Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He scheetjes, kom me even melden om me vervolgens voor de dag af te melden hihi. We gaan naar mijn moeder vandaag. Iedereen een fijne dag gewenst en tot snellie.

Doeggie!

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Goedemorgen allemaal.

Allemaal lekker geslapen?

Ik heb net alles ff een beetje terug gelezen pff :D

@daan super dat je een goede echo hebt gehad geweldig.

@alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd welkom.

@miekepluis wij zijn naar Oldenborg geweest gister erg gezellig werd alleen erg misselijk van de geur van gluwijn :sick:

@ppa zo zeg jullie hebben al een hoop meegemaakt ik hoop voor jullie dat deze zwangerschap helemaal goed gaat verlopen dat jullie lekker mogen genieten.

@Hyves heb ik ook als je me toe wil voegen ik ben http://tallie23.hyves.nl/ bij mij weet ook nog niemand het.

Ik ben zo moe he niet normaal terwijl ik best lang geslapen heb naja zal er ook wel bij horen.
    Gister in duitsland geweest heb daar zulke lieve pakjes gezien maar heb me nog inhouden om niks te kopen vind het knap van mezelf zo lief al dat klein spul.
    Ga vandaag lekker genieten van een luie zondag heerlijk

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Monique27, mijn opa en oma zijn van die mensen die het inwendig vieren ;o)
    Ze zaten stiekum helemaal te glunderen. Erg leuk om te zien.
    Ze hebben al een paar achterkleinkinderen. Dus ik ben zeker niet de eerste maar mijn oma vond het bij mij wel erg speciaal. Ik ben als kind veel bij hun geweest en ook nu heb ik het meest contact met ze. Denk ook omdat we als enige zo lang ervoor hebben moeten knokken. Vind het ook erg speciaal dat ze er nu ineens naar vroeg.

Nou meiden, ik ga vandaag eens lekker de stad in hier. Even lekker met mijn mannetje lunchen, heerlijk! Zit nog te twijfelen tussen lunch bij de chinees of in zo'n brasserie...

Anyhoe, ga wederom mijn best doen de babywinkels te trotseren en niks te kopen... maar het gaat stiekum wel een beetje kriebelen haha.

Gr Cin

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh enne... ik weet even je ZP naam niet meer (da's het nadeel van hyves) maar:

ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA!

Fijne dag Anita! Geniet ervan!

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

Ik kan van de lijst worden gehaald. We hebben vrijdag ontdekt dat het vruchtje niet meer is gegroeid na een paar dagen overtijd. Nu wachten totdat het vanzelf weer loslaat.

Liefs Nikkie

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    cjpt, mijn oma was ook zo trots en blij
    helaas heeft ze niet lang van Mirthe mogen genieten (is dit jaar in januari overleden), maar wat was ze trots op de foto van de 4 generatie, zal ik nooit vergeten

Nikkie, pfffffffff meis, ik schrik toch wel even van je berichtje
    heel veel sterkte voor jullie

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Nikkie hier nog een die vreselijk schrikt heel veel sterkte.

Knuff Channes

8. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Och Nikkie wat erg...weet even geen goede woorden hiervoor te vinden. Sterkte in iedergeval!

Andere zwangere mama's, welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd. Was al bang dat ik 1 van de laatste was maar zie al dat dat niet het geval was.

Hier rustig dagje, misschien nog even naar de kinderboerderij. Hang een beetje van het weer af.

Vanmorgen weer getest, maar werderom weer vage streep, hé baal daar zo van. Mijn gevoel zegt wel zwanger, ongi blifjt weg, voel me ook moe, soms licht misselijk, precies hetzelfde als de vorige zwangerschap, maar wil gewoon een duidelijk en vette test in m'n handen. Zal helaas gewoon geduld moeten hebben en wachten tot volgende week voordat ie duidelijker word :s

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

@nikkie heb je dn een echo gehad?
    meid heel veel sterkte en een knuffel van mij.

XXX Gusam

10. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Nikkie, heel erg veel sterkte..
    Krijg er tranen van in mijn ogen..

Blegh ben sowieso een beetje emo vandaag. Ik heb niks te doen en daar kan ik slecht tegen, heb het normaal altijd druk, druk, druk.
    En ik mis mijn vriendje :cry: . Hij komt morgen thuis uit het buitenland en heel misschien zie ik hem dinsdag even, anders zondag pas en daarna zit die weer een paar dagen in het buitenland :( .

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Nikkie80: Echt jammer dat het jullie niet gegunt is. Een dikke knuf.

Channes: Goed dat je je ingehouden hebt, ik had vrijdag juist hetzelfde, zag ook allemaal leuke en kleine kleertjes hangen maar ik heb niets gekocht, ik heb zo het gevoel dat het dan wel eens mis zou kunnen gaan. Ik heb mezelf voorgehouden dat we pas dingen gaan kopen als de echo van 22 januari goed is, k'ben dan bijna 12 weken.

Hanna1974: ik heb juist hetzelfde gevoel, ik zou de hele dag willen lopen glimlachen en stralen, maar ik vrees dat het dan teveel zou opvallen.

Liefs Stephanie

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    @ninita hormonen he hihi

@stephanie ik vind het ook erg knap hoor ik heb al een echo gehad maar ik wil toch ff de volgende echo afwachten nog twee weekjes hihi.
    Het is wel moeilijk he om je in te houden he.

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Nikkie, wat klote zeg! Sterkte!

@Channes, ik wacht ook tot de tweede echo op 6 januari, als die goed is mag de hele wereld het weten!

14. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Channes: Het is inderdaad echt moeilijk, moest het kunnen zou ik al mijn hele uitzet kopen. Gelukkig heb ik ook nog een rationele kant die zegt: 'wacht tot de echo, wachten...' Haha. maar vanaf 12 weken ga ik ervoor. Ik zit gewoon erg met de schrik, tot nu toe geen bruinverlies of bloedverlies gehad, ook geen erge krampen, maar ik vraag mij af of het dan toch mogelijk is dat het mis is gegaan zonder dat je het zelf voelt? Waarschijnlijk wel!

Liefs Stephanie

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    @wup bij ons ook als die helemaal goed is dan mag iedereen het weten nog twee week onze mondjes dicht houden pfff

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    @stephanie ik denk dat je het meestal wel verneemd hoor maar het kan altijd natuurlijk we gaan er gewoon dat alles goed zit lekker genieten hoor meid.

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Moeilijk hé! Het is me ook niet gelukt om helemaal mijn mond te houden!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nikki,
    Wat een naar bericht. Wat vreselijk voor jullie!
    Sterkte!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nikki: sterkte zeg....heb er ook geen woorden voor....wat een teleurstelling zeg voor jullie....

cjpt: er zijn er twee jarig vandaag haha....mamavanyouri en ik...

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    @wup mij ook niet hoor er zijn wel een aantal mensen die het weten hoor maar daar weet ik zeker van dat hun hun mondje dicht houden.

Mama van youri en Bos van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag :whistle:

Deel Deze Pagina