Hee meid, zo er is veel gekletst, ik hou het nu al niet bij Ik voel me vandaag niet zo lekker en ben ontzettend bang dat het weer mis zal gaan... Lovable, wat een superlieve reactie van je ventje! Echt super! Miekepluis, dat boek had ik ook willen kopen maar steeds maar niet gedaan maar blijkt dus echt leuk te zijn? Helaas leest mijn vriend niet graag... Ik lig lekker op de bank, ben misselijk en buikpijn en ontzettend moe.. Sorry dat ik niet op iedereen reageer! Heb het wel allemaal gelezen hoor... Moet ook, net zoals lieffie, kijken of ik het allemaal bijgehouden krijg hier...
Hoi ladies, Ik vind het hier ook keigezellig! Ben eindelijk thuis... klote NS! 't Is de schuld van de NS dat ik frietjes heb gegeten op het station, dat is natuurlijk geen gezond voer voor het kindje... Morgen weer 'lekker' met de auto (in de file) maar ondanks dat vind ik dat toch comfortabeler.... @loveable, geweldige vent heb je hoor! Mag ik vragen waarom jullie een vlokkentest gaan doen? Ik ga heel hard voor jullie hopen dat alles goed gaat en dat beeb lekker blijft zitten enzo. @daan, ik zit ook te wachten op een telefoontje van MvM voor een afspraak. Je krijgt dan inderdaad weer een test, en ik heb van mijn zus gehoord dat die test heel goed is en dat de streepjes heel lang heel goed blijven staan, dus die kun je lekker heel lang bewaren! @miekiepluis, geen idee waarom je dat nou dik gedrukt hebt staan, knap hoor! Waar heb jij dat boek van kluun gekocht? Ik wil hem ook voor onder de kerstboom straks, maar bij de boekhandel hebben ze 'm niet. Misschien even bij bol kijken ofzo. @melissa, welkom! En nu is het de hoogste tijd om te gaan relaxen op de bank met een dekentje en een potje thee Fijne avond nog!
Owja gefeliciteerd trouwens aan alle nieuwe meiden! Was het al vergeten te typen hihi. Miekepluis, achhh dat is shit zeg dat je friet hebt moeten eten bah Ik vind het ook erg vervelend om met het openbaar vervoer te gaan. Ik zit ook elke dag in de file met mijn auto maar vind het niet zo erg eigenlijk... Kun je zo lekker over alles nadenken Ik heb maandag een formulier ingevuld online bij MvM maar ook nog niks gehoord....
Dag lieve mama van Youri, wat naar dat je je vervelend voelt en vooral zo onzeker, houd moed hoor meid! Blijf positief denken! Ik heb het boek van Kluun gewoon bij Bruna gekocht, het ligt daar bij de meest verkochte boeken! Dus ik zou zeggen, inslaan! Hihi! Nu ga ik echt op de bank en log ik pas morgen weer in..heus verslavend zo'n forum! Slaap lekker allemaal, geen zorgen, het komt heus goed! Liefs, Pluis
Miekepluis, ow wat een lief berichtje van je dankje! Doet me goed! Fijne avond en tot morgen dan maar Ik ga zo lekker mijn bed opzoeken. Nog even het Blok kijken en hopelijk vroeg slapen... Morgen mijn vrije dag en dus morgenvroeg even de vk bellen.... spannend! Slaap lekker allemaal! Tot morgen dikke knuffel
@Liefie We doen een Vlokkentest omdat ikzelf een chromosoomafwijking heb en 50% kans heb deze door te geven aan de baby. Hiernaar kunnen ze dus onderzoek doen en dit laten we wel doen maar we weten nog niet wat we doen als de uitslag bekend wordt ! Ikzelf ondervind problemen van deze ziekte, slechter lopen ondanks aangepaste schoenen, evenwichtsstoornissen en andere problemen met je moteriek dat zijn een paar voorbeelden van symptomen. Het zal een moeilijke keuze worden waar ik nu liever nog niet aan wil denken, we zien het wel als het zover is en blijven ondertussen maar voor de volle 100% duimen draaien
Simmer, de calculator en ook je VK strakjes gaan uit van de 1e dag van je laatste ongi. Bij mij is dat 28 okt, dus zou jij dag verder zijn als ik Strana, hi hi nog meer testjes, die digitale kan er volgens mij niet naast zitten hoor. Maar het is ook gek ja, dat je niets voelt en dat zo'n apparaatje je dan verteld dat je zwanger bent Loveable, wat een super leuke reactie van je vriend. Lekker genieten nou samen he. En succes met stoppen met roken, gewoon hier gaan zitten als je het niet trekt dan is er zo weer een uurtje voorbij Lisa, hoop dat het bruin/bloed verlies echt heel snel op gaat houden Melissa, gefeliciteerd en welkom hier Miekiepluis, lief die kleintjes he. Heb in het verleden gymnastiek les gegeven en ook kleuterles, is zo grappig Ben benieuwd hoe die straks gaan reageren op je zwangerschap Mama van Youri, ook jij gewoon binnen wandelen wanneer het jou uitkomt. En waarom ben je zo bang dat het misgaat dan? Die moeheid, pfffffffffff Dikke knuffel voor jou Daan, natuurlijk gaat die MvM test ook heel mooi 2 streepjes geven!
Was het gisteren misselijk en buikkrampen had ik vandaag hoofdpijn. En elke keer rond 19.00 zo moe, pfffffff Gelukkig is de hoofdpijn nu eindelijk weg getrokken. Helpt wel dat hier al zo'n lief kleintje rond loopt die me afleiding geeft. Verder alles oke en beginnen we er al steeds meer aan te wennen
Heeft miekiepluis ook al friet gegeten dan? Foei! Haha, ik was 't Trusten voor alle doodmoeie zwanger puddinghersenen
Ksssssssst ga jij eens snel terug. Anders zal ik eens zorgen dat die beeb van jou even wat langer blijft zitten (maar ze heeft wel gelijk hoor )
Hallo allemaal. Ook ik heb vandaag een test gedaan en was positief Ben nog wel bang dat het niet goed is heb hiervoor een bbz gehad maar we gaan van het beste uit. Iedereen van harte gefeliciteerd. Liefs Chantal[/b]
Hey channes, van harte gefeliciteerd meid! Hoop dat je beebje goed zit en blijft zitten. Als je wil mag je ook op de augustusmamalijst. 1 of 2 pagina's terug staat en kort vragenlijstje. Als je de antwoorden even hier post of naar mijn pb't dan voeg ik je toe. Wel zo leuk
@Channes: ook GEFELICITEERD Ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog een test gedaan en ja hoor, de 2de streep kwam direct en is al veel duidelijker dan die van gisteren. We kunnen er nu helemaal niet meer omheen, we zijn idd zwanger Ik kan pas na het weekend een foto maken van de testen omdat ik mijn camera heb uitgeleend maar die hebben jullie nog van me tegoed ps...nog niet gerookt hier maar wel flink misselijk, erg moe en hoofdpijn al een paar dagen pfffff...
hej hallo heb toch nog maar een testje gedaan weer positief begin het langzaam te geloven. ik heb bij m'n vorrige zwangerschap het boek van kluun kado gedaan alleen hij heeft het nogsteeds niet gelezen :S maar ik wel, echt een aanrader! iedereen suc6 met de kwaaltjes! groetjes
Goeiemorgen meiden! Ik pak het nu weer op met reageren want heb vandaag lekker vrij! Ik heb net de vk gebeld en heb 16december een echo Nu maar hopen dat ik op het werk vrij kan krijgen want het is dan een drukke periode. Op die dag was ik vorig jaar uitgerekend van mijn zoon Vandaag dus lekker vrij,maar toch ook niet... Ik moet het hele huis poetsen en alles in gaan pakken want we gaan een weekendje weg! Zaterdag komen we dan even terug voor de opening van het kdv (we hebben daar meegeholpen met de verbouwing etc) Dus vandaag genoeg te doen maar kom tussendoor zeker nog af en toe spieken hier hoor Monique, goeie vraag.... het is gewoon een gevoel die ik heb.. heel raar... Ach shit jij ook al zoveel kwaaltjes! En idd zo'n kleintje geeft je echt wel veel afleiding! Hoe oud is je dochter? Liefie, oeh sorry heb ik je verwisseld. Niet mijn bedoeling . We zullen het maar op de hormonen gooien toch? Channes, van harte gefeliciteerd! Lovable, super dat de test duidelijker was! Je kunt er echt niet meer omheen hihi. Ennuh ik rook wel nog stom van me he... Bij de zw van Youri heb ik ook nooit helemaal kunnen stoppen (oh jawel een paar weken voor de geboorte tot een paar weken na de geboorte) Maar denk dat ik nu ook ga stoppen... Strana, joepie jij ook weer een pos. test! Ik heb er nog 2 liggen........ worden denk ik van het weekend opgemaakt ofzo... Hoop dat die mevrouw van MvM eens belt vandaag want wil graag die test achter de rug hebben
Channes, gefeliciteerd en welkom Hoop voor jou dat het deze keer helemaal goed gaat! Loveable, goed zo meid niet gerookt, volhouden nou he! En die kwaaltjes komen erg bekend voor, fijn he Strana, je mag het gewoon helemaal gaan geloven nou he! Ken het boek niet maar hier zou hubbie dat ook niet lezen denk ik Mama van Youri, weekendje weg leuk, waar gaan jullie naar toe? En die 12 weken grens lijkt nog ver weg idd, maar gewoon de moed erin houden hoor kom op! Mirthe is van 26 juli 2007, dus gisteren 16 maanden, echt een super lieve en zotte meid. En stop gewoon samen met Loveable met roken!
Goedemorgen allemaal, Ik lijk wel verslaafd. M'n werk opgestart, en meteen weer even op het forum kijken.... Loveable, hartstikke goed van jou dat je nog niet gerookt hebt vandaag! HOU VOL! Als je de zenuwen krijgt, kom even hier wat posten, dan steunen wij je! En mama van Youri, wees verstandig en STOP OOK! Ik moet je even streng toespreken... Als Loveable het kan, kan jij het ook! Ik heb zo'n negenmaandenscheurkalender en bij vandaag (= voor mij 4 weken en 6 dagen) staat dat er vanaf nu uitwisseling is tussen mijn bloed en dat van de foetus en dat schadelijke stoffen er dus ook in komen! (Sja ik ben persoonlijk gewoon érg anti-roken....) Channes welkom!