouders, schoonouders, vriend en Ties gingen mee. hartstikke leuk.
    in de kerk waar de uitreiking was, zat ik met mijn ex klasgenoten vooraan. mijn `aanhang` zat achterin, mijn vriend had Ties natuurlijk bij zich in de kinderwagen.
    op een gegeven moment begon Ties te mopperen wat overging op huilen. ik hoorde dat ie mee naar buiten genomen en dat was verder prima.

    hoor ik na de uitreiking dat mijn schoonmoeder boos was. uit de uitleg die krijg blijkt dat ze Ties wilde overnemen van mijn vriend toen die onrustig was. Mijn vriend weigerde, want Ties kent hem het beste en zou bij hem dus rustiger zijn. dat vond ze al niet leuk.

    Toen ging mijn vriend zijn luier verschonen. dat wilde schoonma overnemen. terwijl mijn vriend het zelf wilde doen. vond ze ook niet leuk. (en dat ging gepaard met het gemopper, `ik mag hem ook nooit`)

    Ties werd mee naar buiten genomen door mijn moeder. die had al zitten wachten tot mijn schoonmoeder dat zou doen (mijn moeder begrijpt de situatie heeeeeel goed en gunde mijn schoonmoeder haar kleinkind) maar zij deed niks dus nam mijn moeder Ties mee de kerk uit. vond schoonma ook niet leuk.

    dus toen na de dienst mijn moeder Ties aan mijn schoonmoeder aanbood, had zij zoiets van `laat maar`.

    in de auto onderweg naar huis wilde in precies weten wat er was gebeurd. mijn schoonmoeder zei eerst dat er niets was. ik stond erop dat ze toch haar kant van het verhaal vertelde. toen kwam alles eruit.

    in feite kwam het erop neer dat ze het niet leuk vond dat ze vaak nul op request kreeg als ze Ties wilde volgens haar. de laatste keer dat ze bij ons op bezoek waren had ze Ties gelijk willen hebben toen ze binnenkwam. hij was toen net wakker en kreeg een schone luier van mijn vriend dus dat kon niet. daar was ze boos over. dat ze later de fles mocht geven DIE IK SPECIAAL VOOR HAAR HAD AFGEKOLFD NOTA BENE!!!!! was ze even vergeten :x

    en dat we mijn schoonouders eruit hadden gezet op een gegeven moment (ze waren 2 uurtjes op bezoek en ik was zoooo moe!!) dat kon ook niet, dat was onbeschoft en schoonma had de terugweg in de auto zitten huilen erom :(

    vandaag zijn we bij de oma van mijn vriend langsgeweest, die had haar achterkleinkind nog niet gezien. we hadden mijn schoonouders gevraagd dan ook te komen, konden ze Ties nog even zien. maar nee, schoonma was helemaal beledigd, in haar slachtoffer rol en alles dus dat wilde ze niet.

    nou serieus, ik kan met de kinderen op mijn werk beter dingen uitpraten dan met haar, wat een puber zeg!! als je vraagt wat er is zegt ze `niets!` en gaat vervolgens lopen mokken. ik heb het helemaal met haar gehad.

    Ties is verdomme ons kind en niet die van haar. ik heb tegen mijn vriend gezegd dat we echt het contact niet zullen laten verwateren, het zijn ten slotte zijn ouders en de grootouders van Ties. maar oppassen kunnen ze voorlopig vergeten en ik gun mijn schoonma nu echt geen privileges meer zoals voedingen geven...

    zo, das eruit :)
     
  15. aguamiga

    aguamiga Actief lid

    9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Schoonouders..... Ik begrijp er ook niks van hoor
    Die van mij wonen notabene in hetzelfde dorp, zijn zaterdags toen we uit het ziekenhuis kwamen geweest, toen de woensdag erop, en daarna pas de week daarop op donderdag!! (En toen ook nog es zonder tijd door te geven, zonder van te voren te bellen, "Ja, we denken, we kijken wel even of ze thuis zijn". Ja, dat doe je dus niet als ergens pas een baby'tje geboren is!!!!!!!)

    Mijn eigen moeder snapt daar allemaal niks van... Sowieso dat ze er een week overheen laten gaan om weer te komen kijken (mijn ouders wonen in Groningen, en wij net onder Nijmegen, dus ze kunnen niet even aanwippen), en dan ook nog es niet het fatsoen hebben om even te bellen of het uitkomt... (Ik voed op verzoek, dus weet 's ochtens ongeveer hoe laat de voedingen die dag zullen zijn)

    Mijn moeder belt zelfs bewust niet elke dag, omdat ze ons een beetje rust wil gunnen, terwijl ze het liefst elke dag precies zou willen weten wat er gebeurt is en hoe het gegaan is en of het goed gaat met Sara en mij...

    Maar goed, genoeg over schoonmoeders ;)

    Wanneer gaan we over naar het "De mama's"-gedeelte? Mumtobe is bevallen, dus we kunnen volgens mij! (Kan er geen genoeg van krijgen om mezelf mama te noemen :D )
     
  16. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    marieke, tjonge zeg, wat een verhaal. kinderachtige reactie van je schoonmoeder zeg. ben je mooi klaar mee.
    lastige situatie. aan de ene kant wil je haar denk ik in haar eigen sop laten gaar koken, maar aan de andere kant is het wel de oma en de moeder van je vriend.....
     
  17. cjpt

    cjpt Fanatiek lid

    16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Marieke, mijn god wat kinderachtig zeg! Tja je doet er niet veel aan ben ik bang. Je kunt 100x uitleggen dat de kleine rustiger is bij papa etc maar dan krijg je alleen: ja omdat ik hem nooit krijg en hij me dus niet kent. Ik ken dat soort mensen haha...
     
  18. miekiepluis

    miekiepluis Bekend lid

    1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    oh meiden....SORRY!! Ik kan het echt allemaal niet bijbenen wat jullie allemaal schrijven! Ik doe echt mijn best, maar heb/ neem ff de tijd niet..Ik ben gewoon lekker 'druk' met ons meissie..
    Dus tis echt niet persoonlijk hoor! Ik ben er gewoon ff minder...

    MUMTOBE!! JOEPIE!!! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER DIMARA! Eindelijk meis...

    Monique (???geloof ik...) Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hoezee!

    Daan: Welkom op de roze wolk...duurde ff hè...Maar vind het erg fijn dat je je wat beter voelt en dat het wat beter gaat.

    Krampen: Vind het zo naar te lezen dat al die lieve krummels zo last hebben van hun darmen! Bah... Hier werkt de infacol echt goed en we zijn het nu aan het afbouwen en ze lijkt er nog geen last van te hebben.
    Maar dikke knuffel voor alle krampies!

    (Schoon)ouders: Marieke, dat klinkt echt heel flauw zoals ze doet! Bah zeg! Heel goed hoor, dat jullie zo goed je grenzen aangeven, hoe moeilijk misschien ook. Maar het is inderdaad jullie kind!
    Net als Aguamiga, ook zo fijn!
    Mijn vader heeft één keer zoiets gedaan ( Fenna lag te huilen en hij zei: "zal ik even lopen", waarop ik zei dat ze hem niet kende en dus geen succes zou worden. Met als reactie:"Ja, maar zo leert ze me nooit kennen!" met als enige reactie van mij:"Nee, maar ik geloof dat WIJ haar ouders zijn en WIJ er voor moeten zorgen dat ze zich veilig genoeg voelt om eventueel ooit eens toevertrouwd te worden aan iemand die ze minder vaak ziet.")
    Maar het kost zoveelenergie hè...Hou vol hoor!

    Hier gaat het prima, ze slaapt al 8 nachten lekker door en vanaf morgen gaat ze na de eerste ochtendfles ( rond 06.00) in haar eigen bed om nog even verder te slapen. Dan slaapt ze alleen nog de nacht bij ons en dat willen we dan volgende week ook niet meer doen... SLIK... Maar goed, het moet er een keer van komen dat ze op haar eigen kamertje gaat slapen... En met de baby-foon hoor ik ook alles.. Maar toch hè!

    Meiden, ik denk dat ik jullie zie in het Augustus-mama's topic!

    Liefs, Pluis
     
  19. Schoonouders: tja mijn schoonmoeder is best lief hoor, ook al kan ik me soms best aan haar irriteren, zit ik Finn bv te geven komt ze binnen en dan gaat ze in je nek staan hijgen en kijken, bleg laat me nou even.
    vervolgens heeft Finn net gegeten en bestaat er dus nog een grote kans op spugen als je te wild doet, dus ik geef Finn aan haar en zeg erbij dat ze niet te wild moet doen, omdat hij dan gaat spugen en hij eigenlijk moet slapen, oke zegt ze. Ik ga vervolgens even naar buiten de was weg halen, hoor ik buiten echt heel hard haar KOEKOEK KOEKOEK tegen Finn roepen, dus ik zeg hij moet wel slapen hoor dus kan het iets rustiger, maar ik doe toch niet druk, sorry maar voor Finn is dat wel te druk, o oke, dus ik weer naar buiten, hoor ik haar weer, gvd kan je niet luisteren ofzo!! Best wel vervelend.
    Laatst ook waren we met haar bij mijn moeder te eten en ze had Finn vast (mijn schoonmoeder) en Finn begon te huilen, dus ik al u moet wat rustiger doen, ze zit namelijk de hele tijd te husselen met Finn om hem stil te krijgen, terwijl dat juist avenrechts werkt, maar ze bleef doorgaan. Dus ik na een tijdje geef hem anders maar aan papa want die kan hem wel stil krijgen, krijg ik daarop zou je denken?!!!!! UH jah anders zeg ik dat niet:x
    En wel hoor bij papa was hij meteen stil, dus wat nou zou je denken!

    En ouders kunnen er ook wat van hoor! Finn is aanstaande woensdag 6 weken en mijn vader is wel helemaal alleen in het ziekenhuis op visite geweest!!:x Best jammer want hij heeft hem nu dus 1 keer in het ziekenhuis gezien en 1 keertje bij mijn zus en verder nog nooit, nu heeft hij ook slecht vervoer ofzo iets, maar hij kan ook vragen of ik naar hem toe wil komen en dat doet hij ook niet, dus best wel erg jammer, maar jah

    Ik denk dat we altijd wel iets te zeuren hebben op ouders/schoonouders, maar jah wij zijn uiteindelijk ook de ouders en wij weten zelf het beste hoe onze kleintjes werken en wat wij wel en niet willen en daar zouden de schoonouders en ouders zich eens bij neer moeten leggen, ze zouden eens terug moeten denken aan hoe ze hyet vroeger zelf hebben ervaren!

    zo dat was mijn zegje ik ga Finn nu even eten geven hij brult alles bij elkaar
     
  20. miekiepluis

    miekiepluis Bekend lid

    1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Fenna net helemaal in tranen, echt overstuur...Ik krijg haar niet rustig en lief dus wel... En als hij haar dan bij mij legt begint ze weer te huilen.. Hoezo, ik ga aan mezelf twijfelen...

    ( sorry, ff ego...)
     

Deel Deze Pagina